Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları => Konuyu başlatan: tugrul - 17 Temmuz 2011, 17:31:23

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 17 Temmuz 2011, 17:31:23
Arkadaşlar, yeni bir başlık açmamın zamanı artık geldi, bildiğiniz üzere Utku (bussone) arkadaşımız 2.5'i satmaya karar verdiğini açıkladığı zaman site devre dışı kalmıştı. Bu zaman zarfında zaten eskiden beri hayalimi süsleyen hem kırmızı hemde 2.5 V6 şansı karşıma çıkınca bende konu ile ilgili birkaç arkadaştan yorum aldım:)

Araç hakkında aldığım olumlu yorumlar, sevgili Cemal (Jakomo)arkadaşımın vasıtası ile Utku arkadaşımız ile görüşmem ve devamında benim 156 mı satma aşamasında kilit adam olan Yılmaz usta (sportivo) sayesinde sorunları aşarak bu işi bitirip Utku arkadaşımdan bayrağı devraldım.

Öncelikle Utku arkadaşıma, konuda emeği geçen Jakomo ve Yılmaz ustama, 2.5 ile ilgili yeterince fikir sahibi olmamı sağlayan Selim Gençoğlu arkadaşıma, forum, FB ve telefon ile iyi dileklerini ileten tüm arkadaşlara teşekkür ederim...

2.5 ile ilgili çok fazla söyleyebilecek bir şey yok, henüz alışma aşamasındayım, ama bu 2.0 dan çok farklı mı diye soran olursa... Hiç alakası yok bu bambaşka birşeymiş onu söyleyebilirim





















Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Fiction - 17 Temmuz 2011, 18:25:16
2.5 v6 156 hayırlı olsun.

siyah 156 nızı (sizinse) sahibinden.com da gördüm çok hoştu ama fiyatı tartışılır
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Sportivo - 17 Temmuz 2011, 19:09:33
Hayırlı olsun, bir 2.5 V6 'n olsun, varsın 100.000 milyar borcun olsun  
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: KAKIRMAN - 17 Temmuz 2011, 19:33:41
Hayırlı olsun...
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Dentist - 17 Temmuz 2011, 21:41:21
Alfa ruhuyla yaşayanların arasına tekrar hoşgeldin Tuğrul.Artık sitede kapışacağımız 2.5 lar Cemal,Selim ile beraber  3 tane oldu desene...
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Sercan Keklik - 17 Temmuz 2011, 22:32:16
tugrul hayırlı olsn senle tanısmadık sanırım ama sportıvoda gördüm sanırım. Uzun saclı arkadaş sensen dogru görmüşümdür :) arabayı bıraktıgım gün gördüm siyah puntoyla gelıp gıdıyorum su sıra =)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: erdem1904 - 17 Temmuz 2011, 22:32:37
tekrardan hayırlı olsun
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tolga_ozhan - 17 Temmuz 2011, 23:27:27
Hayırlı olsun. Çok güzel bir 156.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 18 Temmuz 2011, 01:42:45
Murat Abi..
Dikkat et..3 silahsorler geliyor :))
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: emin - 18 Temmuz 2011, 01:45:36
bir yolda görsek neler olacak merak ediyorum =)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 18 Temmuz 2011, 01:45:45
Tugrul tekrar hayirli olsun..

2.5 la alakali olsun olmasin..ne zaman istersen ara kardes..
Bir vesile olduysak ne mutlu bana.
Sevgilerle.

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: alfistahakan - 18 Temmuz 2011, 08:46:25
Tugrul bey hayırlı olsun.İyi günlerde kullanın.2.5 V6 dehset bir şey olmalı.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Burak - 18 Temmuz 2011, 09:02:26
Maşallah araba çok güzel duruyor
Hayırlı olsun.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Gouki - 18 Temmuz 2011, 10:10:53
Hayırlı olsun.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: evrenalpar - 18 Temmuz 2011, 10:35:41
Hayırlı olsun, keyifli sürüşler..
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Fatihob - 19 Temmuz 2011, 09:48:46
Hayırlı olsun
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: antihero - 19 Temmuz 2011, 10:40:24
Tuğrul çok sevindim, kazasız belasız kullan, hayırlı olsun.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ATA - 19 Temmuz 2011, 11:11:49
Hayırlısı olsun, güle güle kullanın. Çok güzel maşallah.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Jakomo - 20 Temmuz 2011, 09:49:45
Sessiz kalma hakkımı kullanıyorum
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: cihan - 20 Temmuz 2011, 10:44:57
maşallah, keyifli sürüşler...
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: murat - 20 Temmuz 2011, 10:55:21
Siteden birinin aldığı içime doğdu resmen , Tuğrul cok sevindim kardeşim güle güle kullan , fazla AC/DC filan dinleme bu makinayı kullanırken, en azından alışana kadar
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 02 Ağustos 2011, 14:51:50
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim, sitedeki sıkıntıdan dolayı cevap verememiştim umarım bundan sonra sıkıntı kalmaz, farkında değilmişim aslında çok alışmışım bu aileye...

Yaklaşık 1500 km yol yaptım kısa zamanda ve uzunca bir liste oluşturdum zaman içinde yapılması gerekenler diye.
Yay şart bunuda anladım

@bussone Utku, diğer başlıktaki iyi dileklerin için ayrıca tekrar teşekkür ediyorum, inşallah sende istediğin 75 yada Q4 e kavuşursun..

@sercan evet uzun saçlı arkadaş bendim bu aralar fazla gittim sportivoya bu değişiklik yüzünden

@Fiction siyah değil aslında lacivert 156 benimdi, benim bugüne kadar binip kullandığım en güzel 156 oydu, bence fiyatını hakediyor ama V6 sevdası yüzünden elden çıkarttım

@murat ac/dc falan dinlemeyi geçtim motor sesi yetiyor yeterince gaza getiriyor.Sanırım 15 günde 750 tl falan benzine vermişim

@alfacıhakan kesin değil ama bu ayın 22 sinden sonra Fethiye yolları gözükebilir bana.. Gelirsem bu sefer ararım

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Tuncay Nergis - 02 Ağustos 2011, 15:02:12
Hayırlı olsun, burdan yazmamışım. Alınabilecek en iyi elden, en temiz v6lardan birini almış oldunuz bence.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Dentist - 02 Ağustos 2011, 15:04:00
Ne zaman kapışıyoruz sevgili hastam?
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 02 Ağustos 2011, 15:18:04
Jakomo ve Selim olmadan asla
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: erdem1904 - 02 Ağustos 2011, 15:20:02
eski 156 galeriden satılık...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfa-bayrak-mukemmel-2-0-sunroof-full-55602907/detay/
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Jakomo - 02 Ağustos 2011, 15:59:10
quote:

eski 156 galeriden satılık...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfa-bayrak-mukemmel-2-0-sunroof-full-55602907/detay/


''Eski'' 156 Sportıvo Yılmaz tarafından Alfa Bayrak' a verildi,siteden ilgilenenler var ise doğrudan YIlmaz ile bağlantıya geçsin !!



Edited by - Jakomo on 02/08/2011  16:01:11
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 02 Ağustos 2011, 16:01:38
quote:

eski 156 galeriden satılık...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfa-bayrak-mukemmel-2-0-sunroof-full-55602907/detay/



Evet aslında çok önceden ben verecektim buraya ama istediğim fiyatı alamamıştım, efendi gibi binmeye karar vermiştim taaki V6 satılığa çıkana kadar.. Yoksa ben hala buna biniyor olurdum, çok sıkıntılar yaşadım ama sonunda çok güzel olmuştu emsallerine görede içi dışı güzeldi... Çok ter akıttım onun için
Sonrası malum Yılmaz usta aldı benden. Ama bindiğim gördüğüm denediğim birçok 156 ve 147 den çok daha güzel olduğunu söyleyebilirim. İyi bakacak birisine gider umarım..

Edited by - tugruld on 02/08/2011  16:06:33
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Dentist - 02 Ağustos 2011, 16:16:38
quote:

Jakomo ve Selim olmadan asla



Üçe karşı tek;insaf ya...
Yaptığım dişleri sökerim bak sonra,nasılsa elime düşersin.

Şaka bir yana süreci (Yılmaz'ın yanında olduğum için)yakından izlediğimden ,senin adına böyle sonuçlanabilmesine inan çok sevindim.Bu arada Yılmaz'ın da hiçbir zorunluluğu olmamasına rağmen ,iyi niyetli çabasının hakkını teslim etmemiz gerek.

Edited by - Dentist on 02/08/2011  16:17:44
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 02 Ağustos 2011, 17:01:53
Bu arada Yılmaz'ın da hiçbir zorunluluğu olmamasına rağmen ,iyi niyetli çabasının hakkını teslim etmemiz gerek.
Edited by - Dentist on 02/08/2011  16:17:44






Evet bu ne "yeşil efe" ne de "jack daniels" ile ödenmez.Bu konu ile ilgili ne yapsam bilmiyorum...

Benimde borçlarım kabarıyor gitgide.. Bir organizasyon yapmak lazım ramazandan sonra. Borçlarımı ödeyeyim..



Edited by - tugruld on 02/08/2011  17:08:19
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: babi - 03 Ağustos 2011, 09:38:22
Tuğrul hayırlı olsun. kazasız belasız güle güle kullan.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Jakomo - 03 Ağustos 2011, 09:55:36
Evet bu ne "yeşil efe" ne de "jack daniels" ile ödenmez.Bu konu ile ilgili ne yapsam bilmiyorum...

Benimde borçlarım kabarıyor gitgide.. Bir organizasyon yapmak lazım ramazandan sonra. Borçlarımı ödeyeyim..



Edited by - tugruld on 02/08/2011  17:08:19
[/quote]

Snıf snıf burnuma güzel kokular geliyor yaaaa..... Ne borcu Tuğrul, lafı bile olmaz....Bu işler tamamen kısmet işleri: hatırlarsan 1 süre önce ben satıyordum ve benimkine niyetlendim anca kısmet VN' ye miş... Her zmn derim: niyet önemli gerisi kendi kendine gelir kardeşim !!

Edited by - Jakomo on 03/08/2011  09:57:06
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Alfadanadam - 03 Ağustos 2011, 21:44:50
Hayırlı uğurlu olsun, güzel 156 vesselam :)
Satan güzel insan, alan güzel insan olunca tadından yenmiyo di mi :)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Murat Sağlam - 04 Ağustos 2011, 08:47:07
yakışır...2.5 luklar çoğalsında..
deneme şansımız da çoğalsın


Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: depeche101 - 04 Ağustos 2011, 11:04:18
Hayırlı olsun , kazasız belasız keyifli sürüşler.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Jakomo - 04 Ağustos 2011, 13:17:45
quote:

yakışır...2.5 luklar çoğalsında..
deneme şansımız da çoğalsın






Murat VN zaten bizim sitedeydi !!!
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 24 Eylül 2011, 20:43:02
Son halimiz...
Camlara 1 numara Lumar film yapıldı, sarı sinyaller beyaz oldu, jantlar değişti, iç döşeme tavan koltuk her şey temizlendi...
Supersprint son susturucu da yakında yerini alacak...
Ve tabi ki yay takılacak müsait bir zamanda:)
Daha işimiz çok ama ufak dokunuşlarla değişiklikler olmaya başladı..

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: erdem1904 - 24 Eylül 2011, 21:11:47
maşallah...rengi bordo gibi olmuş fotoda ... kaliteli resim isteriz

Edited by - erdem1904 on 24/09/2011  21:12:10
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Dentist - 25 Eylül 2011, 00:14:08
Çok güzel olmuş Tuğrul.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ATA - 25 Eylül 2011, 13:19:30
Veloceee =)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: canunal - 25 Eylül 2011, 14:14:44
hayırlı olsun
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: antihero - 25 Eylül 2011, 14:42:13
çok güzel Tuğrul, maşallah
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 25 Eylül 2011, 22:20:14
Tugrul..eline saglik..Guzel gorunuyor :)

Bu arada asagidaki gibi dokunuslar bekliyoruz kardesim :)))





Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Jakomo - 25 Eylül 2011, 23:09:07
Merakla izlemeye dvm edeceğim nadir başlıklardan biri....
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 25 Eylül 2011, 23:15:41
quote:

Merakla izlemeye dvm edeceğim nadir başlıklardan biri....



