Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Alfa Romeo 159 - 1.9 JTDM - Büyük turbo, enjektör, intercooler, manifold,  (Okunma sayısı 27839 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Bir sonraki Gün, ve Arka Traversi söküyorum. Vidalar Senelerce oynanmadan durunca kaynamışlar. ROT ayarında sürekli sorun çıkarıyordu. Sökmeyi denedim ama başarısız oldum. Sonunda inatlaşma Komple arabayı sökmeye kadar gitti. Ama sonuçlar süper oldu tabiki.






Bu kadar PAS, pis bize göre değilmiş. Sökerken çok uğraştırdı, ama sonuçtan çok memnun kaldım. Artık Hedefe daha yaklaşıyorum.

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

mustafaguleryuz

  • Membro
  • İleti: 182
    • Çevrimiçi
Hey maşallah, eline sağlık :D

Instagram'da, Youtube'da bu içerikler olsa da foruma yazınca yapılan iş dokümante edilmiş gibi geliyor bana :D Yazan için daha zor olsa da, Google'da ya da forum aramasıyla anahtar kelimeden bişeyler yakalamak daha kolay oluyor. O yüzden saygılar :clover:
2015 Giulietta Bianco Lunare

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Katılıyorum. Ben bu kadar şeyi forumlardan öğrendim hep. Saygım sonsuz o konuda. Youtube en zoru aslıdan. Çünkü Ciddi planlama yapman lazım. Sonradan 3 saat çekilmiş videoları edit yapıp 30-45DK içerik çıkarmak çok zor. Ama Değişik bir tadı var. İnstagram'a bu aralar çok gıcık oluyorum ama o da güzel bir alan. Forumlar ise kesinlikle en iyi yerlerden birisi. Paylaşımlar devam edecek buradan da başka forumları da dolduracağım. Yolculuğa devam :serefe:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Devam edelim  8)



Motoru sökmek için Başladık çalışmalara. Teker Teker Ne bulursam söküyorum.



Kendi yaptığım Emme Manifolduna Şimdilik bir Elveda diyorum. Orjinal Manifold'a döneceğim. 70mm Giriş çapı çok büyük dediler. Alt Devirlerin ölüyor dediler. Yaptığın portlar Arabayı öldürdü dediler. Tamam dedim. Yeni Kapak var zaten. Onunla devam Orjinal yapalım bakalım kapağı görelim ne kazanıp kaybetmişiz.



Egzoz Manifoldu ve GTB2060VKLR Turbo, Egzoz manifoldu üstündeki Sargıyı iptal ettim. Bir daha kullanmayacağım sanırım.




Motoru Söktüm ve Askıya aldım. Şimdi Parçaları Sökme zamanı.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı

Bunu bir koyalım ilk önce.


Motoru parçalıyoruz artık Teker Teker. Emme Manifoldunu söktüm. Bunu kendim yapmıştım. PORT Matching hak getire maşallah. O zaman toplayıp bırakmıştım. Yıllarca sürdük böyle tabiki. Şimdi Herşeyi orjinale çektim ( Kapak + Emme Manifoldu ) Bakalım böyle nasıl bir güç verecek veya sürüş sunacak bana.



Pistonlar kötü durmuyorlar. Yani çanaklarda erime v.s. yok. Yakıt / Enjeksiyon durumları iyi.




Piston ALT yatakları pek bitmişe benzemiyor. Tabiki Aşınma var 120.000km çevirdim bununla.



Şimdi Motora yeni parçalarımızı takmanın zamanı geldi. Yeni YAĞ pompamız. Eskisinde güya işlem yapılmıştı. Güya yayı sert idi, güya polisajlı falandı. Söküp baktık gayet Orjinal POmpa.  :asagi-ok:  Bir işi kendin yapmıyorsan, ne deniyorsa heeee.



Pistonları MAHLE aldım bu sefer. Önceden Nedense Blok Honlanıp +0.40 piston yapmak yerine Usta Gömlek çakıp +0.00 Piston yapmayı tercih etmişler. Pistonların segmanları dönmüş ağız ağıza gelmiş. PCV'den bir üflemesi vardı. Sanarsın kahvehanede çaydanlık demliği gibi. Bu halde 120.000km yaptım yaa helal olsun bana da. Ama artık işler değişti. Herşey benim kontrolümde.  Eski Bloğu attım. Yeni bir blok aldım. Zamanında bunları planlamıştım. Ondan dolayı bana bedava geldi blok diyebilirim. Onu honlattım +0.40 Mahle pistonlarla. Orjinal Kolları ve Krank ile topladım. Ölçülerinde sorun yoktu onların.





