Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Giulietta Multiair TCT - Rosso Competizione

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erol1903

Gri 156 ya tam oturmuş, hiç sırıtmıyor. Şu anda görüntüde de problem yok, bakalım sorun çıkmadığı sürece böyle kullanırım..
2012 Giulietta TCT Rosso Competizione

miracozdag

Güle güle kullanın. Köprüde rastlaştık mı acaba sizinle? Mavi 147 var bende, kırmızı bir giu ile uzun bir süre gittim ama siz miydiniz bilemiyorum, plaka biraz tanıdık geldi de.

Fatihob

..

KAKIRMAN

Hoşgeldiniz... TCT şanzımanın tadı hala damağımdadır (Test sürüşünden beri)
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

FB10ur

aramıza hoşgeldiniz...
Giu harika görünüyor maşallah kazasız belasız keyifli sürüşler

ATA

1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

erol1903

Herkese teşekkürler, hoşbulduk :)

You are not allowed to view links. Register or Login
Güle güle kullanın. Köprüde rastlaştık mı acaba sizinle? Mavi 147 var bende, kırmızı bir giu ile uzun bir süre gittim ama siz miydiniz bilemiyorum, plaka biraz tanıdık geldi de.

Sizin aracı yolda görsem mutlaka ayırt ederdim, 2-3 hafta önce Gayrettepe Metro otoparkında anahtarı bırakmıştım, saat 7 gibi döndüğümde sizin aracın tam karşı sırasına çekmişlerdi. Aracı siz çektiyseniz belki ordan hatırlıyorsunuzdur :)

You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldiniz... TCT şanzımanın tadı hala damağımdadır (Test sürüşünden beri)

TCT şanzıman trafiğe girmedikçe çok güzel, fakat yoğun trafikte ve 10 km/s ile giden ama durmayan trafikte sıkıntı yaratıyor biraz. 1. viteste motor freni yapıyor yavaşlatıyor, alakasız bir zamanda 2. vitese atarak kendini bırakıyor, ani fren yapmak gerekiyor. Sabit 10 km/s ile giderken bazen debriyajdan ayağı hızlı çeker gibi tekliyor. Bir de %5 den düşük eğimde arkaya kaçırdığı oluyor, saçma sapan yerlerde korna selektör yediğim oldu arkadan. Yoğun trafikte DSG kullanmadığım için karşılaştıramıyorum, ama BMW otomatiğinin çok çok aşağısında kalıyor hem yoğun trafikte, hem de D modunda gaz tepkisi olarak..
Tüketim olarak 2300 km de 10 lt ye düşmeye başladı. Başından beri 97 oktan alıyorum, şimdi bir süre 95 oktan deneyeceğim, bu motorlarda farketmez diyorlar, etkisini merak ediyorum.
2012 Giulietta TCT Rosso Competizione

Murat Sağlam


asklepios

duyduğum ilk TCT kullanıcı yorumu ve hayalkırıklığı...yakıt tüketimi ise başka bir hayalkırıklığı :(

emin

mito ve giulietta TCTlerle ilgili test ettiklerimden yorumlarımı yazmıştım, fazla da kötülemek istememiştim ancak TCT pek benim tercih edeceğim bir şanzıman değil, vites küçültmelerde ben çok başarılı bulmadım, 170hplik giulietta'nın performansını da hissettirmiyor. 135lik mitoda da motor kısıtlı olduğu için hiç keyif vermemiş olabilir ama motor o kasayı dengeli taşıyordu, tct ile ilgili bir rahatsızlık yaşamamıştım ama performans hiç tatmin edici değildi. otomatik şart diyenler için iyi bir opsiyon olabilir belki ama ben tercihimi alfada düz vitesten yana kullanırım. bmw vw audi ve mercedes'te otomatik vites kullandım, özellikle bmw'nin şanzımanı çok sevdim, mercedes c180'in de geçişleri çok yumuşaktı. tct, dsg ile karşılaştırılabilir anca, yer yer yaklaşıyor o performansa ama dsg daha oturmuş bir şanzıman, her ne kadar bu 7 ileri de abuk subuk vites aralıkları belirlemişler az yaksın diye gaza fazla dokunmadan ivmeleneyim derseniz araba vites ufatmıyor ve silkeleye silkeleye gidiyor, spor modda biraz daha başarılı ama 0.5-0.7 litre mazot daha fazla yakıyor mesela. audi a3'te aynı motor ve benzer şanzımanla aynı tecrübeleri yaşadım biraz daha rahat ivmeleniyor gibiydi jettaya göre. audi a6 2.0tdi torkundan olsa gerek her viteste gücü hissettiriyor herhangi bir silkinme yok, vites ufaltmaya da güzel cevaplar veriyor genel olarak dizel time lagi 320d ve a6 2.0tdi da çok da dert değil ciddi tork olduğundan toparlayıp hızla devam ediyorlar.

