Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları => Konuyu başlatan: Murad - 31 Ekim 2014, 22:14:25

Başlık: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:14:25
Merhaba arkadaşlar,

Azurro gabbiano 147 mizi forumdan bir dostumuza teslim ettikten sonra, bazı arkadaşlarla sohbetini yaptığımız gibi hayatımızda planladığımız değişiklikler ile ilgili kısa bir süre Alfa'ya ara vermiştim. Bu planları henüz netleştirememiş olsam da Alfa'sızlık artık iyice rahatsız etmeye başlamıştı. Uzun süre bekledim, araştırdım, soruşturdum ama içime sinen bir 147 2.0 bulamadım. Gtv hiç aklımda yokken bu bebek çıktı karşıma. Bana çok yakın bir yerde olması gidip görmeme vesile oldu ki uzak bir yerde olsa sanırım gidip bakmazdım. Yanına gidip biraz inceledikten sonra birkaç gece rüyalarıma girdi. ;) Geçtiğimiz çarşamba aracı Güngör ustaya götürdüm. Gitmeden önce You are not allowed to view links. Register or Login ile de konuştuk ve ricamı kırmayarak o da aracı görmeye geldi. Her ikisinin de onayıyla aracı almaya karar verdim. Buradan da hem Güngör ustaya hem de Gtv konusunda içimi rahatlattığı için, beni bilgisiyle bir kez daha kendisine hayran bırakan özellikle Tolga'ya sonsuz teşekkürler. Önümüzde ki dönem birkaç küçük kozmetik sorunumuzu hallettikten sonra ufak ufak kafamda ki değişiklikleri yapacağım (plaka,jant, yay, yeni iç konsol, spoiler vs.)
Aracın satışını akşam alabildim sonrasında birkaç ufak iş için elektrikçi ve anahtarcıya uğradım resim fırsatım olmadı. Şöyle kötü birkaç resim ekleyim. Yenilerini daha sonra yine eklerim.

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FnG050l.jpg&hash=359d2ab37269c92e817fe25e7cc1e39c515599b3)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FvoWQ2R.jpg&hash=ceac45396a6acee52534738609b7a4a77fc04359)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FrdzmkN.jpg&hash=3cadc4ebda015c0c33eb715e7434e9061dd622a5)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tolga_ozhan - 31 Ekim 2014, 22:16:51
Burda bir kez daha hayırlamış olalım.
Güle güle kullan dostum.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 31 Ekim 2014, 22:17:09
Hayırlı olsun  :clover:

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 31 Ekim 2014, 22:20:03
 :haydi: Hayırlı,uğurlu olsun. Ne güzel Alfa'lar geliyor son günlerde foruma. Kazasız belasız.  :nazar: :nazar: :clover:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:21:13
You are not allowed to view links. Register or Login
Burda bir kez daha hayırlamış olalım.
Güle güle kullan dostum.
Teşekkür ederim Tolga. Yarın öğleden önce acil olan 1-2 işi halletmek için Güngör ustaya uğrayacağım. Eğer oralarda olursan görüşürüz.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Kibitzer - 31 Ekim 2014, 22:21:55
Birçok harika Alfa katılıyor son günlerde. Kendim almış gibi seviniyorum. Hayırlı olsun  :alkis: :nazar: :nazar: :alfisti:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: fatihmehmet - 31 Ekim 2014, 22:21:58
Vay vay vay :) Hayırlı olsun abi. Gtv'nin nerden nereye gelecegini dört gözle bekliyoruz. Kazasız belasız inşallah. :nazar:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:22:08
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun  :clover:
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:23:01
You are not allowed to view links. Register or Login
:haydi: Hayırlı,uğurlu olsun. Ne güzel Alfa'lar geliyor son günlerde foruma. Kazasız belasız.  :nazar: :nazar: :clover:
Teşekkürler Tolga kardeşim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Adalı35 - 31 Ekim 2014, 22:24:40
Hayırlı olsun
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: fevkalbeser12 - 31 Ekim 2014, 22:24:44
Hayırlı olsun Murad. Cidden çok özel bi araç, kazasız belasız sorunsuz kullanman dileğiyle.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:24:59
You are not allowed to view links. Register or Login
Birçok harika Alfa katılıyor son günlerde. Kendim almış gibi seviniyorum. Hayırlı olsun  :alkis: :nazar: :nazar: :alfisti:
Çok teşekkürler.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Gouki - 31 Ekim 2014, 22:25:55
Hayırlı uğurlu olsun abi. Ne güzel şeyler oluyor bu akşam :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: depeche101 - 31 Ekim 2014, 22:26:21
Hayırlı olsun , kazasız belasız keyifli sürüşler  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:27:47
You are not allowed to view links. Register or Login
Vay vay vay :) Hayırlı olsun abi. Gtv'nin nerden nereye gelecegini dört gözle bekliyoruz. Kazasız belasız inşallah. :nazar:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim kardeşim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:28:13
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun Murad. Cidden çok özel bi araç, kazasız belasız sorunsuz kullanman dileğiyle.
Teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:28:49
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı uğurlu olsun abi. Ne güzel şeyler oluyor bu akşam :nazar:
Çok sağol Özgün'üm. Forumu daha inceleyemedim. Birşey mi kaçırdım?
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:29:13
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun , kazasız belasız keyifli sürüşler  :nazar:
Teşekkür ederim Okan abi.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: iskoc - 31 Ekim 2014, 22:31:00
Murat abim hayırlı uğurlu olsun  :serefe: :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: HAKAN-K - 31 Ekim 2014, 22:33:48
Bir GTV daha kurtuldu  :alkis: Hayırlı olsun zevkle kazasız belasız binmeniz dileğiyle
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:35:35
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:36:51
You are not allowed to view links. Register or Login
Murat abim hayırlı uğurlu olsun  :serefe: :nazar:
Teşekkür ederim kardeşim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:40:20
You are not allowed to view links. Register or Login
Bir GTV daha kurtuldu  :alkis: Hayırlı olsun zevkle kazasız belasız binmeniz dileğiyle
Teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: TRSemih - 31 Ekim 2014, 22:42:51
Hayırlı olsun Murad. Aklında olan hp ile sahip olduğun arasinda epey fark var. Guzel gunlerde gule oynaya kullanmani dilerim :)

•Tapatalk QV•

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: sbk0655 - 31 Ekim 2014, 22:44:46
Oooohhhhh hayirli osun gule gule kullan Murad , her zaman sahip olmak istedigim modellerden biridir , kazasiz belasiz kullanmani dilerim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:46:37
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun Murad. Aklında olan hp ile sahip olduğun arasinda epey fark var. Guzel gunlerde gule oynaya kullanmani dilerim :)

•Tapatalk QV•
Biraz öyle oldu Semih. Çok teşekkür ederim. Çok hız delisi olmasam da bu güzelliğin keyfini sürmeyi düşünüyorum.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:48:29
You are not allowed to view links. Register or Login
Oooohhhhh hayirli osun gule gule kullan Murad , her zaman sahip olmak istedigim modellerden biridir , kazasiz belasiz kullanmani dilerim.
Çok teşekkür ederim dostum.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: alihsans - 31 Ekim 2014, 22:52:49
Hayırlı olsun. İyi günlerde çufçufla dostum.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 22:54:10
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun. İyi günlerde çufçufla dostum.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok sağol dostum, teşekkürler. Çuf Çuf için henüz çekimserim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Fatihob - 31 Ekim 2014, 22:56:32
Hayırlı olsun :clover:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Utku - 31 Ekim 2014, 23:09:18
oo murad tam supriz olmus bu.
kazasiz belasiz sorunsuz keyifle binersin umarim
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: OğuzCanAlantor - 31 Ekim 2014, 23:14:48
Hayırlı olsun Murad abi senin adına çok sevindim , bir 916 daha güzel ellere geçti. Maşallah araç çok güzel kazasız belasız günlerde kullan Abi , bence vereiks bulugggg yapalım :) :)  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ismet - 31 Ekim 2014, 23:15:46
İki güzel insanın (sen ve You are not allowed to view links. Register or Login ) iki güzel makine sahibi olması çok sevindirici. Kazasız belasız inşallah :serefe: :nazar: :alfisti:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 23:34:22
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun :clover:
Teşekkür ederim Fatih.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 23:35:02
You are not allowed to view links. Register or Login
oo murad tam supriz olmus bu.
kazasiz belasiz sorunsuz keyifle binersin umarim
Çok teşekkür ederim Utku'cum.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 23:35:48
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun Murad abi senin adına çok sevindim , bir 916 daha güzel ellere geçti. Maşallah araç çok güzel kazasız belasız günlerde kullan Abi , bence vereiks bulugggg yapalım :) :)  :nazar:
Çok sağol Oğuz'um. Yok ki senin kadar cesaretim ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 23:36:34
You are not allowed to view links. Register or Login
İki güzel insanın (sen ve You are not allowed to view links. Register or Login ) iki güzel makine sahibi olması çok sevindirici. Kazasız belasız inşallah :serefe: :nazar: :alfisti:
Çok çok sağol dostum.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tugrul - 31 Ekim 2014, 23:45:57
Hayırlı olsun, çarşamba günü acil bir durum yüzünden servisten ayrıldım görmek için bekliyordum bu sürprizi, inşallah yarın göreceğim:)


Tapatalk 2.0
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Ekim 2014, 23:54:38
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun, çarşamba günü acil bir durum yüzünden servisten ayrıldım görmek için bekliyordum bu sürprizi, inşallah yarın göreceğim:)


Tapatalk 2.0
Eyvallah abi çok teşekkür ederim.  :) Yarın 11 gibi serviste olurum sanırım.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ozoozo - 01 Kasım 2014, 01:29:40
Sevilen insanlar böyle araçlar alınca kendim araba almış veya değiştirmiş kadar heyecanlanıyor ve seviniyorum Serkan abiden sonra 2. sevindiğim haber. Senin adına çok sevindim abicim efsane bir makine :) hayırlı,uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler.  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: vieri - 01 Kasım 2014, 02:11:50
Hayirli olsun Gtv güzel bir tercih olmuş.iyi günlerde kullanin.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: krm1983 - 01 Kasım 2014, 08:41:14
Hayırlı olsun. Kazasız belasız.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ALP - 01 Kasım 2014, 08:52:52
Hayırlısı olsun güle güle kullanın


Alp Çalıkoğlu
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 01 Kasım 2014, 08:59:49
You are not allowed to view links. Register or Login
Sevilen insanlar böyle araçlar alınca kendim araba almış veya değiştirmiş kadar heyecanlanıyor ve seviniyorum Serkan abiden sonra 2. sevindiğim haber. Senin adına çok sevindim abicim efsane bir makine :) hayırlı,uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler.  :nazar:
Cok tesekkur ederim kardesim.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 01 Kasım 2014, 09:00:50
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayirli olsun Gtv güzel bir tercih olmuş.iyi günlerde kullanin.
Tesekkurler.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 01 Kasım 2014, 09:01:17
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun. Kazasız belasız.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Tesekkurler.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 01 Kasım 2014, 09:03:44
@ALP tesekkur ederim.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ByAKINCI - 01 Kasım 2014, 10:06:01
Murad kardeşim hayırlı uğurlu olsun, kendim almış gibi oldum çok sevindim.Senden güzel bir sürpriz bekliyordum ve  işte bu dedim :alkis:
Maşallah çok güzel görünüyor.Senin elinde zamanla çok daha güzel olacağına eminim kardeşim :yukari-ok:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: FB10ur - 01 Kasım 2014, 11:31:26
Muradım hayırlı olsun valla güzel süpriz olmuş hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullanman dileğiyle..


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: jenson - 01 Kasım 2014, 11:41:36
Hayırlısı olsun, güle güle kullanmanız dileğiyle
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 01 Kasım 2014, 13:02:15
Çok çok sevindim! Hayirli olsun kazasiz belasiz insallah. 916larin Griside cok guzel duruyor maşallah...


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Kubilay - 01 Kasım 2014, 13:17:29
Konuya girmeden başlığı görünce direk OHA dedim.mk2 147'nin 1.6 piyasası bile çok yükselmişken, 2.0 bulup almak iyice zor ve masraflı olacaktı.Harika tercih abi.Çok sevindim, güle güle kullan.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: h.t - 01 Kasım 2014, 18:34:55
Abi maşallah , kazasız belasız kullan :))
Artık bi ziyaretine geliriz :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: misket - 01 Kasım 2014, 18:58:39
hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanın, çoluk çocuk olmasa aklımdaki iki araçtan biri GTV

diğeri de sec560  :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: milano 75 - 01 Kasım 2014, 19:08:08
vayyy ,hayırlı olsun gtv :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: cem_dogan - 01 Kasım 2014, 22:38:19
hayırlı olsun.gtv olsunda 70 modeline bile binerim valla :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: DcD-Semih - 02 Kasım 2014, 00:32:14
Hey maşallah, çok güzel bir Gtv hayırlı uğurlu olsun Allah kaza beladan saklasın. Gri rengi çok sevmem normalde sıradan gelir ama işin ucunda Gtv olunca o bile güzel duruyor :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 08:59:56
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad kardeşim hayırlı uğurlu olsun, kendim almış gibi oldum çok sevindim.Senden güzel bir sürpriz bekliyordum ve  işte bu dedim :alkis:
Maşallah çok güzel görünüyor.Senin elinde zamanla çok daha güzel olacağına eminim kardeşim :yukari-ok:
Cok sagol kardesim. Var ufak tefek islerimiz basladik bile yapmaya. Dun ilk sanayi mesaimizi yasadik. ;)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 09:00:32
You are not allowed to view links. Register or Login
Muradım hayırlı olsun valla güzel süpriz olmuş hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullanman dileğiyle..


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Eyvallah Onur'um cok sagol.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 09:00:59
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlısı olsun, güle güle kullanmanız dileğiyle
Tesekkur ederim.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 09:02:10
You are not allowed to view links. Register or Login
Çok çok sevindim! Hayirli olsun kazasiz belasiz insallah. 916larin Griside cok guzel duruyor maşallah...