Diger baslik da benimki mi acaba...?? :))
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: blackdevil - 25 Eylül 2011, 23:18:53
tuğrul abi muhteşem  olmuş birde yay olsa tadından yenmez....
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Sportivo - 25 Eylül 2011, 23:38:30
JY 156 arkadan müthiş görünüyor, sanki çift egsoz daha da iyi duracak gibi geldi bana
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 26 Eylül 2011, 09:55:23
quote:


Sportivo:
Teşekkürler...Aracin diger resimleri de burada..
Çift egzoz yapmak için yer yok alt tarafta.
http://www.alfistiturkey.com/index/topic.asp?TOPIC_ID=7980&FORUM_ID=40&CAT_ID=3&Topic_Title=Herkese+merhaba%2E%2E%2E&Forum_Title=%DCyelerimiz+ve+Alfa+Romeo+lar%FD&whichpage=13

Tugrul..
Yaylarla beraber on spoyleri taktir hemen..!!
Sonra Ankara'ya gel tum seti tamamlayalim :))
Opuyorum seni.




Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 28 Eylül 2011, 16:08:19
Spoyleri takmak için ön tamponu boyamamız lazım, rengi çok tuhaf olmuş bordo gibi, boya çatlak çatlak.. Sadece spoyleri boyar takarsak renk çok farklı olacak, ikisini birlikte boyamak gerekiyor..
E sökmüşken farlarıda söküp mercek takmak lazım
Ama önce başka işler var sırada. Yoksa bende onu çok istiyorum ama sırayla...
Aslında arka tamponun ekini almak lazım şimdiden..
Tek parçamı o arka tampondaki acaba?? Sanki 3 parça gibi orta ve yanlar ayrı ayrı olabilir mi??
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Dentist - 28 Eylül 2011, 19:38:45
Boşver,bu kadar uğraşma Tuğrul;zaten bu 2.5 lar gitmiyormuş duyduğuma göre...
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 29 Eylül 2011, 00:20:49
Arka tampon 3 parca..
Yanlari ayri takarsin.. Ama komik gorunuyor o zaman.. Orta difuzor de yanlara vidalaniyor..Bir de tampona..
Yani ortayi tek basina takamazsin...

2.5lar gidiyor..Hem de saglam gidiyor.. Istanbul'a gelirsem bi ara... Turlariz Murat Abi..
(o zamana kadar TBi'ni satmazsan tabii... :)))

Gerci ben de satabilirim bi ara.. Gene kurtlanmaya basladim.. :))  Subaru WRX bakiyorum bu aralar..!!!
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: emin - 29 Eylül 2011, 00:34:19
vay vay vay subaru demek =)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 29 Eylül 2011, 00:43:13
quote:

vay vay vay subaru demek =)



Emin..mesela bunlar...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-modifiyesiz-2003-subaru-wrx-51791430/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-orj-86-000km-de-57681666/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-2004-prodrive-wrx-ilk-sahibinden-59567597/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-kazasiz-prodrive-forged-defi-hks-aem-perrin-tein-alutec-55072067/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-zevk-arabasi-subaru-impreza-2-0-wrx-59939164/detay/

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: emin - 29 Eylül 2011, 00:52:55
alıcam diyorsun ütü masasını hadi hayırlısı renkler de araçlarda güzel vallahi hayırlısı olsun diyelim.

2,5'un yerini tutar mı abi, pişman olma sonra =)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: blackdevil - 29 Eylül 2011, 01:01:13
selim abi hayırlı işler  :D   bencede al bir subaru şuan evin deposunda kople impreza stı egsoz sisitemi var sana satarım :D:D çatara çutara gezersin ..

Edited by - blackdevil on 29/09/2011  01:02:33
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 29 Eylül 2011, 10:10:58

2.5lar gidiyor..Hem de saglam gidiyor.. Istanbul'a gelirsem bi ara... Turlariz Murat Abi..
(o zamana kadar TBi'ni satmazsan tabii... :)))

[/quote]

Sanırım ben alıştım, bana gitmiyor gibi geliyor:)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: evrenalpar - 29 Eylül 2011, 12:23:04
İnsan oğlu nankör, herşeye alışıyor zamanla. Pancar motorlu A3'ten sonra, Giu bile gitmiyor gibi geliyor bi süre sonra..

Chip lazım tez zamanda
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: KAKIRMAN - 29 Eylül 2011, 16:31:34
Maşallah...
Farları da kararttınmı işlem tamamdır
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Olgun - 24 Ekim 2011, 21:55:05
Masallah cok guzel Tugrul Bey. Teledial lerde selespeed'den sonra cok daha guzel..

Gule gule kullanin...

Bu arada bu kadar ozel ve guzel bir arabaya yay disinda kesinlikle iyi bir amortisorde (Koni veya B8 gibi..) gerekir bence..
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: obasar - 11 Kasım 2011, 13:56:11
merhaba,

bence kesinlikle bir efsane ile birliktesin...
maşallah...
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: dnr1 - 25 Kasım 2011, 13:28:30
sportivo da incelemiştim biraz..çok temiz bir 2.5 hayırlı olsun..
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 31 Aralık 2011, 21:04:01
Son halimiz budur... Yapılanları yazmaya zaman lazım, sonra ekleyeceğim.
Sportivo Yılmaz ustaya saygılarımla...

Herkese sağlıklı mutlu yıllar dilerim















Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tolga_ozhan - 31 Aralık 2011, 21:47:29
10 numara olmuş.
Birde scudetto'nun içindeki plastik ızgara galvaniz olsa daha güzel olabilir mi? Aklıma öyle geldi.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: fevkalbeser12 - 31 Aralık 2011, 22:28:48
Çooooook güzel olmuş maşallah:)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 01 Ocak 2012, 00:31:31
Budur :)) Tuğrulum.. Budur..
Hayırlı olsun.. Kazasız belasız..!!
Yeni yılda yeni keyifler olsun.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: fevkalbeser12 - 01 Ocak 2012, 00:34:55
Siteye en sadık üyeler şimdi belli oluyor:)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Alper - 01 Ocak 2012, 00:51:53
Hayırlı uğurlu olsun abi
Tekrar aşık olmak gibi birşey olmalı bu ikinci bahar misali :)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: emin - 01 Ocak 2012, 03:18:26
Tuğrul abi coşturmuşsun yaaaa. Jantlar, farlar yandım bittim kül oldum, ön karlık. Aman diyeyim. Maşallah. Muhteşem
Araç beş yüz beygirlik duruyor. 3 yakışıklı 2.5 daha ne diyeyim.

Edited by - Emin Kurtoğlu on 01/01/2012  03:21:17
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Alfadanadam - 01 Ocak 2012, 11:29:54
Harika olmuş, emeğinize sağlık. Kırmızı da başka güzel renk be :)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: cario - 01 Ocak 2012, 13:14:51
Harika görünüyor, sadece far yıkamaların rengine takıldım..
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ATA - 01 Ocak 2012, 14:54:16
Çoooook çok güzel olmuş, maşallah.
156 bu jantlar ile resmen agresifleşiyor.
Kazasız belasız kullanman dileği ile =)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Alfadanadam - 01 Ocak 2012, 15:21:12
Tuğrulcum bir de maliyet bilgisi alırsak harika olur. Kendi açımdan özellikle far için maliyeti merak ediyorum.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Calibra - 01 Ocak 2012, 17:08:17
Dün ben de sportivo'daydım, Tuğrul'un 2,5 şahane duruyordu, maşallah.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: fevkalbeser12 - 01 Ocak 2012, 18:23:28
2011 biterken 2011 in olayı oldu:)

Edited by - fevkalbeser12 on 01/01/2012  18:27:28
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: KAKIRMAN - 01 Ocak 2012, 19:13:29
Maşallah Turgut. Makineyi coşturdun sonunda. Hayırlı uğurlu olsun. Teledialleri sakla ne olur ne olmaz kardeş...

Edited by - KAKIRMAN on 01/01/2012  19:15:21
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 01 Ocak 2012, 20:09:40
quote:

Tuğrulcum bir de maliyet bilgisi alırsak harika olur. Kendi açımdan özellikle far için maliyeti merak ediyorum.



Far için maliyet söyleyemeyeceğim çünkü eski 156 dan söktüğüm amfi ve bass hoparlörü verdiğim arkadaş bunlara karşılık mercekleri yaptırdı ortak arkadaşımız İlker Kemal'e. Ne kadar verdi nasıl anlaştılar bilmiyorum:) Bende söktüklerimi bu araçta kullanmayacağım için, 3 ün 5 in hesabını yapmadım tamam dedim.
Ama Ata'da yaptırmış ondan bilgi alınabilir sanırım.

Bu arada beğenen arkadaşlara teşekkür ederim. Daha farklı olmasını istediğim şeyler vardı ama bütçeyi zorladığım için vazgeçtim. Mesela jantların daha koyu olmasını isterdim QV lerdeki gibi:)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: emin - 01 Ocak 2012, 20:42:01
quote:

quote:

Tuğrulcum bir de maliyet bilgisi alırsak harika olur. Kendi açımdan özellikle far için maliyeti merak ediyorum.



Far için maliyet söyleyemeyeceğim çünkü eski 156 dan söktüğüm amfi ve bass hoparlörü verdiğim arkadaş bunlara karşılık mercekleri yaptırdı ortak arkadaşımız İlker Kemal'e. Ne kadar verdi nasıl anlaştılar bilmiyorum:) Bende söktüklerimi bu araçta kullanmayacağım için, 3 ün 5 in hesabını yapmadım tamam dedim.
Ama Ata'da yaptırmış ondan bilgi alınabilir sanırım.

Bu arada beğenen arkadaşlara teşekkür ederim. Daha farklı olmasını istediğim şeyler vardı ama bütçeyi zorladığım için vazgeçtim. Mesela jantların daha koyu olmasını isterdim QV lerdeki gibi:)




abi şimdilik aslan gibi duruyor jantlar ileride sürter çizersen bütçeyi de ayarladığında boyatırsın, biraz parlak parlak keyfini çıkar, titanyumlara daha vakit var diyorum.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: evrenalpar - 01 Ocak 2012, 22:07:02
Mü-kem-mell!!! 2.5 kendinden geçmiş, milli piyango çıkmış gibi sevinmiştir kerata..
Maaşallah..
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: blackdevil - 02 Ocak 2012, 01:09:12
tuğrul abi muhteşem olmuş  araç 41 kere maşallah ..
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Fatihob - 02 Ocak 2012, 02:05:45
üüff bu ne böyle Nazar değmesin maşallah maşallah
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Murat Sağlam - 02 Ocak 2012, 07:31:22
gayet bakımlı görünüyor...maşallah....
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: obasar - 02 Ocak 2012, 08:51:09
maşallah, çok güzelleşmiş, daha hırçın olmuş :)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: depeche101 - 02 Ocak 2012, 09:37:40
Maşallah çok şık olmuş.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: erdem1904 - 02 Ocak 2012, 10:05:57
maşallah
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Tolga033 - 02 Ocak 2012, 10:07:05
Maşallh Çok iyi ve güzel  olmuş.Güle güle kullanın ..
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: antihero - 02 Ocak 2012, 12:43:25
maşallah maşallah:)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: murat - 02 Ocak 2012, 13:13:43
Harika olmuş Tuğrul, eline sağlık, güle güle kullan
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 03 Ocak 2012, 15:51:51
Hep güzel fotoğraf yükleyecek değiliz ya:)
Çekici üzerinde ilk fotoğrafımız... Son olur inşallah...




Edited by - tugruld on 03/01/2012  17:31:22
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: fevkalbeser12 - 03 Ocak 2012, 15:59:12
Hayırdır ya geçmis olsun?
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: antihero - 03 Ocak 2012, 16:12:20
bak ya nazar değmiş:)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Dentist - 03 Ocak 2012, 16:15:58
Geçmiş olsun Tuğrul;umarım önemli bir sorun yoktur.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: komanowa - 03 Ocak 2012, 16:28:56
Ya tam maşallah , çok güzel olmuş diye yazacaktım ... geçmiş olsun , büyük bir problemi yoktur umarım...
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: obasar - 03 Ocak 2012, 16:30:18
inşallah sadece nazarlık ufak birşeydir.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Alper - 03 Ocak 2012, 16:41:32
Nazar deydi yeminle :(
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: emin - 03 Ocak 2012, 16:54:27
Tuğrul abi merakta bırakma insanları, ufak bir hortum çürümesi sebebiyle, hararet yapmasın diye çekiciyle sportivo yolunda. Nazarlık olsun diyelim, böyle çıksın.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 03 Ocak 2012, 16:56:36
Önemli birşey yok çok şükür, motorun arka kısmında altlarda bir yerde bir hortum çürümüş, görülmeyen bir yerde... Bütün suyu boşalttı birden...
Otoparkta halledebileceğimiz birşey olmadığı için, aracı bu şekilde yürütmek de riskli olduğu için çekici ile servise gönderdim.

