Selam arkadaşlar..Adım mustafa bunche'nin yakın arkadaşıyım.Kırmızı 145 cloverleaf'tımla izmirden aranızda bende varım
hoşbulduk kankam

biraz geç oldu ama sonunda girdik
Bi hoşgeldinizde benden.
Aramıza hoşgeldiniz. Resimleri bekliyoruz.
Hoşbulduk arkadaşlar en yakın zamanda resimleri yükleyeceğim.
hoşgeldiniz...
Kazasız belasız herdaim keyfli sürüşler dilerim: Willkommen an Bord
hoşgeldiniz
Hoşgeldin Mustafa =)
hoşgeldiniz.
Sağolun arkadaşlar aranızda olmak gerçekten mutluluk verici.
Hoşbulduk ata kardeşim.
Aramıza hoşgeldiniz.
Aramıza hoşgeldiniz...
Hoşgeldin Mustafa,kısa bir tanışmamız olmuştu İzmir'de! Kırmızı Quadrifoglio'da çok güzelmiş...
hoşgeldiniz..
hoşgeldiniz
hoşgeldiniz kazasız belasız keyifli sürüşler.
hoşgeldiniz...
Hoşgeldiniz..
Aramıza Hoşgeldiniz
Hoşgeldiniz aramıza.
Hoşgeldiniz
Teşekkür ederim arkadaşlar.Türkiyemde bu kadar çok alfa severle bir arada olmak çok güzel birşey

Hepinize Alfalarınızla kazasız belasız günler diliyorum..
Edited by - cloverleaf on 25/05/2010 22:41:25