Tapatalk
Eyvallah Ata. Aslinda gumus gri kesinlikle almam dedigim bir renk ancak konu Gtv olunca secme sansimiz pek kalmiyor. :)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 09:03:41
You are not allowed to view links. Register or Login
Konuya girmeden başlığı görünce direk OHA dedim.mk2 147'nin 1.6 piyasası bile çok yükselmişken, 2.0 bulup almak iyice zor ve masraflı olacaktı.Harika tercih abi.Çok sevindim, güle güle kullan.
Cok sagol Kubilay'im.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 09:04:32
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi maşallah , kazasız belasız kullan :))
Artık bi ziyaretine geliriz :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cok sagol Hurcan'im.
Her zaman beklerim kardesim.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 09:04:50
You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanın, çoluk çocuk olmasa aklımdaki iki araçtan biri GTV

diğeri de sec560  :)
Tesekkurler.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 09:05:09
You are not allowed to view links. Register or Login
vayyy ,hayırlı olsun gtv :nazar:
Tesekkur ederim.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 09:05:39
You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlı olsun.gtv olsunda 70 modeline bile binerim valla :)
Tesekkurler.
Gercekten baska bir dunya.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 09:07:14
You are not allowed to view links. Register or Login
Hey maşallah, çok güzel bir Gtv hayırlı uğurlu olsun Allah kaza beladan saklasın. Gri rengi çok sevmem normalde sıradan gelir ama işin ucunda Gtv olunca o bile güzel duruyor :)
Cok tesekkurler. Yukarida dedigim gibi, konu Gtv olunca secenek sansimiz malesef kalmiyor.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ByAKINCI - 02 Kasım 2014, 11:47:36

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad kardeşim hayırlı uğurlu olsun, kendim almış gibi oldum çok sevindim.Senden güzel bir sürpriz bekliyordum ve  işte bu dedim :alkis:
Maşallah çok güzel görünüyor.Senin elinde zamanla çok daha güzel olacağına eminim kardeşim :yukari-ok:
Cok sagol kardesim. Var ufak tefek islerimiz basladik bile yapmaya. Dun ilk sanayi mesaimizi yasadik. ;)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Rica ederim kardeşim. Merakla takipteyim neler var sırada ? :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: alfistahakan - 02 Kasım 2014, 13:05:37
Hayırlı olsun.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Deniz - 02 Kasım 2014, 13:06:17
Kazası belasız sürüşler. Hayırlı olsun.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 14:42:17
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad kardeşim hayırlı uğurlu olsun, kendim almış gibi oldum çok sevindim.Senden güzel bir sürpriz bekliyordum ve  işte bu dedim :alkis:
Maşallah çok güzel görünüyor.Senin elinde zamanla çok daha güzel olacağına eminim kardeşim :yukari-ok:
Cok sagol kardesim. Var ufak tefek islerimiz basladik bile yapmaya. Dun ilk sanayi mesaimizi yasadik. ;)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Rica ederim kardeşim. Merakla takipteyim neler var sırada ? :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Suan gorsel olarak herhangi birsey yok. Ilk etapta yururle ilgili birkac sorunu cozuyoruz. Gorsellere sonrasinda girisicez.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 14:43:07
@alfistahakan
@Deniz

Her ikinize de tesekkkur ederim.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 15:59:20
Yıkamadan sonra birkaç gündüz fotosu alabildim.
Güzel başlayan gün şarj dinamomuzun azizliğiyle devam etti. Araç stop etti ve çalışmadı.
Cumartesi aracın 4 fren balatasını değiştirmiş, rölanti kelebeğini değiştirmiş ve birkaç trim sorununu da sağolsun You are not allowed to view links. Register or Login ın kabiliyetiyle halletmiştik.  Şarj dinamosunun sabah yaptığı azizlikle birlikte aracı çekiciye yükleyip kalan yürüyen aksam işlerinin tamamen halledilmesi için ustaya gönderdim. Hakkımızda hayırlısı :)

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FQgOqpy.jpg&hash=ec9897f911a995764a0507d21596574ad06e6925)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FWr35Gm.jpg&hash=7d791e3b97251e947910d3f687bdaae0fc0527d3)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FB97YLM.jpg&hash=7104460f99de48fa6043e3b3d231f2216cfc7875)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FnG0nON.jpg&hash=e7fb3bd654abb45e1ccfd38d825604866dfd3d00)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: rcpydmr - 02 Kasım 2014, 16:37:27
Oooooo yaratuk hayirli olsun murad :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Kasım 2014, 18:51:55
You are not allowed to view links. Register or Login
Oooooo yaratuk hayirli olsun murad :nazar:
Eyvallah cok sagol.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: OnurCangir - 02 Kasım 2014, 19:35:17
Hayırlı olsun araç çok güzel gözüküyor. Zaten şu jantların yakışmadığı Alfa görmedim :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 02 Kasım 2014, 23:17:09
Abi sağ kapıda bir sıkıntı mı var. ?   You are not allowed to view links. Register or Login
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: universeee - 03 Kasım 2014, 10:28:49
Vay arkadaş iyi ki bir kaç gün hasta olduk foruma bakamadık, neler olmuş yaaa  :o

Hayırlı olsun birader, sonunda canına tak etti anlaşılan. Tercihine bakılırsa da baya baya bir tak etmiş :D

Güle güle hep güzel günlerde kullan inşallah :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ByAKINCI - 03 Kasım 2014, 10:33:23
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad kardeşim hayırlı uğurlu olsun, kendim almış gibi oldum çok sevindim.Senden güzel bir sürpriz bekliyordum ve  işte bu dedim :alkis:
Maşallah çok güzel görünüyor.Senin elinde zamanla çok daha güzel olacağına eminim kardeşim :yukari-ok:
Cok sagol kardesim. Var ufak tefek islerimiz basladik bile yapmaya. Dun ilk sanayi mesaimizi yasadik. ;)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Rica ederim kardeşim. Merakla takipteyim neler var sırada ? :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Suan gorsel olarak herhangi birsey yok. Ilk etapta yururle ilgili birkac sorunu cozuyoruz. Gorsellere sonrasinda girisicez.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Mesaj alındı kardeşim.Maşallah nazar değmesin  :nazar: ilgiyle ve merakla takipteyim  :alkis:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 03 Kasım 2014, 10:48:19
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun araç çok güzel gözüküyor. Zaten şu jantların yakışmadığı Alfa görmedim :)
Teşekkürler...
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 03 Kasım 2014, 10:48:40
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi sağ kapıda bir sıkıntı mı var. ?   You are not allowed to view links. Register or Login
Ufak bir kozmetik sorun var kardeşim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 03 Kasım 2014, 10:49:39
You are not allowed to view links. Register or Login
Vay arkadaş iyi ki bir kaç gün hasta olduk foruma bakamadık, neler olmuş yaaa  :o

Hayırlı olsun birader, sonunda canına tak etti anlaşılan. Tercihine bakılırsa da baya baya bir tak etmiş :D

Güle güle hep güzel günlerde kullan inşallah :)
Çok sağol Evren kardeşim.
Dediğin gibi artık dayanamadım. Bu bebek denk gelince alayım dedim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: wolkanku - 03 Kasım 2014, 10:55:13
çok güzel maşallah.

yay, sadece sol taraftan çift çıkışlı egzos ucu, en açık tonda cam filmi ile mis gibi olur bu..
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: universeee - 03 Kasım 2014, 11:07:52
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Vay arkadaş iyi ki bir kaç gün hasta olduk foruma bakamadık, neler olmuş yaaa  :o

Hayırlı olsun birader, sonunda canına tak etti anlaşılan. Tercihine bakılırsa da baya baya bir tak etmiş :D

Güle güle hep güzel günlerde kullan inşallah :)
Çok sağol Evren kardeşim.
Dediğin gibi artık dayanamadım. Bu bebek denk gelince alayım dedim.
Önceki arabana yaptığın gibi güzel değişiklikler için konuyu takipteyim ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 03 Kasım 2014, 11:10:30
You are not allowed to view links. Register or Login
çok güzel maşallah.

yay, sadece sol taraftan çift çıkışlı egzos ucu, en açık tonda cam filmi ile mis gibi olur bu..
Teşekkür ederim dostum.
Yürüyenle ilgili bakımlar bittikten sonra ufak ufak kozmetiğe de gireceğim. ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 03 Kasım 2014, 11:11:18
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Vay arkadaş iyi ki bir kaç gün hasta olduk foruma bakamadık, neler olmuş yaaa  :o

Hayırlı olsun birader, sonunda canına tak etti anlaşılan. Tercihine bakılırsa da baya baya bir tak etmiş :D

Güle güle hep güzel günlerde kullan inşallah :)
Çok sağol Evren kardeşim.
Dediğin gibi artık dayanamadım. Bu bebek denk gelince alayım dedim.
Önceki arabana yaptığın gibi güzel değişiklikler için konuyu takipteyim ;)
Bakalım dostum. Sindire sindire ilerlemeyi planlıyorum.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: antihero - 03 Kasım 2014, 11:13:55
hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Alfadanadam - 03 Kasım 2014, 11:52:09
Hayırlı uğurlu olsun, birkaç gün bakmadık hemen bir bomba patlamış :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 03 Kasım 2014, 11:53:51
You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah
Eyvallah teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 03 Kasım 2014, 11:54:29
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı uğurlu olsun, birkaç gün bakmadık hemen bir bomba patlamış :)
Teşekkür ederim abi.
Benim içinde sürpriz bir bomba oldu :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: EscC - 03 Kasım 2014, 20:37:22
 Hayırlı olsun .Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle..
GTV denilince hep bu klip aklıma gelir.Yıl 1996 Şarkı güzel araba güzel Ayşegül Aldinç başka bi güzel  :D

http://www.youtube.com/watch?v=-JpY8__-kNY# (http://www.youtube.com/watch?v=-JpY8__-kNY#)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 03 Kasım 2014, 21:09:18
Tesekkurler @EscC
Klipte sponsor Alfa romeo.
;)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: blackpearl - 03 Kasım 2014, 23:09:15
Murad abi hayırlı uğurlu olsun, vallahi kendim almış kadar mutlu oldum :) kazasız belasız güzel günlerde kullan :) Tekerin düz bassın :)  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 03 Kasım 2014, 23:56:28
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad abi hayırlı uğurlu olsun, vallahi kendim almış kadar mutlu oldum :) kazasız belasız güzel günlerde kullan :) Tekerin düz bassın :)  :nazar:
Eyvallah kardesim cok sagol.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erdem1904 - 04 Kasım 2014, 09:03:03
Hayırlı olsun Murat :) Kazasız belasız inşallah  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 04 Kasım 2014, 10:35:45
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun Murat :) Kazasız belasız inşallah  :nazar:
Teşekkür ederim dostum, çok sağol.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Monogram - 07 Kasım 2014, 03:18:54
Hayirli ugurlu olsun cok guzel valla! Guzel gunlerde dilediginiz gibi kullanin kazasiz belasiz :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 07 Kasım 2014, 08:17:32
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayirli ugurlu olsun cok guzel valla! Guzel gunlerde dilediginiz gibi kullanin kazasiz belasiz :)
Cok tesekkur ederim. Hepimize kazasiz belasiz surusler.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: koroglubrk - 07 Kasım 2014, 14:37:36
Maşallah kazasız belasız :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erhan35 - 07 Kasım 2014, 14:48:54
Hayırlı olsun kazasız belasız  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 07 Kasım 2014, 16:02:05
Teşekkür ederim arkadaşlar.
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Kubilay - 07 Kasım 2014, 16:06:36
Abi 147'den sonra neler dikkatini çekti, eminim gtv bambaşka bir dünyadır ama ufak bir  karşılaştırma yazsan güzel olur  :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 07 Kasım 2014, 16:42:12
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi 147'den sonra neler dikkatini çekti, eminim gtv bambaşka bir dünyadır ama ufak bir  karşılaştırma yazsan güzel olur  :)
Kardeşim aslına bakarsan pek kullanamadım daha.
Araç serviste eksikleri tamamlanıyor.
Yürür olarak tabi çok fark var. Gücü fazlasıyla hissettiriyor. Bunun haricinde motor sesine zaten aşık oldum aracın.
Aracı çıkarttıktan sonra biraz deneyip diğer konuları da paylaşırım mutlaka.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: quzman - 07 Kasım 2014, 16:57:50
Maddi kaygılardan uzak , sırf keyif için böyle araçlara binebilecek miyiz acaba ?
Allah kazadan uzak etsin , hayırlı olsun .
:nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Jakomo - 07 Kasım 2014, 17:02:55
Kazasız belasız iyi günlerde inşallah; hayırlı olsun
Başlık: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tolgahan_ - 07 Kasım 2014, 17:12:52
Hayırlı olsun. Kazasız çekicisiz günler dilerim. Tek çekici gtv olsun :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 07 Kasım 2014, 17:15:04
You are not allowed to view links. Register or Login
Maddi kaygılardan uzak , sırf keyif için böyle araçlara binebilecek miyiz acaba ?
Allah kazadan uzak etsin , hayırlı olsun .
:nazar:
Umarım bir gün kullanırsınız.
Teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 07 Kasım 2014, 17:15:35
You are not allowed to view links. Register or Login
Kazasız belasız iyi günlerde inşallah; hayırlı olsun
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 07 Kasım 2014, 17:16:41
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun. Kazasız çekicisiz günler dilerim. Tek çekici gtv olsun :)
Teşekkürler.
Aslında çekici benim titizliğimden geldi. Yürütebilirdim ama uğraşmak istemedim.
Dediğiniz gibi tek çekici Gtv olsun.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Alper - 07 Kasım 2014, 20:52:32
Hayırlı olsun öncelikle.
Iş yoğunluğundan pek giremiyorum maalesef.
Bugün biraz inceledim Gtv yi de kozmetik birkaç işlemden sonra süper olacak bence.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 08 Kasım 2014, 10:09:00
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun öncelikle.
Iş yoğunluğundan pek giremiyorum maalesef.
Bugün biraz inceledim Gtv yi de kozmetik birkaç işlemden sonra süper olacak bence.
Teşekkür ederim Alper.
Evet şu işler bittikten sonra ufak ufak kozmetiğe başlayacağız.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 12 Kasım 2014, 20:44:21
 >:D

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FlzVn3g.jpg&hash=f8f26e4ebbf1249bc400bab3870e1e85a0e15b49)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: jenson - 12 Kasım 2014, 21:02:14
yapmak istedigim sey... motor kapaklari cikartip boyamak...
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Gouki - 12 Kasım 2014, 21:07:48
Harikasın! You are not allowed to view links. Register or Login
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: vieri - 12 Kasım 2014, 21:16:11
Masanın üstünde bu kadar güzel duruyorsa, motorun üstünde şahane olur.   :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: fevkalbeser12 - 12 Kasım 2014, 21:16:54
Acayip hoşuma gidiyor temiz motor kapağı:)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: FB10ur - 12 Kasım 2014, 23:17:39
Güzel hareketler bunlar ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: sbk0655 - 12 Kasım 2014, 23:23:34
Ohhh mis gibi olmus , genlesme kabini es gecme sakin...
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: TRSemih - 12 Kasım 2014, 23:37:07
Çiçek çiçek :nazar:

•Tapatalk QV•

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 12 Kasım 2014, 23:49:07
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
Benim değil ustamın mahareti. Aksam whatsapp tan bana sürpriz yaptı :)
Çok mutlu oldum. Çok özledim aracımı birkaç güne kavuşuyorum.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 12 Kasım 2014, 23:56:59
You are not allowed to view links. Register or Login
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
Benim değil ustamın mahareti. Aksam whatsapp tan bana sürpriz yaptı :)
Çok mutlu oldum. Çok özledim aracımı birkaç güne kavuşuyorum.

Güngör usta yapmış sürprizi :)

2-3 kere uğradım gtvyi gördüm ama sizi göremedim. Bi dahakine denk geliriz inşallah
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Kasım 2014, 00:03:58
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
Benim değil ustamın mahareti. Aksam whatsapp tan bana sürpriz yaptı :)
Çok mutlu oldum. Çok özledim aracımı birkaç güne kavuşuyorum.

Güngör usta yapmış sürprizi :)

2-3 kere uğradım gtvyi gördüm ama sizi göremedim. Bi dahakine denk geliriz inşallah
Evet Güngör usta mutlu etti beni akşam akşam.
Haklısın aslında geçen hafta sonu için sözleşmiştik ama bizim bir acil hastalık durumu oldu. Birkaç gün hastanede geçirdik. Haber veremedim kusura bakma. Bu cumartesi sabah 10 dan sonra oradayım. Görüşürüz umarım.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 13 Kasım 2014, 03:01:13
Sanada kirmizi boya ile alfa romeo yazisina ince işçilik kalmiş. Güle güle kullan :)


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ByAKINCI - 13 Kasım 2014, 08:26:31
Maşallah motor kapakları çok güzel ve temiz görünüyor.merakla takipteyim :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Kasım 2014, 08:44:12
You are not allowed to view links. Register or Login
Sanada kirmizi boya ile alfa romeo yazisina ince işçilik kalmiş. Güle güle kullan :)


Tapatalk
Teşekkür ederim Ata.
Onuda halledicez.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Kasım 2014, 08:44:49
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah motor kapakları çok güzel ve temiz görünüyor.merakla takipteyim :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bende bayıldım. :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: blackpearl - 13 Kasım 2014, 11:36:55
Murad abicim güzel fotoğraflarını bekliyoruz canavarın ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Kasım 2014, 12:15:27
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad abicim güzel fotoğraflarını bekliyoruz canavarın ;)
Cumartesi kavuşucam kardeşim. Ondan sonra bol bol çekeriz :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 12:52:56
2 haftalık hasretten sonra dün aracı teslim aldım.
You are not allowed to view links. Register or Login abi, You are not allowed to view links. Register or Login , You are not allowed to view links. Register or Login , You are not allowed to view links. Register or Login katılımıyla güzel bir sanayi mesaisi daha yaşadık.
Artık yürürle ilgili işlerimizi bitirdik.
Triger, baskı balata, bujiler, buji kabloları zaten değişmiş, klima bakımı yapılmıştı.
Son 2 haftada ise 4 fren balatamız değişti, şarj dinamosu arızası giderildi, rölanti kelebeği değişti, benzin pompası değişti, sibop ayarı yapıldı, arka stop değişti.
Sabah 9 da seri test sürüşüne çıkıldı... On puan  ;)

Ufak tefek şeyler kaldı onları da çözeceğiz.
Şimdi biraz nefes arası verdikten sonra yine dostların yardımıyla kozmetik işlere girişeceğiz.
Birkaç foto...