Dün gece otoparktan çıktım yaklaşık 10 km yol yaptım arada durdum bekleme yaptım, geri döndüm otoparka girdim, tam park ettiğim noktada durdum kontağı kapatmak üzereyken fosss diye bir ses ile buharlar yükseldi kaputun altından...
Sağolsun yolda bırakmadı, gelmesi gereken yere kadar dayandı sonra koyverdi:) İyiki yolda giderken yapmadı kerata:)

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 03 Ocak 2012, 17:12:05
quote:

Tuğrul abi merakta bırakma insanları, ufak bir hortum çürümesi sebebiyle, hararet yapmasın diye çekiciyle sportivo yolunda. Nazarlık olsun diyelim, böyle çıksın.



Emin, iki dakika gizem yaratalım dedik açık ettin..:) Yılmaz ustanın yanında gelerek benide şaşırttın, bir mangal partisi ayarlama zamanı gelmedimi diyerek fitili ateşleyeyim mi??
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: emin - 03 Ocak 2012, 17:57:11
alfa dediler 2.5 dediler geldik abi ayıpsın =)
ben de şansa sanayideydim, arka difüzörün alıştırmasını yapıyorduk.

Fitili ateşledin madem gerisi de gelir, fikir var bayadır, olgunlaştıralım, sonra forumdan da katkıları alırız =)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: emrahbaser - 03 Ocak 2012, 18:07:16
Cok guzel olmus ya gercekten tam gta tadinda gorunuyo rengi jantlari.. Ufak ariza icinde gecmis olsun diyelim nazar degmistir kesin..
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 10 Ocak 2012, 18:17:49
Oğlum..giderek benim arabaya benziyor :)))
Maşallah...

Malzemenin ömrü var dedikleri bu olsa gerek...Aynen benim karşılaştığım sorunlar..sende de yavaş yavaş belirmeye başlıyor. :))
Benimde o alttaki boru çürüyüp bütün suyu bıraktı..aynen bende sağa çektim. Çekici çağırdım ve çektirdim arabayı geçen sene... boru ile devridaim pompasını da değiştirdim..hazır açılmışken.. hatta triger kayışını da  değiştim. V kayışı bilyası değişti. Termostat, marş motoru, sarj dinamosu da arıza verecek hazırlıklı ol derim.. Bu sene çok yoğun geçti benim.. Şu an kaloriferim soğuk üflüyor..Tıkanıklık var..ya da ısıtıcıda bir problem var..Bir ara baktırıcam.. Bunun dışında zımba gibi maaşallah :)))

Dert etme.. sonuçta yaşından dolayı çıkan arızalar bunlar..ve çözümsüz değiller :)))
Geçmiş olsun Tuğrulun..


Edited by - selimgencoglu on 10/01/2012  18:18:32
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Olgun - 11 Ocak 2012, 11:55:06
Çok güzel bir 156 olmuş, elinize sağlık.
Küçük aksaklıklar olur böyle, çok geçmiş olsun.


Bu arada Selim Abi selam,
Konsoldaki kalorifer düğmesinin (sıcaklık veya üfleme hızı) ışığı yanıyor mu? Benim 147'de 2 kere başıma geldi, apar topar müdahale etmeden önce 3 düğmenin de ışıklarının yandığından emin ol derim zira lambadan şase alıyor.

Olgun


Edited by - Olgun on 11/01/2012  11:57:34
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: obasar - 11 Ocak 2012, 13:06:16
quote:

Oğlum..giderek benim arabaya benziyor :)))
Maşallah...

Malzemenin ömrü var dedikleri bu olsa gerek...Aynen benim karşılaştığım sorunlar..sende de yavaş yavaş belirmeye başlıyor. :))
Benimde o alttaki boru çürüyüp bütün suyu bıraktı..aynen bende sağa çektim. Çekici çağırdım ve çektirdim arabayı geçen sene... boru ile devridaim pompasını da değiştirdim..hazır açılmışken.. hatta triger kayışını da  değiştim. V kayışı bilyası değişti. Termostat, marş motoru, sarj dinamosu da arıza verecek hazırlıklı ol derim.. Bu sene çok yoğun geçti benim.. Şu an kaloriferim soğuk üflüyor..Tıkanıklık var..ya da ısıtıcıda bir problem var..Bir ara baktırıcam.. Bunun dışında zımba gibi maaşallah :)))

Dert etme.. sonuçta yaşından dolayı çıkan arızalar bunlar..ve çözümsüz değiller :)))
Geçmiş olsun Tuğrulun..


Edited by - selimgencoglu on 10/01/2012  18:18:32



vallahi parçaların ömrü var.
benimde GT ' de parça ömrü nedeni ile değiştirdiklerim, Termostat, Selespeed için Vitesi okuyan chip, triger, V kayışı, varyatör, 3.enjektörüm, direksiyon kutusu tamir gördü...

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Alfadanadam - 11 Ocak 2012, 13:31:22
Selim'cim kalorifer tamam da "ısıtıcı" nedir? Senin arabada motor suyundan başka ek ısıtma tertibatı mı var ?
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: obasar - 11 Ocak 2012, 14:11:26
quote:

Selim'cim kalorifer tamam da "ısıtıcı" nedir? Senin arabada motor suyundan başka ek ısıtma tertibatı mı var ?




bu adam rahatına düşkün, arabada kettle vardır.
arada onunla su ısıtıp kahve içiyordur, o bozulmuştur...
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 12 Ocak 2012, 01:22:00
Evet..benim arabada ısıtma tertibatı var :)))

Yok be Bülent... :))) Hararet 90a geliyor..motor ısınıyor..ama arabaya soğuk hava geliyor..sanırım..ayar sıcaklık ayar düğmesinin arkasında temassızlık var..!! Tüm ışıkları yanıyor. Sıkıntı yok.. Sen ne dersin..??
Özelden yaz istersen.. Başlık açmadım. Tuğrul'u meşgul etmeyelim.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 12 Ocak 2012, 09:46:19
Alıntı Yap
Evet..benim arabada ısıtma tertibatı var :)))

Yok be Bülent... :))) Hararet 90a geliyor..motor ısınıyor..ama arabaya soğuk hava geliyor..sanırım..ayar sıcaklık ayar düğmesinin arkasında temassızlık var..!! Tüm ışıkları yanıyor. Sıkıntı yok.. Sen ne dersin..??
Özelden yaz istersen.. Başlık açmadım. Tuğrul'u meşgul etmeyelim.

****
Ne meşguliyeti yav, faydalanıyoruz işte:)
Kalorifer radyatörünün tıkanmış olduğunu sanıyorum, bende bakımdan sonra herşey yenilenince normale döndü, antifiriz yenilenince açtı galiba tıkanıklığı. Gayet memnunum şu anda:) Nazar değmesin
Sıcaklık ayar düğmesinde sorun olsa yazın klima açınca soğuk havanın ayarını da yapamazdın diye düşünüyorum, böyle bir sıkıntı varmıydı ki?
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: babi - 12 Ocak 2012, 10:11:06
Tuğrul geçmiş olsun.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: agucba - 12 Ocak 2012, 10:54:27
Geçmiş olsun. İyi ki durduktan sonra bu durum oldu. Eğer ki seyir halinde olsaydı, yol sesi ve rüzgardan ne ses duyulurdu ne de buhar anlaşılabilirdi.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 12 Ocak 2012, 11:01:01
quote:

Geçmiş olsun. İyi ki durduktan sonra bu durum oldu. Eğer ki seyir halinde olsaydı, yol sesi ve rüzgardan ne ses duyulurdu ne de buhar anlaşılabilirdi.



Benim giderken oldu.. Harareti bir anda 100de gorunce..durdum.. bir baktım su akıyor.. hemen..çekici ile çektirdim.. Allahtan eve yakındım..evin önüne park edip, çekiciyi beklemiştim.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Onur ÖZTÜRK - 13 Ocak 2012, 02:31:53
Geçmiş olsun, en büyük sorunu bu olur inşallah.

Dün camın arkasından kuzumu elimde çay ile izlerken, bana bakıp bende bu jantlar ve bodykitten istiyorum der gibi bakıyordu, abisini örnek alıyor sanırım.

Nazar değmesin harika maşallah.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: emin - 13 Ocak 2012, 02:48:19




GTA MÜBAREK!
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: obasar - 13 Ocak 2012, 09:03:00
vallahi maaşallah :)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: evrenalpar - 13 Ocak 2012, 11:17:35
Bu araba kendinden geçti ya resmen, süper!

Maaşallah
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 25 Ağustos 2012, 22:25:42
Zaman zaman çekici ile taşımak alışılmış bir hareket oldu. Yeni bir motor ihtiyacı söz konusu:(

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: shadycome - 25 Ağustos 2012, 22:40:44
bu nasıl bir güzelliktir yaa..
geçmiş olsun :(
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: erdem1904 - 26 Ağustos 2012, 21:17:39
Çok geçmiş olsun Tuğrul'da senin bu 156 ların motorlarından çektiğin nedir abi
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 26 Ağustos 2012, 21:23:56
Çok teşekkür ederim, valla ne basıyorum ne sıkıştırıyorum, elimden geldiğince gerekmeyen bakımlarını bile yaptırmaya çalışıyorum ama sonuç hüsran. Bu son mücadelem olacak, yapıldıktan sonraki duruma göre bir süre kullanırım, baktım canımı sıkıyor bulurum bir "katır" yola devam:)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Menza - 26 Ağustos 2012, 21:28:31
Abi arabanın suçu yok emin olabilirsin..
yanlış ya da eksik  yapılan ya da yaptırdığın bir şeyler var muhakkak.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 26 Ağustos 2012, 21:52:31
Evet doğru, arabanın suçu yok;

Ben arabayı binlerce km dir kullanıyorum ve sesindeki çekişindeki en ufak bir farkı hissedebiliyorum, bir lambanın zaman zaman göz kırpması dikkatimi çekebiliyor, yağ eksiltmesi, suyun azalması, her şeyi takip edebiliyorum. Abs ışığının bazen geç sönmesi bazen hemen sönmesi gibi farkları yakalayabiliyorum...
Bir süredir sesi hoşuma gitmiyordu, devir arttıkça seste bir değişiklik hissediyordum, hadi hayırlısı dedim dönünce bakarız diye...
Bende çıktım yola ancak zamanla ses iyice değişti, 3-4 bin devirde bile tuhaflaştı. Sonuç malum... Araba sinyali veriyordu zaten ama onu anlamam geç oldu biraz:( Yağ pompasını işaret eder gibi geliyor belirti.
Neyse artık komple elden geçince sanırım iyi olacaktır, bir kaç ufak sorunu da gidereceğiz bu süreçte. Sanırım 2.5 V6 olması gerektiği gibi yürüyecektir artık. Tehlikeli olduğunu, adamı dürteceğini söylüyor usta gidişi için, inşallah dedim dürtsün de, yürüsün de ben sakin sakin takılırım yine:)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: murat - 27 Ağustos 2012, 12:42:58
Ya çok geçmiş olsun Tuğrul, tatil yolunda mı oldu, yolda kalmadın inşallah ?
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 27 Ağustos 2012, 13:28:01
Teşekkür ederim, tatil yolunda normal gibiydi gideceğim yere gittim, bir iki gün kullandım sonra baktım olay fenalaşıyor bıraktım kullanmayı.
Tabi plan program bozuldu dönüş şekli değişti, bütçe değişti falan.
Biraz uğraştırdı aracı Fethiye'den Antalya'ya göndermek, buda ayrı para tabi.
Neyse, her işte bir hayır vardır diyerek avunuyorum:)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: A.S.GÜMÜŞ - 27 Ağustos 2012, 13:38:54
Tuğrul bey arabayı Turgay ustada gördüm motor inmiş. İçin rahat olsun çıktığında eskisinden daha da iyi olacak 190 beygirin varsa 190 ını da kullanacaksın. Bu motorları toplayabilen ender adamlardandır Turgay usta 166 3.0, maserati vb gibi yüksek hacimli bir çok motoru topladığını biliyorum. Yaptığı işi de garantili yapacağı için sıkıntın olmasın
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 27 Ağustos 2012, 13:53:19
Bilgi için teşekkür ederim:)
Turgay ustayı uzaktan biliyordum, forum ortamlarında hakkında iyi yazılmış yorumları okuyordum, kendisinide tanıyınca içim çok rahat bir şekilde teslim ettim aracı.
İşi bildiği belli, sağolsun bayram seyran demedi atladı geldi ilgilendi mağdursunuz dedi, aracın bittiği zamanki durumu ile ilgili çok ümit verici konuşmaları oldu, valla ben çok beğendim yaklaşımını ve ilgisini.
Esnaf/müşteri şeklinde değilde sorunu çözmek adına yaklaşımını takdir ettim. Fethiye sanayisinde çekici ayarlamak için tanıdığını bulması, benden çok koşturması falan beni çok şaşırttı.
İstanbul'a getirme ihtimalimizde vardı aracı ama zaman sorunum yüzünden hemen çözüm üretmem lazımdı ve Antalya ya gönderdim bana daha pahalıya gelecek olmasına rağmen (gidip alması, İstanbul'a dönmesi) aklımda kalan bir soru işareti yok yapılacak iş konusunda.
Bittiği zaman nasıl olacak çok merak ediyorum işin doğrusu:)

