Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



sonunda hayaller...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

sarpgrey

Antalya alanya taraflarindayim yim. 2.5 aydır.  Orada olsam ugrardim. Bu arada, benim 147 30.000 km olmak üzere, yağın değişim zamanı geldi. Bir ara Antalya ya gitmem gerek.
Bağımsızlık benim karakterimdir.
Mustafa Kemal ATATÜRK

E.Ç.M. (MiTongin)

Hakkinizda hayirli olsun.
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

alfizml

Öncelikle hayırlısı olsun sizin adınıza.
Özelden telefon numarası alabilir miyim?arkadaşım ilgilenebilir, bilgi alalım araç hakkında.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


osm156

sagolun arkadaslar burda ne anlatsam yalan olur aracı gorup bakmanız gerek sarp abı bılır orjınal halı paspaslarına basmaya kıyamayıp baska lastık paspasla kullanıyorum :)
"Ruhumuz olmadan sadece birer makineyiz"

tayfun

Hayırlı satışlar olsun. Biraz daha detaylı bilgi vermekte faya var. Mesela deri, sunroof vs varmı, lastikler ne durumda?


Sent from my iPhone using Tapatalk

osm156

evet haklısınız satıs bolumune bı konu acıp detaylı bılgı ve resımlerı verecegım
"Ruhumuz olmadan sadece birer makineyiz"