sonuçta istanbulun her yeri trafik otomatik vites tercih edenleri anlıyorum, ama mitoda benim beklentimi karşılayan bir opsiyon yok, giulietta için de geçerli.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

agucba

#35
Bence şehir içi kullanımında bir de manuel modda kullanıp deneyin. Neticede otomatik vitesin özellikle tercih edilmesinin nedenlerinden biri debriyaj ile uğraşılmak istenmemesi.

Yine de memnun kalmaz iseniz, yetkili servise giderek garanti kapsamında yazılımınızı güncelletin bence. Sanıyorum o zaman sorununuz düzelecektir.

Son olarak TCT ile açık trafikte herhangi olumsuz bir izlenime kapılmadım ancak sıkışık trafikte nasıl tepki verir açıkcası bilmiyorum. TCT kullanıcılarının yorumları ile yetinmek durumundayım henüz.

///////////////

antihero

145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

wolkanku

'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

erol1903

Hoşbulduk :)

Bu söylediklerimi %95 Drive modunda yapıyor zaten, manuelde kullanınca daha kontrollü oluyor, yoğun trafikte aniden 1 - 2 viteste oynama durumu olmuyor. Ben de çoğu zaman manuel modda kullanıyorum artık. Ayrıca D modundayken yokuşta tıkanma veya gaza az basıldığı halde vites büyütmeme gibi durumlarda kulakçıklardan vites değiştirmeye izin veriyor.
Sanki çok eleştirmişim gibi durmuş, ama kesinlikle TCT den memnunum; yoğun trafik dışında cidden düz vitesin zevkini aratmıyor, sol ayak ta rahat ediyor. :)
2012 Giulietta TCT Rosso Competizione

emin

dinamik modda trafikte ben düz vitesle bile kontrol etmekte zorlanıyorum komik tepkiler veriyor, siz siz olun normal moda alın trafikte hem daha az yakar.

gerçi benim yazılımdan sonra normal mod oldukça zevkli hale geldiğinden çok gerekmedikçe dinamik moda almıyorum.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Alfadanadam

Drive - Dynamic. Sanırım farklı şeyler Emin'cim.

emin

anladım abi atlamışız o triptonik ya da spor olmayan modu kastediyor sanırım drive ile.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

erol1903

You are not allowed to view links. Register or Login
anladım abi atlamışız o triptonik ya da spor olmayan modu kastediyor sanırım drive ile.

Aynen otomatik vitesin D konumundan bahsediyordum, D modu dynamic i çağrıştırıyor
2012 Giulietta TCT Rosso Competizione

lamav4

You are not allowed to view links. Register or Login
dinamik modda trafikte ben düz vitesle bile kontrol etmekte zorlanıyorum komik tepkiler veriyor, siz siz olun normal moda alın trafikte hem daha az yakar.

gerçi benim yazılımdan sonra normal mod oldukça zevkli hale geldiğinden çok gerekmedikçe dinamik moda almıyorum.

merhaba, bu yazılım diye bahsettiğiniz aftermarket bir olay doğrudur dimi? yoksa aracın standart yazılımında bir güncelleme oldu da serviste mi yüklendi?


slmlr
1.4 170hp - 34UD6577

Gouki

Selamlar Mustafa bey, evet Emin'in yazılımı custom.

emin

yazılımı ister box olarak isterseniz de ecuya bağlanarak değiştirebiliyorsunuz ben ps chiptuning'e mappingi ve turbo basıncını değiştirerek müdahalede bulundum yetkili serviste böyle bir yükleme yapılıyor mu bilmiyorum. ben kendi kullandığım özel servisimde ecuya bağlanıp hata olması halinde görebiliyorum, çok şükür şuana kadar dynoya çıkarmak için abs kablosunu çekmiştik  başka hata vermedi. borusan/kosifler ve doğuş sanırım bazı yazılım yüklemelerini ekstra olarak yapıyor, hatta aracı bu şekilde teslimde alabiliyorsunuz.