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: A.S.GÜMÜŞ - 27 Ağustos 2012, 14:15:19
Bu aralar boş vaktinde elinde Mehmet Eymürden kalma yanlış hatırlamıyorsam bir alfetta motorunun modifiyesiyle uğraşıyor hedef 550 beygir

Edited by - A.S.GÜMÜŞ on 27/08/2012  14:16:24
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Menza - 27 Ağustos 2012, 14:32:39
quote:

Bu aralar boş vaktinde elinde Mehmet Eymürden kalma yanlış hatırlamıyorsam bir alfetta motorunun modifiyesiyle uğraşıyor hedef 550 beygir

Edited by - A.S.GÜMÜŞ on 27/08/2012  14:16:24


alfetta ve 550 bg mi?!!!:)
Tuğrul sen al abi arabayı ordan
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 27 Ağustos 2012, 14:40:48
Ustanın kendi arabası :)
Bunun motoru sıfırlamış 1.7 yapmış alet canavar gibiydi valla baya dolandık Fethiye içinde:)

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Dentist - 28 Ağustos 2012, 11:39:17
Geçmiş olsun Tuğrul;umarım herşey istediğin gibi olur sonuçta...
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: murat - 28 Ağustos 2012, 12:31:53
Turgay Usta tam isabet senin araba için.
Bu 33 ü zamanında ben düşünmüştüm hatta o zamana kadar bakımlarını yapan da turgay usta idi, telefonda konuştuk birkaç kez bu 33 için ama sonra bunu ancak bir usta adam eder toplar deyip vazgeçtim ki öyle olmuş nitekim..Doğru ellere düşmüş yine

Bu 33'ü görünce aklıma direk sen geldin abi :)

@Tuğrul Fethiye'ye Afyon üzerindenmi gittin :)

Edited by - erdem1904 on 28/08/2012  22:22:53
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: reimi - 28 Ağustos 2012, 19:02:04
geçmiş olsun Tuğrul....
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 28 Ağustos 2012, 23:12:17
quote:

geçmiş olsun Tuğrul....




Enis abi teşekkür ederim, araba gelince bir test daha yapmaya beklerim:)

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 28 Ağustos 2012, 23:14:39
Bu 33'ü görünce aklıma direk sen geldin abi :)

@Tuğrul Fethiye'ye Afyon üzerindenmi gittin :)

Edited by - erdem1904 on 28/08/2012  22:22:53
[/quote]

Yoo bu sefer İzmir üzerinden gittim:) Ama yine problem oldu:)

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 28 Ağustos 2012, 23:22:33
quote:

Geçmiş olsun Tuğrul;umarım herşey istediğin gibi olur sonuçta...



Abi inşallah iyi olacak, çok ümitliyim iyi yürüyecek diye tahmin ediyorum. Eski hali pek hoşuma gitmiyordu işin doğrusu.
Ses var ama icraat yoktu:)
Yeşil efe ile ziyarete geleceğim kısmet olursa
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: emin - 29 Ağustos 2012, 00:18:35
Tuğrul abi hayırlısı olsun, inşallah beklediğin gibi olur.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: A.S.GÜMÜŞ - 29 Ağustos 2012, 09:27:11
Son Durum

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 29 Ağustos 2012, 09:46:39
Serhat bey teşekkür ederim fotoğraflar için, ön tamponda boyaya gitti sanırım.
Rengi çok kötüydü, madem araba yatacak onuda boyayalım istemiştim:)
Ancak usta henüz motoru dağıtmamış biraz yavaş mı gidiyor acaba.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: A.S.GÜMÜŞ - 29 Ağustos 2012, 09:58:49
Akşam konuştuk üst kapak ayrılmış ama yerinden çıkarmak için termostatın sökülmesi gerekiyor ama sizin termostat sökülmemekte direniyor, usta da zarar vermeden ayırmaya çalışıyor sanırım daha kolay ayrılması için  işlem yaptı onu bekliyor. Bu arada mercekli farlarda h1 ampul mu kullanıyorsunuz ? ben bu mercek işine gireceğim ama xenon tertibat mı kullanılıyor yoksa normal ampul mu bir türlü açıklama bulamadığım için yapamıyorum yeri gelmişken sorayım

Edited by - A.S.GÜMÜŞ on 29/08/2012  10:01:31
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 29 Ağustos 2012, 10:06:02
quote:

Akşam konuştuk üst kapak ayrılmış ama yerinden çıkarmak için termostatın sökülmesi gerekiyor ama sizin termostat sökülmemekte direniyor, usta da zarar vermeden ayırmaya çalışıyor sanırım daha kolay ayrılması için  işlem yaptı onu bekliyor.



Anladım, çok teşekkür ederim bilgi için:)
İnsan merak ediyor, ne zaman bitecek, ne aksilikler çıkacak ne kadar uzayacak iş diye bekliyorum. Hayırlısıyla bir açılsa tam olarak belli olsa durum bende rahatlasam... :)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 29 Ağustos 2012, 10:14:42
Farlarda normal standart ampul var şu anda h1 miydi hatırlamıyorum bizim ampuller, xenon vardı daha önce ama hem muayene olacak diye hemde farlardan birinin ısınınca devamlı pır pır edip kapanması sorunu yüzünden söktük beyinleri ile.
Sonra farları değiştirip bi-xenon falan yaparız diyorduk ama kaldı.
Şu anda normal fardan tek farkı mercek olması başka bir fark yok birde karartma var o kadar. Görüntü olarak göze hoş gözüküyor ama aydınlatma olarak pek bir faydası var diyemem, xenon takınca iyi oluyor ama.
Mevcut fara hem xenon hem normal ampul takılabiliyor.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: A.S.GÜMÜŞ - 29 Ağustos 2012, 10:17:49
Rica ederim ne demek nihayetinde sitemizin 2,5, ayrıca Antalya da her zaman böyle makina göremiyorum. Heyecanınızı anlıyorum ama bence acele etmeyin, vakit alacak ama nihayetinde olabileceğin en iyisi olacaktır diye düşünüyorum. Yalnız O V6 motor gerçekten zor iş, usta diyor ki sizin makina Ferrari'nin kullandığı V8 motor'un 6 silindirli olanı hiç bir farkı yok, senin diyor 1,6 ts bunun yanında çerez kalır, bu lafın üzerine kös kös döndüm bende eve ne yapayım
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 29 Ağustos 2012, 11:30:23
Motor konusunda ustanın söylediğini bilemem ama bir 2.5 V6 nın direksiyonuna geçip marşına basarsanız, o an sizin için başka bir dünyanın kapısı açılır ve sahip olduğunuz 1.6 yada 2.0 dan soğuyabilirsiniz.
Ben hiç unutmam sevgili Jakomo nun sattığı 2.5 ile orada olduğum bir an servise gelişi, kafayı çevirip bu ne diye bakışımı, gürül gürül ses ile içeri manevra yapışını, o arabayı bırakıp gittikten sonra benim kuzu gibi etrafında dolaşıp "usta bi marşa basabilir miyim?" diye soruşumu...:)
O an benim için olay bitmişti, 2.5 almalıydım...
O zamanlar 2.0 kullandığım halde bişey eksikti artık:D

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: cem meric - 29 Ağustos 2012, 21:03:14
Ben o duygu kısmını biraz atladım direk 2.5'la başladım babamın arabası 2.0 bazen onu kullanıyorum uff puff yapmaya başlayınca otoparkta yanımda 2.5'uğum duruyor seviniyorum

Tuğrul abi bu arada buradan da geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum inş fazla birşey çıkmaz sorunsuz kullanırsın...
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 29 Ağustos 2012, 21:14:50

Tuğrul abi bu arada buradan da geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum inş fazla birşey çıkmaz sorunsuz kullanırsın...
[/quote]

Cem sağol ve kusura bakma, arabanın motor gibi benimde motor bozulmuş Kentpark tan eve zor attım kendimi o gün:) Muhabbete fazla takılamadım, başka bir sefere Tunus Cd. yaparız inşallah:D
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: cem meric - 30 Ağustos 2012, 01:35:55
Her zaman beklerim abi ayaküstüde olsa tanışmış olduk çokta memnun oldum tekrar görüşmek üzere...
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 30 Ağustos 2012, 13:41:15
Bensiz tanışma olmuş.. Tuğrul Ankaraya gelmiş.. Motoru bozmuş.. Cem'le görüşümüş.. Bizi arayan yok..
Oğlum..Subaru aldık diye böyle ayrı gayrı olacaksa bilelim yani..
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 30 Ağustos 2012, 14:03:40
quote:

Bensiz tanışma olmuş.. Tuğrul Ankaraya gelmiş.. Motoru bozmuş.. Cem'le görüşümüş.. Bizi arayan yok..
Oğlum..Subaru aldık diye böyle ayrı gayrı olacaksa bilelim yani..




Yok bildiğin gibi değil, araba ile uğraşmaktan plan bozuldu, normalde pazar günü orada olmam gerekirken pazartesi uçakla gece geç gelebildim Ankara'ya, ertesi gün ailecek Kentpark'a gidelim dediler gittik orada Cem ile denk geldik, orada da fazla kalamadım eve koştum:) Sabahta otobüs ile İstanbul yaptım:)
Yoksa sanayi yapardık, gezerdik, Subaru yu görmeden dönmezdim:)
Kısmet olmadı:(

Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: antihero - 30 Ağustos 2012, 15:06:52
Tuğrul çok geçmiş olsun, inşallah daha iyi olacak 2.5 :)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 30 Ağustos 2012, 15:26:35
quote:

Tuğrul çok geçmiş olsun, inşallah daha iyi olacak 2.5 :)



Özhan teşekkür ederim, inşallah iyi olacak, ümitliyim oldukça:)
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: cem_dogan - 30 Ağustos 2012, 16:36:58
abi geçmiş olsun.kendi aracım gibi canım sıkıldı okudukca.umarım hayalindeki gibi olur.
Başlık: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 30 Ağustos 2012, 19:55:10
Tamamdır Tuğrulum beklerim..Her zaman :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: A.S.GÜMÜŞ - 10 Ekim 2012, 09:29:52
Tuğrul bey dün arabayı almışsınız nasıl olmuş ?
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 10 Ekim 2012, 09:55:26
You are not allowed to view links. Register or Login
Tuğrul bey dün arabayı almışsınız nasıl olmuş ?

