Merhaba, İtalyan arabası tutkunu Yusuf ben 8)
Aranıza Akdeniz Bölgesi Göller yöresinden katılıyorum. Evliyim ve 2 çocuğum var. 1 kız 1 Erkek ( Allah'ım olmayanlarada versin inşallah) Teknik Öğretmen olup, atanamayan, tekniker olarak yaşamaya çalışan, İSG uzmanlığı belgesi almaya çalışan biriyim :D
3 Kapı Stilo dan sonra, Marea HLX ile devam ediyorum (şimdilik) bakalım belki ilerde bi sportwagonumuz olur :rock:
Buradaki ortamında, stilo, marea veya bravo ortamı gibi sıcak olabileceğini tahmin edebiliyorum, Sonuçta hepside uç noktalarda farklı araçlar, ne derler ruh meselesi değil mi :yukari-ok:
Herkese keyifli ve paylaşımlı forumlar dilerim.
Aramıza hoş geldiniz :)
Hosgeldiniz... :)
Aramıza hoşgeldiniz Yusuf bey.
Hosgeldiniz..... :alfisti:
Hoşgeldiniz...
En kısa zamanda Alfa Romeo ile aramızda olmanız dileği ile.... :yukari-ok:
Teşekkür ederim :haydi:
Bakalım Alfa konusunda beni kandırabilecek misiniz :alfisti:
Hayırlısı..
Aramıza hoşgeldiniz. Teknik anlamda meraklı üye gördükçe daha bir seviniyorum.
:)
Hoşgeldiniz
Hoşgeldiniz
You are not allowed to view links.
Register or Login
Aramıza hoşgeldiniz. Teknik anlamda meraklı üye gördükçe daha bir seviniyorum.
:)
Hoş Buldum. Sıkıştırırım, Çok sorarım, Kaçmak Yok ama,
Ya da herşey Meraktan olmasın :D :D
Hiç dert değil merak etmeyin :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hiç dert değil merak etmeyin :)
:yukari-ok:
:begendim:
:)
hoşgeldiniz hlx motor sesi hala kulaklarımda çok keyif aldığım araçlar içerisindedir
You are not allowed to view links.
Register or Login
hoşgeldiniz hlx motor sesi hala kulaklarımda çok keyif aldığım araçlar içerisindedir
Güzel diyolar, :p ben daha tadını alamadım ;)
Yusuf Bey hoşgeldiniz. Stilo forumu da biliyorsunuzdur galiba ;)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yusuf Bey hoşgeldiniz. Stilo forumu da biliyorsunuzdur galiba ;)
Bilirim ;) Onlarda beni bilirler.. :D
Peki İlhan Abi sen, StüdyoCan ı bilir misin?
Wagonun, LPG sini söktürdün mü :D :D
Birazdan akraba çıkarız 8)
Stüdyo Can'ı bilirim tabii. Kuzenim olur. Canım sıkkınken onun yanına uğrar onun da canının sıkılmasına vesile olurum :D Hatta makinaya işlem yapacağım zaman onun dükkanının önüne çeker işe başlarım. O da katılır neticede. Amma velakin Stilosuna sağlam bakıyor.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Birazdan akraba çıkarız 8)
Stüdyo Can'ı bilirim tabii. Kuzenim olur. Canım sıkkınken onun yanına uğrar onun da canının sıkılmasına vesile olurum :D Hatta makinaya işlem yapacağım zaman onun dükkanının önüne çeker işe başlarım. O da katılır neticede. Amma velakin Stilosuna sağlam bakıyor.
Eyvallah hocam, Kakırman'ı görünce ilk aklıma geldi.
Mehmet Abime de çok selamlar. SKY ına zarar gelmeye :D
Sağolasın. SKY'ını her daim yağlar o...