Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları => Konuyu başlatan: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 12:11:51

Başlık: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 12:11:51
Merhaba Arkadaşlar,
Öncelikle kendimi tanıtayım... Adım Hüseyin Sönmez Bursada yaşıyorum 37 yaşındayım Tekstil Sektöründe çalışıyorum evli ve 2 yaşında bal tadında bir kızım var (Allah nazardan saklasın)... 10 yıldır hastası olduğum ama bir türlü ulaşamadığım Alfama 2015 yılı Nisan ayında nihayet ulaşabildim çok şükür, konuyu da ancak açabildim  :alfisti: aracı istanbuldan aldım (34MTZ60 araç sahibinin adı Murtaza imiş) sağolsun kendisi aşırı titiz bir kişi olduğundan 5 bin km itibari ile ne yapıldıysa kaydını tutmuş ve çok iyi bakmış arabaya burdan sevgiyle anıyorum kendisini bende geleğeni sürdürüp yapılan herşeyin kaydını alıyorum :) beni ilk rahatsız eden bi-xenon aydınlatmanın aşırı bitik olmasıydı sağolsun buradan iletişime geçtiğim You are not allowed to view links. Register or Login arkadaşımızın yönlendirmesiyle İlkere ulaştım ve mercek değişimini yapıp olması gereken aydınlatmaya kavuştum... ayrıca You are not allowed to view links. Register or Login ın konusunu da takip ettikçe iyice bişeyler yapmak geldi içimden ama bir türlü yeterli bütçeyi ayıramadım... neyse ben bu halini de gayet çok seviyorum :) araç Milano Alfa kayıtlı ayrıca Bahattin Ustanın da arkadaşının aracı olduğundan gerekli expertizi yapıp kavuşmuş oldum hayalime hatta aynı gün bir abim yine istanbuldan 520D aldı beraber dönerken hiç bakmadım bile ön arka giderken ona çünkü benim arabam çooook daha güzel (tabi bana göre) :) (https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimagizer.imageshack.us%2Fv2%2F640x480q90%2F908%2FnNuwoB.jpg&hash=e10a7f5f27a0b6a6ba55fee8e1ec0a0797f853d0)
velhasıl bursaya geldik plakasını değiştirip günlük hayatımıza döndük ama tabi bende sürekli bir araba kullanma isteği olduğu için yaz sezonu nedeniyle ve baldızın Milasta kayınvalidenin de Konyada olmasını fırsat bilerek milas konya erdek yollarını arşınladık sürekli :) (https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimagizer.imageshack.us%2Fv2%2F640x480q90%2F903%2FkkJolY.jpg&hash=e76d141d5324533af895cfc14de980d9bbc594ce)
daha önce 330ci sahibi olmama rağmen 159'umdan aldığım keyfi kesinlikle başka bir arabadan henüz almadım... tabi buna yollarda 320 / 520 / C kasalar ile girdiğim tatlı kapışmalar da yardımcı olmadı değil... yazılım konusunu çok düşündüm çok okudum okudukça kafam iyice karıştı ve neticesinde vazgeçtim bu hali de yeterli bana :) aldığımda sol ön çamurluk ve bagaj kapağında lokal boya vardı taa ki 8 Kasım pazar aksamına kadar... bölünmüş yolda Konya dönüşü tam Bursaya girmişken kırmızı ışıkta karşı taraftan önüme elektrikli bisikletli bir suriye vatandaşı çıkana kadar  :duvar: 450km boyunca ortalamanın üzerinde hız yaparak geldiğim ve allahtan bursa girişindeki radar nedeniyle hızımı 70-80 gibi sabitleyip gittiğim sırada başıma bu olayın gelmesi kazanın iyi olan kısmı ve tabi ki ölümlü bir kaza olmaması...

(https://imageshack.com/i/pbXmdyhPj) (https://imageshack.com/i/pboynNKPj) (https://imageshack.com/i/p3oPVzqaj) (https://imageshack.com/i/pbI7tflqj) (https://imageshack.com/i/p7ffKvXMj)
hasar gördüğünüz gibi baya bi içler acısıydı... allahtan daha önce tanıştığım Bursadaki Özlüce Birmot Servisteki Mehmet Keskin (ki kendisi bir 159 aşığıdır) arabamı emin ellere teslim edeceğimden emindim... pert olabilme ihitmali vardı belki ama arabamı gerçekten seviyorum ve daha doymadan ayrılmak istemedim kendisinden :) motor ve şanzumanı çok çok iyi durumda sadece kaporta hasarı olması nedeniyle de ondan vazgeçmek istemedim açıkçası... Kasko ile bir kaç tartışma sonrasında değişmesi gerekenlerin hepsi Orjinal parçalar ile değiştirilıp Mehmet Keskin kontrolünde hasar onarıldı, Allah kimseye kaza bela vermesin... (direkler veya ana parçalarda herhangi bir hasar kesinlikle olmadı)...
yaklaşık 1,5 ay aradan sonra arabama kavuşmak için gittiğim serviste ise bu manzara ile karşılaştım  :) (https://imageshack.com/i/p84dAILFj%5Bimg%5D%5Bimg%5Dhttps://imageshack.com/i/p8k6mEThj)[/img]https://imageshack.com/i/p5xre1o1j (https://imageshack.com/i/p5xre1o1j)[/img](https://imageshack.com/i/p51zL7Cij) (https://imageshack.com/i/paW47Qpyj)
biri Uğur Alp Pulatın 159'u diğeri de Gökhan Ay'ın 159'u... tabi Gökhan Beyinki gerçekten göz alıcı (ama benimki daha güzel :lol: ) şaka bi yana ayak üstü sohbet etme şansımız da oldu ve yine iyiki bi Alfam var dedim :D plakayı henüz yapıştırmadım bu halini çok sevdiğim için bakalım ilk trafik polisi maceramızdan sonra duruma göre düşüneceğim :D
patlayan bir lastik nedeniyle de kasko ile görüşüp lastik yerine parasını aldım ve üzerindekiler zaten artık süresini doldurmuştu kışlık lastiğe geçiş yapıp uzun araştırmalar sonucunda Nokian WR D4 modelinde karar kıldım ve çok memnunum gerçekten ses olarak da performans olarak da bu kadarını beklemiyordum son bir haftadaki kar yağışında test etme şansım oldu ve bence fazlasıyla tatminkar...
kısacası diyeceğim ama baya uzun oldu benim de 159 maceram bu şekilde başladı bakalım niyetim daha bir kaç yıl aracımı kullanmak başka bir terslik olmazsa... detaylı iç dış resimlerini bir kaç güne paylaşırım... hepinizin yeni yılını kutlar bol alfalı kazasız belasız bir yıl dilerim arkadaşlar...  :alfisti:
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: francobaresi - 04 Ocak 2016, 12:19:44
hoşgeldiniz, paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz:)
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: Kaan - 04 Ocak 2016, 12:24:19
öncelikle hoşgeldiniz. sonrasında geçmiş olsun ve güle güle kullanın. sürekli parlak kalabilirse 159'a siyahtan sonra yakışan renklerden biri.
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 12:52:09
You are not allowed to view links. Register or Login
hoşgeldiniz, paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz:)

hoşbulduk teşekkür ederim... elimden geldiğince güzel kareler yakalayıp paylaşmaya çalışacağım ;)
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 12:54:12
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
hoşgeldiniz, paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz:)

hoşbulduk teşekkür ederim... elimden geldiğince güzel kareler yakalayıp paylaşmaya çalışacağım ;)
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hi_cazz - 04 Ocak 2016, 12:55:12
Öncelikle hayırlı sonrasında ise talihsiz kaza için geçmiş olsun. 159 insanı kendine fena bağlıyor. Sürekli birşeyler yapmamak için kendinizi zor tutuyorsunuz. Bana çok pahalıya patladı 159 macerası ama keşke yapmasaydım demedim hiçbir zaman.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 12:57:43
You are not allowed to view links. Register or Login
öncelikle hoşgeldiniz. sonrasında geçmiş olsun ve güle güle kullanın. sürekli parlak kalabilirse 159'a siyahtan sonra yakışan renklerden biri.