Ayrıntılar Videoda :










 
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Bu arada GTB2060VKLR Turbo Kullandığım için, ve Turbo normalden daha aşağıda durduğu için YAĞ geri dönüşü problem olmuştu. Onu ben YAĞ boşaltma tapasına bırakmıştım. Ama şimdi Kartere bir Parça kaynattım. Oraya diş çekip Direkt Kartere veriyorum yağ geri dönüşünü.




Bu arada bir heves edip Motor Bloğunu boyadım. Temiz durur falan diye düşündüm. Ama kullandığım boya sıcaklığa dayanıklı olmasına rağmen. YAĞ akmasına ve balata sprey'ine dayanamadı. Bazı yerleri sonradan aktı.



Bu arada Motor üzerine takılan bütün Aluminyum parçalar fırçalandı temizlendi O kadar çok ayrıntılı yapıldı. Hepsi tertemiz oldu. bütün vidalar Kaplamaya gönderildi.


Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Vidaların Resimini Şimdi buldum. O kadar çok şeyi çekmişiz. Bazılarını çekmemişiz falan ortalık karışık :D



Şimdi Gelelim en deli işimize.  Motor Havuzuna bakıyorum Bakıyorum içime sinmiyor. Çok pis, çok karışık. Aklım hep bu Türkiye dışındaki Clen HOOD muhabbetinde. Acaba diyorum ne kadar temizleyebilirim. Nasıl bu karmaşıklığı düzenleriz. Göze hitab eden açık renkli birşey olsa. Beyaz falan olsa. Siyah hortumlarla kontrast oluştururuz falan derken...



Sonra bir köşeyi sildik temizledik falan. Dedim bütün işleri bırakın. Biz bu kaput altına girmeden motoru falan koymam. O kadar uğraştım. Paranın Zamanın ben taaaa. Derken...








Bir bakmışız 5 kişi Arabanın neresinde ne varsa işaretliyoruz, söküyoruz. Sarıyoruz, falan derken. Biz bunu nasıl boyarız buradan kaldırmadan problemine geldik. Elimdeki Profilleri çok bozmadan bir boya odacığı yapma fikri geldi aklımıza.





Boyalar da hazırlandı hemen...



ve ilk Kat boyayı Tabancanın haznesi bitene kadar boyadık. Manzara dumanlı falan ama renk muhteşem oldu. İki kat ve üstüne verniği yedikten sonra. Orjinal dış kaporta boyası gibi oldu. Tabiki buradan profesyonel iş yapanlar kadar olmamıştır ama Eskisine milyon basar.








Bu arada Diğer Parçaları unutmadık. Onlar daha çok taş toprak v.s. ile muhattap olacakları için Fırın Boyaya gitti.







Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Bu arada, Arka Çamurluk içleri de boyandı.



Ön Çarpma Barı da Boyanan diğer parçalar arasında.



Kaput altı muhteşem oldu. Fakat "FireWall" kısmındaki örtü bitik durumdaydı. Onun orjinalini bulamadım. Çıkması zaten olmaz. Birkaç kişi ile konuştum. Yanmaz birşey lazımdı. İşi hallettim ve kaplamaya başladım.





Bu arada Kaliperleri Boyama fikrim vardı ne zamandır. Önlerdeki Bremboları aldığımda kırmızıydı. Onların boyalarını temizlemiştim ve Aluminyum renginde gezdim hep. Ama Biraz farklı bir şeyler denemek istedim bu sefer. Kırmızı sarı siyah v.s. yerine. İstediğim rengi tam olarak bulamadım ama bu da işimi görebilecek durumdaydı. Astar atıldı. 2 Kat Boyandı, Üstüne verniklendi.






Sonra Vinly Aramaya başladım. Brembo veya Alfa romeo Yapıştıracaktım. Fakat bir arkadaşımın fikrini çok beğendim . Kaliperleri CNC'ye bağlayıp Brembo Yazısını yazdım.  Bu arada Kaliperlerin hepsi temizlendi. İçlerine Aluminyum Pistonlar Yaptım. Bütün keçeleri değişti.