Öncelik Güngör usta ve Tolga'nın harika çalışmasında

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FzEXnGB.jpg&hash=1212eb2b92c4b66bd622ab8f963527250b9751b2)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FjYZBqG.jpg&hash=0aded7edc9bdafc391d24740a122e0484b9c7a37)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FlzlE4k.jpg&hash=9d3d5ab09c9e783c5a03e97243468b01c5e94ce3)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FPE9QGQ.jpg&hash=34958eeb1e7b214c3868dae516b76f8745a517a2)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FkYoE0m.jpg&hash=cad47ca71fa62a04101eaf62d5aced478627c3cd)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FlzlE5r.jpg&hash=4afec2cbc7f46a562dead0f7789a8ba692bf5aba)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F02dyJZ.jpg&hash=b6adc91c14ca9619a72441ea859c012525976048)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Deniz - 16 Kasım 2014, 13:00:34
Güle güle kullan maşallah  :nazar: :clover:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 16 Kasım 2014, 13:10:30
Hayırlı olsun. Çok diri duran bi Gtv.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 13:12:02
Teşekkürler arkadaşlar.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 16 Kasım 2014, 13:22:47
Kazasiz belasiz, çok güzel görünüyor :) sürüşü kendine aşik ettiriyor değil mi :)


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: h.t - 16 Kasım 2014, 13:26:00
Maşallah abi , güle güle kullan :nazar:  :clover:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: fevkalbeser12 - 16 Kasım 2014, 13:29:23
Çok güzel maşallahı var süper olmuş:)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 13:39:10
You are not allowed to view links. Register or Login
Kazasiz belasiz, çok güzel görünüyor :) sürüşü kendine aşik ettiriyor değil mi :)


Tapatalk
Sabah erkenden ciktim temizledim sonra yollar bosken biraz deneyim dedim. Zaten ilkkez bu kadar detayli deneme sansim oldu. Tarif edilemez bi keyif

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: OğuzCanAlantor - 16 Kasım 2014, 13:50:09
Maşallah abi  :nazar:

Arka stop belli etmiş kendini tekrardan iyi günlerde kullan.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 14:28:07
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah abi , güle güle kullan :nazar:  :clover:
Kardesim cok sagol. Bekliyorum bu tarafa.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 14:28:34
You are not allowed to view links. Register or Login
Çok güzel maşallahı var süper olmuş:)
Cok sagol. Seninkini de yakin takipteyim ;)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 14:28:57
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah abi  :nazar:

Arka stop belli etmiş kendini tekrardan iyi günlerde kullan.
Cok sagol kardesim. Bir ara kopun gelin bu taraflara.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: universeee - 16 Kasım 2014, 16:11:42
 :alkis: 8) :yukari-ok: :haydi: :clover: :nazar: :nazar: :nazar:

Herhalde anlamışsındır :D
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 16:15:21
Eyvallah dostum. Dun aldim selamini. ;)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: fevkalbeser12 - 16 Kasım 2014, 16:43:02
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Çok güzel maşallahı var süper olmuş:)
Cok sagol. Seninkini de yakin takipteyim ;)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bizimkilerin doğum günü aynı, aynı gün konu açtık:)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 16:50:46
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Çok güzel maşallahı var süper olmuş:)
Cok sagol. Seninkini de yakin takipteyim ;)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bizimkilerin doğum günü aynı, aynı gün konu açtık:)
:)))
Dogru.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ismet - 16 Kasım 2014, 18:27:02
Maşallah Murad, makine bomba gibi  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 18:40:01
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah Murad, makine bomba gibi  :nazar:
Olacak... Az biraz daha zaman gerekli :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Gouki - 16 Kasım 2014, 18:40:46
Ercan Gtv'yi çok sevmiş abi aman dikkat :))
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: h.t - 16 Kasım 2014, 19:17:19

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah abi , güle güle kullan :nazar:  :clover:
Kardesim cok sagol. Bekliyorum bu tarafa.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Geleceğiz abi ilk fırsatta :) ama seni de bekliyoruz :))


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 19:22:15
You are not allowed to view links. Register or Login
Ercan Gtv'yi çok sevmiş abi aman dikkat :))
Oyle oyle :)))
Abi onu da yap bunu da yap diyor. Dedim olum herseyi ben yapmayim birazda sen harca :))))

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 19:26:18
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah abi , güle güle kullan :nazar:  :clover:
Kardesim cok sagol. Bekliyorum bu tarafa.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Geleceğiz abi ilk fırsatta :) ama seni de bekliyoruz :))


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ben yakin zamanda gelecegim kardesim haberlesiriz.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: oznclb - 16 Kasım 2014, 19:49:50
You are not allowed to view links. Register or Login kardeşim hayırlı uğurlu olsun. harika çok beğendim  :serefe:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 20:06:32
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login kardeşim hayırlı uğurlu olsun. harika çok beğendim  :serefe:
Cok sagol kardesim. Azurro gabbiano nasil?

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: blackpearl - 16 Kasım 2014, 20:29:10
Murad abicim maşallah makinaya :)

Kazasız belasız :)

Bu arada şu GTV ve V6 TB yazılarınıda orijinal düzlemlerine alırsan süper olur çok aşağı yapıştırmışlar sanki  ;)

:nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: alfacan - 16 Kasım 2014, 21:15:27
Abi maşallah , daha da güzel olacak  :nazar:

Canlı canlı sesini duymak istiyorum  :(
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 21:26:03
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad abicim maşallah makinaya :)

Kazasız belasız :)

Bu arada şu GTV ve V6 TB yazılarınıda orijinal düzlemlerine alırsan süper olur çok aşağı yapıştırmışlar sanki  ;)

:nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar:
Yenileri gelecek kardesim. Sagol.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 21:26:45
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi maşallah , daha da güzel olacak  :nazar:

Canlı canlı sesini duymak istiyorum  :(
Ilk firsatta kardesim. Kokpit seni bekliyor ;)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 16 Kasım 2014, 21:53:54
Masallah Murad abi. Eve gecince birde pcden bakayim su guzellige. :)

GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Kasım 2014, 22:23:25
You are not allowed to view links. Register or Login
Masallah Murad abi. Eve gecince birde pcden bakayim su guzellige. :)

GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Sağol kardeşim. Senin de en kısa sürede Alfalanmanı diliyorum.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 16 Kasım 2014, 23:05:15
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Masallah Murad abi. Eve gecince birde pcden bakayim su guzellige. :)

GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Sağol kardeşim. Senin de en kısa sürede Alfalanmanı diliyorum.
Sag ol abi . Ama nasil,ne zaman. :D Neyse hayirlisi. :)

GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 18 Kasım 2014, 09:26:14
Dejavu...
Tam açı olamamış.

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZ1bA3k.jpg&hash=71a6cb40c565aab5de675c1181fef97d3bacc52b)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erdem1904 - 18 Kasım 2014, 09:37:25
Murat foto  :yukari-ok: yandan tamponla kaput arası boşluk  :asagi-ok: :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: fevkalbeser12 - 18 Kasım 2014, 09:37:28
You are not allowed to view links. Register or Login
Dejavu...
Tam açı olamamış.

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZ1bA3k.jpg&hash=71a6cb40c565aab5de675c1181fef97d3bacc52b)
Bayıldım
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 18 Kasım 2014, 09:45:06
You are not allowed to view links. Register or Login
Murat foto  :yukari-ok: yandan tamponla kaput arası boşluk  :asagi-ok: :)
Kozmetiğe başlayınca ilk sırada o var fakat biraz nefes almam lazım :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erdem1904 - 18 Kasım 2014, 09:50:34
Tırnak mı kırık ? Belkide basit maliyetsiz birşeydir...
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 18 Kasım 2014, 09:51:39
You are not allowed to view links. Register or Login
Tırnak mı kırık ? Belkide basit maliyetsiz birşeydir...
Sanırım sadece ayarsız.
şu yürüyen işlerin bitmesini bekledim. Zaten kaportaya gidecek araç ufak tefek işler için onu da o ara yaptırırım diye düşündüm.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erdem1904 - 18 Kasım 2014, 09:55:51
Kolay gelsin  :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 18 Kasım 2014, 09:58:05
You are not allowed to view links. Register or Login
Kolay gelsin  :)
Eyvallah dostum çok sağol.  :arkadasim:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: chao - 18 Kasım 2014, 10:15:16
You are not allowed to view links. Register or Login patron hayırlı olsun yeni gördüm ve çok sevindim :) Allah kazasız belasız güzel günlerde binmeyi nasip etsin.
ilk iş hemen plakaya gir  :p

:arkadasim:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 18 Kasım 2014, 10:43:15
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login patron hayırlı olsun yeni gördüm ve çok sevindim :) Allah kazasız belasız güzel günlerde binmeyi nasip etsin.
ilk iş hemen plakaya gir  :p

:arkadasim:
Eyvallah dostum çok sağol.
Valla plaka, arma, yazılar vs. onları en sona bırakmayı düşünüyorum.
Önce birkaç küçük ezik çizikler var onları halledeyim diye düşünüyorum.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: chao - 18 Kasım 2014, 13:55:06
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login patron hayırlı olsun yeni gördüm ve çok sevindim :) Allah kazasız belasız güzel günlerde binmeyi nasip etsin.
ilk iş hemen plakaya gir  :p

:arkadasim:
Eyvallah dostum çok sağol.
Valla plaka, arma, yazılar vs. onları en sona bırakmayı düşünüyorum.
Önce birkaç küçük ezik çizikler var onları halledeyim diye düşünüyorum.

yavaş yavaş yaparsın finalde çok güzel birşey çıkacağına eminim :)

güzel günlerde kullan. :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: quzman - 18 Kasım 2014, 16:45:03
Şarap gibi araba gerçekten .
Keyifli sürüşler diliyorum  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 18 Kasım 2014, 17:00:31
You are not allowed to view links. Register or Login
Şarap gibi araba gerçekten .
Keyifli sürüşler diliyorum  :nazar:
Teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: takahara - 20 Kasım 2014, 12:42:03
Hayırlı olsun You are not allowed to view links. Register or Login. GTV çok güzel maşallah :clover:. Her gördüğümde iç geçirdiğim ama bi türlü cesaret edemediğim arabalardan. 147'den sonra sonra nasıl hissettiriyor?
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 20 Kasım 2014, 12:51:12
Tarif edilemez. Yasamak lazim :)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: alfacan - 24 Kasım 2014, 14:07:35
Onu bunu bilmem çok güzel ivmeleniyor  8) 

:nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tugrul - 24 Kasım 2014, 14:09:32
You are not allowed to view links. Register or Login
Onu bunu bilmem çok güzel ivmeleniyor  8) 

:nazar:

Fena, çok fena  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 24 Kasım 2014, 15:28:49
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Onu bunu bilmem çok güzel ivmeleniyor  8) 

:nazar:

Fena, çok fena  :nazar:

Bu daha başlangıç. :D
Araç sağlıklı yürümeye başlayınca hemen kafada başka şeyler canlanıyor.  :rock:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 24 Kasım 2014, 15:30:22
Tehlike kokulari aliyorum :)


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 24 Kasım 2014, 15:32:07
You are not allowed to view links. Register or Login
Tehlike kokulari aliyorum :)


Tapatalk
Dün senin konuyu baştan sona hatim ettim.
Senden öğreneceğim ve alacağım destek çooookkkkk :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 24 Kasım 2014, 15:33:30

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Tehlike kokulari aliyorum :)


Tapatalk
Dün senin konuyu baştan sona hatim ettim.
Senden öğreneceğim ve alacağım destek çooookkkkk :)

Yardimci olabilecegim bir sey varsa seve seve :) bende bubara bir kac parca degisikligine gidecegim, 200den sonra basic kesiyor araba çözüm ariyorum.


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 24 Kasım 2014, 15:48:22
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Tehlike kokulari aliyorum :)


Tapatalk
Dün senin konuyu baştan sona hatim ettim.
Senden öğreneceğim ve alacağım destek çooookkkkk :)

Yardimci olabilecegim bir sey varsa seve seve :) bende bubara bir kac parca degisikligine gidecegim, 200den sonra basic kesiyor araba çözüm ariyorum.


Tapatalk

Takipteyim patron.
Ata'm izindeyiz :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: jenson - 25 Kasım 2014, 18:18:35
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Tırnak mı kırık ? Belkide basit maliyetsiz birşeydir...
Sanırım sadece ayarsız.
şu yürüyen işlerin bitmesini bekledim. Zaten kaportaya gidecek araç ufak tefek işler için onu da o ara yaptırırım diye düşündüm.

You are not allowed to view links. Register or Login  bu sorunun cevabini anlatmisti. bende de ayni problem var henuz yapamadim
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 25 Kasım 2014, 20:54:54

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Tırnak mı kırık ? Belkide basit maliyetsiz birşeydir...
Sanırım sadece ayarsız.
şu yürüyen işlerin bitmesini bekledim. Zaten kaportaya gidecek araç ufak tefek işler için onu da o ara yaptırırım diye düşündüm.

You are not allowed to view links. Register or Login  bu sorunun cevabini anlatmisti. bende de ayni problem var henuz yapamadim

Aynen gtv'de 2 adet kaputu kapatan kilit mekanizmasi var. Telinden ayar yaparak boşluğu kapatmak mümkün.


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: jenson - 26 Kasım 2014, 22:23:59
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Tırnak mı kırık ? Belkide basit maliyetsiz birşeydir...
Sanırım sadece ayarsız.
şu yürüyen işlerin bitmesini bekledim. Zaten kaportaya gidecek araç ufak tefek işler için onu da o ara yaptırırım diye düşündüm.

You are not allowed to view links. Register or Login  bu sorunun cevabini anlatmisti. bende de ayni problem var henuz yapamadim

Aynen gtv'de 2 adet kaputu kapatan kilit mekanizmasi var. Telinden ayar yaparak boşluğu kapatmak mümkün.


Tapatalk

You are not allowed to view links. Register or Login  randevu alayim bnmkine ayari nezaman yapiyoz :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ByAKINCI - 12 Aralık 2014, 17:09:11
Maşallah çok güzel görünüyor kardeşim.Çok merak ediyorum şu GTV'leri inşallah bir gün binmek nasip olur  :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 12 Aralık 2014, 17:50:46
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah çok güzel görünüyor kardeşim.Çok merak ediyorum şu GTV'leri inşallah bir gün binmek nasip olur  :)
Ne zaman yolun düşerse beklerim kardeşim.  :arkadasim:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: FB10ur - 12 Aralık 2014, 23:50:44
Muradım senin yolunda artık bizim buralara düşşe :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ByAKINCI - 13 Aralık 2014, 00:01:47
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah çok güzel görünüyor kardeşim.Çok merak ediyorum şu GTV'leri inşallah bir gün binmek nasip olur  :)
Ne zaman yolun düşerse beklerim kardeşim.  :arkadasim:
Eyvallah çok sağolasın kardeşim böyle söylemen bile yeter  :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Aralık 2014, 00:38:01
You are not allowed to view links. Register or Login
Muradım senin yolunda artık bizim buralara düşşe :)
Kardesim her an aklimda valla bir haftadir misafirlerim var. Onumuzdeki hafta bosa cikar cikmaz oralardayim. :)))
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: blackpearl - 13 Aralık 2014, 00:50:28
Murad abi ben de özledim valla görüşemiyoruz hiç cidden bizim buralara yolun düşerse haber verde bi görelim yüzünü yahu :) :arkadasim:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Aralık 2014, 01:21:15
Kardesim Gtv miz var. Her hafta sonu hemen hemen sanayideyiz :)
Haberlesiriz.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 13 Aralık 2014, 01:35:58
You are not allowed to view links. Register or Login
Kardesim Gtv miz var. Her hafta sonu hemen hemen sanayideyiz :)
Haberlesiriz.

yarın gelcek misin?
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Aralık 2014, 02:18:26
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Kardesim Gtv miz var. Her hafta sonu hemen hemen sanayideyiz :)
Haberlesiriz.

yarın gelcek misin?
Yarin gelemiycem abi misafirlerim var. Ama haftaya bi ihtimal ugramaya calisacagim. Haber veririm.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 13 Aralık 2014, 02:27:28
tamamdır başkan. gtvler de bi tanışsın artık  :clover:  :D
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ismet - 13 Aralık 2014, 11:45:43
You are not allowed to view links. Register or Login bir iki foto, video filan gönder, canlandır şu başlığı :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Aralık 2014, 14:23:42
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login bir iki foto, video filan gönder, canlandır şu başlığı :)
Abi hem yil sonu is yogunlugu, hem yigenim dogdu, hem misafir derken pek bakamadim gtv ye bu aralar. En kisa zamanda atarim resim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Aralık 2014, 14:26:11
.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Aralık 2014, 14:27:00

[IMG]http://i.hizliresim.com/l0LGGk.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Aralık 2014, 14:28:07
You are not allowed to view links. Register or Login

[IMG]http://i.hizliresim.com/l0LGGk.jpg[/img]
Adet yerini bulsun :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: koroglubrk - 13 Aralık 2014, 14:29:48
Maşallahh :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ismet - 13 Aralık 2014, 15:07:34
 :alkis: :nazar: :alfisti:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Fatihob - 13 Aralık 2014, 16:10:32
Country Man :lol: Ördek gibi durmuş yanınızda.

