Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları => Konuyu başlatan: n/a - 03 Ağustos 2008, 01:06:49

Başlık: Spider
Gönderen: n/a - 03 Ağustos 2008, 01:06:49
Evet arkadaslar son alfistilerden biri olarak karısnıza cıkıorm..Alfa'm ise başlıktan da anlaşılacağı gibi yeni Spider.. Yakında fotoğraflarıda göndermeye çalışacağım..
Başlık: Spider
Gönderen: patricius13 - 03 Ağustos 2008, 01:18:00
Hoş geldiniz kazasız belasız kullanın
Başlık: Spider
Gönderen: KAKIRMAN - 03 Ağustos 2008, 01:21:18
Oooo maşallah diyelim şimdiden. Ağzımız açık bekliyoruz resimleri.
Ve de darü'l-mekan-ı alfisti'ye hoşgeldiniz.

Edited by - AXIM X51V on 03/08/2008  01:21:38
Başlık: Spider
Gönderen: ATA - 03 Ağustos 2008, 13:19:00
Aramıza hoşgeldiniz =)
Başlık: Spider
Gönderen: bado - 03 Ağustos 2008, 13:26:35
hoş geldiniz...
süper bir tercih yapmışsınız.mükemmel bir araç spider..kazasız belasız iyi günlerde kullanmanızı diliyorum...
Başlık: Spider
Gönderen: SertackeS - 03 Ağustos 2008, 13:35:01
hayırlı olsun. bol resimler.
Başlık: Spider
Gönderen: kaptan_swng61 - 03 Ağustos 2008, 14:33:37
Hoşgeldiniz...iyi seçim ve yeni nesil ilk spider..Hayırlı olsun
Başlık: Spider
Gönderen: patricius13 - 03 Ağustos 2008, 14:47:46
Yay şart ;)
Başlık: Spider
Gönderen: Alfadanadam - 03 Ağustos 2008, 16:13:56
Aramıza hoşgeldiniz
Başlık: Spider
Gönderen: n/a - 03 Ağustos 2008, 16:20:49
herkese teşekkürler iyi dilekler için.. resimleri çektikten sonra becerebilirsem ekleyeceğim buraya aroc-tr'de olması lazım ama..
Başlık: Spider
Gönderen: CAPTAIN - 03 Ağustos 2008, 18:39:05
Hoşgeldiniz..

Resim şart
Başlık: Spider
Gönderen: ATA - 03 Ağustos 2008, 20:01:04
Buyrun size resim:

Başlık: Spider
Gönderen: alfa146 - 03 Ağustos 2008, 21:17:00
hoşgeldiniz. Hayırlı olsun.
Başlık: Spider
Gönderen: Dentist - 03 Ağustos 2008, 21:28:28
Alfa ruhuyla yaşayanların arasına hoşgeldin.
Başlık: Spider
Gönderen: Sercan Keklik - 03 Ağustos 2008, 21:56:57
hayırlı olsun hoş geldiniz.. Çok ilgi toplayan bi aracınız var. Allah yardımcınız olsun  :)
Başlık: Spider
Gönderen: cuneyt - 03 Ağustos 2008, 22:07:29
aramiza hosgeldiniz.
nazar boncugu sart :)
Başlık: Spider
Gönderen: t_e_m - 04 Ağustos 2008, 01:58:21
Öncelikle sizi, "bu fiyata bunu alana kadar şunu alırsın abi" insanlarından sıyrılarak Spider'ı tercih ettiğiniz için kutlarım.
Aracınız çok güzel ve elit, bu tartışılmaz. Zevk sahibi bir insansınız. Araçla ilgili yorumlarınızı ve ilave fotoğraflarınızı bekliyoruz elbette
Başlık: Spider
Gönderen: 147TI - 04 Ağustos 2008, 03:16:21
Hoş geldiniz, sonunda aramızda birde spider oldu... Keyifli sürüşler...

Yalnız o plakalık ve plaka ya acil çözüm önerisinde bulunuyorum, araba muhteşem ama bi taraf ağır çekiyor ;)
Başlık: Spider
Gönderen: frantic - 04 Ağustos 2008, 03:21:03
hoşgeldiniz .. hayırlı olsun gerçekten mükemmel bi seçim
Başlık: Spider
Gönderen: omeroguz - 04 Ağustos 2008, 08:37:18
Aracınızı kazasız ve sorunsuz kullanmanız dileğiyle, hoş geldiniz.
Başlık: Spider
Gönderen: alfistihrn - 04 Ağustos 2008, 10:26:35
Hoş geldiniz. Maaşallah.
Başlık: Spider
Gönderen: babi - 04 Ağustos 2008, 13:24:40
Hoşgeldiniz aracınızla keyifli sürüşler.
Başlık: Spider
Gönderen: murat - 04 Ağustos 2008, 14:12:20
Hayırlı olsun ,güle güle kullanın ..Hoşgeldiniz
Başlık: Spider
Gönderen: tarkan156 - 04 Ağustos 2008, 14:38:09
Vay maşallah süpermiş aracınız gule gule kullanın
Başlık: Spider
Gönderen: n/a - 04 Ağustos 2008, 15:20:15
öncelikle ATA arkadasıma tesekkur ediyorum aroctaki fotografı buraya koyduğu için.. plaka ve plakalıktan bende muzdaripim ama plakalığın altında 4 tane delik olması onu sökmeyi geciktiriyor biraz..
Başlık: Spider
Gönderen: alfistahakan - 04 Ağustos 2008, 16:28:48
Güle güle kullanın.Çok zarif ve güzel bir araç.Hoşgeldiniz.
Başlık: Spider
Gönderen: onr - 04 Ağustos 2008, 22:45:46
Aramıza hoşgeldiniz. Kazasız belasız sürüşler.
Başlık: Spider
Gönderen: meloo2112 - 04 Ağustos 2008, 23:14:49
hoşgeldiniz gülegüle kullanın allah kaza belayı uzak tutsun başınızdan
Başlık: Spider
Gönderen: CSL - 05 Ağustos 2008, 00:47:46
Bana göre dünyadaki en şık, en güzel ve en hırçın görünen cabrio ve spor otomobile sahip olmuşsunuz. güle güle kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle..
Başlık: Spider
Gönderen: Jakomo - 05 Ağustos 2008, 09:07:24
Kazasız belasız iyi günlerde kullanmanız dileği ile: Willkommen an Bord...
Başlık: Spider
Gönderen: n/a - 05 Ağustos 2008, 13:12:49


Edited by - VoLtaGe156 on 05/08/2008  13:13:27
Başlık: Spider
Gönderen: ersen - 05 Ağustos 2008, 16:22:52
kazasız belasız iyi günlerde kullanın aracınızı hoşgeldiniz.
Başlık: Spider
Gönderen: geg8183 - 05 Ağustos 2008, 17:02:17
Sağlıklık mutlu huzurlu hep iyi günlerde kullanın aracınızı.Güzelliğin,zerafetin ötesinde bir araçtır spider aman nazar degmesin:)
Başlık: Spider
Gönderen: goodoldtimes - 08 Ağustos 2008, 22:48:27
Bizim plakalar Alfa'ları kötü gösteriyo sanki, çok büyük duruyo .

Araba müthiş yalnız, vallahi nazar değmesin.
Başlık: Spider
Gönderen: tolga_ozhan - 10 Ağustos 2008, 03:45:50
Hayırlı olsun. Çok güzel bir Alfa.
Başlık: Spider
Gönderen: Yalın - 10 Ağustos 2008, 04:12:42
hayırlı olsun mükemmel bir araç , kazasız belasız kullanmanız dileğimle. Ayrıca 1000 kere maşallah
Başlık: Spider
Gönderen: Salleen - 12 Ağustos 2008, 21:30:54
Hayırlı olsun aracınız .. araç demek istemiyorum aslında bu esere ama =) kazasız belasız ve cezasz kullanmanız dileğiyle..
Başlık: Spider
Gönderen: 147BLACK - 12 Ağustos 2008, 23:44:48
Hayırlı olsun...
Bu arada, motor tipi nedir acaba?
Başlık: Spider
Gönderen: kaptan_swng61 - 13 Ağustos 2008, 01:43:34
Tekrar hayırlı olsunda,,resimlerini bir zahmet çekte seyredelim kardeş,,
Başlık: Spider
Gönderen: burcintun - 13 Ağustos 2008, 17:42:00
Çok güzel bir tercih. Kazasız belasız sürüşler dilerim. Hoşgeldiniz yuvamıza.