Serhat bey öncelikle kusuruma bakmayın, rahat bir zamanda gelip sizide görmek isterdim, hatta Turgay usta ile konuştuk bunu ama çok kısıtlı zamanım vardı, inşallah başka bir zamanda muhabbete gelirim rahat rahat sohbet ederiz.
Sabahın köründe neredeyse uykusuz olarak uçakla gelip saat 08.00 gibi indim, AYT'den Turgay usta 2.5 ile gelip beni aldı. Hemen oradan sanayiye yola çıktık bu arada depoyu full yaptım 334.99 TL tuttu...:(
Sanayiden çıkmak kolay olmadı rot balans lazımdı 1 saat bekledim, ön tampon ile ilgili ufak bir boya sorunu vardı 1 saat daha derken usta ile hesaplaşıp yola çıkmam saat 11.00 civarı oldu.
Arabayı 4000 devir altında sıkıştırmadan kullanmam rodajın sağlığı açısından gerekliydi ve o şekilde geldim.
Antalya'dan çıkarken biraz virajlı yollarda yağmur yedim, sola dönen geniş bir virajda arabanın arkası ben gidiyorum dedi o sırada yanımda beyaz bir şahin vardı onu solluyordum ki hızımda gayet normaldi ama zemin ve yağmur birde benim ıslak zeminde çok sakat olduğunu hissettiğim Dunlop lastiklerle 1-2 sn içinde tekrar yola tutunması sonrasında yüksek bir kalp çarpması yaşadım. Sonrasında biraz daha hızı kestim zaten ama ciddi korkuttu.
Bunun dışında motor sesi çok farklı, çekişi çok farklı ama gazlayamadığım için ne kadar gider onu göremedim.

Ama çok akıcı rahat gidiyor çok rahatlamış motor eskisine göre. Sesi çok hoş.

Bozüyük civarlarında artık uyku o kadar bastırdıki yolda sarhoş gibi oldum şeritte duramıyordum gözler kapanıyor... Çektim bir Opette yüzümü yıkadım birşeyler yedim kendime geldim. 335 TL lik benzin ile 3-4 bin devir aralığında 500 km kadar gidebildi tekrar benzin aldım buradan.

Usta sık sık aradı durum nasıl diye yokladı sağolsun. Bende saat 20.00 gibi İstanbul'a varıp otoparka girdim. Ustayı aradım geldim diye, eline emeğine sağlık dedim, sağolsun çok emek harcadı ama güzel birşey çıktı ortaya.
Birde yolda ön tampona plaka takmadan geldim (boya yapıldığı için) en az 4 radardan geçtim kabak gibi plakasız halde, gözlerine baka baka polislerin ama kimse birşey demedi.

Sonuç olarak araba ile 800 km küsür yol yaptım. Gayet keyifli ve memnun geldim.

Serhat bey size de çok teşekkür ederim ilgilendiniz, gidip baktınız, Emin kardeşimde gitti gördü ilgilendi sağolsun. Arabanın güzel yapılması bir yana, ustayı tanımış olmak bile çok güzeldi. Sağolsun elleri dert görmesin diyecek birşey bulamıyorum onun için...
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Alfadanadam - 10 Ekim 2012, 10:01:10
Tuğrul bey gözünüz aydın, kavuşmuşsunuz. İnşallah keyifle binersiniz bundan sonra. 2.5 daha bir kükreyecek bundan sonra belli ki :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 10 Ekim 2012, 10:04:17
Hadi bakalım Tuğrul..
Hayırlısı olsun..

Bu arada 335 TL benzin nerdeyse 70 LT yapıyor.. Arabanın depo 63 lt..rezerv ile 70 diye biliyorum..
Yuh hiç mi içinde kalmamış..Bu ne ya..!!
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: depeche101 - 10 Ekim 2012, 10:11:40
Hayırlı olsun canavar yollara döndü  8) . Şu rodajdan çıksın bakalım ondan sonraki halini merak ediyorum Tuğrul.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 10 Ekim 2012, 10:18:14
You are not allowed to view links. Register or Login
Hadi bakalım Tuğrul..
Hayırlısı olsun..

Bu arada 335 TL benzin nerdeyse 70 LT yapıyor.. Arabanın depo 63 lt..rezerv ile 70 diye biliyorum..
Yuh hiç mi içinde kalmamış..Bu ne ya..!!

Benzin fişine baktım: 69,5 Lt x 4.82 kurşunsuz 95  334.99 TL  :-[   Ama araba benzin ile çalışıyordu hala.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: murat - 10 Ekim 2012, 10:23:38
Tuğrulcum güle güle kullan kardeşim, artık kesintisiz olarak keyfini sürersin umarım
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Alper - 10 Ekim 2012, 10:51:43
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hadi bakalım Tuğrul..
Hayırlısı olsun..

Bu arada 335 TL benzin nerdeyse 70 LT yapıyor.. Arabanın depo 63 lt..rezerv ile 70 diye biliyorum..
Yuh hiç mi içinde kalmamış..Bu ne ya..!!

Benzin fişine baktım: 69,5 Lt x 4.82 kurşunsuz 95  334.99 TL  :-[   Ama araba benzin ile çalışıyordu hala.

Telefonda konuştuk ama buradan da  gözün aydın diyelim Tuğrul abi.
63+9 abi bizim depolar :)
72 litre yani :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 10 Ekim 2012, 10:59:30
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hadi bakalım Tuğrul..
Hayırlısı olsun..

Bu arada 335 TL benzin nerdeyse 70 LT yapıyor.. Arabanın depo 63 lt..rezerv ile 70 diye biliyorum..
Yuh hiç mi içinde kalmamış..Bu ne ya..!!

Benzin fişine baktım: 69,5 Lt x 4.82 kurşunsuz 95  334.99 TL  :-[   Ama araba benzin ile çalışıyordu hala.

Telefonda konuştuk ama buradan da  gözün aydın diyelim Tuğrul abi.
63+9 abi bizim depolar :)
72 litre yani :)

YUH..yani :)))
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 10 Ekim 2012, 11:05:37
Afyon hatırası. 1 aydır yıkanmamış ama yolda yağmurdan biraz temizlenmiş hali. Son hali bu şekildedir.

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimageshack.us%2Fa%2Fimg259%2F7111%2Fimg2258s.jpg&hash=4ee5784870cd68e7a46fea8d1d189754834fa516)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Gouki - 10 Ekim 2012, 11:08:23
Banttan yeni inmiş gibi abi. Güle güle kullan.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 10 Ekim 2012, 11:08:51
Uçak...Uçakk valla :)))
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 10 Ekim 2012, 11:16:29
You are not allowed to view links. Register or Login
Uçak...Uçakk valla :)))

Kütahya civarındamıydı neydi, yolun sağında askeri bir alan var hemen tel örgünün içinde birkaç eski askeri jet var şekil olsun diye konulmuş, dedim şunları arkaya alıp çekeyim aleti  "yer uçağı"  olayına nokta koyayım diye... Sonra üşendim yola devam ettim :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: alfistahakan - 10 Ekim 2012, 12:53:52
Tuğrul bey geçmiş olsun vede hayırlı olsun.İnş.bundan sonra sorunsuz keyifli kullanırsınız Alfanızı.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ATA - 10 Ekim 2012, 13:09:39
maşallah diyelim, nazara geliyor tabi bu kadar güzel olunca =)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: sariertan - 10 Ekim 2012, 13:49:47
Motor yenileme olayınız için hem geçmiş olsun hemde hayırlı olsun demek istiyorum.

Bir maşaAllah simgesi alıp hem öne hem arkaya yapıştırın. Çobuk göze gelir bu araç. Çok güzel maşaAllah.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: obasar - 10 Ekim 2012, 13:50:25
gerçekten maaşallah, inşallah sorunsuz devam eder.
çok sevindim iyi ve sağlıklı tekrar olduğuna :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: komanowa - 10 Ekim 2012, 17:09:55
Maşallah , sorunsuz kazasız belasız kullanırsınız inşallah...
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: antihero - 10 Ekim 2012, 17:34:43
hadi hayırlı olsun, güle güle kullan
maşallah da diyelim tam olsun:)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 10 Ekim 2012, 17:45:20
Arkadaşlar, hepinize teşekkür ederim inşallah kazasız sorunsuz olur bundan sonrası... Hepimiz için...
Plakasız alet daha bir hoş oluyor ama sakatlık olur diye korkuyorum. Uğraşamam polis ile. Biri birşey der kıvırmam yok boya oldu yok bilmemne diye cezadan kurtarmak için.
Ama böylede hoş gözüküyor yahu...
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Fatihob - 10 Ekim 2012, 17:48:32
Gözün aydın Tuğrul abi ;)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 10 Ekim 2012, 17:52:54
You are not allowed to view links. Register or Login
Gözün aydın Tuğrul abi ;)

Eyvallah Fatihim, mito kadar olmasa da fena yürümüyor alet, daha yeni tadı çıkmaya başladı maksimum 4000 devire kadar  takılıyorum ama yine de iyi.
Pis gürüldüyor biraz sıkıştırınca. Motoruna yakışır ses geliyor artık.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: wolkanku - 10 Ekim 2012, 17:54:48
You are not allowed to view links. Register or Login
Afyon hatırası. 1 aydır yıkanmamış ama yolda yağmurdan biraz temizlenmiş hali. Son hali bu şekildedir.

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimageshack.us%2Fa%2Fimg259%2F7111%2Fimg2258s.jpg&hash=4ee5784870cd68e7a46fea8d1d189754834fa516)
baya sıkı duruyor maşallah :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 10 Ekim 2012, 18:02:37
Çok teşekkür ederim :)

Daha önceki Supersprint tecrübemi bilen arkadaşlar var, gürültü istemiyorum ama rölantide  hafif homurdayan bir son susturucu olsa... Fena olmaz sanki...
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Fatihob - 10 Ekim 2012, 18:04:42
Abi zaten güzel ses geliyordu heleki SS susturucun varken ;D Rodajın bitsinde bi gürlemesini duyalım kulagımızın pası silinsin.

Off topic: Caddebostan buluşmalarından sonra Cemal abi otoparktan çıkıp gaza oturdugu andaki ses nede güzeldi özledim valla. Her buluşma artık Cemal abi eve gitsede sesi dinlesem diye beklerdim :o

Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Dentist - 10 Ekim 2012, 18:11:38
Hoşgeldin Tuğrul;artık tüm bakımları yapıldığına göre,bir iki tur verirsin doktoruna... :D
Yoksa yaptığım dişleri sökerim bak...  ;)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 10 Ekim 2012, 18:24:23
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldin Tuğrul;artık tüm bakımları yapıldığına göre,bir iki tur verirsin doktoruna... :D
Yoksa yaptığım dişleri sökerim bak...  ;)


Gözümü kırpmadan anahtarı verebileceğim birkaç kişiden birisin abi, ama buna binince sonra SW pek keyif vermez ben bunu bizzat yaşadım da 8)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 10 Ekim 2012, 18:26:54
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi zaten güzel ses geliyordu heleki SS susturucun varken ;D Rodajın bitsinde bi gürlemesini duyalım kulagımızın pası silinsin.

Off topic: Caddebostan buluşmalarından sonra Cemal abi otoparktan çıkıp gaza oturdugu andaki ses nede güzeldi özledim valla. Her buluşma artık Cemal abi eve gitsede sesi dinlesem diye beklerdim :o

Fatih o hareketi hatırlıyorum da, bendeki SS ile öyle birşey yapsam ortalık şenlenirdi baya. Ama adam 2. viteste daha giderdi kısa kesti.
Benim rodaj bitene kadar artık 1 sene geçer, araba otoparkta, haftada 100 km bile belki yaparım:)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Fatihob - 10 Ekim 2012, 18:39:02
Abi ben o harekete 2-3 kez şahit oldum hepsi birbirinden güzeldi:) Buarada 1 sene çook ara sıra geleyim MiToyu bırakayım bunu alayım h.sonları söz 4bini geçmicem  ::)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: may-alfa - 10 Ekim 2012, 23:02:57
Maşallah maşallah...
Hayırlı olsun, kazasız, belasız kullanmanız dileğiyle...
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: emin - 10 Ekim 2012, 23:14:03
Tuğrul abi hayırlı olsun. Rodaj bitsin pazarlıklar başlasın.
plakayı takma abi aman diyim, efendi adamsın polislere derdimizi anlatırız.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: A.S.GÜMÜŞ - 11 Ekim 2012, 09:57:39
Tuğrul bey rica ederim ama aslında çok ilgilenemedim, 3 otele baktığım için işlerim o kadar yoğun ki akşam eve zor gidiyorum, sadece telefon ile Turgay ustadan bilgi aldım, sizin canavarın şimdi hakikaten canavar olduğunu söyledi ki sizde uzun yolda da test etmişsinizdir. Yaptığı işi garantili yaptığı içinde içiniz rahattır. Tek üzüldüğüm siz alıp götürmeden evvel o motorun sesini dinleyemedim, kaydedemedim. Umarım bundan sonra sorunsuz kullanırsınız
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: KAKIRMAN - 13 Ekim 2012, 22:59:25
Tekrar geçmişolsun Tuğrul. İnşallah bir daha sıkıntı nazar peyda etmez...
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Sercan Keklik - 13 Ekim 2012, 23:48:30
ne zaman üstüme alıyorum :)  8)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 14 Ekim 2012, 16:21:27
Ahahaa Sercan valla bedava versem almazsın bunu başına bela olur:D

Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 27 Ekim 2012, 21:42:50
[IMG]http://imageshack.us/a/img811/8889/img2300w.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img210/2325/img2299v.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img211/4916/img2292k.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img805/3281/45870101.jpg[/img]

Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 27 Ekim 2012, 22:29:39
Bu arada, satılıktır canavar, çok ciddi masraf yaptım buna, ilgilenen olur ise detay vereceğim...
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: obasar - 28 Ekim 2012, 12:07:41
Yanit veriyorum: ilgiliyim.. fiyat soyler misin?
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 28 Ekim 2012, 13:25:03
You are not allowed to view links. Register or Login
Yanit veriyorum: ilgiliyim.. fiyat soyler misin?