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Aralık 2014, 18:13:40
You are not allowed to view links. Register or Login
Country Man :lol: Ördek gibi durmuş yanınızda.
Hakikaten fotoğrafın tadını kaçırmış.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 13 Aralık 2014, 18:29:09
Masallah,GTV ve yanindaki makine guzelde ,digeri olmamis. :)

GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 13 Aralık 2014, 19:34:06
You are not allowed to view links. Register or Login
Masallah,GTV ve yanindaki makine guzelde ,digeri olmamis. :)

GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Haklisin kardesim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erdem1904 - 15 Aralık 2014, 09:15:26
Murat inşallah yandaki babayiğidede sahip olursun :) O makine satılıktı bu arada...
baktım ilanı kalkmış..
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 15 Aralık 2014, 10:33:50
You are not allowed to view links. Register or Login
Murat inşallah yandaki babayiğidede sahip olursun :) O makine satılıktı bu arada...
baktım ilanı kalkmış..
Abi valla o biraz zor gibi. :)
Her otoparka girdiğimde, yan tarafı boşsa mutlaka yanına park ediyorum yakından inceleyebilmek için.
Fakat o aracı yürütme maliyeti beni fena bozar :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 20 Aralık 2014, 08:53:06
Ve mesai baslar...

[IMG]http://i.hizliresim.com/O3ZzWA.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Deniz - 20 Aralık 2014, 09:15:07
Burası neresi ? avrupa yakasında sanırsam.

Cumartesi mesaiside çok güzel olur arkadaşlarla denk gelinir çay içilir ayaküstü sohpetler yapılır severim ben cumartesiyi sanayide.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 20 Aralık 2014, 09:20:42
You are not allowed to view links. Register or Login
Burası neresi ? avrupa yakasında sanırsam.

Cumartesi mesaiside çok güzel olur arkadaşlarla denk gelinir çay içilir ayaküstü sohpetler yapılır severim ben cumartesiyi sanayide.
Bostanci. Gungor usta.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 20 Aralık 2014, 16:38:36
Gungor usta is basinda.

[IMG]http://i.hizliresim.com/oYZWoQ.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 25 Ocak 2015, 18:02:59
Bugun yavruyu ilk kez uzun yolda deneme firsatim oldu. Dinledim, izledim, yolunda gitmeyen ufak tefek seyler varmi bunlari gorme firsatim oldu. Araci ilk kez araliksiz 2 saat boyunca zaman zaman dusuk devirde, zaman zaman yuksek devirlerde denedim. Yolunda gitmeyen isleri de not alarak yine yoluna koymaya calisacagiz. 400 km lik bir macera yasadik. Guzel oldu.

[IMG]http://i.hizliresim.com/O3N22D.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tolga_ozhan - 14 Şubat 2015, 13:32:22
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/14/c5378008f584cef7b296c87b055d771b.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Utku - 14 Şubat 2015, 13:48:55
Çok daha yakışıklı olmuş.8c ile hiç ısınamamıştım
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 14 Şubat 2015, 13:49:56
Bizde isinamamistik kardesim. :)
Bunlari da idareten taktik. Kendi jantlarini bekliyor.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 14 Şubat 2015, 22:29:51
Ben bunları sevmedim abi ya :) neyse ki yerine beklenen iyi bir şey olacak :)


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 14 Şubat 2015, 22:35:41
You are not allowed to view links. Register or Login
Ben bunları sevmedim abi ya :) neyse ki yerine beklenen iyi bir şey olacak :)


Tapatalk
Kardeşim ben güzel duracağına hiç ihtimal vermiyordum bu jantın Gtv ye ama takınca yakından gören herkes çok beğendi. Belki de 8c işkencesinden sonra bu jant gözümüze güzel göründü. Tabi ki jantımız bu değil  ;)
Başlık: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 14 Şubat 2015, 22:43:05
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ben bunları sevmedim abi ya :) neyse ki yerine beklenen iyi bir şey olacak :)


Tapatalk
Kardeşim ben güzel duracağına hiç ihtimal vermiyordum bu jantın Gtv ye ama takınca yakından gören herkes çok beğendi. Belki de 8c işkencesinden sonra bu jant gözümüze güzel göründü. Tabi ki jantımız bu değil  ;)

Anıl'da bu jantlar ve spacerlar ile kullaniyor gtv'sini. Aslında çok güzel bir jant ama ben spider'da seviyorum gtv'de sevemedim :) içine sindiyse arkaya kesin spacer tak, kendine gelir direkt.


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 15 Şubat 2015, 00:06:03
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ben bunları sevmedim abi ya :) neyse ki yerine beklenen iyi bir şey olacak :)


Tapatalk
Kardeşim ben güzel duracağına hiç ihtimal vermiyordum bu jantın Gtv ye ama takınca yakından gören herkes çok beğendi. Belki de 8c işkencesinden sonra bu jant gözümüze güzel göründü. Tabi ki jantımız bu değil  ;)

Anıl'da bu jantlar ve spacerlar ile kullaniyor gtv'sini. Aslında çok güzel bir jant ama ben spider'da seviyorum gtv'de sevemedim :) içine sindiyse arkaya kesin spacer tak, kendine gelir direkt.


Tapatalk
Jantlar gelene kadar bunlarlayiz :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: alfacan - 16 Şubat 2015, 00:36:58
8c janttan daha güzel durmuş . Gelecek jantlarla efsane olacak  8)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 16 Şubat 2015, 02:29:23
Bu jant 156'nın hakkı ama ,GTV'de de güzel durmuş.  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Gouki - 16 Şubat 2015, 08:34:13
Her haliyle 8C'lerden daha iyi abi.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Şubat 2015, 10:38:34
Teşekkürler arkadaşlar.
Başlığı çok fazla aktifte tutamıyorum ama bu arada bir çok iş yapılıyor.
Hafta sonları genelde sanayideyiz. Yürüyen restorasyonları devam etmekte. Sona geldik diyebiliriz.
Yakın zamanda You are not allowed to view links. Register or Login ın desteğiyle iç dış görsel restorasyona başlayacağız. Malumunuz aracın gerek yürüyen, gerekse iç dış görsel aksamları kolay bulunmuyor. Yüzüne karşı söyledim buradan da tekrar teşekkür edeyim kendisine. Tolga olmasa bu aracı kullanmak benim için hayal olurdu. Keza hem fikri açıdan hem de parça konusunda yardımı sonsuz.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 24 Şubat 2015, 15:55:22
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FaozGvQ.jpg&hash=5f1d8423e4af7f435cd094a1f82fee716b1b0fac)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 24 Şubat 2015, 16:13:15
Ona küçük sürprizler yapın :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 24 Şubat 2015, 16:22:31
You are not allowed to view links. Register or Login
Ona küçük sürprizler yapın :)
Hafta sonu çok işimiz var. Cuma için izin alıcam. 2 gün sanayideyim. :) Biraz yol alalım.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ozoozo - 24 Şubat 2015, 16:35:38
Abi hayırlı olsun güle güle bastırın :D kaç kayme bu saatcik :)


OZO..!!!
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 24 Şubat 2015, 16:36:37
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi hayırlı olsun güle güle bastırın :D kaç kayme bu saatcik :)


OZO..!!!
Çok pahalı bişey değil kardeşim sanırım 90 TL bişeydi ama önemli olan bizim orta konsolda ki klasik saatin yerine tam uyuyor olması :)
Görsel olarak orjinal parça gibi uyumlu.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 24 Şubat 2015, 16:38:58
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ona küçük sürprizler yapın :)
Hafta sonu çok işimiz var. Cuma için izin alıcam. 2 gün sanayideyim. :) Biraz yol alalım.

Cuma gelme ihtimalim şu an için çok düşük görünüyor ama cumartesi inşallah beraberiz.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ozoozo - 24 Şubat 2015, 16:42:07

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi hayırlı olsun güle güle bastırın :D kaç kayme bu saatcik :)


OZO..!!!
Çok pahalı bişey değil kardeşim sanırım 90 TL bişeydi ama önemli olan bizim orta konsolda ki klasik saatin yerine tam uyuyor olması :)
Görsel olarak orjinal parça gibi uyumlu.

İşlevsel olarak nasıl abi , başka araçta falan gördünüz mü doğru gösteriyor mu ?


OZO..!!!
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 24 Şubat 2015, 17:05:32
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi hayırlı olsun güle güle bastırın :D kaç kayme bu saatcik :)


OZO..!!!
Çok pahalı bişey değil kardeşim sanırım 90 TL bişeydi ama önemli olan bizim orta konsolda ki klasik saatin yerine tam uyuyor olması :)
Görsel olarak orjinal parça gibi uyumlu.

İşlevsel olarak nasıl abi , başka araçta falan gördünüz mü doğru gösteriyor mu ?


OZO..!!!
Kulananlar var. Kötü yorum okumadım herkes memnun. Takınca göreceğiz. Satıcı garanti verdi. Hoş olmayan bişey olursa geri veririz gider. :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 24 Şubat 2015, 17:10:26
Benim gtv'de hali hazırda bağlı. Gayet sağlıklı okuyor basıncı, en fazla 0.1~0.2 sapma vardır.

Tam bir fiyat performans ürünü.

Gtv'lerin kadranlarıyla çok uyumlu olduğundan gtv'de gördüğüm en iyi ürün olabilir. Bir de vdo'nun var ama o bu kadar uyumlu değil.

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 24 Şubat 2015, 17:13:35
You are not allowed to view links. Register or Login
Benim gtv'de hali hazırda bağlı. Gayet sağlıklı okuyor basıncı, en fazla 0.1~0.2 sapma vardır.

Tam bir fiyat performans ürünü.

Gtv'lerin kadranlarıyla çok uyumlu olduğundan gtv'de gördüğüm en iyi ürün olabilir. Bir de vdo'nun var ama o bu kadar uyumlu değil.
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ona küçük sürprizler yapın :)
Hafta sonu çok işimiz var. Cuma için izin alıcam. 2 gün sanayideyim. :) Biraz yol alalım.

Cuma gelme ihtimalim şu an için çok düşük görünüyor ama cumartesi inşallah beraberiz.
Cumartesi görüşürüz kardeşim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ozoozo - 24 Şubat 2015, 17:23:39
You are not allowed to view links. Register or Login
Benim gtv'de hali hazırda bağlı. Gayet sağlıklı okuyor basıncı, en fazla 0.1~0.2 sapma vardır.

Tam bir fiyat performans ürünü.

Gtv'lerin kadranlarıyla çok uyumlu olduğundan gtv'de gördüğüm en iyi ürün olabilir. Bir de vdo'nun var ama o bu kadar uyumlu değil.

Peak attığında uyarısı veya ışık durumu nedir abi ?
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 24 Şubat 2015, 17:25:11
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Benim gtv'de hali hazırda bağlı. Gayet sağlıklı okuyor basıncı, en fazla 0.1~0.2 sapma vardır.

Tam bir fiyat performans ürünü.

Gtv'lerin kadranlarıyla çok uyumlu olduğundan gtv'de gördüğüm en iyi ürün olabilir. Bir de vdo'nun var ama o bu kadar uyumlu değil.

Peak attığında uyarısı veya ışık durumu nedir abi ?
Üzerinde herhangi bi ışıklı uyarı durumu yok. Takınca anlayacağız kardeşim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 24 Şubat 2015, 17:53:47
You are not allowed to view links. Register or Login

Peak uyarı mekaniklerde olmuyor, onun için kaliteli bir digital almak lazım. Bunda peak gözle takipli :)

Sen kendin için düşünüyorsan uygun fiyatlı digital swoosh'un göstergesini tercih edebilirsin.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ozoozo - 24 Şubat 2015, 17:54:56
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Peak uyarı mekaniklerde olmuyor, onun için kaliteli bir digital almak lazım. Bunda peak gözle takipli :)

Sen kendin için düşünüyorsan uygun fiyatlı digital swoosh'un göstergesini tercih edebilirsin.

Şu defilerden alayım diyorum abi , sahibinden de falan dediğinin satışı var mı ?
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 24 Şubat 2015, 18:00:21
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Peak uyarı mekaniklerde olmuyor, onun için kaliteli bir digital almak lazım. Bunda peak gözle takipli :)

Sen kendin için düşünüyorsan uygun fiyatlı digital swoosh'un göstergesini tercih edebilirsin.

Şu defilerden alayım diyorum abi , sahibinden de falan dediğinin satışı var mı ?

Defileri tavsiye etmem, çok çeşit kalitede replikalar mevcut heryerde(sahibinden vs) ama 10 kişiden şansa 3 kişinin ki düzgün çıkıyor. Sensörleri falan iyi değil.

Hatta evde bende 2 tane defi yağ basınç 1 tane de boost var, hepsi patates :)

Maslak BTG getiriyordu bir ara Swoosh ama şu an ne durumda bilmiyorum. Alternatif olarak da techturkey'de güzel saatler satılıyor, en son orjinal greedy gördüm. Ordan biraz takip edersen güzel birşey denk getirebilirsin uygun fiyata.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ozoozo - 24 Şubat 2015, 18:31:03
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Peak uyarı mekaniklerde olmuyor, onun için kaliteli bir digital almak lazım. Bunda peak gözle takipli :)

Sen kendin için düşünüyorsan uygun fiyatlı digital swoosh'un göstergesini tercih edebilirsin.

Şu defilerden alayım diyorum abi , sahibinden de falan dediğinin satışı var mı ?

Defileri tavsiye etmem, çok çeşit kalitede replikalar mevcut heryerde(sahibinden vs) ama 10 kişiden şansa 3 kişinin ki düzgün çıkıyor. Sensörleri falan iyi değil.

Hatta evde bende 2 tane defi yağ basınç 1 tane de boost var, hepsi patates :)

Maslak BTG getiriyordu bir ara Swoosh ama şu an ne durumda bilmiyorum. Alternatif olarak da techturkey'de güzel saatler satılıyor, en son orjinal greedy gördüm. Ordan biraz takip edersen güzel birşey denk getirebilirsin uygun fiyata.

Bu Swoosh un bir tane head up display'i satılık onun içeriği nedir abi bilgin var mı ?

