Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



İzmir`den 156 ile selamlar

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

3vr3n

Merhaba, ismim Evren 35 yaşındayım. İzmirde. İkamet ediyorum. Torbalıda bir fabrikada şef olarak çalışmaktayım. Aslında 155 hastasıyım ama malum artık çok yaşlandılar. Bende 156 ile alfa dünyasına adım attım. Aracım 2003 model 1.6 dinstinctive mk1.5 lpg`siz çok beğenerek aldım. İyi forumlar herkese...  :nazar:

blueoyester

hoşgeldiniz hayırlı olsun. en kısa zamanda resimde bekliyoruz :)
you are my desire alfa romeo
[url="http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg"]http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg[/url]

mertalikaymak


3vr3n

Şimdilik bu resim var. Daha sonra detaylı fotolar atarım.

You are not allowed to view links. Register or Login

E.Ç.M. (MiTongin)

Hosgeldiniz. Bu açıdan güzel duruyor  :yukari-ok:
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )