herkese merhabalar , uzun arayışlardan sonra bulabildiğim aslında 156 almak isterken bi anda beni ayartıp kendisini bana ayarlayan .) 147 im .
kendileri 2006 model jarama siyahı distinctive sunroof + deri koltuk
simdilik elimde olan bi kaç foto




buda filodaki diğer alfalarla beraber :D

fotolar cok kalite değil ama idare eder heralde
Edited by - necromancer on 14/12/2010 02:39:34
Hoşgeldiniz. Allah nazardan saklasın ;)
Hoşgeldiniz. Kazasız belasız keyifli sürüşler.
Kazasız belasız her daim keyfli süsüşler dilerim: Willkommen an Bord
Hayırlı olsun... Allah kaza bela vermesin güle güle kullanın
hoşgeldiniz
Güle güle kullanın. Hayırlı uğurlu olsun.
hoşgeldiniz.
alfanız ile güzel günler geçirmeniz dileği ile.
Hoşgeldiniz, hayırlı olsun. "Şimdilik" çekebildiğiniz fotolarınız da baya güzelmiş

Devamını bekliyoruz.
Şanslısınız ki 2 arkadaşınızda daha varmış heralde fotolardan görüldüğü kadarıyla. Onlar mı sizin fikrinizde belirleyici oldu acaba?
Aramıza hoşgeldiniz, güle güle kullanırsınız inşallah.
hoşgeldiniz kazasız sürüşler.
Alfa ruhuyla yaşayanların arasına hoşgeldiniz.
herkese cok tesekkurler ,
son 12 yıldır alfa ruhuyla yaşayanların arasındaydık inşallah olmayada devam ederiz .)
evet şanslıyım iki arkadaşın birisi babam diğeride cok yakın bi aile dostumuz onun alfasınıda biz aldık , bi önceki alfasıda bizim bi önceki alfa 146 mızdı ,)
Hoşgeldiniz.Alfanızı iyi günlerde kullanın.
Merhaba =) cnn plaka çok tanıdık geldi.
atacım merhaba , bir ay olcak nerdeyse ama sonunda başarabildim .)
Merhaba Erman =) üyelik 2008 gerçi ama yeni yazmaya başladın herhalde =))
Benim de nick ilgimi çekti, diablo oynadık galiba zamanında :)
hoş geldiniz kazasız belasız kullanmanız dileğiyle..
Aramıza hoşgeldiniz..
hoşgeldiniz..
quote:
Benim de nick ilgimi çekti, diablo oynadık galiba zamanında :)
:D evet efsane diablonun ballı karakteri .)
hoşgeldiniz ...
hoşgeldiniz
hosgeldiniz...
sagolun arkadaşlar..
uzun uğraşlardan sonra başarabildim teşekkürler alfadanadam .)
maşallah pırıl pırıl :) kazasız belasız ve de cezasız sürüşler..
Maaşallah, kazasız belasız.
maaşallah...
eyvallah :)
@obasar senn aracında on numara far kaşı ile ilgili bi sıkıntı var ama oda gurur meselesi oldu sökmüyosun .)
Edited by - necromancer on 27/01/2012 22:09:52