Murad abi kusura bakma biraz baltaladım başlığı ya  :(
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 24 Şubat 2015, 20:33:16
Keyfine bak kardeşim sorun yok You are not allowed to view links. Register or Login
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 25 Şubat 2015, 00:08:49
Hayırlı olsun Murad abi. GTV'nin eksikler tamamlanıyor birer birer.  :serefe:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 25 Şubat 2015, 09:22:50
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun Murad abi. GTV'nin eksikler tamamlanıyor birer birer.  :serefe:
Teşekkür ederim kardeşim.
Mümkün olduğunca yapmaya çalışıyoruz.
Maalesef 147 kadar kolay yürüyemiyor işleri ama ilerliyoruz yavaş yavaş.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 25 Şubat 2015, 09:26:05
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZL9oLk.jpg&hash=10a859c7ac908fe3034955b007a7c200d5008859)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 28 Şubat 2015, 19:35:42
Önce

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZLXdXk.jpg&hash=cd7d04b342a8bf5066067aba2548a2198aec0653)

Sonra

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FBZa2GG.jpg&hash=eaa4baf05b413cfa885fecc225b0ac4b06665228)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F396o4M.jpg&hash=836f57830b51ecc13c82c57714f800fe370a4d5d)

Turbo saati

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FYvQbED.jpg&hash=e139534c59c1574e86bd55fde3c1be266fb6a5f9)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZLXdz0.jpg&hash=0356a71f13dadda640d740229ec29449e5f98cd2)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FGvmzWy.jpg&hash=3be3f41c0c78c18e1199024e17617657bf617e08)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FYvQbpa.jpg&hash=64c0167a6a8919b6c6f3ea7809781f64c13a78bf)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FQRLMGV.jpg&hash=3dc9c66f560aba0c72b149e790b664fb1135fd0d)


Made by You are not allowed to view links. Register or Login

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fkj9vRm.jpg&hash=2142c60c9aaa40e3a4b9b08fa581a71ca914fcad)

Bu başlıkta o kadar çok teşekkür ettim ki ona ve daha çok edecek gibi görünüyorum. Emeklerin ve yardımın için sonsuz teşekkür ederim You are not allowed to view links. Register or Login kardeşim. Bu Gtv de emeğin o kadar çok ki ve olmaya devam edecek inşallah. Bugün fikirleriyle de destek veren You are not allowed to view links. Register or Login Kerem kardeşim ve turbo saatinin hortumunun motora bağlantısında adeta fabrikasyon iş çıkaran Güngör ustaya da teşekkürler.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 28 Şubat 2015, 20:06:51
Başkan güle güle kullan, oem desen inanırlar o kadar güzel ve orjinal oldu. Hep bieraber ufak ufak iyileştiricez gtvlerimizi.



(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FlkqEjX.jpg&hash=77d88bb3a4e93a349faef281e86bae914d902460)

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FVl9Ean.jpg&hash=ecd6d230160f69af5dabe9aeaa919aef4c275c0e)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 28 Şubat 2015, 20:12:57
Aynen oyle kardesim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erkan - 28 Şubat 2015, 21:04:47
Ön konsolun orjinal rengine dönmesi , boost  saatinin aynı orjinallikle yerini alması çok güzel :yukari-ok:, gözüme batan ufak ayrıntıları dikkate alırsınız diye söylüyorum alpine 9800 serisi cd çalar+orjinal kesim paspaslar ufak ayrıntılar ama es geçmeyin
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 28 Şubat 2015, 21:19:52
You are not allowed to view links. Register or Login
Ön konsolun orjinal rengine dönmesi , boost  saatinin aynı orjinallikle yerini alması çok güzel :yukari-ok:, gözüme batan ufak ayrıntıları dikkate alırsınız diye söylüyorum alpine 9800 serisi cd çalar+orjinal kesim paspaslar ufak ayrıntılar ama es geçmeyin
Tesekkurler.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tugrul - 28 Şubat 2015, 21:24:26
Vay vay neler olmuş biz yokken:)
Güzel olmuş konsol, ferahladım bende bunu görünce ;)

Harareti yüksek gördüm birde ?

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: alfacan - 28 Şubat 2015, 22:31:34
Bir türlü bulamadığımız basınç göstergesi ne de güzel olmuş  :clover:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: chao - 28 Şubat 2015, 22:58:59
You are not allowed to view links. Register or Login arabaya elinin deydigi hemen belli oluyor kardesim :) masallah kazasiz belasiz guzel gunlerde binersin umarim :arkadasim:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 28 Şubat 2015, 23:38:30
You are not allowed to view links. Register or Login
Vay vay neler olmuş biz yokken:)
Güzel olmuş konsol, ferahladım bende bunu görünce ;)

Harareti yüksek gördüm birde ?
Eyvallah Abi kulaklarini cinlattik bugun. Gelir mi dedik. Hararet konusunda bi sorun yok abi. Cok sıkısık trafikte boyle oluyor biraz hizlaninca asagi iniyor.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 28 Şubat 2015, 23:38:50
You are not allowed to view links. Register or Login
Bir türlü bulamadığımız basınç göstergesi ne de güzel olmuş  :clover:
Eyvallah kardesim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 28 Şubat 2015, 23:40:27
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login arabaya elinin deydigi hemen belli oluyor kardesim :) masallah kazasiz belasiz guzel gunlerde binersin umarim :arkadasim:
Tesekkur ederim kardesim. Cok destek aliyorum dostlardan gtv konusunda. Aslinda bu huner onlarin elinden cikiyor.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: iskoc - 28 Şubat 2015, 23:41:09
abi hayırlı olsun çok orjin durmuş  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Adalı35 - 28 Şubat 2015, 23:54:46
Çok güzel oluyor çok
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 01 Mart 2015, 00:03:18
You are not allowed to view links. Register or Login
abi hayırlı olsun çok orjin durmuş  :nazar:
Eyvallah kardesim. Olum bekledik seni bugun ya. Getir sunu bana :)))
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 01 Mart 2015, 00:03:50
You are not allowed to view links. Register or Login
Çok güzel oluyor çok
Tesekkurler.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: koroglubrk - 01 Mart 2015, 00:05:40
Süper olmus denecek başka Birsey bulamadım  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 01 Mart 2015, 00:17:35
You are not allowed to view links. Register or Login
Süper olmus denecek başka Birsey bulamadım  :nazar:
Tesekkur ederim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: TRSemih - 01 Mart 2015, 00:24:33
Oha! gösterge çok iyi olmuş.
Elinize sağlık.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 01 Mart 2015, 00:46:22
Vallahi mukemmel. Orjinal olsa bu kadar olur. Elinize saglik.

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Alper - 01 Mart 2015, 00:57:32
Elinize sağlık valla süper olmuş.
Bu atada hararet pek iyi değil yalnız bence Termostat diye bağırıyor bi kontrol ettir. Daha düşük dereceli Termostat tak derim ben.
Buarada bugün pek görüşemedik kusura bakma yaa.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ozoozo - 01 Mart 2015, 01:07:16
Abi harika olmuş gerçekten süper. Ekip sağlam yapılan işler konuşuyor :)


OZO..!!!
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: fevkalbeser12 - 01 Mart 2015, 01:09:59
Hey maşallah. Süper olmuş, GTVlere birşeyler yapıldıkça kendi arabama yapılmış gibi seviniyorum:)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 01 Mart 2015, 08:05:19
Hepinize tesekkur ederim arkadaslar.
Başlık: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 01 Mart 2015, 09:05:27
Ben whatsuppdan görmüş yazmiştim. Basıç saati konumu işçiliği süper süper süper. Konsol yeni rengi ile resmen kendine gelmiş.
Ellerinize sağlık abi valla araba resmen gülumsüyor :D


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 01 Mart 2015, 11:37:53
You are not allowed to view links. Register or Login
Ben whatsuppdan görmüş yazmiştim. Basıç saati konumu işçiliği süper süper süper. Konsol yeni rengi ile resmen kendine gelmiş.
Ellerinize sağlık abi valla araba resmen gülumsüyor :D


Tapatalk
Tesekkur ederim kardesim. Uzakta da olsan senin de destegini cok aliyorum. Inan konsolu halledince araci yeni almis gibi mutlu oldum. En takildigim yerdi. Renge bayildik. Ufak ufak ilerliyoruz.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Gouki - 01 Mart 2015, 17:22:46
Yoruma bile gerek olmayacak kadar güzel.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 01 Mart 2015, 17:38:09
You are not allowed to view links. Register or Login
Yoruma bile gerek olmayacak kadar güzel.
Tesekkur ederim kardesim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: h.t - 05 Mart 2015, 09:56:43
Abi harika olmuş :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Mart 2015, 10:49:40
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi harika olmuş :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim kardeşim. ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tolga_ozhan - 05 Mart 2015, 11:03:55
Beni yoncalarla şımartıyorsun Murad, teşekkür ederim :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Mart 2015, 11:05:33
You are not allowed to view links. Register or Login
Beni yoncalarla şımartıyorsun Murad, teşekkür ederim :)
Emeklerinin karşılığı asla olamaz kardeşim. Sana karşı mahçubiyetimin ufak bi tesellisi benim için.
İyi günlerde kullan.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Anıl - 16 Mart 2015, 11:47:27
Güzel bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık...Yukarıda hararet için normal demişsiniz ama pek normal görünmüyor, en fazla çıkacağı 95, yolda 80 civarı, sıkışık trafikte olsa yaz da olsa ben o rakamları hiç görmedim. Bir kere gördüm, onda da conta yandı :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Mart 2015, 13:21:55
You are not allowed to view links. Register or Login
Güzel bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık...Yukarıda hararet için normal demişsiniz ama pek normal görünmüyor, en fazla çıkacağı 95, yolda 80 civarı, sıkışık trafikte olsa yaz da olsa ben o rakamları hiç görmedim. Bir kere gördüm, onda da conta yandı :)
Eyvallah Anıl teşekkürler.
Şuan serviste, bununla birlikte bir kaç iş daha var hepsine bakılıyor. Sonradan bende normal olmadığını anladım. Bizimki 110-120 lerde geziyor.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Anıl - 16 Mart 2015, 15:24:05
Bence pek kullanma cunku conta yakabilir,işin kötü tarafi conta pek pahali degilde,montaj icin motor iniyor :-[ Benimki 90'da fan aciyor,yazin bile max 95 oluyor,conta,termostat hersey yeni.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Burak - 16 Mart 2015, 15:28:50
bu sıcaklıklara çıkması normal değil bence de. soğutma sisteminin elden geçmesi lazım kesinlikle. umarım contaya zarar vermemiştir ama hazırlıklı olmanı tavsiye ederim  :(
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Mart 2015, 15:29:44
You are not allowed to view links. Register or Login
Bence pek kullanma cunku conta yakabilir,işin kötü tarafi conta pek pahali degilde,montaj icin motor iniyor :-[ Benimki 90'da fan aciyor,yazin bile max 95 oluyor,conta,termostat hersey yeni.
Termostat 2-3 hafta önce sıfır olarak değişti. Sanırım fan da sorun var benim. 2. kademede sorun var diye düşünüyorum. Bakacaklar, şuan serviste. Teşekkür ederim uyarın için.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 16 Mart 2015, 15:34:10
You are not allowed to view links. Register or Login
bu sıcaklıklara çıkması normal değil bence de. soğutma sisteminin elden geçmesi lazım kesinlikle. umarım contaya zarar vermemiştir ama hazırlıklı olmanı tavsiye ederim  :(
Şuan serviste zaten. Contaya zarar verecek bir durum oluşsa hissederdim anlardım diye tahmin ediyorum. Zaten çok sık kullanmıyorum ama o conta yakma seviyesinde bir durum yok. Anıl söyleyince tekrar kontrol ettirdim. Contaya zarar verecek bir durum yok. Ki zaten araç her hafta sonu serviste. Tüm yürüyen, motor, ateşleme elden geçti ve geçmeye devam ediyor. Öyle çok vahim bir durum olsa şimdiye dek anlaşılırdı, görülürdü diye tahmin ediyorum. Yine de uyarı için teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: jenson - 16 Mart 2015, 16:08:55
normalde bende de 90ı geçmiyor, çok dur kalkta 95e yaklaşıyor, sıcak fanı çalıştırarak 90'a düşürüyorum.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Anıl - 17 Mart 2015, 16:21:14
Fanların teki çalışmazsa da bu şekilde sıcaklık yükselebilir.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 17 Mart 2015, 16:49:13
You are not allowed to view links. Register or Login
Fanların teki çalışmazsa da bu şekilde sıcaklık yükselebilir.
1 fanın açmadığını fark ettik Anıl. Bu sırada radyatörde kaçak olduğu da tespit edildi. Radyatördeki kaçak tamir ile giderilmezse sıfır alıp takacağız. Hazır ön taraf sökülmüşken, uzun zamandır kafamı kurcalayan intercooler da ki ufak kaçak da giderilecek ve temizlenecek, farlar temizlenecek, yeni bujilerimiz takılacak, tüm ateşleme gözden geçirilecek, birkaç ufak elektriksel sorun giderilecek, turbo elden geçirilecek, Rpm sensörü değişecek,emniyet kemerleri yenilenecek vs. vs. vs :)

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FORlq55.jpg&hash=043cbed99f39f0850c285882d086f9f6cadc7c39)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZLqDqA.jpg&hash=039c1e28b91222b1cb86d3c21ab115f94397ea98)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FN5oqoP.jpg&hash=0b8d2223638d1223beebbc4e89edb0eae4295d3b)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F7oLkJW.jpg&hash=acb1c3ac74083f8faa2869c11dc7d1f12454c7a5)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FQRnA33.jpg&hash=f1b5e8fc19ea69194fcc6ebc59aa2e8079d84bb6)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 10:11:52
Farlar temizlendi ve bakalitler boyandı. Radyatör, intercooler, bujiler, elektriksel aksaklıklar vs. You are not allowed to view links. Register or Login ın yardımlarıyla hepsi giderildi. 5 aydır süren yürüyen ile ilgili bakım çalışmaları nihayete ulaşarak yerini keyife bıraktı.
Bakalit boyası konusunda tekrar ellerine sağlık kardeşim You are not allowed to view links. Register or Login

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FRJjQEG.jpg&hash=ebbae2c650683f570b46f23ab18415a49287ebb4)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FLpjQdJ.jpg&hash=dbb079183befee8156108d1f4c8bcdc8e1b69d6e)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fq4zE23.jpg&hash=4f3b8e470d7595b00379946917a81223444282f9)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fao7XyO.jpg&hash=5d22665098fada872c9d5c9233d887ea8f7f7903)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: alfacan - 30 Mart 2015, 10:14:12
You are not allowed to view links. Register or Login abi hayırlı olsun , keyifle sür :yukari-ok:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 10:21:09
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login abi hayırlı olsun , keyifle sür :yukari-ok:
Sağol kardeşim. Süreceğim artık sanırım. ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 30 Mart 2015, 10:43:56
Maşallah, çok güzel oldu. Yeniden doğmasını sağladın başkan gtv'nin, "Ağır bakım" kavramının karşılığını gördü.
Ne gerekiyorsa yapıldı gerçekten.

Keyifle sürme vakti geldi :)

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 11:38:59
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah, çok güzel oldu. Yeniden doğmasını sağladın başkan gtv'nin, "Ağır bakım" kavramının karşılığını gördü.
Ne gerekiyorsa yapıldı gerçekten.

Keyifle sürme vakti geldi :)
Ağır oldu harbiden :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ozoozo - 30 Mart 2015, 11:58:03
Maşallah abicim , bittiyse artık kazasız belasız keyifli gazlamalar.  :nazar:  :clover:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 12:00:29
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah abicim , bittiyse artık kazasız belasız keyifli gazlamalar.  :nazar:  :clover:
Teşekkür ederim kardeşim. Valla ancak yürüyen bitti. Önümüzde ki birkaç ay içerisinde eğer bi terslik olmazsa iç dış görsel işleri bitirmeyi planlıyorum. Ancak o zaman içim rahat binebileceğim :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Adalı35 - 30 Mart 2015, 12:07:04
çok güzel oluyor çook :alkis: :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Deniz - 30 Mart 2015, 13:40:10
Maşallah diyelim nazar değmesin
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 13:44:09
Teşekkürler arkadaşlar.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: sbk0655 - 30 Mart 2015, 13:54:37
Masallah,  guzel guzel kullan canli canli da gorduk makineyi.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tugrul - 30 Mart 2015, 13:56:11
Gözün aydın, tevzi makarasıda değiştir sen değişmediyse  >:D
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 13:57:02
You are not allowed to view links. Register or Login
Masallah,  guzel guzel kullan canli canli da gorduk makineyi.
Eyvallah dostum. Dışını da bitirsek rahatlıycam :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 13:59:30
You are not allowed to view links. Register or Login
Gözün aydın, tevzi makarasıda değiştir sen değişmediyse  >:D
6542165. kez değişti abi tevzi makarası, hazır o değişmişken oringlerde eksik kalmasın diye 65218. kez onu da değiştirdik  :lol:
Sen sanayiye gelmeyince içimizde bi boşluk oluyor abi bi daha böyle yapma :)
Lift olayını da sorun etme abi, ben kaldırırım sen altıma girersin :D
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tugrul - 30 Mart 2015, 14:05:19
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Gözün aydın, tevzi makarasıda değiştir sen değişmediyse  >:D
6542165. kez değişti abi tevzi makarası, hazır o değişmişken oringlerde eksik kalmasın diye 65218. kez onu da değiştirdik  :lol:
Sen sanayiye gelmeyince içimizde bi boşluk oluyor abi bi daha böyle yapma :)
Lift olayını da sorun etme abi, ben kaldırırım sen altıma girersin :D

Bu hafta başka işler hallettim, 166 için verimli bir hafta sonu oldu. Detayları sonra anlatırım :)
Şimdi cevap verirdim lift konusuna ama ayıp olur diğer arkadaşlara  >:D
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 14:09:21
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Gözün aydın, tevzi makarasıda değiştir sen değişmediyse  >:D
6542165. kez değişti abi tevzi makarası, hazır o değişmişken oringlerde eksik kalmasın diye 65218. kez onu da değiştirdik  :lol:
Sen sanayiye gelmeyince içimizde bi boşluk oluyor abi bi daha böyle yapma :)
Lift olayını da sorun etme abi, ben kaldırırım sen altıma girersin :D

Bu hafta başka işler hallettim, 166 için verimli bir hafta sonu oldu. Detayları sonra anlatırım :)
Şimdi cevap verirdim lift konusuna ama ayıp olur diğer arkadaşlara  >:D
Hahahah   :haydi:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 30 Mart 2015, 14:32:53
Masallah abi,piril piril parlamis. Kazasiz belasiz.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 30 Mart 2015, 14:55:11
Gidişide değişmiştir şimdi miss olmuştur :)


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 15:39:41
You are not allowed to view links. Register or Login
Masallah abi,piril piril parlamis. Kazasiz belasiz.
Sağol kardeşim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 15:40:30
You are not allowed to view links. Register or Login
Gidişide değişmiştir şimdi miss olmuştur :)


Tapatalk
En son 2 hafta önce kullanmıştım, bu kez bindiğimde belirgin şekilde iyileşme vardı. You are not allowed to view links. Register or Login Kerem de test etti onayladı :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tugrul - 30 Mart 2015, 15:42:24
Hararet ne durumda? 
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 15:45:07
You are not allowed to view links. Register or Login
Hararet ne durumda?
Abi 2 fanda harıl harıl çalışıyor bu halloldu. Eskisi kadar değil ama 90 ın biraz üzerinde yine fakat biliyorsun ''Normal''. Alfa camiasında ki ustaların tamamına yakını bu yüksekliğin normal olduğu konusunda birleşti. :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: milano 75 - 30 Mart 2015, 17:00:43
çık artık şu sanayiden murat  :) şaka bi yana bu kadar uğraştan sonra ağzın kulaklarında sürmek nasip olsun uzun süre artık.benimkide 5 gündür zeki abide,akşamları balkondan boşluğa bakıp bi sigara daha yakıyorum yahu.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: milano 75 - 30 Mart 2015, 17:01:47
bu tevzi makarası ne iş yapar,yada değişim gerektiğinin belirtileri nelerdir,ne sıkıntı yaparda belli eder.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 30 Mart 2015, 17:07:44
You are not allowed to view links. Register or Login
bu tevzi makarası ne iş yapar,yada değişim gerektiğinin belirtileri nelerdir,ne sıkıntı yaparda belli eder.

Bobinde üretilen akımın, hangi silindire iletileceğini ayarlayan parça. Yani bobin gücü üretiyor, bu tevzi makarası denen zımbırtı da dönerek üstündeki iletkenle ateşleme sırası hangi bujideyse ona akımı iletiyor.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 30 Mart 2015, 17:09:10

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
bu tevzi makarası ne iş yapar,yada değişim gerektiğinin belirtileri nelerdir,ne sıkıntı yaparda belli eder.

Bobinde üretilen akımın, hangi silindire iletileceğini ayarlayan parça. Yani bobin gücü üretiyor, bu tevzi makarası denen zımbırtı da üstündeki iletkenle ateşleme sırası hangi bujideyse ona akımı iletiyor.

Aynen distribütör (dağıtıcini) içinde yer alir. Tb motorlarda 50bin km'de bir değişmesi önerilir.


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: milano 75 - 30 Mart 2015, 17:38:26
bobinle beraber onlarıda yeniliyim o zaman bende.makolardan kurtulmalı artık,mercedes w124 bobini takcam sanırım.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: koroglubrk - 30 Mart 2015, 17:52:50
Maşallah keyifli sürüşler
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 20:50:20
You are not allowed to view links. Register or Login
çık artık şu sanayiden murat  :) şaka bi yana bu kadar uğraştan sonra ağzın kulaklarında sürmek nasip olsun uzun süre artık.benimkide 5 gündür zeki abide,akşamları balkondan boşluğa bakıp bi sigara daha yakıyorum yahu.
Bir Gtv sahibi olmanın en güzel yanı da sürekli sanayide yeni dostlar edinmek oluyor :D
Aslında sanayide bu kadar çok zaman geçirmemizin sebebi genellikle benim gördüğüm en ufak aksaklığa dahi, hadi o da değişsin, hadi bu da değişsin, hadi açmışken şurayada el atalım, olmuşken bunuda yapalım deme sebebimden kaynaklandı. Yürüyende el atmadığımız yer kalmadı sayılır. Yani standart bir kullanıcı aracı alıp ilk gün hiç bişeyine bakmadan yürüyebilirdi :) Tevzi makarasını arkadaşlar teknik detayıyla anlatmış ama ben de benim bakış açımdan anlatayım. Abi eğer bi V6 turbo aracın varsa bazı ismi lazım olmayan servisler seni gördükleri anda şu cümleyi kurarlar ''hmmm bu arıza kesin tevzi makarasından oluyor, değiştirelim'' bu tevzi makarası denen parça o kadar önemlidir ki, ne hikmetse herşey buna yorulur :) Bende yeni yeni öğrendim bu parçayı. Arkadaşlar 50 bin km de bir değişir demişler ama adamına denk gelirsen 20 km de bir bile değişebilen çok dengesiz bi parçadır :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 20:54:09
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah keyifli sürüşler
Teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erdem1904 - 30 Mart 2015, 21:59:33
Bu kadar yenilemeden sonra ağız tadıyla binersin inşallah Murat ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Utku - 30 Mart 2015, 22:04:46
Muradcim sabrina ve sevgine hayranim,
Keyifle binersin insallah bu nadide guzele :clover:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 22:08:46
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu kadar yenilemeden sonra ağız tadıyla binersin inşallah Murat ;)
Eyvallah Erdem teşekkür ederim. Daha işimiz var. ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 22:10:56
You are not allowed to view links. Register or Login
Muradcim sabrina ve sevgine hayranim,
Keyifle binersin insallah bu nadide guzele :clover:
Teşekkür ederim Utku. Herşey bitince binmeye kıyabilecek miyim, yoksa pamuklara sarıp saklayacak mıyım kararsızım :)
Senin konuyu göremedim yoksa ben mi atladım?
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Utku - 30 Mart 2015, 22:13:55
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Muradcim sabrina ve sevgine hayranim,
Keyifle binersin insallah bu nadide guzele :clover:
Teşekkür ederim Utku. Herşey bitince binmeye kıyabilecek miyim, yoksa pamuklara sarıp saklayacak mıyım kararsızım :)
Senin konuyu göremedim yoksa ben mi atladım?

Sakin satmaya kalkma da..Ister pamuga sararsin ister binersin
Benim sanayi mesaileri yeni basliyor, bir kac dokunus yapmam lazim once..
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 22:14:27
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fj4dpZW.jpg&hash=a1bfd9924cbc71b581586dea26f51ddbeaf3c673)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mart 2015, 22:18:48
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Muradcim sabrina ve sevgine hayranim,
Keyifle binersin insallah bu nadide guzele :clover:
Teşekkür ederim Utku. Herşey bitince binmeye kıyabilecek miyim, yoksa pamuklara sarıp saklayacak mıyım kararsızım :)
Senin konuyu göremedim yoksa ben mi atladım?

Sakin satmaya kalkma da..Ister pamuga sararsin ister binersin
Benim sanayi mesaileri yeni basliyor, bir kac dokunus yapmam lazim once..
Büyük bir şanssızlık yaşamazsam bu aracı satma işini, bunca emek (sadece benim değil yardımcı olan tüm dostların da emeği) ve maddi harcamadan sonra rafın en üstlerine kaldırdım.
Senin konuyu merakla bekliyorum.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 04 Nisan 2015, 23:24:06
Armalar yenilendi.

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FkjmaG7.jpg&hash=feb31d3b87e895bdb74de2ce6f4d52118da816a3)

Bikaç da oynanmış foto :)

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F22BREv.jpg&hash=7eb852e2965c8ddde50bf2cd96ebf962b0cd4ace)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FWVmy72.jpg&hash=5d441cf1fbcdadc3694b984a7bde0185554efabc)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Faomalz.jpg&hash=5366472863aa78d4707ab8b014d80643e55a49d0)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Gouki - 04 Nisan 2015, 23:50:27
Keşke aynı şehirde olsak.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 05 Nisan 2015, 00:12:50
Griler yine mesaide  :serefe:



(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F1Yqoap.jpg&hash=73baefd6fd2f540e81e3ada5d523d19ccdf7de76)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Nisan 2015, 00:14:52
You are not allowed to view links. Register or Login
Keşke aynı şehirde olsak.
Beklerim kardesim.
Senin gibi guzel bir insanin basimin uzerinde yeri olur.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Nisan 2015, 00:20:14
You are not allowed to view links. Register or Login
Griler yine mesaide  :serefe:



(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F1Yqoap.jpg&hash=73baefd6fd2f540e81e3ada5d523d19ccdf7de76)
Her cumartesi, ayni yerde, ayni saatte :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 05 Nisan 2015, 00:23:11
Kadro güzel, muhabbet güzel.



22.30da anca çıkabildik biz, kaçıp kurtardınız kendinizi :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Nisan 2015, 00:30:50
You are not allowed to view links. Register or Login
Kadro güzel, muhabbet güzel.



22.30da anca çıkabildik biz, kaçıp kurtardınız kendinizi :)
Bugun de erken kacmasam eve gittigimde bavulumu kapinin onunde bulabilirdim. Haftaya devam :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: krm1983 - 05 Nisan 2015, 10:06:08
Yakıyor ortalığı. Kazasız belasız.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Nisan 2015, 11:06:29
You are not allowed to view links. Register or Login
Yakıyor ortalığı. Kazasız belasız.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Tesekkur ederim. Daha bisey yapmadik sayilir gorsel anlamda.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ozoozo - 05 Nisan 2015, 16:30:12
İlk buluşmada bir tur gezdirmen dileğiyle abi  :p maşallah.  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Nisan 2015, 16:44:40
You are not allowed to view links. Register or Login
İlk buluşmada bir tur gezdirmen dileğiyle abi  maşallah.  :nazar:
Arac senin kardesim. Soylemen yeter.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Nisan 2015, 17:21:10
Aracı aldığımda ilk gözüme çarpan ve değiştirmem gerekiyor dediğim şeydi çamurluk sinyalleri.
Ebay'de bulur bulmaz sipariş ettim 6 haftada ancak elime ulaştı.

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F94p0L3.jpg&hash=1f459f33077ba4a283a66968e97032681d4ccaaa)

Ayrıca Gtv sahipleri bilecektir araçlarımızda telefon vs. gibi şeyleri koymak için pek göz yok malesef.
O büyük telefon tutacakları da göz zevkimi bozduğundan şöyle birşey buldum ve satın aldım. Bakalım işe yarayacak mı?
En azından çok göz önünde olmayacak bir yere bunu takıp, telefonu teybin aux una bağladığımda ortada ki kablo karmaşasından ve görüntü kirliliğinden kurtulacağımı umuyorum.

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZD1mZG.jpg&hash=f47ae923dd446f0db53511c8b848291ea3f71b52)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F626dXv.jpg&hash=eea1095dc82e45bf303bccbde0d49e1de46b1026)

Bu bile İtalyan :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 22 Nisan 2015, 17:23:44
sinyaller kıskandırıcı :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Nisan 2015, 17:33:58
You are not allowed to view links. Register or Login
sinyaller kıskandırıcı :)
Ben testi yapmış oldum gelecek mi gelmeyecek mi diye. Geç de olsa geldi. İstersen hemen sana da sipariş verebiliriz kardeşim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 27 Nisan 2015, 10:28:19
Yay, spacer, Jant.
Teşekkürler You are not allowed to view links. Register or Login, You are not allowed to view links. Register or Login

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fd5n56Q.jpg&hash=d19f80b8d39572c6e63c876a37cefad1a4c1809c)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FPq5o4b.jpg&hash=ebac07c4dde75c84536ffdc896c39d369eadfbb1)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FLap47J.jpg&hash=fc2e020096fee6e57009e64c0db8e69471c78259)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F94V5X9.jpg&hash=5cb8990a89e5f637a381b9fec24a4f365b82243e)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erdem1904 - 27 Nisan 2015, 10:34:39
Başlığı açarken artık janttır heralde diye açtım, tahminim 1 kaç fazlalıkla doğru çıktı :) Daha çok foto Murat bu çok tadımlık olmuş :)  :nazar:  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: TRSemih - 27 Nisan 2015, 10:35:34
Mal boncuk  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 27 Nisan 2015, 10:36:02
Beklenen degisim :) ama daha cok foto isteriz...


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 27 Nisan 2015, 10:39:52
Teşekkürler arkadaşlar.
Detaylı foto çekme fırsatım olmadı. Çekip atacağım en kısa zamanda.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ozoozo - 27 Nisan 2015, 10:42:32
Güle güle kullan abi, 10 numara.  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: universeee - 27 Nisan 2015, 10:58:11
 :yukari-ok: :yukari-ok: :yukari-ok: :alkis:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 27 Nisan 2015, 11:00:24
Çok güzel ilerliyor herşey.

Yaylı halini merak ettiğim için You are not allowed to view links. Register or Login tan izin alıp biraz kullandım. Eibach'lar orjinal yaylara göre çok daha konforlu :)

Kazasın belasız, en güzel günlerde kullan You are not allowed to view links. Register or Login başkan.

