Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Hangi İlde Yaşıyoruz

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

HANGİ İL'DE YAŞIYORSUNUZ

01 ADANA
02 ADIYAMAN
03 AFYON
04 AGRI
05 AMASYA
06 ANKARA
07 - ANTALYA
08 ARTVİN
09 AYDIN
10 BALIKKESİR
11 BİLECİK
12 BİNGÖL
13 BİTLİS
14 BOLU
15 BURDUR
16 BURSA
17 ÇANAKKALE
18 ÇANKIRI
19 ÇORUM
20 DENİZLİ
21 DİYARBAKIR
22 EDİRNE
23 ELAZIĞ
24 ERZİNCAN
25 ERZURUM
26 ESKİŞEHİR
27 GAZİANTEP
28 GİRESUN
29 GÜMÜŞHANE
30 HAKKARİ
31 HATAY / ANTAKYA
32 ISPARTA
33 MERSİN
34 İSTANBUL
35 İZMİR
36 KARS
37 KATAMONU
38 KAYSERİ
39 KIRKLARELİ
40 KIRŞEHİR
41 KOCAELİ / İZMİT
42 KONYA
43 KÜTAHYA
44 MALATYA
45 MANİSA
46 KAHRAMANMARAŞ
47 MARDİN
48 MUĞLA
49 MUŞ
50 NEVŞEHİR
51 NİĞDE
52 ORDU
53 RİZE
54 SAKARYA - ADAPAZARI
55 SAMSUN
56 SİİRT
57 SİNOP
58 SİVAS
59 TEKİRDAĞ
60 TOKAT
61 TRABZON
62 TUNCELİ
63 ŞANLI URFA
64 UŞAK
65 VAN
66 YOZGAT
67 ZONGULDAK
68 AKSARAY
69 BAYBURT
70 KARAMAN
71 KIRIKKALE
72 BATMAN
73 ŞIRNAK
74 BARTIN
75 ARDAHAN
76 IĞDIR
77 YALOVA
78 KARABÜK
79 KİLİS
80 OSMANİYE
81 DÜZCE
82 KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ ( KKTC )
83 YURTDIŞI

alfist_3548

arkadaslar anket sabıtlenmıs kalmıs kımse bakmamıs bıle  :'(
alfist_3548

35 KZS 18 (2001-2015)
35 NCC 97 (2015-      )


[url="http://i.hizliresim.com/GoPn4y.jpg"]http://i.hizliresim.com/GoPn4y.jpg[/url]

ihsanakdas

You are not allowed to view links. Register or Login
yokmu hic nevsehirli  ;)

var var olmaz mı :) sene başından bu yana iş yoğunlundan dolayı forumu biraz ihmal ettim. konuyu görmemişim. gökhan kardeşimin bir başka konuda murat beyin eski arabası sandığı ve selam almadı diye kızdığı şahıs benim  :-[ nevşehire alfista ruhunu yaymaya ve zehri dağıtmaya çalışıyorum. Şuan 6-7 civarında alfa var . bunlardan üçü bizde  :haydi: eniştem zehre daha fazla dayanamadı mk2 147 aldık babam dayanamadı mk1 156 aldık ben 147 mi ramazan bayramı arefesi nevşehirde bir arkadaşıma sattım ve 159 aldım yakında resimlerle aracı tanıtmaya çalışcam