konuyu daha fazla dağıtmayayım Rosso Competizione'nin tadı kaçmasın.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

miracozdag

You are not allowed to view links. Register or Login
Herkese teşekkürler, hoşbulduk :)

You are not allowed to view links. Register or Login
Güle güle kullanın. Köprüde rastlaştık mı acaba sizinle? Mavi 147 var bende, kırmızı bir giu ile uzun bir süre gittim ama siz miydiniz bilemiyorum, plaka biraz tanıdık geldi de.

Sizin aracı yolda görsem mutlaka ayırt ederdim, 2-3 hafta önce Gayrettepe Metro otoparkında anahtarı bırakmıştım, saat 7 gibi döndüğümde sizin aracın tam karşı sırasına çekmişlerdi. Aracı siz çektiyseniz belki ordan hatırlıyorsunuzdur :)

You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldiniz... TCT şanzımanın tadı hala damağımdadır (Test sürüşünden beri)

TCT şanzıman trafiğe girmedikçe çok güzel, fakat yoğun trafikte ve 10 km/s ile giden ama durmayan trafikte sıkıntı yaratıyor biraz. 1. viteste motor freni yapıyor yavaşlatıyor, alakasız bir zamanda 2. vitese atarak kendini bırakıyor, ani fren yapmak gerekiyor. Sabit 10 km/s ile giderken bazen debriyajdan ayağı hızlı çeker gibi tekliyor. Bir de %5 den düşük eğimde arkaya kaçırdığı oluyor, saçma sapan yerlerde korna selektör yediğim oldu arkadan. Yoğun trafikte DSG kullanmadığım için karşılaştıramıyorum, ama BMW otomatiğinin çok çok aşağısında kalıyor hem yoğun trafikte, hem de D modunda gaz tepkisi olarak..
Tüketim olarak 2300 km de 10 lt ye düşmeye başladı. Başından beri 97 oktan alıyorum, şimdi bir süre 95 oktan deneyeceğim, bu motorlarda farketmez diyorlar, etkisini merak ediyorum.

Aracı ben çekmemiştim, sizin aracı da orda görmedim, karıştırdım heralde. Ama hoş tesadüf olmuş. Hsbc'de çalışıyorum, bazen bıraktığım oluyor aracı oraya.

erol1903

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

28 Aralıktan beri yıkatmamıştım, kar tuz her türlü solüsyona maruz kaldı araba. Neyse Acıbadem'deki yıkamacımın 25 lira almasına rağmen köpükle yıkaması, arabanın etrafından gelen sular, Meg. logosu kullanmasına rağmen tek kullanılan ürünün hızlı cila olması vs. yüzünden Kızıltoprak Meg. e gittim. Sabah ta araba kapalı otoparkta ve soğuk olmasına rağmen pis bir kedi kaputtan sunroofun sonuna kadar yürümüş, araba çamur içinde olsa da yine korkuttu çizik durumu yüzünden. Meguiar's ta 1 saatten fazla özenli bir şekilde temizlediler arabayı - köpüksüz - , konsol koltuklar vs. silindi ve 20 TL aldılar. Yıkama sonucunda önceden kalan tampondaki ufak taş izine ek olarak ilk kaput taş izime kavuştuğumu gördüm. :)

Yıkama bitince de e-bayden Centro Stile stickerıyla paket halinde aldığım stickerları yapıştırdım. Sanki biraz çakma gözüktü, biraz böyle idare edeyim sonrasında krom desenli orjinaliyle değiştiririm belki. Bir de 2. resme tekrar bakınca hayatımda ilk defa bir araba için "yay şart" diyesim geldi. :)
2012 Giulietta TCT Rosso Competizione

Gouki

Çok güzel yenilikler. Hayırlı olsun, ancak yay şart :)

wolkanku

yeni ürünleri ve aracınızı güle güle kullanın..imkan varsa centrol stile yazısının sol alttan hafif yukarıya doğru ittirin hafif eğik olmuş  :clover:
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+