Mesaj gönderdim
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 04 Aralık 2012, 22:44:59
Birkaç güncel fotoğraf:) Kirli ama güzel...
[IMG]http://imageshack.us/a/img809/1514/48143810151246772992707.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img844/8341/38213310151246774077707.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img853/631/14825810151246772907707.jpg[/img]
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 04 Aralık 2012, 22:52:46
10 numara
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Gouki - 04 Aralık 2012, 23:54:27
Bu jantı tasarlayan insan olamaz ya.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Sercan Keklik - 05 Aralık 2012, 10:35:38
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu jantı tasarlayan insan olamaz ya.

Bunu tasarlayan cocuk kör oldu  ;D
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Gouki - 05 Aralık 2012, 10:40:06
Ahahaha reyiz nerden aklına geldi =)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: alfistahakan - 05 Aralık 2012, 10:49:43
Tuğrul güzel hakikaten..Allah kaza bela vermesin ...Kirlide olsa güzel yay ile daha güzel.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Sercan Keklik - 05 Aralık 2012, 14:19:20
You are not allowed to view links. Register or Login
Ahahaha reyiz nerden aklına geldi =)

Moruk bütün gün mba eve gel Doktora calıs sonra kafana nası gelmesın böyle şeyler heleki sınıfta bi fetocu var adamın ısı gücü sohbet muhabbet :)

Gelicem ankaraya yakın zamanda infaz bitti :)

tugrul abii arabaya alıyım senden rakamı bılıyosun :) hala geçerli
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Dentist - 05 Aralık 2012, 14:53:50
Sen Alfa defterini kapatmamış mıydın Sercan?
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: KAKIRMAN - 05 Aralık 2012, 15:04:21
Kapatılmıyor ki namussuz defter... Kapatabilen varsa beri gelsin.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 03 Mart 2013, 21:01:10
 >:D

[IMG]http://imageshack.us/a/img254/8801/m0pukau.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img824/505/akvimfs.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img163/1756/222ksx.jpg[/img]
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: cem meric - 03 Mart 2013, 21:06:33
 >:D Kırmızı olsun 2 kuruş fazla olsun  >:D

Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Volkey - 03 Mart 2013, 21:21:47
Maşallah  :clover:  :serefe:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Emre Sezen - 03 Mart 2013, 21:23:31
taş taş,  :nazar:  :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: wolkanku - 03 Mart 2013, 21:26:50
tuğrul abi bugün aracından gözümü alamadım desem yeridir, nazar değmesin.  :nazar:

:serefe:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 03 Mart 2013, 21:33:48
You are not allowed to view links. Register or Login
tuğrul abi bugün aracından gözümü alamadım desem yeridir, nazar değmesin.  :nazar:

:serefe:

Eyvallah sağolasın, sorun şu ki, hepimiz bütün alfalara sulanıyoruz, GT görüyorum istiyorum, 159 görüyorum onuda istiyorum, sahip olmadığımız diğer modellere fena takılıyoruz  :D

Mesela benim son zamanlardaki favorim Volkey'in GT... Fena istiyorum onu >:D
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: fevkalbeser12 - 03 Mart 2013, 21:39:44
Tuğrul abi senin arabanın yeri farklı:) tam bi alfa:)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Anıl - 03 Mart 2013, 21:49:25
Benimde gözüm hep GT'lerde ama insan elindekine de kıyamıyor,hele ki üzerinde emek harcamışsa!Yanına almaya kalksan vergiler,sigortaların maşallahı var,seve seve eldekiyle mutlu mesut geçinmek lazım derim :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 03 Mart 2013, 22:19:05
[IMG]http://imageshack.us/a/img16/3725/kqfzk.jpg[/img]
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 03 Mart 2013, 22:22:49
Güzel..güzel...
Tuğrul'um harika..!!!
Maşallah..!!
:rock:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: dragut - 03 Mart 2013, 22:23:37
Jantlar, renk, motor; kısacası her şeyiyle olaganüstü! Kazasız belasız  :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 03 Mart 2013, 22:27:14
You are not allowed to view links. Register or Login
Güzel..güzel...
Tuğrul'um harika..!!!
Maşallah..!!
:rock:

Güzel oldu değil mi, bana da güzel gözüküyor artık.

Çok uğraştım ama, oldu galiba artık..
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Sercan Keklik - 03 Mart 2013, 22:34:31
Oldu oldu :) bu kdr alfayi nerden buldun abi?
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Volkey - 03 Mart 2013, 22:39:18
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Güzel..güzel...
Tuğrul'um harika..!!!
Maşallah..!!
:rock:

Güzel oldu değil mi, bana da güzel gözüküyor artık.

Çok uğraştım ama, oldu galiba artık..

Bazı Alfa'lar artık tüm yapılanlar yapıldıktan sonra hiçbir şey yapılmaycak hale, hem de bu hale, hala Alfa Romeo olarak aynı karakterleriyle geliyorlar. Daha başka bir görselliği kaldırmayacak, görselliğiyle bir bakanı bir daha baktıracak ayarda... İşte senin V6 156'n tamda bahsettiğim gibi bir araba. Zevkli, tam ayarında bir görsel modifiye... Alfa'yı ilk defa göreni bile sevdirecek, ön yargı bozacak cinsten...  :clover:  :serefe:  :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: KAKIRMAN - 03 Mart 2013, 22:42:21
Tekrar maşallah diyelim. Yeni makinalarda ses mes yok arkadaş. Bu makina bir çalıştı pir çalıştı. Varsa yoksa ARESE...  :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 03 Mart 2013, 22:55:30
You are not allowed to view links. Register or Login
Tekrar maşallah diyelim. Yeni makinalarda ses mes yok arkadaş. Bu makina bir çalıştı pir çalıştı. Varsa yoksa ARESE...  :nazar:

Hocam birde son susturucu bulsam buna uygun güzel olacak, şekline gücüne yakışır biraz homurdanma fena olmaz sanki  >:D

Böyle saf arese v6 sesi de güzel ama insanoğlu kaşınıyor işte :))
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: beytullah - 03 Mart 2013, 22:58:56
tuğrul abi senin alfa işte gerçek alfa ruhu bende var dedirten cinsten.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 03 Mart 2013, 23:01:45
You are not allowed to view links. Register or Login
tuğrul abi senin alfa işte gerçek alfa ruhu bende var dedirten cinsten.

Otoparktan çıkarken ki bakışını unutmayacağım  >:D
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ihsany - 03 Mart 2013, 23:31:31
MÜ-KEM-MEL  :nazar:  :nazar:  :nazar:

Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 03 Mart 2013, 23:39:47
Tuğrul al bi ss egzoz bitir işi :)) çıkma da olur :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Emre Sezen - 03 Mart 2013, 23:46:29
bir tanede ben ekliyorum izninle,

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg18.imageshack.us%2Fimg18%2F6170%2Ftfhd.jpg&hash=b38aa75b4379275716e7855c50adeba1d2489114)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 03 Mart 2013, 23:50:48
You are not allowed to view links. Register or Login
Tuğrul al bi ss egzoz bitir işi :)) çıkma da olur :)

SS var bir sürü ama uygun olanı lazım, alıp sattığım SS gibi ortalığı ayağa kaldırsın istemiyorum:)

Universal olmuyor fena gürültü yapıyor. Senin ex manitadaki gibi bir şey bulmam lazım.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 04 Mart 2013, 00:49:52
O da universaldi.. :))
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Anıl - 04 Mart 2013, 08:23:22
Maşallah,kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Fatihob - 04 Mart 2013, 11:40:29
Tırt >:D
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Alper - 04 Mart 2013, 11:44:46
Maşallah maşallah nazarımız değecek tütütütütü  >:D
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: antihero - 04 Mart 2013, 12:51:24
heyt be  :rock:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: kemalkml - 04 Mart 2013, 13:14:37
süper görünüyor nazar değmesin  :nazar: :clover:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Alfadanadam - 04 Mart 2013, 13:18:31
Alet bomba, bu satılıp başka şey alınır mı ya?
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: erdem1904 - 04 Mart 2013, 18:49:20
imzanda ki resim.... nasıl bir güzelliktir...  :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 04 Mart 2013, 20:22:07
You are not allowed to view links. Register or Login
Alet bomba, bu satılıp başka şey alınır mı ya?

Alınır alınır :))
Vrrommm , çuffff, vroooommm..çufff
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Anıl - 04 Mart 2013, 20:48:33
Bence başka birşey alınmaz ;)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: TRSemih - 05 Mart 2013, 11:19:27
dehşet-ül vahşet  :yukari-ok:

kırmızı çok başka maşallah maşallah
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: KAKIRMAN - 06 Mart 2013, 08:44:04
Plakasız yapalım...
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fd1303.hizliresim.com%2F17%2F6%2Fksv3q.jpg&hash=a61c434c9c01b7e170a2b262f6b172dd134f5ca0)

Kırmızıyı vurgulayalım...
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fd1303.hizliresim.com%2F17%2F6%2Fksv45.jpg&hash=67227e5705a95d1e96a1aeaf81013405ef9b490e)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 06 Mart 2013, 09:09:27
Hocam naaptın sen ya  :yukari-ok:

Benzer 4-5 fotoğraf daha vardı ama çeken arkadaş fazla oynatmış makinayı, hepsi titrek çıkmış.

Onlarda düzgün çıksaydı güzel olacaktı seriyi devam ettirecektim :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: redromeo156 - 06 Mart 2013, 13:57:24
arabamı kullanan bırı olsaydı o zmn gör abı sen fotolar :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 06 Mart 2013, 14:04:45
You are not allowed to view links. Register or Login
arabamı kullanan bırı olsaydı o zmn gör abı sen fotolar :)

Gökhan sende daha fotoğraf yok mu otopark civarında çekiyordun köprüde falanda çektin galiba?
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: redromeo156 - 06 Mart 2013, 17:01:58
bu aksam tam bı sekılde kurcalarım abı makınayı bulurum cıkar daha bu kuzunun fotoları bende :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: A.S.GÜMÜŞ - 07 Mart 2013, 09:09:36
Geçtiğimiz pazartesi verdim benim emektarı, 6 yıldan sonra bensiz dışarıda 3 gece geçirdi, yeni sahibi bir üniversite öğrencisi zeki olanlarından, elektrik elektronik kazanmış ama uçak elektriği elektroniği istediği için gitmemiş, benim arabanın o kadar kötü haline rağmen anahtarı aldığında yüzündeki mutluluğu görmeliydiniz, eminim benden daha iyi bakacak. Şimdi bakıyorum şu 156 ya, yahu kardeşim yeni otomobiller bile hala gelememişler şu tasarıma, içim gidiyor resmen. Tuğrul kardeşim sorunlar olabilir ama çok güzel makina, allah ayrılık göstermesin
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 07 Mart 2013, 12:32:09
You are not allowed to view links. Register or Login
Geçtiğimiz pazartesi verdim benim emektarı, 6 yıldan sonra bensiz dışarıda 3 gece geçirdi, yeni sahibi bir üniversite öğrencisi zeki olanlarından, elektrik elektronik kazanmış ama uçak elektriği elektroniği istediği için gitmemiş, benim arabanın o kadar kötü haline rağmen anahtarı aldığında yüzündeki mutluluğu görmeliydiniz, eminim benden daha iyi bakacak. Şimdi bakıyorum şu 156 ya, yahu kardeşim yeni otomobiller bile hala gelememişler şu tasarıma, içim gidiyor resmen. Tuğrul kardeşim sorunlar olabilir ama çok güzel makina, allah ayrılık göstermesin