teşekkür ederim hoşbuldum... bende 159'un rengi siyahtır diyenlerdendim çok da aradım ama temizini bulamadım açıkçası benimkini gördüğümde ise çok içime sindi ve bu renk kombinasyonunu çok sevdim... sanırım bana ait olduğu için :))
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 12:59:32
You are not allowed to view links. Register or Login
Öncelikle hayırlı sonrasında ise talihsiz kaza için geçmiş olsun. 159 insanı kendine fena bağlıyor. Sürekli birşeyler yapmamak için kendinizi zor tutuyorsunuz. Bana çok pahalıya patladı 159 macerası ama keşke yapmasaydım demedim hiçbir zaman.


Sent from my iPhone using Tapatalk

teşekkür ederim... seninkini ilgilyle takip ediyodum açıkçası maşallahı vardı sattın sanırım artık yeni sahibi zevkini alıyordur :) dediğin gibi biraz bütçe meselesi ama yakışıyo da ufak tefek değişiklikler :)
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: ucarozcan - 04 Ocak 2016, 13:01:55
Güle güle kullanın. Arabanız çok güzel
Arabanızla nice mutlu senelere.

Xperia z3

Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: harunk - 04 Ocak 2016, 13:14:14
Gule gule kullanin tekrar kaza bela omamasi dilegiyle
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 13:29:46
You are not allowed to view links. Register or Login
Güle güle kullanın. Arabanız çok güzel
Arabanızla nice mutlu senelere.

Xperia z3

teşekkür ederim...
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 13:30:07
You are not allowed to view links. Register or Login
Gule gule kullanin tekrar kaza bela omamasi dilegiyle

teşekkürler amin inşallah...
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hi_cazz - 04 Ocak 2016, 13:34:20

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Öncelikle hayırlı sonrasında ise talihsiz kaza için geçmiş olsun. 159 insanı kendine fena bağlıyor. Sürekli birşeyler yapmamak için kendinizi zor tutuyorsunuz. Bana çok pahalıya patladı 159 macerası ama keşke yapmasaydım demedim hiçbir zaman.


Sent from my iPhone using Tapatalk

teşekkür ederim... seninkini ilgilyle takip ediyodum açıkçası maşallahı vardı sattın sanırım artık yeni sahibi zevkini alıyordur :) dediğin gibi biraz bütçe meselesi ama yakışıyo da ufak tefek değişiklikler :)

Malesef sattım. Sizde yapacaklarınızı zamana yayın. Herşey sırasıyla hallolur.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: Doğa Tosun - 04 Ocak 2016, 14:52:32
Böyle hikayeli, özenilmiş tanıtımlara bayılıyorum. Hoşgeldiniz
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: Gouki - 04 Ocak 2016, 15:15:32
Hüseyin bey aramıza hoşgeldiniz.
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: TRSemih - 04 Ocak 2016, 15:33:21
Hoş geldiniz. Güzel günlerde keyifle kullanmanızı dilerim.
:nazar:
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: Incablue - 04 Ocak 2016, 15:46:12
Hoş geldiniz, keyifli forumlar. Buluşmalarda sizi aramızda görmek isteriz :)
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 16:04:40
You are not allowed to view links. Register or Login
Böyle hikayeli, özenilmiş tanıtımlara bayılıyorum. Hoşgeldiniz

hoşbuldum teşekkür ederim... daha uzun uzun 159 hevesimi anlatabilirdim ama iyice uzayacak diye kısa kestim... bu arada sizin sarıda daha önce gözüme takılmadı değil forumda :)
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 16:05:21
You are not allowed to view links. Register or Login
Hüseyin bey aramıza hoşgeldiniz.