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Adalı35 - 27 Nisan 2015, 11:22:46
jant yay spacer 3lüsü birarada olunca çok güzel sonuçlar çıkıyor ortaya, darısı başımıza :) :nazar: maşallah diyelim GTV'ye, senin de cebine bereket You are not allowed to view links. Register or Login
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 27 Nisan 2015, 11:23:29
Teşekkürler You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login Kardeşim bende orjinal yaylara göre daha konforlu oluşuna şaşırdım. Şimdilik böyle iyi :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 27 Nisan 2015, 11:24:09
You are not allowed to view links. Register or Login
jant yay spacer 3lüsü birarada olunca çok güzel sonuçlar çıkıyor ortaya, darısı başımıza :) :nazar: maşallah diyelim GTV'ye, senin de cebine bereket You are not allowed to view links. Register or Login

Teşekkür ederim. Darısı başınıza.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: fevkalbeser12 - 27 Nisan 2015, 19:17:57
Headshot:)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 27 Nisan 2015, 20:57:24
Vela jantları beğenmeyen yoktur galiba,hemde GTV üzerinde.  :) Hayırlı olsun abi,güle güle kullan.  :nazar: :nazar: :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 27 Nisan 2015, 21:30:21
You are not allowed to view links. Register or Login
Headshot:)
:))
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 27 Nisan 2015, 21:34:19
You are not allowed to view links. Register or Login
Vela jantları beğenmeyen yoktur galiba,hemde GTV üzerinde.  :) Hayırlı olsun abi,güle güle kullan.  :nazar: :nazar: :nazar:
Tolga'cim durust olmam gerekirse benim cok asiri begendigim bir jant degil. Ozellikle arac gri olunca. Fakat aylardir jant ariyoruz ve istedigimiz jantlardan bulamadik. Teledial, siena, vs tarzi bisey olmayinca da simdilik bunlarla bir sure takilayim dedim. Ileride daha cok istedigim bi jant bulursam sanirim degistiririm.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: vieri - 27 Nisan 2015, 22:40:45
Maşallah.Güzel durmuş velalar.  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Utku - 28 Nisan 2015, 09:28:38
Murad şahane gözüküyor, bunun bir adım ilerisi 17 teledial ama belliki bulamamışsınız.
Meşhur otopark fotoğrafını bekliyoruz  :yukari-ok:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: wolkanku - 28 Nisan 2015, 10:25:39
yay ve spacer GTV'nin kaderini belirliyor resmen :)
spaceri bekliyoruz heyecanla :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 28 Nisan 2015, 11:31:25
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad şahane gözüküyor, bunun bir adım ilerisi 17 teledial ama belliki bulamamışsınız.
Meşhur otopark fotoğrafını bekliyoruz  :yukari-ok:
Teşekkür ederim Utku.
Dediğin gibi o jantlar yılda 1 kez anca düşüyor. Bulursam yine kaçırmam tabi. Resim çekeceğim de biraz ufak tefek kaporta işlerimiz var, şimdi pek fotoraflamak içimden gelmiyor. En kısa zamanda halledeceğim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 28 Nisan 2015, 11:33:21
You are not allowed to view links. Register or Login
yay ve spacer GTV'nin kaderini belirliyor resmen :)
spaceri bekliyoruz heyecanla :)
Sağol Volkan. Dediğin gibi yay ve spacer arkadan bambaşka bir görüntü oluşturuyor. Bakmalara doyamıyoruz :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: sbk0655 - 28 Nisan 2015, 12:57:52
Gule gule kullan Murad cok guzel olmus.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Fatihob - 28 Nisan 2015, 14:20:48
Güzel üçlü :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 28 Nisan 2015, 14:25:53
You are not allowed to view links. Register or Login
Gule gule kullan Murad cok guzel olmus.
Teşekkür ederim dostum çok sağol.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 28 Nisan 2015, 14:26:20
You are not allowed to view links. Register or Login
Güzel üçlü :)
Sağol Fatih ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Mayıs 2015, 15:56:20
[IMG]http://i.hizliresim.com/qYlVvq.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/rQVn5V.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/La4mva.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 08 Mayıs 2015, 10:43:42
Malum otoparkta Gtv'nin fazla fotoğrafını çekememiştik. Şuraya birkaç tane ekleyim, ilerde lazım olur. :)

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FvEnJlD.jpg&hash=2460f38cadb2724de6e7acfacbf382a5670f7b6d)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FYBrO9D.jpg&hash=ef6c35c82bce0dba85414910cde563ae7e61558a)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FMELaZ7.jpg&hash=033e8922c8af4406950f2953a6c5c9e3c29628c2)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FPqPOWv.jpg&hash=d35273d05aacbf0d868004d9100bbc54dc131760)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FJYnOJq.jpg&hash=0e088916c0ea135e9737a082bc9eb25f273839c4)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fa521QR.jpg&hash=1e53f2c8adc22ee7ce8ca633f723631cecef0862)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZD7OB0.jpg&hash=3c81e00e6d47d9e5e0b772522097af45ee4197a5)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: fevkalbeser12 - 08 Mayıs 2015, 10:47:08
Hastasıyız.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Alfadanadam - 08 Mayıs 2015, 10:53:11
Maaşallah, ama Vela'lar da ne yakıştı be :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 08 Mayıs 2015, 11:04:34
You are not allowed to view links. Register or Login
Hastasıyız.
Teşekkür ederim Kemal. :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 08 Mayıs 2015, 11:05:12
You are not allowed to view links. Register or Login
Maaşallah, ama Vela'lar da ne yakıştı be :)
Benim de kesinlikle beklediğimden iyi oldu. Yay spacer filan takınca kendini gösterdi. Ama bi teledial değil :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: fatihcan - 08 Mayıs 2015, 11:17:15
Maaşallah, nazar değmesin  :yukari-ok:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ozoozo - 08 Mayıs 2015, 11:25:21
You are not allowed to view links. Register or Login


(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FvEnJlD.jpg&hash=2460f38cadb2724de6e7acfacbf382a5670f7b6d)


Ateş  :nazar:  :nazar:  :clover:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Utku - 08 Mayıs 2015, 11:33:58
Velalar efsane güzel yakışmış fotoğraflar kartpostallık olurdu şöyle dslr bir makine ile çekilse.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 08 Mayıs 2015, 11:36:35
You are not allowed to view links. Register or Login
Teşekkür ederim.

You are not allowed to view links. Register or Login Senin Giu'ya yetişemesek de idare eder kardeşim ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 08 Mayıs 2015, 11:37:36
You are not allowed to view links. Register or Login
Velalar efsane güzel yakışmış fotoğraflar kartpostallık olurdu şöyle dslr bir makine ile çekilse.
Haklısın valla Utku. Ütü ile çektik sayılır fotoları :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Gouki - 08 Mayıs 2015, 11:38:44
Gtv evrim geçirdi :clover:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 08 Mayıs 2015, 11:40:57
Abi sana gönderdiğim gri velali gtv fotolarındansa seninkiler çok daha başarılı olmuş. Spacer takınca kaderi degisiyor resmen


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 08 Mayıs 2015, 11:42:11
You are not allowed to view links. Register or Login
Gtv evrim geçirdi :clover:
Mümkün olduğunca orjinaline sadık kalarak elimden geleni yapmaya çalışıyorum kardeşim. Fakat daha işimiz çok :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 08 Mayıs 2015, 11:46:25
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi sana gönderdiğim gri velali gtv fotolarındansa seninkiler çok daha başarılı olmuş. Spacer takınca kaderi degisiyor resmen


Tapatalk
Artık bir sürü Velalı gri Gtv fotomuz var :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 08 Mayıs 2015, 11:54:39

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi sana gönderdiğim gri velali gtv fotolarındansa seninkiler çok daha başarılı olmuş. Spacer takınca kaderi degisiyor resmen


Tapatalk
Artık bir sürü Velalı gri Gtv fotomuz var :)

Evet evet, her acidan çeker çeker bakariz :))


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 08 Mayıs 2015, 18:38:23
Otoparkta foto sende gelenek olmuş abi,maşallah.Jantlar çok ama çok yakışmış.  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 08 Mayıs 2015, 19:37:00
You are not allowed to view links. Register or Login
Otoparkta foto sende gelenek olmuş abi,maşallah.Jantlar çok ama çok yakışmış.  :nazar:
Tesekkur ederim kardesim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 09 Mayıs 2015, 19:40:57
Birkac hafta once patlak olan kapi hoparlorlerimizi Cadence marka hoparlorlerle degistirmistik. Gtv nin kapi hoparlorlerine uygun hoparlor cok zor bulundugundan buldugum anda taktirdim. Sonrasinda yinede aracin icindeki ses bir turlu icime sinmiyordu. Aracta cok muzik dinlemem ama bi gariplik oldugunu seziyordum. O gunun aksami arka hoparlorlerin kapaklarini cikarinca asagidaki manzarayla karsilasip sok gecirmistim :)
Bugun asagida ki Alpine hoparlorleri alip taktim ve sonunda harika bir sonuc aldim. Hoparlorler cok basarili ve fiyatlari cok uygun. Hoparlor dusunen arkadaslara fikir olsun.

[IMG]http://i.hizliresim.com/ZDkAao.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/ZDkABg.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/kkB1yr.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 10 Mayıs 2015, 21:47:09
Arkadaşta bir kaç yıl önce 2000 model Toyota Corolla'sının hoparlörünü değiştirdiğinde bu manzara ile karşılaşmıştı,hoparlöre dokununca dağıldı demişti.  :D
Hayırlı olsun.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: h.t - 10 Mayıs 2015, 22:04:25
Hayırlı olsun abicim , güzel günlerde kullan   :nazar: :alfisti:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 10 Mayıs 2015, 22:35:41
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşta bir kaç yıl önce 2000 model Toyota Corolla'sının hoparlörünü değiştirdiğinde bu manzara ile karşılaşmıştı,hoparlöre dokununca dağıldı demişti.  :D
Hayırlı olsun.
Benimkiler yerinde hiç yoktu ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 10 Mayıs 2015, 22:36:21
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun abicim , güzel günlerde kullan   :nazar: :alfisti:
Teşekkür ederim güzel kardeşim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: alfacan - 11 Mayıs 2015, 11:55:11
Bende 4 hoparlörü değiştim . Çürümüşlerdi :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 11 Mayıs 2015, 13:16:29
You are not allowed to view links. Register or Login
Bende 4 hoparlörü değiştim . Çürümüşlerdi :)
İyi yapmışsın. Gerçekten ses değişiyor kardeşim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: OğuzCanAlantor - 11 Mayıs 2015, 13:44:26
Iyi günlerde kullan Abi  :nazar:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 11 Mayıs 2015, 13:58:19
You are not allowed to view links. Register or Login
Iyi günlerde kullan Abi  :nazar:
Sağolasın kardeşim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 11 Mayıs 2015, 22:48:51
what a nice gtv :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 11 Mayıs 2015, 22:53:47
You are not allowed to view links. Register or Login
what a nice gtv :)
Eksik Gtv...
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 13:23:21
 :kahve:

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FLanrgJ.jpg&hash=f1c8efcd9cd62c43ea79a417f41e3168babab9a9)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F3Dq0L4.jpg&hash=4286f7027175767a2de736e9e8e2acbb661269cc)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Deniz - 22 Mayıs 2015, 13:24:33
Cumartesi mesaisi var sanırım :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 13:26:15
You are not allowed to view links. Register or Login
Cumartesi mesaisi var sanırım :)
Bizim her cumartesi mesai var zaten, mekan fix belli :)
Fakat bunlar henüz benim elime ulaşmadı. İngiltere'de bir arkadaşıma aldırdım. O bir ara buraya gelen biriyle gönderecek veya kendi gelirken bana getirecek. Keza kargo ile Türkiye'ye gelemiyor malesef.
Sen ne yaptın? Bulabildin mi istediğin gibi bişey?
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Deniz - 22 Mayıs 2015, 13:38:44
Bulduk sonunda yarın maslaktayız Kutay ile doktoruna göstericez. Pazarteside nikahıma alıyorum bir aksilik çıkmazsa. Haftaya cumarteside mesaiye gelirim kısmetse.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 13:55:57
You are not allowed to view links. Register or Login
Bulduk sonunda yarın maslaktayız Kutay ile doktoruna göstericez. Pazarteside nikahıma alıyorum bir aksilik çıkmazsa. Haftaya cumarteside mesaiye gelirim kısmetse.
Hayırlı olsun şimdiden. Bekleriz.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erdem1904 - 22 Mayıs 2015, 14:18:15
 :)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi2.photobucket.com%2Falbums%2Fy42%2Fnuvolari64%2FIMG_2202.jpg&hash=455e410b59dbefdaab9a971400069f15b577752c)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 14:32:02
You are not allowed to view links. Register or Login
:)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi2.photobucket.com%2Falbums%2Fy42%2Fnuvolari64%2FIMG_2202.jpg&hash=455e410b59dbefdaab9a971400069f15b577752c)
Bebiş çok tatlıymış :P
Tam isabet :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 22 Mayıs 2015, 14:51:54
Başkan hayırlı olsun.
Spoilerın üstünde viski içicez geldiğinde :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 14:56:39
You are not allowed to view links. Register or Login
Başkan hayırlı olsun.
Spoilerın üstünde viski içicez geldiğinde :)
Hele bi gelsin de, viskiler benden :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: iskoc - 22 Mayıs 2015, 15:11:46
You are not allowed to view links. Register or Login
Başkan hayırlı olsun.
Spoilerın üstünde viski içicez geldiğinde :)
>:D >:D >:D

You are not allowed to view links. Register or Login abi sanada hayırlı olsun  :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 15:26:29
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Başkan hayırlı olsun.
Spoilerın üstünde viski içicez geldiğinde :)
>:D >:D >:D

You are not allowed to view links. Register or Login abi sanada hayırlı olsun  :)
Sağol Kuti. ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ykilinc - 22 Mayıs 2015, 15:33:10
You are not allowed to view links. Register or Login
:kahve:

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FLanrgJ.jpg&hash=f1c8efcd9cd62c43ea79a417f41e3168babab9a9)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F3Dq0L4.jpg&hash=4286f7027175767a2de736e9e8e2acbb661269cc)

Süper... Bir tane de bana lazım:)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 15:48:57
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
:kahve:

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FLanrgJ.jpg&hash=f1c8efcd9cd62c43ea79a417f41e3168babab9a9)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F3Dq0L4.jpg&hash=4286f7027175767a2de736e9e8e2acbb661269cc)

Süper... Bir tane de bana lazım:)
Ebay.co.uk de var ama fiyatlar yüksek, üstelik Türkiye'ye kargo yapmıyorlar. Ancak tanıdık vasıtasıyla aldırılır. Ben de aldım ama  ne zaman geleceği belirsiz. Arkadaşım kendisi gelirken getirmeye çalışacak.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 22 Mayıs 2015, 15:50:04
Vaaay spolierim şekil önümden cekil diyorsun :)


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 16:05:23
You are not allowed to view links. Register or Login
Vaaay spolierim şekil önümden cekil diyorsun :)


Tapatalk
Gtv'yi aldığım günden beri Cup spoiler diye yanıyorum sen de biliyorsun :)
Cup marşbiyel de olsa keşke  :kahve:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 22 Mayıs 2015, 16:08:57

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Vaaay spolierim şekil önümden cekil diyorsun :)


Tapatalk
Gtv'yi aldığım günden beri Cup spoiler diye yanıyorum sen de biliyorsun :)
Cup marşbiyel de olsa keşke  :kahve:

Aynen. Spolier arkada ki buyuk eksikligi dolduruyor bencede. Bunu aldiysan, gerido daha kolay :D


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ykilinc - 22 Mayıs 2015, 16:15:49
Arabaya çok çok iyi uyum sağlıyor cup ekleri ama çok pahali ve nadir maalesef.

Kalıbını çıkarabilse bir çok fiberci bu işi halleder aslında ama o kısım için bir tane donör lazım:)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 22 Mayıs 2015, 16:19:28
You are not allowed to view links. Register or Login
Arabaya çok çok iyi uyum sağlıyor cup ekleri ama çok pahali ve nadir maalesef.

Kalıbını çıkarabilse bir çok fiberci bu işi halleder aslında ama o kısım için bir tane donör lazım:)

Ben You are not allowed to view links. Register or Login 'tan çalıcam spoilerı. O ara hallederiz fiber işlerini  :)) :)) :))
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 16:21:05
You are not allowed to view links. Register or Login
Arabaya çok çok iyi uyum sağlıyor cup ekleri ama çok pahali ve nadir maalesef.

Kalıbını çıkarabilse bir çok fiberci bu işi halleder aslında ama o kısım için bir tane donör lazım:)
Fiber sağlıklı mı değil mi hiçbir fikrim yok ama böyle nadir parçaların orjinal olması taraftarıyım. Sonuçta bir kere bulunup alınıyor. Tabi bu bizim ülkemiz için geçerli. Mesela İngiltere'de çok var.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: KAKIRMAN - 22 Mayıs 2015, 22:07:25
@Murad bey hayırlı olsun. Estetik olarak güzel bir eser çıkacak ortaya...
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 22:28:48
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login bey hayırlı olsun. Estetik olarak güzel bir eser çıkacak ortaya...
Teşekkür ederim abi. Daha görsel olarak işimiz çok. Bazen yoruluyorum. :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: KAKIRMAN - 22 Mayıs 2015, 22:52:28
Eee sonu yok biliyorsun
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 22:56:03
You are not allowed to view links. Register or Login
Eee sonu yok biliyorsun
Aynen öyle abi.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ykilinc - 22 Mayıs 2015, 23:03:58
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Arabaya çok çok iyi uyum sağlıyor cup ekleri ama çok pahali ve nadir maalesef.