Ya..156 zaten harika bir tasarım..!!
Her zaman dediğim gibi..Şu an üretilse..Hele ki şu güncel 1.4 Turbo 170 bg motor konsa..Tadından yenmez.
Yol tutuşu, duruşu, gidişi, iç ve dış tasarımı bence harika..
156 v6 ile 3.5 yıl geçirmiş biri olarak yazıyorum bunları :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 07 Mart 2013, 13:38:34
Tasarım kesinlikle çok güzel, çok zarif, içi ve dışı ayrı güzel.
İçinde kapı cepleri daha geniş, extra saklama gözü, daha geniş bir torpido, belki bardak tutacağı falan olsa biraz daha yüksek puan verirdim.
Bunun dışında herşey 10 numara bana göre :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: mahoretti - 07 Mart 2013, 13:56:04
İLHAN kardeşim ya, şu "KIRMIZIYI VURGULAYALIM" fotoşopta hangi filter?  :'(
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Sportivo - 07 Mart 2013, 20:29:40
You are not allowed to view links. Register or Login
Ya..156 zaten harika bir tasarım..!!
Her zaman dediğim gibi..Şu an üretilse..Hele ki şu güncel 1.4 Turbo 170 bg motor konsa..Tadından yenmez.
Yol tutuşu, duruşu, gidişi, iç ve dış tasarımı bence harika..
156 v6 ile 3.5 yıl geçirmiş biri olarak yazıyorum bunları :)

aynen altına imzamı atarım, 156 ile ilgili benzer bir postum daha önce olmuştu
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: evrenalpar - 07 Mart 2013, 21:43:07
Peeeeh yaramaz! Çok eski! Motoru gidiktir bununn!  >:D
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: mangusta - 07 Mart 2013, 21:43:56
maşallah aracınız çok güzel ağız tadıyla kullanmanız dileği ile
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: KAKIRMAN - 09 Mart 2013, 10:53:18
You are not allowed to view links. Register or Login
İLHAN kardeşim ya, şu "KIRMIZIYI VURGULAYALIM" fotoşopta hangi filter?  :'(
Oynamak istediğin fotoyu ps de aç. CTRL+J ile kopyasını çoğalt. Daha sonra CTRL+SHIFT+U tuş kombiansyonu ile renkleri ters çeviriyorsun (Siyah beyaz olacak). Daha sonra vurgulamak istediğin renkte oynama yapmak için sol araçlarda silgi var. Silgiyle silmeye başla. Korkma silgi resmi silmez. Orijinal rengi ön plana getirir. Yalnız bunları yapmadan önce resmi büyüterek çalışman daha rahat etmeni sağlayacaktır. Kolay gele...
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 15 Temmuz 2013, 09:55:20
Cumartesi tüm gün Glaze Garage da operasyondaydık, bir kaç fotoğraf paylaşayım dedim. Soner (naxos) usta eline sağlık  :yukari-ok:

[IMG]http://imageshack.us/a/img812/9818/giyh.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img35/5220/hu82.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img837/5664/afao.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img16/1228/xm0d.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img196/1497/qke3.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img822/7915/l3cl.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img809/1117/91qw.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img12/6540/1vjd.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img811/9287/bczn.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img827/2644/qbm0.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img600/8940/29j7.jpg[/img]
[IMG]http://imageshack.us/a/img18/2583/nbqw.jpg[/img]
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Ferhat_27 - 15 Temmuz 2013, 09:57:40
Maşallah ,yani şu alfayı satıyorsun ya  :asagi-ok: bin gitsin alev gibi  :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: TRSemih - 15 Temmuz 2013, 10:32:04
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kalafatoglu.com.tr%2Ftemplates%2Fdefault%2Fimages%2Fyangin.png&hash=dc3b64407437ce9d71e239fdf53d88d8bef15acd)

nasıl bir güzelliktir bu
maşallah
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: obasar - 15 Temmuz 2013, 10:37:35
açık açık söylüyorum arkadaş gözüm kaldı :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Ferhat_27 - 15 Temmuz 2013, 10:45:31
25 i bastıran o alev topunun sahibi olur  :haydi:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: KAKIRMAN - 15 Temmuz 2013, 11:38:18
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fl1307.hizliresim.com%2F1c%2Fh%2Fq9pjq.jpg&hash=7fda9ec6b086467fc6e09c726770e44e9266d873)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Anıl - 15 Temmuz 2013, 11:41:20
Fabrikadan sıfır çıktığından bu kadar güzel değildir,maşallah :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Calibra - 15 Temmuz 2013, 11:43:39
 :nazar: :nazar: :nazar:

Şahane olmuş.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: fevkalbeser12 - 15 Temmuz 2013, 11:46:59
Araba olayı bitmiştir benim için:) :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Fatihob - 15 Temmuz 2013, 11:52:35
Nazar çekmeye birebir :nazar: :nazar: :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ATA - 15 Temmuz 2013, 11:58:08
Bendeki rosso alfaysa bu ne ?
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: egeozal1 - 15 Temmuz 2013, 12:32:06
Of of Tuğrul abi yanıyooor , yakıyorr. Soner abi ye de gidince araba daha da göz alıcı olmuş. Aman Allah'ım bu ne güzellik. Nazar değmesin muhteşem! 8). 8) 8) :yukari-ok: 25,000 im olsa varya uçarak değerlendiririm fırsatı. :D.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: antihero - 15 Temmuz 2013, 12:42:52
Maşallah  :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 15 Temmuz 2013, 13:07:15
Beğendiğiniz için teşekkür ederim, satılırmı böyle bir araç derseniz evet satılır, başka zevklerine tatmak lazım, ben bir araç ile 2 sene geçirince sıkılıyorum, değişiklik istiyorum, bu 3. yazımız oluyor onunla.
Fiyat konusuna kimse takılmasın düşünen olursa illaki birşeyler yaparım ama 17-18 e veremem tabi  :D
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: A.S.GÜMÜŞ - 15 Temmuz 2013, 14:59:33
Muhteşem olmuş valla,  :nazar:

Soner ustamız Antalyada olaydı ya da bir şube açaydı iyiydi   :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: dragut - 15 Temmuz 2013, 15:02:10
Bu aracı görünce sırf aracıma daha fazla güzellik yapma imkanım olsun diye ve daha rahat Alfa kullanayım diye İstanbul'a tekrar gelesim geliyor :D
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: wolkanku - 15 Temmuz 2013, 15:18:13
illa dizeli satıp 2.5 v6 mı alalım istiyorsunuz nedir tugrul bey :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: FB10ur - 15 Temmuz 2013, 15:39:15
Bu nedir böyle ya bu nasıl bir güzelliktir  :nazar: :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: engin uzun - 15 Temmuz 2013, 15:43:17
Millet arabasından soguycak bişi değil :) Cok güzel masallah.. :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ku2 - 15 Temmuz 2013, 15:57:53
İlhan Kakırman, Tuğrul'un aracı görünce Soner'in dükkanda bayılmış.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: KAKIRMAN - 15 Temmuz 2013, 16:02:08
You are not allowed to view links. Register or Login
İlhan Kakırman, Tuğrul'un aracı görünce Soner'in dükkanda bayılmış.
Hah hah haaa. Kim ayılttı acaba...
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Burak - 15 Temmuz 2013, 16:02:30
 :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Tolga033 - 15 Temmuz 2013, 19:02:27
Fabrikadan yeni mi çıktı. 2013 mü bu ? .  :D Maşallah .  :nazar: :nazar: :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Oğuz - 15 Temmuz 2013, 19:44:31
Mukemmel :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Taner27 - 15 Temmuz 2013, 20:39:13
Maşallah, kan yapıyor resmen...
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Sercan Keklik - 17 Temmuz 2013, 02:07:49
benimkinden biraz daha parlak  :)) 8) bu yaşta bu temizlikte kız kız cillop
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: redromeo156 - 19 Temmuz 2013, 11:28:50
 :nazar: :nazar: :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: cem meric - 20 Temmuz 2013, 01:53:38
Tuğrul abi ağız tadıyla bin 41 x kere  maşallah  :nazar: :nazar: :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: may-alfa - 20 Temmuz 2013, 11:56:26
 :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :clover: :clover: :clover: :clover:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Yiğit Doğukan - 20 Temmuz 2013, 12:05:28
Maşallah  :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Fiction - 25 Ağustos 2013, 17:56:53
Gta jantları nerde ne kadara boyattınız acaba? İlk resimlerde normal gri, sonradan parlak koyu gri olmuş :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 25 Ağustos 2013, 18:18:56
Bostancı tarafından sanayiye girince Halkbank'tan önceki sokakta Kuzey jant&lastik halletmişti tanıdık oldukları için onlara boyatmıştım.
Normalde 350-400 civarına boya yapılıyor ama Veloce (Volkan) arkadaşımız belki boya konusunda daha uygun bir yer tavsiye edebilir  ;)


"BOSTANCI OTO SANAYİ SİTESİ E BLOK NO:11 D BLOK NO:12" adresi bu şekilde gözüküyor.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Fiction - 25 Ağustos 2013, 18:25:04
You are not allowed to view links. Register or Login
Bostancı tarafından sanayiye girince Halkbank'tan önceki sokakta Kuzey jant&lastik halletmişti tanıdık oldukları için onlara boyatmıştım.
Normalde 350-400 civarına boya yapılıyor ama Veloce (Volkan) arkadaşımız belki boya konusunda daha uygun bir yer tavsiye edebilir  ;)


"BOSTANCI OTO SANAYİ SİTESİ E BLOK NO:11 D BLOK NO:12" adresi bu şekilde gözüküyor.

Teşekkürler. Renk olarak ismi ne acaba. Gunmetal mi
Bende Bostancı'da alfa teknik diye biryere sormuştum jant boyamaya 400 tl demişlerdi ve 3 gün sürer demişlerdi.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 25 Ağustos 2013, 18:39:13
Kafalarına göre yaptılar, popüler bir renk olduğu için gunmetal dedim hatta parlak olmasın mat istiyorum dedim ama yine de biraz parlak yapmışlar. Renk kodunu bilmiyorum. Maksat rengi koyulaştırmaktı benim için, istediğimde oldu hatta biraz daha koyu olur diye düşünüyordum ama böyle de iyi :)
Eğer takacak başka jant lastik yoksa araba yatar orada, belki ellerinde uygun takım varsa boyanırken onları verebilirler.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: coolistanbul - 26 Ağustos 2013, 22:04:00
Muhtesem bir Alfa daha, yaniyor...

Guzel keyif dolu gunlerde kullanmaniz dilegimle

Glaze Garage muhtesem bir is daha cikarmis...

Öne İtalyan plaka onerilir...

Alper...
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tunerviper - 06 Şubat 2014, 09:46:50
Dün Tuğrul Abiden bayrağı devraldık. Gerçekten çok temiz bir 2.5 tekrar teşekkür ediyorum kendisine. Gözün arkada kalmasın abi senin kadar iyi bakacağız.

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimageshack.com%2Fa%2Fimg534%2F7017%2F1wpz.jpg&hash=34bbbaac0d27b7795228124d41613883638f0cac)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: depeche101 - 06 Şubat 2014, 09:50:10
Her ikinize de hayırlı olsun , çok güzel bir 2.5 sahibi oldunuz . Kazasız belasız hayırlı sürüşler  :nazar:  :clover:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: erdem1904 - 06 Şubat 2014, 09:51:48
Her 2 tarafa da hayırlı olsun :) İyi bakacak ellerde olması 2,5 açısından çok iyi oldu...  ;)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Oğuz - 06 Şubat 2014, 09:53:33
Hayırlı olsun :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Gouki - 06 Şubat 2014, 09:55:14
Her 2 taraf için de hayırlı olsun. Şanslı bir 156'ymış.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: max-ime - 06 Şubat 2014, 10:04:17
 
  Her 2 tarafa da hayırlı olsun. Kazasız, belasız sürüşler.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: dragut - 06 Şubat 2014, 10:15:09
Her iki taraf için de hayırlı uğurlu olsun.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: KAKIRMAN - 06 Şubat 2014, 10:26:57
Her 2 tarafa da hayırlı olsun. 2 taraf adina da mutlu oldum.

