Evet arkadaslar son alfistilerden biri olarak karısnıza cıkıorm..Alfa'm ise başlıktan da anlaşılacağı gibi yeni Spider.. Yakında fotoğraflarıda göndermeye çalışacağım..
Hoş geldiniz kazasız belasız kullanın
Oooo maşallah diyelim şimdiden. Ağzımız açık bekliyoruz resimleri.
Ve de darü'l-mekan-ı alfisti'ye hoşgeldiniz.
Edited by - AXIM X51V on 03/08/2008 01:21:38
Aramıza hoşgeldiniz =)
hoş geldiniz...
süper bir tercih yapmışsınız.mükemmel bir araç spider..kazasız belasız iyi günlerde kullanmanızı diliyorum...
hayırlı olsun. bol resimler.
Hoşgeldiniz...iyi seçim ve yeni nesil ilk spider..Hayırlı olsun
Yay şart ;)
Aramıza hoşgeldiniz
herkese teşekkürler iyi dilekler için.. resimleri çektikten sonra becerebilirsem ekleyeceğim buraya aroc-tr'de olması lazım ama..
Hoşgeldiniz..
Resim şart
Buyrun size resim:
hoşgeldiniz. Hayırlı olsun.
Alfa ruhuyla yaşayanların arasına hoşgeldin.
hayırlı olsun hoş geldiniz.. Çok ilgi toplayan bi aracınız var. Allah yardımcınız olsun :)
aramiza hosgeldiniz.
nazar boncugu sart :)
Öncelikle sizi, "bu fiyata bunu alana kadar şunu alırsın abi" insanlarından sıyrılarak Spider'ı tercih ettiğiniz için kutlarım.
Aracınız çok güzel ve elit, bu tartışılmaz. Zevk sahibi bir insansınız. Araçla ilgili yorumlarınızı ve ilave fotoğraflarınızı bekliyoruz elbette
Hoş geldiniz, sonunda aramızda birde spider oldu... Keyifli sürüşler...
Yalnız o plakalık ve plaka ya acil çözüm önerisinde bulunuyorum, araba muhteşem ama bi taraf ağır çekiyor ;)
hoşgeldiniz .. hayırlı olsun gerçekten mükemmel bi seçim
Aracınızı kazasız ve sorunsuz kullanmanız dileğiyle, hoş geldiniz.
Hoş geldiniz. Maaşallah.
Hoşgeldiniz aracınızla keyifli sürüşler.
Hayırlı olsun ,güle güle kullanın ..Hoşgeldiniz
Vay maşallah süpermiş aracınız gule gule kullanın
öncelikle ATA arkadasıma tesekkur ediyorum aroctaki fotografı buraya koyduğu için.. plaka ve plakalıktan bende muzdaripim ama plakalığın altında 4 tane delik olması onu sökmeyi geciktiriyor biraz..
Güle güle kullanın.Çok zarif ve güzel bir araç.Hoşgeldiniz.
Aramıza hoşgeldiniz. Kazasız belasız sürüşler.
hoşgeldiniz gülegüle kullanın allah kaza belayı uzak tutsun başınızdan
Bana göre dünyadaki en şık, en güzel ve en hırçın görünen cabrio ve spor otomobile sahip olmuşsunuz. güle güle kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle..
Kazasız belasız iyi günlerde kullanmanız dileği ile: Willkommen an Bord...
kazasız belasız iyi günlerde kullanın aracınızı hoşgeldiniz.
Sağlıklık mutlu huzurlu hep iyi günlerde kullanın aracınızı.Güzelliğin,zerafetin ötesinde bir araçtır spider aman nazar degmesin:)
Bizim plakalar Alfa'ları kötü gösteriyo sanki, çok büyük duruyo .
Araba müthiş yalnız, vallahi nazar değmesin.
Hayırlı olsun. Çok güzel bir Alfa.
hayırlı olsun mükemmel bir araç , kazasız belasız kullanmanız dileğimle. Ayrıca 1000 kere maşallah
Hayırlı olsun aracınız .. araç demek istemiyorum aslında bu esere ama =) kazasız belasız ve cezasz kullanmanız dileğiyle..
Hayırlı olsun...
Bu arada, motor tipi nedir acaba?
Tekrar hayırlı olsunda,,resimlerini bir zahmet çekte seyredelim kardeş,,
Çok güzel bir tercih. Kazasız belasız sürüşler dilerim. Hoşgeldiniz yuvamıza.