Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları => Konuyu başlatan: cloverleaf - 21 Mayıs 2010, 23:29:03

Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: cloverleaf - 21 Mayıs 2010, 23:29:03
Selam arkadaşlar..Adım mustafa bunche'nin yakın arkadaşıyım.Kırmızı 145 cloverleaf'tımla izmirden aranızda bende varım
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: n / a - 21 Mayıs 2010, 23:32:06
ohooooo kankaa hoşgeldin.....
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: cloverleaf - 21 Mayıs 2010, 23:36:32
hoşbulduk kankam  biraz geç oldu ama sonunda girdik
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: alfistahakan - 21 Mayıs 2010, 23:37:09
Bi hoşgeldinizde benden.
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: Gouki - 21 Mayıs 2010, 23:40:51
Aramıza hoşgeldiniz. Resimleri bekliyoruz.
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: cloverleaf - 21 Mayıs 2010, 23:49:18
Hoşbulduk arkadaşlar en yakın zamanda resimleri yükleyeceğim.
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: erdem1904 - 22 Mayıs 2010, 08:57:50
hoşgeldiniz...
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: Jakomo - 22 Mayıs 2010, 09:35:03
Kazasız belasız herdaim keyfli sürüşler dilerim: Willkommen an Bord
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: antihero - 22 Mayıs 2010, 12:06:51
hoşgeldiniz
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: ATA - 22 Mayıs 2010, 12:29:39
Hoşgeldin Mustafa =)
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: nurcan.demir - 22 Mayıs 2010, 19:13:57
hoşgeldiniz.
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: cloverleaf - 22 Mayıs 2010, 21:10:53
Sağolun arkadaşlar aranızda olmak gerçekten mutluluk verici.
Hoşbulduk ata kardeşim.
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: Alfadanadam - 23 Mayıs 2010, 10:05:23
Aramıza hoşgeldiniz.
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: AlfistiKerem - 23 Mayıs 2010, 11:12:43
Aramıza hoşgeldiniz...
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: Anıl - 23 Mayıs 2010, 11:55:47
Hoşgeldin Mustafa,kısa bir tanışmamız olmuştu İzmir'de! Kırmızı Quadrifoglio'da çok güzelmiş...
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: Taner27 - 23 Mayıs 2010, 12:27:57
hoşgeldiniz..
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: alfa147black - 23 Mayıs 2010, 13:22:16
hoşgeldiniz
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: babi - 23 Mayıs 2010, 16:51:01
hoşgeldiniz kazasız belasız keyifli sürüşler.
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: cihan - 23 Mayıs 2010, 22:27:34
hoşgeldiniz...
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: tunerviper - 24 Mayıs 2010, 00:26:06
Hoşgeldiniz..
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: XETRaM - 24 Mayıs 2010, 11:16:08
Aramıza Hoşgeldiniz
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: Passione - 24 Mayıs 2010, 12:37:51
Hoşgeldiniz aramıza.
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: bohr597 - 24 Mayıs 2010, 13:14:00
Hoşgeldiniz
Başlık: İzmir'den merhaba
Gönderen: cloverleaf - 25 Mayıs 2010, 22:37:41
Teşekkür ederim arkadaşlar.Türkiyemde bu kadar çok alfa severle bir arada olmak çok güzel birşey Hepinize Alfalarınızla kazasız belasız günler diliyorum..

Edited by - cloverleaf on 25/05/2010  22:41:25