SM-C101 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: fevkalbeser12 - 06 Şubat 2014, 10:28:59
Yok artık daha neler? Sabah sabah şok oldum iki tarafa dahayırlı olsun. 2.5 un izmire gelmesine çok sevindim:)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 06 Şubat 2014, 10:38:27

Hayırlı olsun, o kadar içim rahat ki emin ellerde olduğu için, umarım sizi üzmez, beni mahçup etmez  :arkadasim:

Güle güle kullanın, giderken arkanızdan bakmak kötü hissettirdi, ama makine fena gözüküyordu. :nazar:

Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Doğa Tosun - 06 Şubat 2014, 10:42:03
İki tarafa da hayırlı olsun.. harika bir v6 maşallah
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: OğuzCanAlantor - 06 Şubat 2014, 10:51:27
Guzel haber  :alfisti: Hayırlı olsun .
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: TRSemih - 06 Şubat 2014, 11:05:16
2,5 in içimizde kalmasına sevindim. iki tarafa da hayırlı uğurlu olsun.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Erkay KAHYA - 06 Şubat 2014, 11:09:03
Hayırlı uğurlu olsun.  :nazar:
2.5 gelince, 156 turbo çalışmaları iptal mi oldu?
Merakta beklerken sağ gösterip sol vurmak gibi oldu.  :) 156 güçlendi ama farklı bir yöntemle.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tunerviper - 06 Şubat 2014, 11:17:10
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı uğurlu olsun.  :nazar:
2.5 gelince, 156 turbo çalışmaları iptal mi oldu?
Merakta beklerken sağ gösterip sol vurmak gibi oldu.  :) 156 güçlendi ama farklı bir yöntemle.

Teşekkürler herkese.

Yok 2.5 enişteme aldık. Benim turbo işleri halen devam ediyor. 3. alfa oldu 2.5 :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Emre Sezen - 06 Şubat 2014, 11:29:23
hayırlı uğurlu olsun  :yukari-ok:  :alfisti:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: redromeo156 - 06 Şubat 2014, 11:32:12
hayırlı olsun ıkı taraf ıcınde 2,5 ler ıcınde en doğru kararı verdınız güle güle kullanın :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: iskoc - 06 Şubat 2014, 11:40:18
iki tarafada hayırlı uğurlu olsun  :nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: wolkanku - 06 Şubat 2014, 11:51:21
ara ara 159'u satıp alsam mı diye düşündüğüm 2.5 idi :)
çok güzel alet, hayırlı olsun.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Burak - 06 Şubat 2014, 13:19:23
Hayırlı olsun , İzmir kükrüyor :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Erkay KAHYA - 06 Şubat 2014, 13:38:14
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı uğurlu olsun.  :nazar:
2.5 gelince, 156 turbo çalışmaları iptal mi oldu?
Merakta beklerken sağ gösterip sol vurmak gibi oldu.  :) 156 güçlendi ama farklı bir yöntemle.

Teşekkürler herkese.

Yok 2.5 enişteme aldık. Benim turbo işleri halen devam ediyor. 3. alfa oldu 2.5 :)

Merakla bekliyorum turbo ile ilgili çalışmalarınızı.  ;)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: h.t - 06 Şubat 2014, 14:16:02
İki tarafada hayırlı olsun , 2.5 ğun maşallahı var :nazar: :alkis:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tayfun - 06 Şubat 2014, 15:06:32
HepimiZin hayran olduğu,benim daha bi hayran olduğum,ara ara niyetlendigim ama sahip olamadığım gerçekten çok temiz ve alımlı bi makinaya sahip oldunuz. Hayırlı uğurlu olsun. İzmir yakışıklı  görsün:)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ATA - 06 Şubat 2014, 18:34:21
Ne zaman kurcalicaz?


Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: blackgear - 06 Şubat 2014, 18:54:21
Hayırlı uğurlu olsun her iki tarafada :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ATA - 06 Şubat 2014, 19:22:07
Spy photo

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/02/07/qe8unesu.jpg[/img]


Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: emin - 06 Şubat 2014, 21:36:28
vaaaay hemen kameralara takılmış.  :'(
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ALP - 06 Şubat 2014, 21:57:15
Öncelikle tuğrula çok teşekkür ederim çok güzel bakmış.Elimizden geldigi kadar bizde iyi bakmaya çalışıcaz.iyi dilekleriniz için herkeze teşekkür ederim.Ata neden kapıyı çalmadın gelseydin.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: senati - 06 Şubat 2014, 21:58:49
Turkiye'deki en iyi Alfa Romeo bence..Kesinlikle!!
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ATA - 06 Şubat 2014, 22:04:19

You are not allowed to view links. Register or Login
Öncelikle tuğrula çok teşekkür ederim çok güzel bakmış.Elimizden geldigi kadar bizde iyi bakmaya çalışıcaz.iyi dilekleriniz için herkeze teşekkür ederim.Ata neden kapıyı çalmadın gelseydin.

Geliyorum alp abi 5dkka ya :)


Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: milano 75 - 06 Şubat 2014, 23:23:51
hayırlı olsun,artık izmirlerden takip etcez efsaneyi,tuğrula da inşallah v6 yı aratmıycak bi makine denk gelir.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Alfadanadam - 06 Şubat 2014, 23:30:37
Alana da satana da hayırlı uğurlu olsun.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tfnsmsk - 06 Şubat 2014, 23:48:17
Üzerindeki emeği anlamak için başlığı incelemek yeterli.
Bu kıymetli makineye harcadığı maddi manevi emekten ötürü @tuğrul'u gönülden kutlamak gerek.
Sitede kalması çok güzel, @ALP'e de hayırlı olsun
:nazar:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ismet - 06 Şubat 2014, 23:49:33
Dostum bu makina bir harika :yukari-ok: alana da satana da hayirli olsun :alfisti:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ATA - 06 Şubat 2014, 23:56:13
Valla yok böyle bir keyif maşallah. Ağızım kulaklarimda kullandim resmen, sesini duyduktan sonra gtv'ye binesim gelmedi Anıl şahit :)

Bu arada aracin temiz olduğunu hem siteden ve facebooktan takip ettiğimden hemde istanbulda iki kere yakindan gorme sansi bulduğumdan biliyordum
Ama bu kadarini cidden beklemiyordum.

Alp abi kazasiz belasiz, ağiz tadiyla binmek nasip olsun  inşallah...


Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: sp4rc0 - 07 Şubat 2014, 00:07:06
iki tarafa da hayırlısı olsun çok güzel :yukari-ok:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 07 Şubat 2014, 09:21:52
Ata senden bunları duymak sabah sabah beni çok mutlu etti, ben aracı başka araçlar ile kıyaslayamadığım ve alıştığım için bana sıradan geliyordu, böyle iyi hissettirdiğine sevindim, sesi gerçekten güzel gidişi hakkında yorum yapamıyorum iyi mi gidiyor yoksa daha iyi mi olmalı bilmiyorum ama tatmin ettiği kesin bu hali ile. (Kendisi SS 156 sattırmıştı bir arkadaşa zamanında)  >:D

Fiyatına göre daha keyifli bir araç ben bulamıyorum, imkan olsa hep elde tutulması gereken bir alet bu.

İnşallah Alp keyifle biner, güzel yorumlarınız için teşekkür ederim bende :)


Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: FB10ur - 07 Şubat 2014, 09:48:00
İki taraf içinde hayırlısı olsun tuğrul abi inş en kısa zamanda yerini doldurman dileğiyle..
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tolga_ozhan - 07 Şubat 2014, 12:11:40
İki taraf içinde hayırlısı olsun.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Alper - 07 Şubat 2014, 20:52:35
You are not allowed to view links. Register or Login
Ata senden bunları duymak sabah sabah beni çok mutlu etti, ben aracı başka araçlar ile kıyaslayamadığım ve alıştığım için bana sıradan geliyordu, böyle iyi hissettirdiğine sevindim, sesi gerçekten güzel gidişi hakkında yorum yapamıyorum iyi mi gidiyor yoksa daha iyi mi olmalı bilmiyorum ama tatmin ettiği kesin bu hali ile. (Kendisi SS 156 sattırmıştı bir arkadaşa zamanında)  >:D

Fiyatına göre daha keyifli bir araç ben bulamıyorum, imkan olsa hep elde tutulması gereken bir alet bu.

İnşallah Alp keyifle biner, güzel yorumlarınız için teşekkür ederim bende :)

Vayyy laf gelmiş bana :)

Gtv ile deneyemedik tam olarak ama :)

Her 2 taraf içinde hayırlı olsun.

Abi yatın maslak yapıcam bilgin olsun.

Biraz önce de aradım seni ama acmadin :)





Samsung NOTE 3  cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.

Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ATA - 07 Şubat 2014, 21:26:08

You are not allowed to view links. Register or Login
Ata senden bunları duymak sabah sabah beni çok mutlu etti, ben aracı başka araçlar ile kıyaslayamadığım ve alıştığım için bana sıradan geliyordu, böyle iyi hissettirdiğine sevindim, sesi gerçekten güzel gidişi hakkında yorum yapamıyorum iyi mi gidiyor yoksa daha iyi mi olmalı bilmiyorum ama tatmin ettiği kesin bu hali ile. (Kendisi SS 156 sattırmıştı bir arkadaşa zamanında)  >:D

Fiyatına göre daha keyifli bir araç ben bulamıyorum, imkan olsa hep elde tutulması gereken bir alet bu.

İnşallah Alp keyifle biner, güzel yorumlarınız için teşekkür ederim bende :)

Tuğrul abi dün geceden sonra tanimadiğimiz bir 2.0da satiliğa çıkmış olabilir :) umarim arkadaki 2.5 yazisini okumuştur :))


Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tugrul - 07 Şubat 2014, 21:49:55
Valla seviniyorum memnun olduğunuzu görünce, 2.0 ile kıyaslanacak gibi değil 2.5 gerçekten çok farklı değil mi:)

Aracı esas rahatlatan son susturucu oldu, üzerindekini taktıktan sonra ciddi rahatladı araba hemde ses olarak bambaşka bir kükreme geldi.

İyi bakın ona, sevin, ilgilenin o size karşılığını benzin fişleri olarak geri verecektir:)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ATA - 07 Şubat 2014, 22:06:56
TS motorla alakasi yok, tb'deki lag yok, sürekli devirlenmeye istekli bir motor gerçekten. Sürerken bu böyleyse 3.2 nasildir diye düşündüm hep :)


Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tunerviper - 07 Şubat 2014, 23:31:59
İleride 3.0 olabilir :) yurt dışında bir sürü 2.5 tan 3.0 yapılan motor mevcut.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: tughan - 08 Şubat 2014, 00:12:58
Hayırlı olsun her iki tarafa da, yakından görüp bildiğim ve sade görüntüsüyle aşık olduğum tek 2.5 V6 156  :yukari-ok:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: cem meric - 08 Şubat 2014, 01:22:09
Hayırlı olsun 2 tarafa da eğlenceli makine  >:D

Kendi 2.5umu unuttum yaa  8)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: AŞKINRANCE - 08 Şubat 2014, 20:45:31
Hayırlı olsun. Site içinde kalmasına sevindim..
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: blackpearl - 08 Şubat 2014, 20:47:33
Hayırlı olsun kazasız belasız güzel günlerde kullanılsın :) :alfisti: :nazar: :clover:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Burak - 10 Şubat 2014, 09:16:27
Tekrar hayırlı olsun , cumartesi gecesi egeparkın yanında canlı canlı bende gördüm   :yukari-ok:
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Deniz - 11 Şubat 2014, 16:38:43

Üzüldümde sevindimde
Kendi aracımı sattırıyordu az kalsın bana.
Yeni kullanıcısına hayırlı sürüşler diliyorum.
Tuğrul abiye ise yeni aracının konusunu açmasını rica ediyorum en kısa sürede :)
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ihsany - 12 Şubat 2014, 14:23:46
Her iki tarafa da hayırlı olsun, benim de en beğendiğim 156, görüntüsü bile çok güzel.
Tuğrul abi aklından ne geçiyor ?
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: Tolga033 - 12 Şubat 2014, 15:49:55
Her iki tarafada hayirli,ugurlu olsun. 2.5 V6 156 daha özel bir makine . :)

GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: antihero - 17 Şubat 2014, 12:52:15
Tuğrul hayırlı olsun, yeni sahibine de kazasız belasız güzel günler dilerim.
Başlık: Ynt: 34 VN 1554 - 2.5 V6 24V
Gönderen: ALP - 20 Mart 2014, 22:04:36
Herkese teşekkürler


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi