Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Hayaldi Gerçek Oldu. MİTO

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

EmreDkts

Mito 1.4 TCT SPORTİVO ; Tam 1 sene önce  kendilerini uzun beklemeler sonucu   kavuşmanın mutlulugu ile aldıgım gün direk yaklaşık 800 km bir uzun yolculuga çıktım, evet expertiz yapılmıştı ama ciddi manada eksikleri vardı en başta 4 lastikten 3 ü 2015  tarihli digeri ise 2013 ' dü bozuk yollarda ve ciddi yüksekliklere çıkma imkanım oldu ve beni hiç üzmedi. Bu bir riskti ama test etme imkanım olmuştu Mito ' yu döndükten sonra çok ciddi mekanik olarak A'dan Z tabiri ile baştan aşşagı eskiyen parçaları yenileri ile değiştirdim 6 senelik bir alfisti olarak belki beni zora soksada genellikle orjinal parçalar kullandım.Bu arada ilk günümüz  :)
You are not allowed to view links. Register or Login
Tabi dönüşle birlikte İlk agır bakımıza gelmişti sıra.Sırasıyla
-Triger Seti
-Devirdaim
-Buji
-Termostad
-Sıvı Bakımı
-Multiair Filtesi
-Aks Bakımı
-Olmayan Plakalıgımız,Bozuk olup kitlenmeyen Yakıt dolum kapağı,
-Disk taşlama(Geçici olarak)
-Arka difüsör tamiri ( Sonra büyük süprizle yenisi Olucak)
İlk Bakımdan Sonraki Resmimiz. Detay Temizlik Pasta & Cila & Seramik Kaplama & Jantların Boyanması ,Yeni plakalıklar,Orjinal yeni tip  Karbon Yoncalarımız

You are not allowed to view links. Register or Login
Sıra ufak çaplı zamanla görevini yitirmeye başlamış parçalara geldi
-Ön Amartisör Takozları
-Orjinal Ön arka Silecekler
-Radyatör Alt Hortumu
-Sağ/Sol Alt Salıncaklar.
Bu yaptıgım benim tamamen keyfi amaçlı bir değişiklikti. Aslında fren yağını değiştirme ile yola çıktıgım bir değişiklik diyelim. Fren yağlarımız ve Fren Hortumlarımız(Çelik)

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Zamanla işlevini yitiren Orjinal
-Yedek Su depomuz
-Lambda Sensörümüz
İzmit Körfez Pistindeyiz.Piste çıkarmadım aracı bu arada.

You are not allowed to view links. Register or Login
Ve üçüncü bakım
-Sıvı Bakımı ve Filtre değişimleri  8 bin Km sonra ( Multiair dahil)
-Multiair Bakım ve Onarımı
-Şanzuman yağı değişimi
-Robot Yağ değişimi
-Ön & Arka Fren disk değişimi
-Ön & Arka Fren balata değişimi
69 bin km aldıgım ve şu an itibari ile 80 bin km kadar yaptıgım bakımlar bu şekilde tabi bunun yanında zaman içerisinde artık özelligini yitirmiş paspaslarımıda orjinalleri ile değiştirdim tabikide.Yeni Akü 4 teker yeni Bijon takımları. Tampon ızgarası kırıktı yenisi ile değişimi.
Evet asıl Bomba biraz spoiler içerik olucak.Komple Veloce dönüşüm ( Jant Hariç zamanla oda )Bu süreçte tabikide yardımcı olan " SERCAN KEKLİK " (reklam gibi oldu ) es geçmek istemiyorum her konuda yardımcı oldugu için.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login


156 Selespeed MK2
147 1.6 TS  MK2
Mito 1.4 TCT Sportivo

mustafaguleryuz

Güle güle kullanın :nazar:
147niz de çok güzeldi, MiTo ile de iyi ilgileniyorsunuz :)

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2015 Giulietta Bianco Lunare