Şimdi gelelim Yürüyenle ilgili Fantastik işlere. Bütün Bushing Adına ne varsa değişti. Hepsini PowerFlex bulursam onunla, Bulamazsam STRONGFlex ile değiştirdim. bulamadığımı kendim yaptım.









Ön Traversi de topluyorum bu arada. Direksiyon Kutusu temizlendi. Körükler yenilendi Yağlar değiştirildi.






Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı


Motorun Ayrıntılı Toplama Videosu da burada dursun. Şimdi Biraz Makyajlarla uğraşayım. Farlara hep hevesim vardı RING yapayım diye. Onları ekledim. Ve Farların KROM'larının çok fazla olduğunu düşünürdüm hep.  Ondan dolayı onları MAT siyah yaptım.






Sonuç Çok güzel oldu aslında.




Bu arada Yüksek Basınç Pompası da Boyandı Üstündeki boyaları hep dökülmüştü zaten.




Boyahane meşgul iken bizde FREN merkezini Düzelttik. Frene basarken sanki biryerde ayağıma bir his veriyordu. Tam Lineer değildi sanki pedal. Fren yağının içinde de parçalar vardı. İngiltereden Full Oring Keçe Seti almıştım. Onunla giriştim fren merkezine. WestingHouse da boyandı hepsini toparlayıp montajını bitirdim.




Genel durum olarak iyi gidiyoruz.



Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.514
    • Çevrimdışı
Off cok guzel olmus kaput ici, ilerde 159 alirsam bu sayfa favorilerimde dursun  :D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Frenlerle Alakalı biraz daha bilgi vereyim : Önlerde Balata Olarak Ferodo DS2500 tercih ettim. Arkalarda Kaliperler büyüdü. Disk Hava soğutmalı oldu ve Çapı Kalınlığı büyüdü. Komple Arka Disk + Kaliper + PAD => ATE olarak aldım Yurtdışından. Önler ise 330x28mm olarak kaldı. SAdece bu sefer Walburg disk yerine Brembo Xtra Aldım. Karbon yüzdesi fazlaymış Çarpılmalara karşı etkiliymiş. Göreceğiz bakalım.





Artık Yürüyen Aksamın parçalarını toplama zamanı geldi. En Süper, Kaliteli ve Pahalı Parçalarımızı takalım : :rock:

Amortisörler => Bilstein B16 PSS10 Sertlik ve Yükseklik Ayarlı
ZRot => Meyle HD
Fren Hortumları => GoodRidge
















Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Şimdi Biraz Problem Çözümlerinden bahsedelim. 159'un bence en büyük sorunlarından biri YAĞ soğutması veya "Heat Exchanger" Motor yağını bir an önce ısıtmak için ve Belirli ısıda sabit tutmak için tasarlanmış parça. Fakat deliniyor ve Motor yağı su ile karışıyor. Bunu engellemek mümkün. Fakat Motor yağını dışarı almak lazım. Dışarıda soğutmak lazım. Yaptığım bu parça ile Dışarıya Yağ radyatörü bağlama şansım oldu. Ve Sıcaklık sabit olması için Araya YAĞ termostatı da ekledim. Tabiki Bu parçayı yapmışken üzerine yağ basıncını ve Sıcaklığı ölçen sensör yerlerini de yapmayı ihmal etmedim. Motor Blok giriş ve Çıkış çapları 14-15mm idi. Buna uygun bir çapta rekor bağlamak için M22x1.5 diş çektim. AN12 Fitting kullanmak için









Yağ Soğutucu Radyatör olarak Mishimoto aldım. 19 Satır sanırım. Radyatör Hortumları AN10 olarak kullanıyorum.



Yağ Thermostatı ise yine Mishimotonun INLINE serisinden. Ona da CNC'de yaptığım bir parça ile montajını yaptım. Maksat en kısa yolu yaratabilmek.




Diğer büyük problem ise Su termostatı. Gördüğünüz gibi Termostatın içi paslanmış, bu benim suçum tabiki. Çeşme suyu ile gezmenin zararları. Zamanında Yağ-SU birbirine karışınca tonlarça çeşme suyu bastık arabaya yağ parçaları çıksın diye.