Kalıbını çıkarabilse bir çok fiberci bu işi halleder aslında ama o kısım için bir tane donör lazım:)
Fiber sağlıklı mı değil mi hiçbir fikrim yok ama böyle nadir parçaların orjinal olması taraftarıyım. Sonuçta bir kere bulunup alınıyor. Tabi bu bizim ülkemiz için geçerli. Mesela İngiltere'de çok var.
Haklısın illaki orjinal daha iyi ama bulmak ne mümkün...
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: milano 75 - 22 Mayıs 2015, 23:07:40
hayırlı olsun murat.bende tr ye kargo yok diye bi arkadaşın ingilteredeki kızarkadaşına orjinal cam rüzgarlığı yollattım,adamların çalkantılı ilişkileri yüzünden 1 senedir gelemedi malzeme  :))
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 23:19:20
You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlı olsun murat.bende tr ye kargo yok diye bi arkadaşın ingilteredeki kızarkadaşına orjinal cam rüzgarlığı yollattım,adamların çalkantılı ilişkileri yüzünden 1 senedir gelemedi malzeme  :))
Teşekkür ederim abi. Geç olsun güç olmasın. Bulunup alınmış ya, bi şekilde gelir elbet. :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: OnurCangir - 22 Mayıs 2015, 23:26:56
Yeni denk geldim, araç çok yakışıklı olmuş abi, eline emeğine sağlık, maşallah :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Mayıs 2015, 23:32:14
You are not allowed to view links. Register or Login
Yeni denk geldim, araç çok yakışıklı olmuş abi, eline emeğine sağlık, maşallah :)
Teşekkür ederim Onur. Daha fazla bişey yok. Yolumuz uzun ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 30 Mayıs 2015, 22:35:28
Yeni bordo dikişli direksiyonumuzu taktık. Desteğin, yardımın ve emeğin için teşekkürler You are not allowed to view links. Register or Login

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FVV91nP.jpg&hash=a73956dade9a37a946fcde769dc1336e6dcd7374)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ykilinc - 30 Mayıs 2015, 22:42:20
Çok güzel
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erim - 31 Mayıs 2015, 00:44:00
You are not allowed to view links. Register or Login
Yeni bordo dikişli direksiyonumuzu taktık. Desteğin, yardımın ve emeğin için teşekkürler You are not allowed to view links. Register or Login

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FVV91nP.jpg&hash=a73956dade9a37a946fcde769dc1336e6dcd7374)

Efsane olmuş abi Gtv+2000 e anlaşırız artık  :alkis:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 31 Mayıs 2015, 10:18:08
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Yeni bordo dikişli direksiyonumuzu taktık. Desteğin, yardımın ve emeğin için teşekkürler You are not allowed to view links. Register or Login

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FVV91nP.jpg&hash=a73956dade9a37a946fcde769dc1336e6dcd7374)

Efsane olmuş abi Gtv+2000 e anlaşırız artık  :alkis:
Sen eski halini bildigin icin farki net gorebiliyorsun kardesim. Bugune kadar yapmadigimiz hataymis. Beni son donemde en mutlu eden degisikliklerden biri oldu. Bu arada 2000 uste aliyorum dimi :)))
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tugrul - 02 Haziran 2015, 17:58:31
Geçenlerde sanayideydim, Murad'ı gtv si ile yakaladım  >:D

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FvEyz1r.jpg&hash=6c66c5b50b611cf295f3c7ac7e99fc7d85c2073d)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 02 Haziran 2015, 18:12:16
You are not allowed to view links. Register or Login
Geçenlerde sanayideydim, Murad'ı gtv si ile yakaladım  >:D

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hiom%2FvEyz1r.jpg&hash=d19cb9b57f5f1dd5a7bee090a4023dacf722b8f5)

Yavaş yavaş arşivi dökmeye başladın You are not allowed to view links. Register or Login  abi :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Haziran 2015, 18:18:04
You are not allowed to view links. Register or Login  Abi bunlar bizim özelimizdi ama :D
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: sbk0655 - 02 Haziran 2015, 18:40:24
Murad ne yakti kardesim dur kalk.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Haziran 2015, 18:53:56
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad ne yakti kardesim dur kalk.
Bu model tuplu abi. Az yakiyor :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: sbk0655 - 02 Haziran 2015, 18:55:28
2 kere gider gelirsin o zaman , keyifte 2 kat artar ohhh mis.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 02 Haziran 2015, 18:57:04
Ben 4 kolluyuda cok seviyordum klasik bir hava katiyordu, ama 3 kol ilr arabanin ici 10 yaş atiyor resmen. :)


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erim - 02 Haziran 2015, 19:04:00
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad ne yakti kardesim dur kalk.
Bu model tuplu abi. Az yakiyor :)

çeki demirinde benden olsun abi :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Haziran 2015, 19:33:36
You are not allowed to view links. Register or Login
2 kere gider gelirsin o zaman , keyifte 2 kat artar ohhh mis.
Aynen oyle. Bana bi rahatlama geldi zaten. Hem havadar da :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Haziran 2015, 19:35:42
You are not allowed to view links. Register or Login
Ben 4 kolluyuda cok seviyordum klasik bir hava katiyordu, ama 3 kol ilr arabanin ici 10 yaş atiyor resmen. :)


Tapatalk
Bugune kadar degistirmedigime pisman oldum. Dedigin cok dogru, 3 kollu direksiyon on numara oldu. Gerci @tolga_ozhan surekli "sonunda dort kolluya binicez Murad" desede beni vazgeciremedi :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Haziran 2015, 19:38:07
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad ne yakti kardesim dur kalk.
Bu model tuplu abi. Az yakiyor :)

çeki demirinde benden olsun abi :)
Eyvallah kardesim supersin. :) Aslinda ceki demirine gerek yok, arka koltuga camasir makinesi sigdirmayi deniycem.
Ayrica "cekemeyen romork taksin" @erim
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: pallas00 - 02 Haziran 2015, 20:25:10
Hayırlı olsun
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tugrul - 02 Haziran 2015, 20:33:19
Murad senin benzin pompası zaten çamaşır makinesi gibi ses yapıyordu, başka şeylere yönel  :p
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 02 Haziran 2015, 21:04:49
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad senin benzin pompası zaten çamaşır makinesi gibi ses yapıyordu, başka şeylere yönel  :p
Ah o benzin pompası varya, Söküp klozet pompası takıcam yerine :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: fevkalbeser12 - 03 Haziran 2015, 12:37:33
You are not allowed to view links. Register or Login
Geçenlerde sanayideydim, Murad'ı gtv si ile yakaladım  >:D

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FvEyz1r.jpg&hash=6c66c5b50b611cf295f3c7ac7e99fc7d85c2073d)
Herhalde Ingiltere'den almış, sağdan direksiyonlu:)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 03 Haziran 2015, 12:54:18
Hahaha ince görmüşsün You are not allowed to view links. Register or Login :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: universeee - 04 Haziran 2015, 11:27:52
You are not allowed to view links. Register or Login zaten bu gidişle aynı şekilde sanayinin delisi olarak devam edecek hayatına  :S  Mütemadiyen orada adam...

(Murad samimiyetimize güvenerek yazıyorum yanlış anlaşılmak istemem :arkadasim: )
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 04 Haziran 2015, 12:42:00
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login zaten bu gidişle aynı şekilde sanayinin delisi olarak devam edecek hayatına  :S  Mütemadiyen orada adam...

(Murad samimiyetimize güvenerek yazıyorum yanlış anlaşılmak istemem :arkadasim: )
Estafurullah kardeşim. Gtv v6 tb sahibi olunca öyle oluyor. Birde benim gibi kılın biriysen herşeyi bitirmeye uğraşırsın. A dan Z ye Gtv nin hem görsel hem de bakım anlamında tüm işleri bitmeden kafam rahat binemem ben araca.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Tolga033 - 05 Haziran 2015, 20:53:02
3 kollu direksiyonu geçtim,şu kırmızı dikişler bile ayrı bir hava katıyor.  :yukari-ok: Hayırlı olsun.  :clover:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Haziran 2015, 21:51:18
You are not allowed to view links. Register or Login
3 kollu direksiyonu geçtim,şu kırmızı dikişler bile ayrı bir hava katıyor.  :yukari-ok: Hayırlı olsun.  :clover:
Tesekkur ederim kardesim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 06 Haziran 2015, 22:00:03
Bu Meguiars m40 gercekten efsane bir temizleyiciymis. Tolga'nin tavsiyesi uzerine aldim ve sonuc mukemmel. Gtv'nin konsol ve kapi pandizotlari henuz ilk temizlemede resmen yeniden dogdu.  Birkac kez daha ustunden gecince cok daha iyi olacak.

[IMG]http://i.hizliresim.com/YB8MZ6.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/qYQ3XR.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/VV8Ajv.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/Xv8ym5.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/b5Zjnj.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tugrul - 06 Haziran 2015, 22:35:30
Bende 166 nın direksiyon göbeğini temizledim ve çok başarılı buldum, gerçekten güzel bir ürünmüş :yukari-ok:
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 07 Haziran 2015, 01:01:35
Çok güzel olmuş  :clover:

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ozoozo - 07 Haziran 2015, 11:57:54
Konsol falan ne güzel olmuş , maşallah abi emeğine sağlık. :nazar:


OZO..!!!
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 07 Haziran 2015, 14:37:38
Tesekkur ederim arkadaslar.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: wolkanku - 08 Haziran 2015, 11:24:18
m40'ı bir iki kere daha konsola uygula abi farklı zamanlarda. ancak konsol tamamen temizlendikten sonra chemical guys silk shine'ı tavsiye ederim.. m40 temiz konsolda , bir yerden sonra hafif yağlı kalıyor. silk shine öyle bir şey oluşturmadığı gibi daha homojen dağılıyor ve ellerde yağlı bir hissiyat bırakmıyor.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 08 Haziran 2015, 14:01:14
You are not allowed to view links. Register or Login
m40'ı bir iki kere daha konsola uygula abi farklı zamanlarda. ancak konsol tamamen temizlendikten sonra chemical guys silk shine'ı tavsiye ederim.. m40 temiz konsolda , bir yerden sonra hafif yağlı kalıyor. silk shine öyle bir şey oluşturmadığı gibi daha homojen dağılıyor ve ellerde yağlı bir hissiyat bırakmıyor.
Tavisyen için teşekkür ederim Volkan, bu işlerin uzmanı sensin. Önerini dikkate alacağım.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erdem1904 - 21 Haziran 2015, 12:19:41
murat beze sanki göğsün boyası çıkmış gibi... :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 21 Haziran 2015, 12:56:56
You are not allowed to view links. Register or Login
murat beze sanki göğsün boyası çıkmış gibi... :)
:)
Kapilara cok az boya surmustum bir kismi o ama buyuk cogunlugu kir.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 04 Temmuz 2015, 14:16:14
Sıfir radyator ve devirdaimimiz da geldi.
Tesekkurler Kutay kardesim. @iskoc

[IMG]http://i.hizliresim.com/rQl68N.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/n78jLl.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 04 Temmuz 2015, 22:40:24
Parıl parıl :)

Tazeleri seviyoruz
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 04 Temmuz 2015, 22:56:49
You are not allowed to view links. Register or Login
Parıl parıl :)

Tazeleri seviyoruz
Sana da tesekkur etmem gerekirdi kardesim. Kusura bakma. Hizir gibi yetistin. :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: TRSemih - 04 Temmuz 2015, 23:24:55
Hayırlı olsun Murad. Mallar ceviz görünüyor :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Temmuz 2015, 01:08:32
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun Murad. Mallar ceviz görünüyor :)
Eyvallah Semih. Boncuk boncuk :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: 916GTV - 05 Temmuz 2015, 02:29:37
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Parıl parıl :)

Tazeleri seviyoruz
Sana da tesekkur etmem gerekirdi kardesim. Kusura bakma. Hizir gibi yetistin. :)

Hepimiz birlikteyiz:)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: FB10ur - 05 Temmuz 2015, 09:38:12
Hayırlı olsun Murad :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Temmuz 2015, 13:41:12
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun Murad :)
Sagol kardesim ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Temmuz 2015, 17:50:06
Bugun artik cok eskiyen sileceklerimizi ve alt bakalitleri boyadim.
Sensiz bogazimdan gecmedi ama @erim :)

[IMG]http://i.hizliresim.com/5d5PAM.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/5d5A9q.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/BMpVEg.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/LaVJ4o.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tugrul - 05 Temmuz 2015, 18:04:36
Eline sağlık, Erim benim silecekleri ve stopları boyamıştı ikiside eskisinden kötü ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Temmuz 2015, 18:06:28
You are not allowed to view links. Register or Login
Eline sağlık, Erim benim silecekleri ve stopları boyamıştı ikiside eskisinden kötü ;)
Abi konsantre olamamistir. Yoksa biliyorsun sprey boya onun isi
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: tugrul - 05 Temmuz 2015, 18:08:36
Valla kahve ve sigara vardı konsantre olmaması için sebep yoktu gelen giden falan çoktu karambole geldik  :D
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 05 Temmuz 2015, 18:27:37
You are not allowed to view links. Register or Login
Valla kahve ve sigara vardı konsantre olmaması için sebep yoktu gelen giden falan çoktu karambole geldik  :D
:))
Bu hafta gelmedin abi. Kimsecikler yoktu sanayide.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: alfacan - 10 Temmuz 2015, 01:33:18
Güzel ve ince dokunuşlar  :D
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 10 Temmuz 2015, 09:39:04
You are not allowed to view links. Register or Login
Güzel ve ince dokunuşlar  :D
Eskiden birlikte yapardık ama artık denk getiremiyoruz ;)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 21 Temmuz 2015, 13:48:22
Arka poryalarimiz degisiyor.

[IMG]http://i.hizliresim.com/DRkmLv.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erkan - 21 Temmuz 2015, 14:44:49
Murad kesen e bereket  :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 21 Temmuz 2015, 16:21:42
You are not allowed to view links. Register or Login
Murad kesen e bereket  :)
Eyvallah :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erdem1904 - 21 Temmuz 2015, 21:59:19
Yenilemelere devam :) maşallah ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 21 Temmuz 2015, 22:23:28
You are not allowed to view links. Register or Login
Yenilemelere devam :) maşallah ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesekkur ederim dostum. Gtv'nin parcalari yenilemekle bitmez dediler bende denemek istedim :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: erdem1904 - 21 Temmuz 2015, 22:27:48
En doğrusu ;) buldukça yenilemede fayda var...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: FB10ur - 21 Temmuz 2015, 23:23:06
Değiş değiş bitmez bu titizlikle :) emeğine sağlık kardeşim
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Temmuz 2015, 13:08:14
You are not allowed to view links. Register or Login
Değiş değiş bitmez bu titizlikle :) emeğine sağlık kardeşim
Sagol kardesim. Bi yerde bitecek :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Temmuz 2015, 16:38:36
[IMG]http://i.hizliresim.com/b2gg7j.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: ATA - 22 Temmuz 2015, 16:39:20
Beyaz parklar tamam :)


Tapatalk
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Temmuz 2015, 19:04:53
You are not allowed to view links. Register or Login
Beyaz parklar tamam :)


Tapatalk
Valla yapip yapmamakta cok kararsiz kalmistim, seninde fikrini almistim. Fakat squadra916 da biri yapmis cok hosuma gitti. Zenonlarla uyumlu oldu :)
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Temmuz 2015, 19:09:13
Bir tane de fotoşoksuz resim ekleyim :)

[IMG]http://i.hizliresim.com/5kodnd.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Murad - 22 Kasım 2015, 14:38:52
Arac satilmistir. Konusu kilitlenebilir.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Fatihob - 22 Kasım 2015, 14:50:57
Hayir olsun :clover

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: TRSemih - 22 Kasım 2015, 15:04:12
İki tarafa da hayırlı olmasını dilerim.
Başlık: Ynt: Yeni Oyuncak / Gtv V6 Tb / 34 U 8051
Gönderen: Gouki - 22 Kasım 2015, 22:41:55
Hayırlı olsun Murad abi. Çok emek, zaman, para harcadın. Dilerim daha iyi bir Alfa Romeo ile dönüş yaparsın.