hoşbuldum teşekkür ederim...
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 16:06:09
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoş geldiniz. Güzel günlerde keyifle kullanmanızı dilerim.
:nazar:

teşekkür ederim iyi dilekleriniz için hepimiz güzel günlerde binelim inşallah...
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 16:07:04
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoş geldiniz, keyifli forumlar. Buluşmalarda sizi aramızda görmek isteriz :)

hoşbuldum teşekkürler... elimden geldiğince gelmeye çalışırım tabi...
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: wolkanku - 04 Ocak 2016, 16:07:27
hoşgeldiniz, en güzel renkte 159'a sahipsiniz.
ufak tefek dokunuşlarla harika olacaktır.
halitin dediği gibi acele etmeyin, zamana yayın derim :)
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 16:45:43
You are not allowed to view links. Register or Login
hoşgeldiniz, en güzel renkte 159'a sahipsiniz.
ufak tefek dokunuşlarla harika olacaktır.
halitin dediği gibi acele etmeyin, zamana yayın derim :)

teşekkür ederim volkan ilk düzeltmeyi sayende yaptım :) renk konusunda katılıyorum sana açıkçası bende siyah derdim ama bu renk beni benden aldı :)
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: rain man - 04 Ocak 2016, 16:49:04
Bu renge gerçekten bayılıyorum.

Hoşgeldiniz, kazasız belasız keyifli kullanımlar dilerim.  :clover:  :nazar:

Forumda 159'lar artınca keyfim yerine geliyor. :)
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: Koful - 04 Ocak 2016, 16:51:19
Hoşgeldiniz. Keyifli sürüşler diliyorum. Kaza da gelmiş geçmiş olsun, bundan sonra ağzınızın tadı bozulmasın inşallah.

Aracınız çok güzel görünüyor.  :nazar: :nazar:
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 17:29:13
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu renge gerçekten bayılıyorum.

Hoşgeldiniz, kazasız belasız keyifli kullanımlar dilerim.  :clover:  :nazar:

Forumda 159'lar artınca keyfim yerine geliyor. :)

hoşbulduk teşekkür ederim iyi dilerler için...
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 04 Ocak 2016, 17:30:01
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldiniz. Keyifli sürüşler diliyorum. Kaza da gelmiş geçmiş olsun, bundan sonra ağzınızın tadı bozulmasın inşallah.

Aracınız çok güzel görünüyor.  :nazar: :nazar:

teşekkürler hoşbulduk daha pek güzel resimlerini çekmedim bakalım ilerleyen zamanlarda inşallah...
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: Adza - 04 Ocak 2016, 17:58:29
Abi hoşgeldin, tekrardan hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız sürüşler versin.  :nazar:
:alfisti:
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: Erkay KAHYA - 04 Ocak 2016, 20:17:50
Aracınıza kocaman bir maşallah.  :nazar:
Iyı günlerde kullanın.
Bursadaki Mehmet Bey le tanışmak bana da nasip oldu. Sağolsun çok ilgili birisi. (İşini severek yapan insanlara bayılıyorum.)
Hatta Gökhan Bey'in ve kendi aracını da anlatmıştı.  :yukari-ok:
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: krm1983 - 04 Ocak 2016, 21:32:46
Kazasız belasız sürüşler. Hayırlı olsun.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: burak_unsal - 04 Ocak 2016, 22:41:37
Aramıza hoşgeldiniz..
159'da siyah ile birlikte en sevdiğim iki renkten birisine sahipsiniz, gerçekten çok güzel görünüyor aracınız. Bu saatten sonra kazasız belasız kullanmanız dileğiyle, iyi forumlar  :alfisti:
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: esatkaracan - 04 Ocak 2016, 23:19:17
Hoşgeldiniz. Ayrıca geçmiş olsun. Kazasız belasız kullanın. Ayrıca bendede aynı renk 159 olduğu için çok şanslı hissediyorum kendimi. Tekrar hoşgeldiniz  :nazar: :clover:
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: schumi - 04 Ocak 2016, 23:42:26
Çok güzel maşallah,kazasız belasız...İnş. en kısa zamanda canlı görme fırsatı da buluruz... :alfisti:
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 05 Ocak 2016, 10:04:40
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi hoşgeldin, tekrardan hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız sürüşler versin.  :nazar:
:alfisti:

teşekkür ederim abicim sağolasın ;)
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 05 Ocak 2016, 10:05:42
You are not allowed to view links. Register or Login
Aracınıza kocaman bir maşallah.  :nazar:
Iyı günlerde kullanın.
Bursadaki Mehmet Bey le tanışmak bana da nasip oldu. Sağolsun çok ilgili birisi. (İşini severek yapan insanlara bayılıyorum.)
Hatta Gökhan Bey'in ve kendi aracını da anlatmıştı.  :yukari-ok:

teşekkür ederim... evet bende ilk tanıştığımda bahsetmişti hatta Gökhan Beyinkinde gözü var :) onu da Mehmet o hale getirdi zaten...
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 05 Ocak 2016, 10:06:19
You are not allowed to view links. Register or Login
Kazasız belasız sürüşler. Hayırlı olsun.


Sent from my iPhone using Tapatalk

teşekkür ederim...
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 05 Ocak 2016, 10:07:09
You are not allowed to view links. Register or Login
Aramıza hoşgeldiniz..
159'da siyah ile birlikte en sevdiğim iki renkten birisine sahipsiniz, gerçekten çok güzel görünüyor aracınız. Bu saatten sonra kazasız belasız kullanmanız dileğiyle, iyi forumlar  :alfisti:

hoşbuldum teşekkür ederim...
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 05 Ocak 2016, 10:07:42
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldiniz. Ayrıca geçmiş olsun. Kazasız belasız kullanın. Ayrıca bendede aynı renk 159 olduğu için çok şanslı hissediyorum kendimi. Tekrar hoşgeldiniz  :nazar: :clover:

hoşbuldum... renktaş olduk desenize :)
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 05 Ocak 2016, 10:08:25
You are not allowed to view links. Register or Login
Çok güzel maşallah,kazasız belasız...İnş. en kısa zamanda canlı görme fırsatı da buluruz... :alfisti:

teşekkür ederim ilk toplanmaya gelmeye çalışacağım görüşmek üzere...
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: E.Ç.M. (MiTongin) - 05 Ocak 2016, 13:20:53
Aramıza hoşgeldiniz. Allah beterinden korusun diyelim.  :alfisti:
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 05 Ocak 2016, 14:12:17
You are not allowed to view links. Register or Login
Aramıza hoşgeldiniz. Allah beterinden korusun diyelim.  :alfisti:

Amin allah korusun beterinden hoşbulduk...
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: muğlalı - 14 Şubat 2016, 21:56:10
Konunuz gözümden kaçmış :) öncelikle hayırlı olsun bende  sizinle aynı tarihlerde benzer bir kaza yaşadım hasarımız birebir aynı , allah bir daha göstermesin.
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: hsyn_159 - 23 Şubat 2016, 17:46:56
teşekkür ederim... sizde de parça değişimi mi oldu yoksa tamir yoluna mı gittiniz?
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: muğlalı - 23 Şubat 2016, 21:06:39
You are not allowed to view links. Register or Login
teşekkür ederim... sizde de parça değişimi mi oldu yoksa tamir yoluna mı gittiniz?
Kaputun sol tarafı macunlanıp boyanabilirdi ancak sonrasında macun atması kesin dediler, harita gibi olacak boyanırsa  zaten kaput düz değil o yüzden sol çamurluk ile birlikte değişti.Önceden arızalı olan bir kaç parçayıda kaskodan değiştirdim.(klima fanı,far yıkamalar, camı çatlak sis farı ve bir kaç ıvır zıvır)
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: Reha - 24 Şubat 2016, 00:35:25
Hoşgeldiniz. Allah daha büyük kazaları yaşatmasın.
Başlık: Ynt: Bursadan 16 DB 488 Alfa Romeo 159 Distinctive Plus Q-Tronic
Gönderen: MTZ - 31 Ağustos 2021, 00:55:26
You are not allowed to view links. Register or Login Selamlar , araç hala sizde mi  😊Tesadüf eseri gördüm konuyu, ilk sahibi biziz 😀