Ama Problem sadece bu değil. Şimdi Thermostat bir gövde ile geliyor. Bu açık kalınca anında gövdeyi atıyorsunuz 1200TL çöpe gitti. Dışarıda 80TL olan thermostat bozulunca neden gövdesini atıyorum. Bir de Ben dışarıdan bazı sensörler bağlamak istiyordum. Alfa Romeonun bu Motoru, soğutma suyunu dışarı boşaltmayı sevmesi ile ünlü bir motor. Basınç kaybını öğrenmem lazım. Belki Conta yanarsa basınç artacak onları bilmem lazım dedim. Ve başladım çalışmaya. Şu anda arabanın üzerinde 89*C 'lik Benzinli Alfa Romeo 1.9 - 2.2JTS motorunun thermostat'ı var.










Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Hava Filtresi Sistemine gelelim şimdide. 80mm Çapında Olabildiğince PIE CUT yaparak bir dirsek yaparak işe başladım. Arabanın ilk tasarlandığındaki Hava Filtresi SU emmeye çok müsait idi. Şimdi Hem MAF'ı koruyabiliyorum. Hem de SU emme olasılığını çok azalttım. Eskiden CAM silecek suyu geçen yerden Hava Emişini yapıyorum artık.








Filtre Olarak KN'den vazgeçtim. Onun yerine FlowMuscle isminde Filtre kullanıyorum. Şu anda güzel gidiyor ilişkimiz. Emiş çapı Filtre büyüklüğü tatmin edici :D
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Geldik Direksiyon YAĞ soğutucuna. Direksiyon Yağı soğutucusunu BMW E65-E66 "17217559964" parça kodu ile almıştım. Arabanın önüne montaj yapabileceğim en uygun parçaydı. Çapları da uygundu, fiyatıda. Tornada Yaptığımız özel aparatlar ile mevcut Alfa Romeo Hatlarına bağlamak hiç sorun yaratmadı. Orjinal Kolay Sök-TAK sistemi hala devrede.








Motoru üstüne koyduk bu arada.




PCV olarak Krank havalandırması için MAN PROVENT 200 adlı bir OilCatchCAN kullandım. Kendim yapmıştım olmuyor. Bu arabada duman yok. Bildiğin MİST yani partiküllü sis gibi birşey var. 200kW Jeneratörlerde kullanılıyormuş Dedim anca bana yeter bu. Aluminyumdan braket yaparak motorun üstüne bağladım. Sonradan beğenmedim Kaportaya aldım tabiki. Ama resimlerini bulamadım şimdi :)





Bu arada Gelecek için hazırlıklar devam ediyor. Milli Gururumuz "Bosphorus innovations" 'tan kitin eksik kalan parçaları geldi.



Tabiki Ben projede ilerlerken, Arkadaşlarımın tavsiyelerini dikkate alıyorum. Alfa Romeo direksiyonunda yumuşaklık hissini yok etmek için ara yumuşak takozu Aluminyum ile değiştirdim. Parçayı ürettim ve Taktım.





Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Bu arada bu resimler falan hepsi 2022 sonundan. Yıl başında Tekerler yerde girecek diye TOTEM yaptım kendime. ve Arabamız yürür şekilde yerde. Tabiki eksikleri var. Ama yerde....






Tampon benim hurdadan aldığım birşeydi. Onun üzerinde kesme biçme ve montaj denemeleri yapıyordum. Gelecek zamanda belki Değişik bir tamponla karşınıza çıkabilirim.
Bu arada Arabanın genel görünümü ile ilgili biraz daha resim atayım.





En sevdiğim resimlerinden biri => acaba Tamponsuz mu binsem bu arabaya diyorum hep.



Tampon iç braketlerini kendim tekrardan tasarlayıp yaptım. Amacım ilerideki Modifiye tampona kuvvet kazandırmak.





Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
ve Tabiki Montaj videosunu unutmamak lazım...

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Aklımda Hep bu arabanın bozulmaya başlayan Elektrik Tesisatı vardı. Soketler yıpranmış kablolar soyulmuş falan. Benim gibi bir Elektrik Mühendisine yakışmaz bu dedim. Bir delilikle bütün motor ECU tesisatını söktüm.



Elearn Sağolsun bütün çizimler ve Soket bilgileri vardı elimizde. Onların Çıktılarını aldık, Bütün soketler Sipariş edildi. ECU soketi dagil. Lehim olmadan bağlama bant olmadan sıfırdan sıfır kablolarla tesisat çekmeye hazırlandım. 4-5 adet soket zaten hiç kullanılmayacaktı arabada. Onları da iptal ettik. Ortalık rahatladı. Bu arada Elearn ile kabloları ayrıca kontrol ettik. Yanlış çıkan birşey olmasın diye. Kablo renkleri v.s.










TEK marşta araba hazır. Sıfır hata ve Mükemmel oldu.  Şimdi Emme borusuna İlave 4BAR TMAP sensörü ve MEth Nozzle Bağlantısı hazırlığı.




Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alperuzi

  • Membro
  • İleti: 549
    • Çevrimdışı
Aslında tasarımı size ait olan bazı parçaları online satışa koysanız baya yurt dışından da alan olabilir. Sipariş geldiğinde üretir gönderirsiniz. Termostat ve yağ soğutucu çözümü baya güzel olmuş.

Ben alt salıncak strongflex lerimi gacır gucur gezmezten sıkılıp attım, greslemesini mi beceremedik takarken bilemedim.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Ürettiğim parçalardan sattığım çok oldu. Hepsi Yurtdışında tabiki. Türkiye de Hem Maliyeti sorun hem de orjinallik bozulacağı için kimse yanaşmıyor şu anda. Mesela bir Kule gergisi yapmıştım GT'ye Sanat eseri oldu. Ama maliyeti çok yüksek kaldı. Kimse tenezzül etmiyor. Ama sorun değil. Ben üretilebilir olduğunu göstereyim o bile yetiyor bazen. İnsanların bunu bilmesi bile güzel birşey.  Bu Burçların ötmesi olayını çok duydum ben de. Ama sorun etmiyorum. Artık araba günlük kullanımda değil zaten. Hafta sonları çıkarırım, keyfine basmaya gezmeye. Ses yapacaksa da yapsın.   :rock:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 8.022
    • Çevrimdışı
Yapılan işler nedeniyle nutkum tutulduğu için konuya cevap yazamıyorum :alkis:

Abrek

  • Membro
  • İleti: 12
    • Çevrimdışı
Harika bir emek serisi, umarım gönlünüzce keyfini sürersiniz.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Fatihob

  • Membro
  • İleti: 3.820
    • Çevrimdışı
Oyy oyy proje süper gidiyormuş, elinize sağlık.
En çok korktuğum şey arabanın elektrik tesisatının tekrardan çekilmesi. Bendede bi tane proje arabası var ('95 Mustang), geçenlerde ateşlemeyi Ecu üzerinden yapmak için olan kitlerden alsammı vs diye düşünüyordum. Araştırdım bayaa ama gözüm kesmedi tekrardan komple tesisat çekmeye veya olanı düzenlemeye. Kara düzen devam edicem gibi.
..

emre2blue

  • Membro
  • İleti: 210
    • Çevrimdışı
Ben de Tesisat için çok kararsızdım. Yapmayacaktım. Ama Yarışmak için yapıyorum ben bu arabayı. Yani çok şeylere dayanması lazım. Yolun ortasında beni üzmemesi lazımdı. O anda üzüleceğime, şimdiden kasıp düzgünce iş yaptım. Çok memnunum bu kararımdan. Kolay olmadı ama.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.329
    • Çevrimdışı
Çok acayip saygı duydum  :serefe: Başka da diyecek birşey yok  :alkis:
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)

hakan

  • Membro
  • İleti: 209
    • Çevrimdışı
Youtube'da ki videoları izledik zaten buraya da fotoğrafları ve detaylı anlatım yazmanız iyi oldu.Bu saatten sonra 159'a standart binmek bile sıkıntıyken proje yapmak cesaret işi.sizi takdir ediyoruz,umarım aracı pistte de görmek kısmet olur.kolay gelsin.
haktas

 

GoogleTagged



Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
75 Yanıt
6650 Gösterim
Son İleti 31 Aralık 2014, 14:10:39
Gönderen: jenson
0 Yanıt
1068 Gösterim
Son İleti 28 Ağustos 2014, 10:58:28
Gönderen: admin
1 Yanıt
655 Gösterim
Son İleti 06 Ağustos 2015, 04:10:42
Gönderen: ozoozo
5 Yanıt
1679 Gösterim
Son İleti 29 Ağustos 2023, 17:48:44
Gönderen: hfyaman
0 Yanıt
949 Gösterim
Son İleti 07 Temmuz 2021, 23:45:18
Gönderen: somegoodmans

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal