Merhaba arkadaşlar,
Azurro gabbiano 147 mizi forumdan bir dostumuza teslim ettikten sonra, bazı arkadaşlarla sohbetini yaptığımız gibi hayatımızda planladığımız değişiklikler ile ilgili kısa bir süre Alfa'ya ara vermiştim. Bu planları henüz netleştirememiş olsam da Alfa'sızlık artık iyice rahatsız etmeye başlamıştı. Uzun süre bekledim, araştırdım, soruşturdum ama içime sinen bir 147 2.0 bulamadım. Gtv hiç aklımda yokken bu bebek çıktı karşıma. Bana çok yakın bir yerde olması gidip görmeme vesile oldu ki uzak bir yerde olsa sanırım gidip bakmazdım. Yanına gidip biraz inceledikten sonra birkaç gece rüyalarıma girdi. ;) Geçtiğimiz çarşamba aracı Güngör ustaya götürdüm. Gitmeden önce You are not allowed to view links.
Register or
Login ile de konuştuk ve ricamı kırmayarak o da aracı görmeye geldi. Her ikisinin de onayıyla aracı almaya karar verdim. Buradan da hem Güngör ustaya hem de Gtv konusunda içimi rahatlattığı için, beni bilgisiyle bir kez daha kendisine hayran bırakan özellikle Tolga'ya sonsuz teşekkürler. Önümüzde ki dönem birkaç küçük kozmetik sorunumuzu hallettikten sonra ufak ufak kafamda ki değişiklikleri yapacağım (plaka,jant, yay, yeni iç konsol, spoiler vs.)
Aracın satışını akşam alabildim sonrasında birkaç ufak iş için elektrikçi ve anahtarcıya uğradım resim fırsatım olmadı. Şöyle kötü birkaç resim ekleyim. Yenilerini daha sonra yine eklerim.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FnG050l.jpg&hash=359d2ab37269c92e817fe25e7cc1e39c515599b3)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FvoWQ2R.jpg&hash=ceac45396a6acee52534738609b7a4a77fc04359)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FrdzmkN.jpg&hash=3cadc4ebda015c0c33eb715e7434e9061dd622a5)
Burda bir kez daha hayırlamış olalım.
Güle güle kullan dostum.
Hayırlı olsun :clover:
:haydi: Hayırlı,uğurlu olsun. Ne güzel Alfa'lar geliyor son günlerde foruma. Kazasız belasız. :nazar: :nazar: :clover:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Burda bir kez daha hayırlamış olalım.
Güle güle kullan dostum.
Teşekkür ederim Tolga. Yarın öğleden önce acil olan 1-2 işi halletmek için Güngör ustaya uğrayacağım. Eğer oralarda olursan görüşürüz.
Birçok harika Alfa katılıyor son günlerde. Kendim almış gibi seviniyorum. Hayırlı olsun :alkis: :nazar: :nazar: :alfisti:
Vay vay vay :) Hayırlı olsun abi. Gtv'nin nerden nereye gelecegini dört gözle bekliyoruz. Kazasız belasız inşallah. :nazar:
Sent from my iPhone using Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun :clover:
Teşekkürler.
You are not allowed to view links.
Register or Login
:haydi: Hayırlı,uğurlu olsun. Ne güzel Alfa'lar geliyor son günlerde foruma. Kazasız belasız. :nazar: :nazar: :clover:
Teşekkürler Tolga kardeşim.
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun Murad. Cidden çok özel bi araç, kazasız belasız sorunsuz kullanman dileğiyle.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Birçok harika Alfa katılıyor son günlerde. Kendim almış gibi seviniyorum. Hayırlı olsun :alkis: :nazar: :nazar: :alfisti:
Çok teşekkürler.
Hayırlı uğurlu olsun abi. Ne güzel şeyler oluyor bu akşam :nazar:
Hayırlı olsun , kazasız belasız keyifli sürüşler :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Vay vay vay :) Hayırlı olsun abi. Gtv'nin nerden nereye gelecegini dört gözle bekliyoruz. Kazasız belasız inşallah. :nazar:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim kardeşim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun Murad. Cidden çok özel bi araç, kazasız belasız sorunsuz kullanman dileğiyle.
Teşekkür ederim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı uğurlu olsun abi. Ne güzel şeyler oluyor bu akşam :nazar:
Çok sağol Özgün'üm. Forumu daha inceleyemedim. Birşey mi kaçırdım?
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun , kazasız belasız keyifli sürüşler :nazar:
Teşekkür ederim Okan abi.
Murat abim hayırlı uğurlu olsun :serefe: :nazar:
Bir GTV daha kurtuldu :alkis: Hayırlı olsun zevkle kazasız belasız binmeniz dileğiyle
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun
Teşekkürler.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murat abim hayırlı uğurlu olsun :serefe: :nazar:
Teşekkür ederim kardeşim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bir GTV daha kurtuldu :alkis: Hayırlı olsun zevkle kazasız belasız binmeniz dileğiyle
Teşekkür ederim.
Hayırlı olsun Murad. Aklında olan hp ile sahip olduğun arasinda epey fark var. Guzel gunlerde gule oynaya kullanmani dilerim :)
•Tapatalk QV•
Oooohhhhh hayirli osun gule gule kullan Murad , her zaman sahip olmak istedigim modellerden biridir , kazasiz belasiz kullanmani dilerim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun Murad. Aklında olan hp ile sahip olduğun arasinda epey fark var. Guzel gunlerde gule oynaya kullanmani dilerim :)
•Tapatalk QV•
Biraz öyle oldu Semih. Çok teşekkür ederim. Çok hız delisi olmasam da bu güzelliğin keyfini sürmeyi düşünüyorum.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Oooohhhhh hayirli osun gule gule kullan Murad , her zaman sahip olmak istedigim modellerden biridir , kazasiz belasiz kullanmani dilerim.
Çok teşekkür ederim dostum.
Hayırlı olsun. İyi günlerde çufçufla dostum.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun. İyi günlerde çufçufla dostum.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok sağol dostum, teşekkürler. Çuf Çuf için henüz çekimserim.
Hayırlı olsun :clover:
oo murad tam supriz olmus bu.
kazasiz belasiz sorunsuz keyifle binersin umarim
Hayırlı olsun Murad abi senin adına çok sevindim , bir 916 daha güzel ellere geçti. Maşallah araç çok güzel kazasız belasız günlerde kullan Abi , bence vereiks bulugggg yapalım :) :) :nazar:
İki güzel insanın (sen ve You are not allowed to view links.
Register or
Login ) iki güzel makine sahibi olması çok sevindirici. Kazasız belasız inşallah :serefe: :nazar: :alfisti:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun :clover:
Teşekkür ederim Fatih.
You are not allowed to view links.
Register or Login
oo murad tam supriz olmus bu.
kazasiz belasiz sorunsuz keyifle binersin umarim
Çok teşekkür ederim Utku'cum.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun Murad abi senin adına çok sevindim , bir 916 daha güzel ellere geçti. Maşallah araç çok güzel kazasız belasız günlerde kullan Abi , bence vereiks bulugggg yapalım :) :) :nazar:
Çok sağol Oğuz'um. Yok ki senin kadar cesaretim ;)
You are not allowed to view links.
Register or Login
İki güzel insanın (sen ve You are not allowed to view links.
Register or Login ) iki güzel makine sahibi olması çok sevindirici. Kazasız belasız inşallah :serefe: :nazar: :alfisti:
Çok çok sağol dostum.
Hayırlı olsun, çarşamba günü acil bir durum yüzünden servisten ayrıldım görmek için bekliyordum bu sürprizi, inşallah yarın göreceğim:)
Tapatalk 2.0
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun, çarşamba günü acil bir durum yüzünden servisten ayrıldım görmek için bekliyordum bu sürprizi, inşallah yarın göreceğim:)
Tapatalk 2.0
Eyvallah abi çok teşekkür ederim. :) Yarın 11 gibi serviste olurum sanırım.
Sevilen insanlar böyle araçlar alınca kendim araba almış veya değiştirmiş kadar heyecanlanıyor ve seviniyorum Serkan abiden sonra 2. sevindiğim haber. Senin adına çok sevindim abicim efsane bir makine :) hayırlı,uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler. :nazar:
Hayirli olsun Gtv güzel bir tercih olmuş.iyi günlerde kullanin.
Hayırlı olsun. Kazasız belasız.
iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Hayırlısı olsun güle güle kullanın
Alp Çalıkoğlu
You are not allowed to view links.
Register or Login
Sevilen insanlar böyle araçlar alınca kendim araba almış veya değiştirmiş kadar heyecanlanıyor ve seviniyorum Serkan abiden sonra 2. sevindiğim haber. Senin adına çok sevindim abicim efsane bir makine :) hayırlı,uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler. :nazar:
Cok tesekkur ederim kardesim.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayirli olsun Gtv güzel bir tercih olmuş.iyi günlerde kullanin.
Tesekkurler.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun. Kazasız belasız.
iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Tesekkurler.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
@ALP tesekkur ederim.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Murad kardeşim hayırlı uğurlu olsun, kendim almış gibi oldum çok sevindim.Senden güzel bir sürpriz bekliyordum ve işte bu dedim :alkis:
Maşallah çok güzel görünüyor.Senin elinde zamanla çok daha güzel olacağına eminim kardeşim :yukari-ok:
Muradım hayırlı olsun valla güzel süpriz olmuş hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullanman dileğiyle..
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Hayırlısı olsun, güle güle kullanmanız dileğiyle
Çok çok sevindim! Hayirli olsun kazasiz belasiz insallah. 916larin Griside cok guzel duruyor maşallah...
Tapatalk
Konuya girmeden başlığı görünce direk OHA dedim.mk2 147'nin 1.6 piyasası bile çok yükselmişken, 2.0 bulup almak iyice zor ve masraflı olacaktı.Harika tercih abi.Çok sevindim, güle güle kullan.
Abi maşallah , kazasız belasız kullan :))
Artık bi ziyaretine geliriz :D
Sent from my iPhone using Tapatalk
hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanın, çoluk çocuk olmasa aklımdaki iki araçtan biri GTV
diğeri de sec560 :)
vayyy ,hayırlı olsun gtv :nazar:
hayırlı olsun.gtv olsunda 70 modeline bile binerim valla :)
Hey maşallah, çok güzel bir Gtv hayırlı uğurlu olsun Allah kaza beladan saklasın. Gri rengi çok sevmem normalde sıradan gelir ama işin ucunda Gtv olunca o bile güzel duruyor :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad kardeşim hayırlı uğurlu olsun, kendim almış gibi oldum çok sevindim.Senden güzel bir sürpriz bekliyordum ve işte bu dedim :alkis:
Maşallah çok güzel görünüyor.Senin elinde zamanla çok daha güzel olacağına eminim kardeşim :yukari-ok:
Cok sagol kardesim. Var ufak tefek islerimiz basladik bile yapmaya. Dun ilk sanayi mesaimizi yasadik. ;)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Muradım hayırlı olsun valla güzel süpriz olmuş hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullanman dileğiyle..
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Eyvallah Onur'um cok sagol.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlısı olsun, güle güle kullanmanız dileğiyle
Tesekkur ederim.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Çok çok sevindim! Hayirli olsun kazasiz belasiz insallah. 916larin Griside cok guzel duruyor maşallah...
Tapatalk
Eyvallah Ata. Aslinda gumus gri kesinlikle almam dedigim bir renk ancak konu Gtv olunca secme sansimiz pek kalmiyor. :)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Konuya girmeden başlığı görünce direk OHA dedim.mk2 147'nin 1.6 piyasası bile çok yükselmişken, 2.0 bulup almak iyice zor ve masraflı olacaktı.Harika tercih abi.Çok sevindim, güle güle kullan.
Cok sagol Kubilay'im.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Abi maşallah , kazasız belasız kullan :))
Artık bi ziyaretine geliriz :D
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cok sagol Hurcan'im.
Her zaman beklerim kardesim.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanın, çoluk çocuk olmasa aklımdaki iki araçtan biri GTV
diğeri de sec560 :)
Tesekkurler.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
vayyy ,hayırlı olsun gtv :nazar:
Tesekkur ederim.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
hayırlı olsun.gtv olsunda 70 modeline bile binerim valla :)
Tesekkurler.
Gercekten baska bir dunya.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hey maşallah, çok güzel bir Gtv hayırlı uğurlu olsun Allah kaza beladan saklasın. Gri rengi çok sevmem normalde sıradan gelir ama işin ucunda Gtv olunca o bile güzel duruyor :)
Cok tesekkurler. Yukarida dedigim gibi, konu Gtv olunca secenek sansimiz malesef kalmiyor.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad kardeşim hayırlı uğurlu olsun, kendim almış gibi oldum çok sevindim.Senden güzel bir sürpriz bekliyordum ve işte bu dedim :alkis:
Maşallah çok güzel görünüyor.Senin elinde zamanla çok daha güzel olacağına eminim kardeşim :yukari-ok:
Cok sagol kardesim. Var ufak tefek islerimiz basladik bile yapmaya. Dun ilk sanayi mesaimizi yasadik. ;)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Rica ederim kardeşim. Merakla takipteyim neler var sırada ? :)
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Hayırlı olsun.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kazası belasız sürüşler. Hayırlı olsun.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad kardeşim hayırlı uğurlu olsun, kendim almış gibi oldum çok sevindim.Senden güzel bir sürpriz bekliyordum ve işte bu dedim :alkis:
Maşallah çok güzel görünüyor.Senin elinde zamanla çok daha güzel olacağına eminim kardeşim :yukari-ok:
Cok sagol kardesim. Var ufak tefek islerimiz basladik bile yapmaya. Dun ilk sanayi mesaimizi yasadik. ;)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Rica ederim kardeşim. Merakla takipteyim neler var sırada ? :)
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Suan gorsel olarak herhangi birsey yok. Ilk etapta yururle ilgili birkac sorunu cozuyoruz. Gorsellere sonrasinda girisicez.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
@alfistahakan
@Deniz
Her ikinize de tesekkkur ederim.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yıkamadan sonra birkaç gündüz fotosu alabildim.
Güzel başlayan gün şarj dinamomuzun azizliğiyle devam etti. Araç stop etti ve çalışmadı.
Cumartesi aracın 4 fren balatasını değiştirmiş, rölanti kelebeğini değiştirmiş ve birkaç trim sorununu da sağolsun You are not allowed to view links.
Register or
Login ın kabiliyetiyle halletmiştik. Şarj dinamosunun sabah yaptığı azizlikle birlikte aracı çekiciye yükleyip kalan yürüyen aksam işlerinin tamamen halledilmesi için ustaya gönderdim. Hakkımızda hayırlısı :)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FQgOqpy.jpg&hash=ec9897f911a995764a0507d21596574ad06e6925)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FWr35Gm.jpg&hash=7d791e3b97251e947910d3f687bdaae0fc0527d3)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FB97YLM.jpg&hash=7104460f99de48fa6043e3b3d231f2216cfc7875)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FnG0nON.jpg&hash=e7fb3bd654abb45e1ccfd38d825604866dfd3d00)
Oooooo yaratuk hayirli olsun murad :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Oooooo yaratuk hayirli olsun murad :nazar:
Eyvallah cok sagol.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hayırlı olsun araç çok güzel gözüküyor. Zaten şu jantların yakışmadığı Alfa görmedim :)
Abi sağ kapıda bir sıkıntı mı var. ? You are not allowed to view links.
Register or
Login
Vay arkadaş iyi ki bir kaç gün hasta olduk foruma bakamadık, neler olmuş yaaa :o
Hayırlı olsun birader, sonunda canına tak etti anlaşılan. Tercihine bakılırsa da baya baya bir tak etmiş :D
Güle güle hep güzel günlerde kullan inşallah :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad kardeşim hayırlı uğurlu olsun, kendim almış gibi oldum çok sevindim.Senden güzel bir sürpriz bekliyordum ve işte bu dedim :alkis:
Maşallah çok güzel görünüyor.Senin elinde zamanla çok daha güzel olacağına eminim kardeşim :yukari-ok:
Cok sagol kardesim. Var ufak tefek islerimiz basladik bile yapmaya. Dun ilk sanayi mesaimizi yasadik. ;)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Rica ederim kardeşim. Merakla takipteyim neler var sırada ? :)
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Suan gorsel olarak herhangi birsey yok. Ilk etapta yururle ilgili birkac sorunu cozuyoruz. Gorsellere sonrasinda girisicez.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Mesaj alındı kardeşim.Maşallah nazar değmesin :nazar: ilgiyle ve merakla takipteyim :alkis:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun araç çok güzel gözüküyor. Zaten şu jantların yakışmadığı Alfa görmedim :)
Teşekkürler...
You are not allowed to view links.
Register or Login
Abi sağ kapıda bir sıkıntı mı var. ? You are not allowed to view links.
Register or Login
Ufak bir kozmetik sorun var kardeşim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Vay arkadaş iyi ki bir kaç gün hasta olduk foruma bakamadık, neler olmuş yaaa :o
Hayırlı olsun birader, sonunda canına tak etti anlaşılan. Tercihine bakılırsa da baya baya bir tak etmiş :D
Güle güle hep güzel günlerde kullan inşallah :)
Çok sağol Evren kardeşim.
Dediğin gibi artık dayanamadım. Bu bebek denk gelince alayım dedim.
çok güzel maşallah.
yay, sadece sol taraftan çift çıkışlı egzos ucu, en açık tonda cam filmi ile mis gibi olur bu..
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Vay arkadaş iyi ki bir kaç gün hasta olduk foruma bakamadık, neler olmuş yaaa :o
Hayırlı olsun birader, sonunda canına tak etti anlaşılan. Tercihine bakılırsa da baya baya bir tak etmiş :D
Güle güle hep güzel günlerde kullan inşallah :)
Çok sağol Evren kardeşim.
Dediğin gibi artık dayanamadım. Bu bebek denk gelince alayım dedim.
Önceki arabana yaptığın gibi güzel değişiklikler için konuyu takipteyim ;)
You are not allowed to view links.
Register or Login
çok güzel maşallah.
yay, sadece sol taraftan çift çıkışlı egzos ucu, en açık tonda cam filmi ile mis gibi olur bu..
Teşekkür ederim dostum.
Yürüyenle ilgili bakımlar bittikten sonra ufak ufak kozmetiğe de gireceğim. ;)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Vay arkadaş iyi ki bir kaç gün hasta olduk foruma bakamadık, neler olmuş yaaa :o
Hayırlı olsun birader, sonunda canına tak etti anlaşılan. Tercihine bakılırsa da baya baya bir tak etmiş :D
Güle güle hep güzel günlerde kullan inşallah :)
Çok sağol Evren kardeşim.
Dediğin gibi artık dayanamadım. Bu bebek denk gelince alayım dedim.
Önceki arabana yaptığın gibi güzel değişiklikler için konuyu takipteyim ;)
Bakalım dostum. Sindire sindire ilerlemeyi planlıyorum.
hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah
Hayırlı uğurlu olsun, birkaç gün bakmadık hemen bir bomba patlamış :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah
Eyvallah teşekkür ederim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı uğurlu olsun, birkaç gün bakmadık hemen bir bomba patlamış :)
Teşekkür ederim abi.
Benim içinde sürpriz bir bomba oldu :)
Hayırlı olsun .Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle..
GTV denilince hep bu klip aklıma gelir.Yıl 1996 Şarkı güzel araba güzel Ayşegül Aldinç başka bi güzel :D
http://www.youtube.com/watch?v=-JpY8__-kNY# (http://www.youtube.com/watch?v=-JpY8__-kNY#)
Tesekkurler @EscC
Klipte sponsor Alfa romeo.
;)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Murad abi hayırlı uğurlu olsun, vallahi kendim almış kadar mutlu oldum :) kazasız belasız güzel günlerde kullan :) Tekerin düz bassın :) :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad abi hayırlı uğurlu olsun, vallahi kendim almış kadar mutlu oldum :) kazasız belasız güzel günlerde kullan :) Tekerin düz bassın :) :nazar:
Eyvallah kardesim cok sagol.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hayırlı olsun Murat :) Kazasız belasız inşallah :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun Murat :) Kazasız belasız inşallah :nazar:
Teşekkür ederim dostum, çok sağol.
Hayirli ugurlu olsun cok guzel valla! Guzel gunlerde dilediginiz gibi kullanin kazasiz belasiz :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayirli ugurlu olsun cok guzel valla! Guzel gunlerde dilediginiz gibi kullanin kazasiz belasiz :)
Cok tesekkur ederim. Hepimize kazasiz belasiz surusler.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Maşallah kazasız belasız :nazar:
Hayırlı olsun kazasız belasız :nazar:
Teşekkür ederim arkadaşlar.
You are not allowed to view links.
Register or
Login You are not allowed to view links.
Register or
Login
Abi 147'den sonra neler dikkatini çekti, eminim gtv bambaşka bir dünyadır ama ufak bir karşılaştırma yazsan güzel olur :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Abi 147'den sonra neler dikkatini çekti, eminim gtv bambaşka bir dünyadır ama ufak bir karşılaştırma yazsan güzel olur :)
Kardeşim aslına bakarsan pek kullanamadım daha.
Araç serviste eksikleri tamamlanıyor.
Yürür olarak tabi çok fark var. Gücü fazlasıyla hissettiriyor. Bunun haricinde motor sesine zaten aşık oldum aracın.
Aracı çıkarttıktan sonra biraz deneyip diğer konuları da paylaşırım mutlaka.
Maddi kaygılardan uzak , sırf keyif için böyle araçlara binebilecek miyiz acaba ?
Allah kazadan uzak etsin , hayırlı olsun .
:nazar:
Kazasız belasız iyi günlerde inşallah; hayırlı olsun
Hayırlı olsun. Kazasız çekicisiz günler dilerim. Tek çekici gtv olsun :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maddi kaygılardan uzak , sırf keyif için böyle araçlara binebilecek miyiz acaba ?
Allah kazadan uzak etsin , hayırlı olsun .
:nazar:
Umarım bir gün kullanırsınız.
Teşekkür ederim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Kazasız belasız iyi günlerde inşallah; hayırlı olsun
Teşekkürler.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun. Kazasız çekicisiz günler dilerim. Tek çekici gtv olsun :)
Teşekkürler.
Aslında çekici benim titizliğimden geldi. Yürütebilirdim ama uğraşmak istemedim.
Dediğiniz gibi tek çekici Gtv olsun.
Hayırlı olsun öncelikle.
Iş yoğunluğundan pek giremiyorum maalesef.
Bugün biraz inceledim Gtv yi de kozmetik birkaç işlemden sonra süper olacak bence.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun öncelikle.
Iş yoğunluğundan pek giremiyorum maalesef.
Bugün biraz inceledim Gtv yi de kozmetik birkaç işlemden sonra süper olacak bence.
Teşekkür ederim Alper.
Evet şu işler bittikten sonra ufak ufak kozmetiğe başlayacağız.
>:D
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FlzVn3g.jpg&hash=f8f26e4ebbf1249bc400bab3870e1e85a0e15b49)
yapmak istedigim sey... motor kapaklari cikartip boyamak...
Harikasın! You are not allowed to view links.
Register or
Login
Masanın üstünde bu kadar güzel duruyorsa, motorun üstünde şahane olur. :nazar:
Acayip hoşuma gidiyor temiz motor kapağı:)
Güzel hareketler bunlar ;)
Ohhh mis gibi olmus , genlesme kabini es gecme sakin...
Çiçek çiçek :nazar:
•Tapatalk QV•
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
Benim değil ustamın mahareti. Aksam whatsapp tan bana sürpriz yaptı :)
Çok mutlu oldum. Çok özledim aracımı birkaç güne kavuşuyorum.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
Benim değil ustamın mahareti. Aksam whatsapp tan bana sürpriz yaptı :)
Çok mutlu oldum. Çok özledim aracımı birkaç güne kavuşuyorum.
Güngör usta yapmış sürprizi :)
2-3 kere uğradım gtvyi gördüm ama sizi göremedim. Bi dahakine denk geliriz inşallah
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
Benim değil ustamın mahareti. Aksam whatsapp tan bana sürpriz yaptı :)
Çok mutlu oldum. Çok özledim aracımı birkaç güne kavuşuyorum.
Güngör usta yapmış sürprizi :)
2-3 kere uğradım gtvyi gördüm ama sizi göremedim. Bi dahakine denk geliriz inşallah
Evet Güngör usta mutlu etti beni akşam akşam.
Haklısın aslında geçen hafta sonu için sözleşmiştik ama bizim bir acil hastalık durumu oldu. Birkaç gün hastanede geçirdik. Haber veremedim kusura bakma. Bu cumartesi sabah 10 dan sonra oradayım. Görüşürüz umarım.
Sanada kirmizi boya ile alfa romeo yazisina ince işçilik kalmiş. Güle güle kullan :)
Tapatalk
Maşallah motor kapakları çok güzel ve temiz görünüyor.merakla takipteyim :)
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Sanada kirmizi boya ile alfa romeo yazisina ince işçilik kalmiş. Güle güle kullan :)
Tapatalk
Teşekkür ederim Ata.
Onuda halledicez.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah motor kapakları çok güzel ve temiz görünüyor.merakla takipteyim :)
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bende bayıldım. :)
Murad abicim güzel fotoğraflarını bekliyoruz canavarın ;)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad abicim güzel fotoğraflarını bekliyoruz canavarın ;)
Cumartesi kavuşucam kardeşim. Ondan sonra bol bol çekeriz :)
2 haftalık hasretten sonra dün aracı teslim aldım.
You are not allowed to view links.
Register or
Login abi, You are not allowed to view links.
Register or
Login , You are not allowed to view links.
Register or
Login , You are not allowed to view links.
Register or
Login katılımıyla güzel bir sanayi mesaisi daha yaşadık.
Artık yürürle ilgili işlerimizi bitirdik.
Triger, baskı balata, bujiler, buji kabloları zaten değişmiş, klima bakımı yapılmıştı.
Son 2 haftada ise 4 fren balatamız değişti, şarj dinamosu arızası giderildi, rölanti kelebeği değişti, benzin pompası değişti, sibop ayarı yapıldı, arka stop değişti.
Sabah 9 da seri test sürüşüne çıkıldı... On puan ;)
Ufak tefek şeyler kaldı onları da çözeceğiz.
Şimdi biraz nefes arası verdikten sonra yine dostların yardımıyla kozmetik işlere girişeceğiz.
Birkaç foto...
Öncelik Güngör usta ve Tolga'nın harika çalışmasında
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FzEXnGB.jpg&hash=1212eb2b92c4b66bd622ab8f963527250b9751b2)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FjYZBqG.jpg&hash=0aded7edc9bdafc391d24740a122e0484b9c7a37)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FlzlE4k.jpg&hash=9d3d5ab09c9e783c5a03e97243468b01c5e94ce3)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FPE9QGQ.jpg&hash=34958eeb1e7b214c3868dae516b76f8745a517a2)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FkYoE0m.jpg&hash=cad47ca71fa62a04101eaf62d5aced478627c3cd)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FlzlE5r.jpg&hash=4afec2cbc7f46a562dead0f7789a8ba692bf5aba)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F02dyJZ.jpg&hash=b6adc91c14ca9619a72441ea859c012525976048)
Güle güle kullan maşallah :nazar: :clover:
Hayırlı olsun. Çok diri duran bi Gtv.
Teşekkürler arkadaşlar.
Kazasiz belasiz, çok güzel görünüyor :) sürüşü kendine aşik ettiriyor değil mi :)
Tapatalk
Maşallah abi , güle güle kullan :nazar: :clover:
Çok güzel maşallahı var süper olmuş:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Kazasiz belasiz, çok güzel görünüyor :) sürüşü kendine aşik ettiriyor değil mi :)
Tapatalk
Sabah erkenden ciktim temizledim sonra yollar bosken biraz deneyim dedim. Zaten ilkkez bu kadar detayli deneme sansim oldu. Tarif edilemez bi keyif
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Maşallah abi :nazar:
Arka stop belli etmiş kendini tekrardan iyi günlerde kullan.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah abi , güle güle kullan :nazar: :clover:
Kardesim cok sagol. Bekliyorum bu tarafa.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Çok güzel maşallahı var süper olmuş:)
Cok sagol. Seninkini de yakin takipteyim ;)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah abi :nazar:
Arka stop belli etmiş kendini tekrardan iyi günlerde kullan.
Cok sagol kardesim. Bir ara kopun gelin bu taraflara.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
:alkis: 8) :yukari-ok: :haydi: :clover: :nazar: :nazar: :nazar:
Herhalde anlamışsındır :D
Eyvallah dostum. Dun aldim selamini. ;)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Çok güzel maşallahı var süper olmuş:)
Cok sagol. Seninkini de yakin takipteyim ;)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bizimkilerin doğum günü aynı, aynı gün konu açtık:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Çok güzel maşallahı var süper olmuş:)
Cok sagol. Seninkini de yakin takipteyim ;)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bizimkilerin doğum günü aynı, aynı gün konu açtık:)
:)))
Dogru.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Maşallah Murad, makine bomba gibi :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah Murad, makine bomba gibi :nazar:
Olacak... Az biraz daha zaman gerekli :)
Ercan Gtv'yi çok sevmiş abi aman dikkat :))
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah abi , güle güle kullan :nazar: :clover:
Kardesim cok sagol. Bekliyorum bu tarafa.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Geleceğiz abi ilk fırsatta :) ama seni de bekliyoruz :))
Sent from my iPhone using Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ercan Gtv'yi çok sevmiş abi aman dikkat :))
Oyle oyle :)))
Abi onu da yap bunu da yap diyor. Dedim olum herseyi ben yapmayim birazda sen harca :))))
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah abi , güle güle kullan :nazar: :clover:
Kardesim cok sagol. Bekliyorum bu tarafa.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Geleceğiz abi ilk fırsatta :) ama seni de bekliyoruz :))
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ben yakin zamanda gelecegim kardesim haberlesiriz.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or
Login kardeşim hayırlı uğurlu olsun. harika çok beğendim :serefe:
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login kardeşim hayırlı uğurlu olsun. harika çok beğendim :serefe:
Cok sagol kardesim. Azurro gabbiano nasil?
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Murad abicim maşallah makinaya :)
Kazasız belasız :)
Bu arada şu GTV ve V6 TB yazılarınıda orijinal düzlemlerine alırsan süper olur çok aşağı yapıştırmışlar sanki ;)
:nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar:
Abi maşallah , daha da güzel olacak :nazar:
Canlı canlı sesini duymak istiyorum :(
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad abicim maşallah makinaya :)
Kazasız belasız :)
Bu arada şu GTV ve V6 TB yazılarınıda orijinal düzlemlerine alırsan süper olur çok aşağı yapıştırmışlar sanki ;)
:nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar:
Yenileri gelecek kardesim. Sagol.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Abi maşallah , daha da güzel olacak :nazar:
Canlı canlı sesini duymak istiyorum :(
Ilk firsatta kardesim. Kokpit seni bekliyor ;)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Masallah Murad abi. Eve gecince birde pcden bakayim su guzellige. :)
GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Masallah Murad abi. Eve gecince birde pcden bakayim su guzellige. :)
GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Sağol kardeşim. Senin de en kısa sürede Alfalanmanı diliyorum.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Masallah Murad abi. Eve gecince birde pcden bakayim su guzellige. :)
GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Sağol kardeşim. Senin de en kısa sürede Alfalanmanı diliyorum.
Sag ol abi . Ama nasil,ne zaman. :D Neyse hayirlisi. :)
GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Dejavu...
Tam açı olamamış.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZ1bA3k.jpg&hash=71a6cb40c565aab5de675c1181fef97d3bacc52b)
Murat foto :yukari-ok: yandan tamponla kaput arası boşluk :asagi-ok: :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Dejavu...
Tam açı olamamış.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZ1bA3k.jpg&hash=71a6cb40c565aab5de675c1181fef97d3bacc52b)
Bayıldım
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murat foto :yukari-ok: yandan tamponla kaput arası boşluk :asagi-ok: :)
Kozmetiğe başlayınca ilk sırada o var fakat biraz nefes almam lazım :)
Tırnak mı kırık ? Belkide basit maliyetsiz birşeydir...
You are not allowed to view links.
Register or Login
Tırnak mı kırık ? Belkide basit maliyetsiz birşeydir...
Sanırım sadece ayarsız.
şu yürüyen işlerin bitmesini bekledim. Zaten kaportaya gidecek araç ufak tefek işler için onu da o ara yaptırırım diye düşündüm.
Kolay gelsin :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Kolay gelsin :)
Eyvallah dostum çok sağol. :arkadasim:
You are not allowed to view links.
Register or
Login patron hayırlı olsun yeni gördüm ve çok sevindim :) Allah kazasız belasız güzel günlerde binmeyi nasip etsin.
ilk iş hemen plakaya gir :p
:arkadasim:
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login patron hayırlı olsun yeni gördüm ve çok sevindim :) Allah kazasız belasız güzel günlerde binmeyi nasip etsin.
ilk iş hemen plakaya gir :p
:arkadasim:
Eyvallah dostum çok sağol.
Valla plaka, arma, yazılar vs. onları en sona bırakmayı düşünüyorum.
Önce birkaç küçük ezik çizikler var onları halledeyim diye düşünüyorum.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login patron hayırlı olsun yeni gördüm ve çok sevindim :) Allah kazasız belasız güzel günlerde binmeyi nasip etsin.
ilk iş hemen plakaya gir :p
:arkadasim:
Eyvallah dostum çok sağol.
Valla plaka, arma, yazılar vs. onları en sona bırakmayı düşünüyorum.
Önce birkaç küçük ezik çizikler var onları halledeyim diye düşünüyorum.
yavaş yavaş yaparsın finalde çok güzel birşey çıkacağına eminim :)
güzel günlerde kullan. :nazar:
Şarap gibi araba gerçekten .
Keyifli sürüşler diliyorum :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Şarap gibi araba gerçekten .
Keyifli sürüşler diliyorum :nazar:
Teşekkür ederim.
Hayırlı olsun You are not allowed to view links.
Register or
Login. GTV çok güzel maşallah :clover:. Her gördüğümde iç geçirdiğim ama bi türlü cesaret edemediğim arabalardan. 147'den sonra sonra nasıl hissettiriyor?
Tarif edilemez. Yasamak lazim :)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Onu bunu bilmem çok güzel ivmeleniyor 8)
:nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Onu bunu bilmem çok güzel ivmeleniyor 8)
:nazar:
Fena, çok fena :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Onu bunu bilmem çok güzel ivmeleniyor 8)
:nazar:
Fena, çok fena :nazar:
Bu daha başlangıç. :D
Araç sağlıklı yürümeye başlayınca hemen kafada başka şeyler canlanıyor. :rock:
Tehlike kokulari aliyorum :)
Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Tehlike kokulari aliyorum :)
Tapatalk
Dün senin konuyu baştan sona hatim ettim.
Senden öğreneceğim ve alacağım destek çooookkkkk :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Tehlike kokulari aliyorum :)
Tapatalk
Dün senin konuyu baştan sona hatim ettim.
Senden öğreneceğim ve alacağım destek çooookkkkk :)
Yardimci olabilecegim bir sey varsa seve seve :) bende bubara bir kac parca degisikligine gidecegim, 200den sonra basic kesiyor araba çözüm ariyorum.
Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Tehlike kokulari aliyorum :)
Tapatalk
Dün senin konuyu baştan sona hatim ettim.
Senden öğreneceğim ve alacağım destek çooookkkkk :)
Yardimci olabilecegim bir sey varsa seve seve :) bende bubara bir kac parca degisikligine gidecegim, 200den sonra basic kesiyor araba çözüm ariyorum.
Tapatalk
Takipteyim patron.
Ata'm izindeyiz :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Tırnak mı kırık ? Belkide basit maliyetsiz birşeydir...
Sanırım sadece ayarsız.
şu yürüyen işlerin bitmesini bekledim. Zaten kaportaya gidecek araç ufak tefek işler için onu da o ara yaptırırım diye düşündüm.
You are not allowed to view links.
Register or
Login bu sorunun cevabini anlatmisti. bende de ayni problem var henuz yapamadim
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Tırnak mı kırık ? Belkide basit maliyetsiz birşeydir...
Sanırım sadece ayarsız.
şu yürüyen işlerin bitmesini bekledim. Zaten kaportaya gidecek araç ufak tefek işler için onu da o ara yaptırırım diye düşündüm.
You are not allowed to view links.
Register or Login bu sorunun cevabini anlatmisti. bende de ayni problem var henuz yapamadim
Aynen gtv'de 2 adet kaputu kapatan kilit mekanizmasi var. Telinden ayar yaparak boşluğu kapatmak mümkün.
Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Tırnak mı kırık ? Belkide basit maliyetsiz birşeydir...
Sanırım sadece ayarsız.
şu yürüyen işlerin bitmesini bekledim. Zaten kaportaya gidecek araç ufak tefek işler için onu da o ara yaptırırım diye düşündüm.
You are not allowed to view links.
Register or Login bu sorunun cevabini anlatmisti. bende de ayni problem var henuz yapamadim
Aynen gtv'de 2 adet kaputu kapatan kilit mekanizmasi var. Telinden ayar yaparak boşluğu kapatmak mümkün.
Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or
Login randevu alayim bnmkine ayari nezaman yapiyoz :)
Maşallah çok güzel görünüyor kardeşim.Çok merak ediyorum şu GTV'leri inşallah bir gün binmek nasip olur :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah çok güzel görünüyor kardeşim.Çok merak ediyorum şu GTV'leri inşallah bir gün binmek nasip olur :)
Ne zaman yolun düşerse beklerim kardeşim. :arkadasim:
Muradım senin yolunda artık bizim buralara düşşe :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah çok güzel görünüyor kardeşim.Çok merak ediyorum şu GTV'leri inşallah bir gün binmek nasip olur :)
Ne zaman yolun düşerse beklerim kardeşim. :arkadasim:
Eyvallah çok sağolasın kardeşim böyle söylemen bile yeter :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Muradım senin yolunda artık bizim buralara düşşe :)
Kardesim her an aklimda valla bir haftadir misafirlerim var. Onumuzdeki hafta bosa cikar cikmaz oralardayim. :)))
Murad abi ben de özledim valla görüşemiyoruz hiç cidden bizim buralara yolun düşerse haber verde bi görelim yüzünü yahu :) :arkadasim:
Kardesim Gtv miz var. Her hafta sonu hemen hemen sanayideyiz :)
Haberlesiriz.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Kardesim Gtv miz var. Her hafta sonu hemen hemen sanayideyiz :)
Haberlesiriz.
yarın gelcek misin?
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Kardesim Gtv miz var. Her hafta sonu hemen hemen sanayideyiz :)
Haberlesiriz.
yarın gelcek misin?
Yarin gelemiycem abi misafirlerim var. Ama haftaya bi ihtimal ugramaya calisacagim. Haber veririm.
tamamdır başkan. gtvler de bi tanışsın artık :clover: :D
You are not allowed to view links.
Register or
Login bir iki foto, video filan gönder, canlandır şu başlığı :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login bir iki foto, video filan gönder, canlandır şu başlığı :)
Abi hem yil sonu is yogunlugu, hem yigenim dogdu, hem misafir derken pek bakamadim gtv ye bu aralar. En kisa zamanda atarim resim.
.
[IMG]http://i.hizliresim.com/l0LGGk.jpg[/img]
You are not allowed to view links.
Register or Login
[IMG]http://i.hizliresim.com/l0LGGk.jpg[/img]
Adet yerini bulsun :)
Maşallahh :nazar:
:alkis: :nazar: :alfisti:
Country Man :lol: Ördek gibi durmuş yanınızda.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Country Man :lol: Ördek gibi durmuş yanınızda.
Hakikaten fotoğrafın tadını kaçırmış.
Masallah,GTV ve yanindaki makine guzelde ,digeri olmamis. :)
GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Masallah,GTV ve yanindaki makine guzelde ,digeri olmamis. :)
GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Haklisin kardesim.
Murat inşallah yandaki babayiğidede sahip olursun :) O makine satılıktı bu arada...
baktım ilanı kalkmış..
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murat inşallah yandaki babayiğidede sahip olursun :) O makine satılıktı bu arada...
baktım ilanı kalkmış..
Abi valla o biraz zor gibi. :)
Her otoparka girdiğimde, yan tarafı boşsa mutlaka yanına park ediyorum yakından inceleyebilmek için.
Fakat o aracı yürütme maliyeti beni fena bozar :)
Ve mesai baslar...
[IMG]http://i.hizliresim.com/O3ZzWA.jpg[/img]
Burası neresi ? avrupa yakasında sanırsam.
Cumartesi mesaiside çok güzel olur arkadaşlarla denk gelinir çay içilir ayaküstü sohpetler yapılır severim ben cumartesiyi sanayide.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Burası neresi ? avrupa yakasında sanırsam.
Cumartesi mesaiside çok güzel olur arkadaşlarla denk gelinir çay içilir ayaküstü sohpetler yapılır severim ben cumartesiyi sanayide.
Bostanci. Gungor usta.
Gungor usta is basinda.
[IMG]http://i.hizliresim.com/oYZWoQ.jpg[/img]
Bugun yavruyu ilk kez uzun yolda deneme firsatim oldu. Dinledim, izledim, yolunda gitmeyen ufak tefek seyler varmi bunlari gorme firsatim oldu. Araci ilk kez araliksiz 2 saat boyunca zaman zaman dusuk devirde, zaman zaman yuksek devirlerde denedim. Yolunda gitmeyen isleri de not alarak yine yoluna koymaya calisacagiz. 400 km lik bir macera yasadik. Guzel oldu.
[IMG]http://i.hizliresim.com/O3N22D.jpg[/img]
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/14/c5378008f584cef7b296c87b055d771b.jpg[/img]
Çok daha yakışıklı olmuş.8c ile hiç ısınamamıştım
Bizde isinamamistik kardesim. :)
Bunlari da idareten taktik. Kendi jantlarini bekliyor.
Ben bunları sevmedim abi ya :) neyse ki yerine beklenen iyi bir şey olacak :)
Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ben bunları sevmedim abi ya :) neyse ki yerine beklenen iyi bir şey olacak :)
Tapatalk
Kardeşim ben güzel duracağına hiç ihtimal vermiyordum bu jantın Gtv ye ama takınca yakından gören herkes çok beğendi. Belki de 8c işkencesinden sonra bu jant gözümüze güzel göründü. Tabi ki jantımız bu değil ;)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ben bunları sevmedim abi ya :) neyse ki yerine beklenen iyi bir şey olacak :)
Tapatalk
Kardeşim ben güzel duracağına hiç ihtimal vermiyordum bu jantın Gtv ye ama takınca yakından gören herkes çok beğendi. Belki de 8c işkencesinden sonra bu jant gözümüze güzel göründü. Tabi ki jantımız bu değil ;)
Anıl'da bu jantlar ve spacerlar ile kullaniyor gtv'sini. Aslında çok güzel bir jant ama ben spider'da seviyorum gtv'de sevemedim :) içine sindiyse arkaya kesin spacer tak, kendine gelir direkt.
Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ben bunları sevmedim abi ya :) neyse ki yerine beklenen iyi bir şey olacak :)
Tapatalk
Kardeşim ben güzel duracağına hiç ihtimal vermiyordum bu jantın Gtv ye ama takınca yakından gören herkes çok beğendi. Belki de 8c işkencesinden sonra bu jant gözümüze güzel göründü. Tabi ki jantımız bu değil ;)
Anıl'da bu jantlar ve spacerlar ile kullaniyor gtv'sini. Aslında çok güzel bir jant ama ben spider'da seviyorum gtv'de sevemedim :) içine sindiyse arkaya kesin spacer tak, kendine gelir direkt.
Tapatalk
Jantlar gelene kadar bunlarlayiz :)
8c janttan daha güzel durmuş . Gelecek jantlarla efsane olacak 8)
Bu jant 156'nın hakkı ama ,GTV'de de güzel durmuş. :nazar:
Her haliyle 8C'lerden daha iyi abi.
Teşekkürler arkadaşlar.
Başlığı çok fazla aktifte tutamıyorum ama bu arada bir çok iş yapılıyor.
Hafta sonları genelde sanayideyiz. Yürüyen restorasyonları devam etmekte. Sona geldik diyebiliriz.
Yakın zamanda You are not allowed to view links.
Register or
Login ın desteğiyle iç dış görsel restorasyona başlayacağız. Malumunuz aracın gerek yürüyen, gerekse iç dış görsel aksamları kolay bulunmuyor. Yüzüne karşı söyledim buradan da tekrar teşekkür edeyim kendisine. Tolga olmasa bu aracı kullanmak benim için hayal olurdu. Keza hem fikri açıdan hem de parça konusunda yardımı sonsuz.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FaozGvQ.jpg&hash=5f1d8423e4af7f435cd094a1f82fee716b1b0fac)
Ona küçük sürprizler yapın :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ona küçük sürprizler yapın :)
Hafta sonu çok işimiz var. Cuma için izin alıcam. 2 gün sanayideyim. :) Biraz yol alalım.
Abi hayırlı olsun güle güle bastırın :D kaç kayme bu saatcik :)
OZO..!!!
You are not allowed to view links.
Register or Login
Abi hayırlı olsun güle güle bastırın :D kaç kayme bu saatcik :)
OZO..!!!
Çok pahalı bişey değil kardeşim sanırım 90 TL bişeydi ama önemli olan bizim orta konsolda ki klasik saatin yerine tam uyuyor olması :)
Görsel olarak orjinal parça gibi uyumlu.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ona küçük sürprizler yapın :)
Hafta sonu çok işimiz var. Cuma için izin alıcam. 2 gün sanayideyim. :) Biraz yol alalım.
Cuma gelme ihtimalim şu an için çok düşük görünüyor ama cumartesi inşallah beraberiz.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Abi hayırlı olsun güle güle bastırın :D kaç kayme bu saatcik :)
OZO..!!!
Çok pahalı bişey değil kardeşim sanırım 90 TL bişeydi ama önemli olan bizim orta konsolda ki klasik saatin yerine tam uyuyor olması :)
Görsel olarak orjinal parça gibi uyumlu.
İşlevsel olarak nasıl abi , başka araçta falan gördünüz mü doğru gösteriyor mu ?
OZO..!!!
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Abi hayırlı olsun güle güle bastırın :D kaç kayme bu saatcik :)
OZO..!!!
Çok pahalı bişey değil kardeşim sanırım 90 TL bişeydi ama önemli olan bizim orta konsolda ki klasik saatin yerine tam uyuyor olması :)
Görsel olarak orjinal parça gibi uyumlu.
İşlevsel olarak nasıl abi , başka araçta falan gördünüz mü doğru gösteriyor mu ?
OZO..!!!
Kulananlar var. Kötü yorum okumadım herkes memnun. Takınca göreceğiz. Satıcı garanti verdi. Hoş olmayan bişey olursa geri veririz gider. :)
Benim gtv'de hali hazırda bağlı. Gayet sağlıklı okuyor basıncı, en fazla 0.1~0.2 sapma vardır.
Tam bir fiyat performans ürünü.
Gtv'lerin kadranlarıyla çok uyumlu olduğundan gtv'de gördüğüm en iyi ürün olabilir. Bir de vdo'nun var ama o bu kadar uyumlu değil.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Benim gtv'de hali hazırda bağlı. Gayet sağlıklı okuyor basıncı, en fazla 0.1~0.2 sapma vardır.
Tam bir fiyat performans ürünü.
Gtv'lerin kadranlarıyla çok uyumlu olduğundan gtv'de gördüğüm en iyi ürün olabilir. Bir de vdo'nun var ama o bu kadar uyumlu değil.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ona küçük sürprizler yapın :)
Hafta sonu çok işimiz var. Cuma için izin alıcam. 2 gün sanayideyim. :) Biraz yol alalım.
Cuma gelme ihtimalim şu an için çok düşük görünüyor ama cumartesi inşallah beraberiz.
Cumartesi görüşürüz kardeşim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Benim gtv'de hali hazırda bağlı. Gayet sağlıklı okuyor basıncı, en fazla 0.1~0.2 sapma vardır.
Tam bir fiyat performans ürünü.
Gtv'lerin kadranlarıyla çok uyumlu olduğundan gtv'de gördüğüm en iyi ürün olabilir. Bir de vdo'nun var ama o bu kadar uyumlu değil.
Peak attığında uyarısı veya ışık durumu nedir abi ?
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Benim gtv'de hali hazırda bağlı. Gayet sağlıklı okuyor basıncı, en fazla 0.1~0.2 sapma vardır.
Tam bir fiyat performans ürünü.
Gtv'lerin kadranlarıyla çok uyumlu olduğundan gtv'de gördüğüm en iyi ürün olabilir. Bir de vdo'nun var ama o bu kadar uyumlu değil.
Peak attığında uyarısı veya ışık durumu nedir abi ?
Üzerinde herhangi bi ışıklı uyarı durumu yok. Takınca anlayacağız kardeşim.
You are not allowed to view links.
Register or
Login Peak uyarı mekaniklerde olmuyor, onun için kaliteli bir digital almak lazım. Bunda peak gözle takipli :)
Sen kendin için düşünüyorsan uygun fiyatlı digital swoosh'un göstergesini tercih edebilirsin.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Peak uyarı mekaniklerde olmuyor, onun için kaliteli bir digital almak lazım. Bunda peak gözle takipli :)
Sen kendin için düşünüyorsan uygun fiyatlı digital swoosh'un göstergesini tercih edebilirsin.
Şu defilerden alayım diyorum abi , sahibinden de falan dediğinin satışı var mı ?
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Peak uyarı mekaniklerde olmuyor, onun için kaliteli bir digital almak lazım. Bunda peak gözle takipli :)
Sen kendin için düşünüyorsan uygun fiyatlı digital swoosh'un göstergesini tercih edebilirsin.
Şu defilerden alayım diyorum abi , sahibinden de falan dediğinin satışı var mı ?
Defileri tavsiye etmem, çok çeşit kalitede replikalar mevcut heryerde(sahibinden vs) ama 10 kişiden şansa 3 kişinin ki düzgün çıkıyor. Sensörleri falan iyi değil.
Hatta evde bende 2 tane defi yağ basınç 1 tane de boost var, hepsi patates :)
Maslak BTG getiriyordu bir ara Swoosh ama şu an ne durumda bilmiyorum. Alternatif olarak da techturkey'de güzel saatler satılıyor, en son orjinal greedy gördüm. Ordan biraz takip edersen güzel birşey denk getirebilirsin uygun fiyata.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Peak uyarı mekaniklerde olmuyor, onun için kaliteli bir digital almak lazım. Bunda peak gözle takipli :)
Sen kendin için düşünüyorsan uygun fiyatlı digital swoosh'un göstergesini tercih edebilirsin.
Şu defilerden alayım diyorum abi , sahibinden de falan dediğinin satışı var mı ?
Defileri tavsiye etmem, çok çeşit kalitede replikalar mevcut heryerde(sahibinden vs) ama 10 kişiden şansa 3 kişinin ki düzgün çıkıyor. Sensörleri falan iyi değil.
Hatta evde bende 2 tane defi yağ basınç 1 tane de boost var, hepsi patates :)
Maslak BTG getiriyordu bir ara Swoosh ama şu an ne durumda bilmiyorum. Alternatif olarak da techturkey'de güzel saatler satılıyor, en son orjinal greedy gördüm. Ordan biraz takip edersen güzel birşey denk getirebilirsin uygun fiyata.
Bu Swoosh un bir tane head up display'i satılık onun içeriği nedir abi bilgin var mı ?
Murad abi kusura bakma biraz baltaladım başlığı ya :(
Keyfine bak kardeşim sorun yok You are not allowed to view links.
Register or
Login
Hayırlı olsun Murad abi. GTV'nin eksikler tamamlanıyor birer birer. :serefe:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun Murad abi. GTV'nin eksikler tamamlanıyor birer birer. :serefe:
Teşekkür ederim kardeşim.
Mümkün olduğunca yapmaya çalışıyoruz.
Maalesef 147 kadar kolay yürüyemiyor işleri ama ilerliyoruz yavaş yavaş.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZL9oLk.jpg&hash=10a859c7ac908fe3034955b007a7c200d5008859)
Önce
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZLXdXk.jpg&hash=cd7d04b342a8bf5066067aba2548a2198aec0653)
Sonra
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FBZa2GG.jpg&hash=eaa4baf05b413cfa885fecc225b0ac4b06665228)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F396o4M.jpg&hash=836f57830b51ecc13c82c57714f800fe370a4d5d)
Turbo saati
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FYvQbED.jpg&hash=e139534c59c1574e86bd55fde3c1be266fb6a5f9)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZLXdz0.jpg&hash=0356a71f13dadda640d740229ec29449e5f98cd2)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FGvmzWy.jpg&hash=3be3f41c0c78c18e1199024e17617657bf617e08)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FYvQbpa.jpg&hash=64c0167a6a8919b6c6f3ea7809781f64c13a78bf)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FQRLMGV.jpg&hash=3dc9c66f560aba0c72b149e790b664fb1135fd0d)
Made by You are not allowed to view links.
Register or
Login (https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fkj9vRm.jpg&hash=2142c60c9aaa40e3a4b9b08fa581a71ca914fcad)
Bu başlıkta o kadar çok teşekkür ettim ki ona ve daha çok edecek gibi görünüyorum. Emeklerin ve yardımın için sonsuz teşekkür ederim You are not allowed to view links.
Register or
Login kardeşim. Bu Gtv de emeğin o kadar çok ki ve olmaya devam edecek inşallah. Bugün fikirleriyle de destek veren You are not allowed to view links.
Register or
Login Kerem kardeşim ve turbo saatinin hortumunun motora bağlantısında adeta fabrikasyon iş çıkaran Güngör ustaya da teşekkürler.
Başkan güle güle kullan, oem desen inanırlar o kadar güzel ve orjinal oldu. Hep bieraber ufak ufak iyileştiricez gtvlerimizi.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FlkqEjX.jpg&hash=77d88bb3a4e93a349faef281e86bae914d902460)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FVl9Ean.jpg&hash=ecd6d230160f69af5dabe9aeaa919aef4c275c0e)
Aynen oyle kardesim.
Ön konsolun orjinal rengine dönmesi , boost saatinin aynı orjinallikle yerini alması çok güzel :yukari-ok:, gözüme batan ufak ayrıntıları dikkate alırsınız diye söylüyorum alpine 9800 serisi cd çalar+orjinal kesim paspaslar ufak ayrıntılar ama es geçmeyin
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ön konsolun orjinal rengine dönmesi , boost saatinin aynı orjinallikle yerini alması çok güzel :yukari-ok:, gözüme batan ufak ayrıntıları dikkate alırsınız diye söylüyorum alpine 9800 serisi cd çalar+orjinal kesim paspaslar ufak ayrıntılar ama es geçmeyin
Tesekkurler.
Vay vay neler olmuş biz yokken:)
Güzel olmuş konsol, ferahladım bende bunu görünce ;)
Harareti yüksek gördüm birde ?
Bir türlü bulamadığımız basınç göstergesi ne de güzel olmuş :clover:
You are not allowed to view links.
Register or
Login arabaya elinin deydigi hemen belli oluyor kardesim :) masallah kazasiz belasiz guzel gunlerde binersin umarim :arkadasim:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Vay vay neler olmuş biz yokken:)
Güzel olmuş konsol, ferahladım bende bunu görünce ;)
Harareti yüksek gördüm birde ?
Eyvallah Abi kulaklarini cinlattik bugun. Gelir mi dedik. Hararet konusunda bi sorun yok abi. Cok sıkısık trafikte boyle oluyor biraz hizlaninca asagi iniyor.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bir türlü bulamadığımız basınç göstergesi ne de güzel olmuş :clover:
Eyvallah kardesim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login arabaya elinin deydigi hemen belli oluyor kardesim :) masallah kazasiz belasiz guzel gunlerde binersin umarim :arkadasim:
Tesekkur ederim kardesim. Cok destek aliyorum dostlardan gtv konusunda. Aslinda bu huner onlarin elinden cikiyor.
abi hayırlı olsun çok orjin durmuş :nazar:
Çok güzel oluyor çok
You are not allowed to view links.
Register or Login
abi hayırlı olsun çok orjin durmuş :nazar:
Eyvallah kardesim. Olum bekledik seni bugun ya. Getir sunu bana :)))
You are not allowed to view links.
Register or Login
Çok güzel oluyor çok
Tesekkurler.
Süper olmus denecek başka Birsey bulamadım :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Süper olmus denecek başka Birsey bulamadım :nazar:
Tesekkur ederim.
Oha! gösterge çok iyi olmuş.
Elinize sağlık.
Vallahi mukemmel. Orjinal olsa bu kadar olur. Elinize saglik.
Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Elinize sağlık valla süper olmuş.
Bu atada hararet pek iyi değil yalnız bence Termostat diye bağırıyor bi kontrol ettir. Daha düşük dereceli Termostat tak derim ben.
Buarada bugün pek görüşemedik kusura bakma yaa.
Abi harika olmuş gerçekten süper. Ekip sağlam yapılan işler konuşuyor :)
OZO..!!!
Hey maşallah. Süper olmuş, GTVlere birşeyler yapıldıkça kendi arabama yapılmış gibi seviniyorum:)
Hepinize tesekkur ederim arkadaslar.
Ben whatsuppdan görmüş yazmiştim. Basıç saati konumu işçiliği süper süper süper. Konsol yeni rengi ile resmen kendine gelmiş.
Ellerinize sağlık abi valla araba resmen gülumsüyor :D
Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ben whatsuppdan görmüş yazmiştim. Basıç saati konumu işçiliği süper süper süper. Konsol yeni rengi ile resmen kendine gelmiş.
Ellerinize sağlık abi valla araba resmen gülumsüyor :D
Tapatalk
Tesekkur ederim kardesim. Uzakta da olsan senin de destegini cok aliyorum. Inan konsolu halledince araci yeni almis gibi mutlu oldum. En takildigim yerdi. Renge bayildik. Ufak ufak ilerliyoruz.
Yoruma bile gerek olmayacak kadar güzel.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yoruma bile gerek olmayacak kadar güzel.
Tesekkur ederim kardesim.
Abi harika olmuş :D
Sent from my iPhone using Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Abi harika olmuş :D
Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim kardeşim. ;)
Beni yoncalarla şımartıyorsun Murad, teşekkür ederim :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Beni yoncalarla şımartıyorsun Murad, teşekkür ederim :)
Emeklerinin karşılığı asla olamaz kardeşim. Sana karşı mahçubiyetimin ufak bi tesellisi benim için.
İyi günlerde kullan.
Güzel bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık...Yukarıda hararet için normal demişsiniz ama pek normal görünmüyor, en fazla çıkacağı 95, yolda 80 civarı, sıkışık trafikte olsa yaz da olsa ben o rakamları hiç görmedim. Bir kere gördüm, onda da conta yandı :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Güzel bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık...Yukarıda hararet için normal demişsiniz ama pek normal görünmüyor, en fazla çıkacağı 95, yolda 80 civarı, sıkışık trafikte olsa yaz da olsa ben o rakamları hiç görmedim. Bir kere gördüm, onda da conta yandı :)
Eyvallah Anıl teşekkürler.
Şuan serviste, bununla birlikte bir kaç iş daha var hepsine bakılıyor. Sonradan bende normal olmadığını anladım. Bizimki 110-120 lerde geziyor.
Bence pek kullanma cunku conta yakabilir,işin kötü tarafi conta pek pahali degilde,montaj icin motor iniyor :-[ Benimki 90'da fan aciyor,yazin bile max 95 oluyor,conta,termostat hersey yeni.
bu sıcaklıklara çıkması normal değil bence de. soğutma sisteminin elden geçmesi lazım kesinlikle. umarım contaya zarar vermemiştir ama hazırlıklı olmanı tavsiye ederim :(
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bence pek kullanma cunku conta yakabilir,işin kötü tarafi conta pek pahali degilde,montaj icin motor iniyor :-[ Benimki 90'da fan aciyor,yazin bile max 95 oluyor,conta,termostat hersey yeni.
Termostat 2-3 hafta önce sıfır olarak değişti. Sanırım fan da sorun var benim. 2. kademede sorun var diye düşünüyorum. Bakacaklar, şuan serviste. Teşekkür ederim uyarın için.
You are not allowed to view links.
Register or Login
bu sıcaklıklara çıkması normal değil bence de. soğutma sisteminin elden geçmesi lazım kesinlikle. umarım contaya zarar vermemiştir ama hazırlıklı olmanı tavsiye ederim :(
Şuan serviste zaten. Contaya zarar verecek bir durum oluşsa hissederdim anlardım diye tahmin ediyorum. Zaten çok sık kullanmıyorum ama o conta yakma seviyesinde bir durum yok. Anıl söyleyince tekrar kontrol ettirdim. Contaya zarar verecek bir durum yok. Ki zaten araç her hafta sonu serviste. Tüm yürüyen, motor, ateşleme elden geçti ve geçmeye devam ediyor. Öyle çok vahim bir durum olsa şimdiye dek anlaşılırdı, görülürdü diye tahmin ediyorum. Yine de uyarı için teşekkür ederim.
normalde bende de 90ı geçmiyor, çok dur kalkta 95e yaklaşıyor, sıcak fanı çalıştırarak 90'a düşürüyorum.
Fanların teki çalışmazsa da bu şekilde sıcaklık yükselebilir.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Fanların teki çalışmazsa da bu şekilde sıcaklık yükselebilir.
1 fanın açmadığını fark ettik Anıl. Bu sırada radyatörde kaçak olduğu da tespit edildi. Radyatördeki kaçak tamir ile giderilmezse sıfır alıp takacağız. Hazır ön taraf sökülmüşken, uzun zamandır kafamı kurcalayan intercooler da ki ufak kaçak da giderilecek ve temizlenecek, farlar temizlenecek, yeni bujilerimiz takılacak, tüm ateşleme gözden geçirilecek, birkaç ufak elektriksel sorun giderilecek, turbo elden geçirilecek, Rpm sensörü değişecek,emniyet kemerleri yenilenecek vs. vs. vs :)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FORlq55.jpg&hash=043cbed99f39f0850c285882d086f9f6cadc7c39)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZLqDqA.jpg&hash=039c1e28b91222b1cb86d3c21ab115f94397ea98)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FN5oqoP.jpg&hash=0b8d2223638d1223beebbc4e89edb0eae4295d3b)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F7oLkJW.jpg&hash=acb1c3ac74083f8faa2869c11dc7d1f12454c7a5)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FQRnA33.jpg&hash=f1b5e8fc19ea69194fcc6ebc59aa2e8079d84bb6)
Farlar temizlendi ve bakalitler boyandı. Radyatör, intercooler, bujiler, elektriksel aksaklıklar vs. You are not allowed to view links.
Register or
Login ın yardımlarıyla hepsi giderildi. 5 aydır süren yürüyen ile ilgili bakım çalışmaları nihayete ulaşarak yerini keyife bıraktı.
Bakalit boyası konusunda tekrar ellerine sağlık kardeşim You are not allowed to view links.
Register or
Login (https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FRJjQEG.jpg&hash=ebbae2c650683f570b46f23ab18415a49287ebb4)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FLpjQdJ.jpg&hash=dbb079183befee8156108d1f4c8bcdc8e1b69d6e)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fq4zE23.jpg&hash=4f3b8e470d7595b00379946917a81223444282f9)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fao7XyO.jpg&hash=5d22665098fada872c9d5c9233d887ea8f7f7903)
You are not allowed to view links.
Register or
Login abi hayırlı olsun , keyifle sür :yukari-ok:
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login abi hayırlı olsun , keyifle sür :yukari-ok:
Sağol kardeşim. Süreceğim artık sanırım. ;)
Maşallah, çok güzel oldu. Yeniden doğmasını sağladın başkan gtv'nin, "Ağır bakım" kavramının karşılığını gördü.
Ne gerekiyorsa yapıldı gerçekten.
Keyifle sürme vakti geldi :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah, çok güzel oldu. Yeniden doğmasını sağladın başkan gtv'nin, "Ağır bakım" kavramının karşılığını gördü.
Ne gerekiyorsa yapıldı gerçekten.
Keyifle sürme vakti geldi :)
Ağır oldu harbiden :)
Maşallah abicim , bittiyse artık kazasız belasız keyifli gazlamalar. :nazar: :clover:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah abicim , bittiyse artık kazasız belasız keyifli gazlamalar. :nazar: :clover:
Teşekkür ederim kardeşim. Valla ancak yürüyen bitti. Önümüzde ki birkaç ay içerisinde eğer bi terslik olmazsa iç dış görsel işleri bitirmeyi planlıyorum. Ancak o zaman içim rahat binebileceğim :)
çok güzel oluyor çook :alkis: :nazar:
Maşallah diyelim nazar değmesin
Teşekkürler arkadaşlar.
Masallah, guzel guzel kullan canli canli da gorduk makineyi.
Gözün aydın, tevzi makarasıda değiştir sen değişmediyse >:D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Masallah, guzel guzel kullan canli canli da gorduk makineyi.
Eyvallah dostum. Dışını da bitirsek rahatlıycam :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Gözün aydın, tevzi makarasıda değiştir sen değişmediyse >:D
6542165. kez değişti abi tevzi makarası, hazır o değişmişken oringlerde eksik kalmasın diye 65218. kez onu da değiştirdik :lol:
Sen sanayiye gelmeyince içimizde bi boşluk oluyor abi bi daha böyle yapma :)
Lift olayını da sorun etme abi, ben kaldırırım sen altıma girersin :D
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Gözün aydın, tevzi makarasıda değiştir sen değişmediyse >:D
6542165. kez değişti abi tevzi makarası, hazır o değişmişken oringlerde eksik kalmasın diye 65218. kez onu da değiştirdik :lol:
Sen sanayiye gelmeyince içimizde bi boşluk oluyor abi bi daha böyle yapma :)
Lift olayını da sorun etme abi, ben kaldırırım sen altıma girersin :D
Bu hafta başka işler hallettim, 166 için verimli bir hafta sonu oldu. Detayları sonra anlatırım :)
Şimdi cevap verirdim lift konusuna ama ayıp olur diğer arkadaşlara >:D
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Gözün aydın, tevzi makarasıda değiştir sen değişmediyse >:D
6542165. kez değişti abi tevzi makarası, hazır o değişmişken oringlerde eksik kalmasın diye 65218. kez onu da değiştirdik :lol:
Sen sanayiye gelmeyince içimizde bi boşluk oluyor abi bi daha böyle yapma :)
Lift olayını da sorun etme abi, ben kaldırırım sen altıma girersin :D
Bu hafta başka işler hallettim, 166 için verimli bir hafta sonu oldu. Detayları sonra anlatırım :)
Şimdi cevap verirdim lift konusuna ama ayıp olur diğer arkadaşlara >:D
Hahahah :haydi:
Masallah abi,piril piril parlamis. Kazasiz belasiz.
Gidişide değişmiştir şimdi miss olmuştur :)
Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Masallah abi,piril piril parlamis. Kazasiz belasiz. 
Sağol kardeşim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Gidişide değişmiştir şimdi miss olmuştur :)
Tapatalk
En son 2 hafta önce kullanmıştım, bu kez bindiğimde belirgin şekilde iyileşme vardı. You are not allowed to view links.
Register or
Login Kerem de test etti onayladı :)
Hararet ne durumda?
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hararet ne durumda?
Abi 2 fanda harıl harıl çalışıyor bu halloldu. Eskisi kadar değil ama 90 ın biraz üzerinde yine fakat biliyorsun ''Normal''. Alfa camiasında ki ustaların tamamına yakını bu yüksekliğin normal olduğu konusunda birleşti. :)
çık artık şu sanayiden murat :) şaka bi yana bu kadar uğraştan sonra ağzın kulaklarında sürmek nasip olsun uzun süre artık.benimkide 5 gündür zeki abide,akşamları balkondan boşluğa bakıp bi sigara daha yakıyorum yahu.
bu tevzi makarası ne iş yapar,yada değişim gerektiğinin belirtileri nelerdir,ne sıkıntı yaparda belli eder.
You are not allowed to view links.
Register or Login
bu tevzi makarası ne iş yapar,yada değişim gerektiğinin belirtileri nelerdir,ne sıkıntı yaparda belli eder.
Bobinde üretilen akımın, hangi silindire iletileceğini ayarlayan parça. Yani bobin gücü üretiyor, bu tevzi makarası denen zımbırtı da dönerek üstündeki iletkenle ateşleme sırası hangi bujideyse ona akımı iletiyor.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
bu tevzi makarası ne iş yapar,yada değişim gerektiğinin belirtileri nelerdir,ne sıkıntı yaparda belli eder.
Bobinde üretilen akımın, hangi silindire iletileceğini ayarlayan parça. Yani bobin gücü üretiyor, bu tevzi makarası denen zımbırtı da üstündeki iletkenle ateşleme sırası hangi bujideyse ona akımı iletiyor.
Aynen distribütör (dağıtıcini) içinde yer alir. Tb motorlarda 50bin km'de bir değişmesi önerilir.
Tapatalk
bobinle beraber onlarıda yeniliyim o zaman bende.makolardan kurtulmalı artık,mercedes w124 bobini takcam sanırım.
Maşallah keyifli sürüşler
You are not allowed to view links.
Register or Login
çık artık şu sanayiden murat :) şaka bi yana bu kadar uğraştan sonra ağzın kulaklarında sürmek nasip olsun uzun süre artık.benimkide 5 gündür zeki abide,akşamları balkondan boşluğa bakıp bi sigara daha yakıyorum yahu.
Bir Gtv sahibi olmanın en güzel yanı da sürekli sanayide yeni dostlar edinmek oluyor :D
Aslında sanayide bu kadar çok zaman geçirmemizin sebebi genellikle benim gördüğüm en ufak aksaklığa dahi, hadi o da değişsin, hadi bu da değişsin, hadi açmışken şurayada el atalım, olmuşken bunuda yapalım deme sebebimden kaynaklandı. Yürüyende el atmadığımız yer kalmadı sayılır. Yani standart bir kullanıcı aracı alıp ilk gün hiç bişeyine bakmadan yürüyebilirdi :) Tevzi makarasını arkadaşlar teknik detayıyla anlatmış ama ben de benim bakış açımdan anlatayım. Abi eğer bi V6 turbo aracın varsa bazı ismi lazım olmayan servisler seni gördükleri anda şu cümleyi kurarlar ''hmmm bu arıza kesin tevzi makarasından oluyor, değiştirelim'' bu tevzi makarası denen parça o kadar önemlidir ki, ne hikmetse herşey buna yorulur :) Bende yeni yeni öğrendim bu parçayı. Arkadaşlar 50 bin km de bir değişir demişler ama adamına denk gelirsen 20 km de bir bile değişebilen çok dengesiz bi parçadır :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah keyifli sürüşler
Teşekkür ederim.
Bu kadar yenilemeden sonra ağız tadıyla binersin inşallah Murat ;)
Muradcim sabrina ve sevgine hayranim,
Keyifle binersin insallah bu nadide guzele :clover:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bu kadar yenilemeden sonra ağız tadıyla binersin inşallah Murat ;)
Eyvallah Erdem teşekkür ederim. Daha işimiz var. ;)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Muradcim sabrina ve sevgine hayranim,
Keyifle binersin insallah bu nadide guzele :clover:
Teşekkür ederim Utku. Herşey bitince binmeye kıyabilecek miyim, yoksa pamuklara sarıp saklayacak mıyım kararsızım :)
Senin konuyu göremedim yoksa ben mi atladım?
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Muradcim sabrina ve sevgine hayranim,
Keyifle binersin insallah bu nadide guzele :clover:
Teşekkür ederim Utku. Herşey bitince binmeye kıyabilecek miyim, yoksa pamuklara sarıp saklayacak mıyım kararsızım :)
Senin konuyu göremedim yoksa ben mi atladım?
Sakin satmaya kalkma da..Ister pamuga sararsin ister binersin
Benim sanayi mesaileri yeni basliyor, bir kac dokunus yapmam lazim once..
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fj4dpZW.jpg&hash=a1bfd9924cbc71b581586dea26f51ddbeaf3c673)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Muradcim sabrina ve sevgine hayranim,
Keyifle binersin insallah bu nadide guzele :clover:
Teşekkür ederim Utku. Herşey bitince binmeye kıyabilecek miyim, yoksa pamuklara sarıp saklayacak mıyım kararsızım :)
Senin konuyu göremedim yoksa ben mi atladım?
Sakin satmaya kalkma da..Ister pamuga sararsin ister binersin
Benim sanayi mesaileri yeni basliyor, bir kac dokunus yapmam lazim once..
Büyük bir şanssızlık yaşamazsam bu aracı satma işini, bunca emek (sadece benim değil yardımcı olan tüm dostların da emeği) ve maddi harcamadan sonra rafın en üstlerine kaldırdım.
Senin konuyu merakla bekliyorum.
Armalar yenilendi.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FkjmaG7.jpg&hash=feb31d3b87e895bdb74de2ce6f4d52118da816a3)
Bikaç da oynanmış foto :)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F22BREv.jpg&hash=7eb852e2965c8ddde50bf2cd96ebf962b0cd4ace)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FWVmy72.jpg&hash=5d441cf1fbcdadc3694b984a7bde0185554efabc)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Faomalz.jpg&hash=5366472863aa78d4707ab8b014d80643e55a49d0)
Keşke aynı şehirde olsak.
Griler yine mesaide :serefe:
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F1Yqoap.jpg&hash=73baefd6fd2f540e81e3ada5d523d19ccdf7de76)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Keşke aynı şehirde olsak.
Beklerim kardesim.
Senin gibi guzel bir insanin basimin uzerinde yeri olur.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Griler yine mesaide :serefe:
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F1Yqoap.jpg&hash=73baefd6fd2f540e81e3ada5d523d19ccdf7de76)
Her cumartesi, ayni yerde, ayni saatte :)
Kadro güzel, muhabbet güzel.
22.30da anca çıkabildik biz, kaçıp kurtardınız kendinizi :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Kadro güzel, muhabbet güzel.
22.30da anca çıkabildik biz, kaçıp kurtardınız kendinizi :)
Bugun de erken kacmasam eve gittigimde bavulumu kapinin onunde bulabilirdim. Haftaya devam :)
Yakıyor ortalığı. Kazasız belasız.
iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yakıyor ortalığı. Kazasız belasız.
iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Tesekkur ederim. Daha bisey yapmadik sayilir gorsel anlamda.
İlk buluşmada bir tur gezdirmen dileğiyle abi :p maşallah. :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
İlk buluşmada bir tur gezdirmen dileğiyle abi
maşallah. :nazar:
Arac senin kardesim. Soylemen yeter.
Aracı aldığımda ilk gözüme çarpan ve değiştirmem gerekiyor dediğim şeydi çamurluk sinyalleri.
Ebay'de bulur bulmaz sipariş ettim 6 haftada ancak elime ulaştı.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F94p0L3.jpg&hash=1f459f33077ba4a283a66968e97032681d4ccaaa)
Ayrıca Gtv sahipleri bilecektir araçlarımızda telefon vs. gibi şeyleri koymak için pek göz yok malesef.
O büyük telefon tutacakları da göz zevkimi bozduğundan şöyle birşey buldum ve satın aldım. Bakalım işe yarayacak mı?
En azından çok göz önünde olmayacak bir yere bunu takıp, telefonu teybin aux una bağladığımda ortada ki kablo karmaşasından ve görüntü kirliliğinden kurtulacağımı umuyorum.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZD1mZG.jpg&hash=f47ae923dd446f0db53511c8b848291ea3f71b52)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F626dXv.jpg&hash=eea1095dc82e45bf303bccbde0d49e1de46b1026)
Bu bile İtalyan :)
sinyaller kıskandırıcı :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
sinyaller kıskandırıcı :)
Ben testi yapmış oldum gelecek mi gelmeyecek mi diye. Geç de olsa geldi. İstersen hemen sana da sipariş verebiliriz kardeşim.
Yay, spacer, Jant.
Teşekkürler You are not allowed to view links.
Register or
Login, You are not allowed to view links.
Register or
Login (https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fd5n56Q.jpg&hash=d19f80b8d39572c6e63c876a37cefad1a4c1809c)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FPq5o4b.jpg&hash=ebac07c4dde75c84536ffdc896c39d369eadfbb1)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FLap47J.jpg&hash=fc2e020096fee6e57009e64c0db8e69471c78259)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F94V5X9.jpg&hash=5cb8990a89e5f637a381b9fec24a4f365b82243e)
Başlığı açarken artık janttır heralde diye açtım, tahminim 1 kaç fazlalıkla doğru çıktı :) Daha çok foto Murat bu çok tadımlık olmuş :) :nazar: :nazar:
Mal boncuk :nazar:
Beklenen degisim :) ama daha cok foto isteriz...
Tapatalk
Teşekkürler arkadaşlar.
Detaylı foto çekme fırsatım olmadı. Çekip atacağım en kısa zamanda.
Güle güle kullan abi, 10 numara. :nazar:
:yukari-ok: :yukari-ok: :yukari-ok: :alkis:
Çok güzel ilerliyor herşey.
Yaylı halini merak ettiğim için You are not allowed to view links.
Register or
Login tan izin alıp biraz kullandım. Eibach'lar orjinal yaylara göre çok daha konforlu :)
Kazasın belasız, en güzel günlerde kullan You are not allowed to view links.
Register or
Login başkan.
jant yay spacer 3lüsü birarada olunca çok güzel sonuçlar çıkıyor ortaya, darısı başımıza :) :nazar: maşallah diyelim GTV'ye, senin de cebine bereket You are not allowed to view links.
Register or
Login
Teşekkürler You are not allowed to view links.
Register or
Login You are not allowed to view links.
Register or
Login You are not allowed to view links.
Register or
Login Kardeşim bende orjinal yaylara göre daha konforlu oluşuna şaşırdım. Şimdilik böyle iyi :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
jant yay spacer 3lüsü birarada olunca çok güzel sonuçlar çıkıyor ortaya, darısı başımıza :) :nazar: maşallah diyelim GTV'ye, senin de cebine bereket You are not allowed to view links.
Register or Login
Teşekkür ederim. Darısı başınıza.
Headshot:)
Vela jantları beğenmeyen yoktur galiba,hemde GTV üzerinde. :) Hayırlı olsun abi,güle güle kullan. :nazar: :nazar: :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Headshot:)
:))
You are not allowed to view links.
Register or Login
Vela jantları beğenmeyen yoktur galiba,hemde GTV üzerinde. :) Hayırlı olsun abi,güle güle kullan. :nazar: :nazar: :nazar:
Tolga'cim durust olmam gerekirse benim cok asiri begendigim bir jant degil. Ozellikle arac gri olunca. Fakat aylardir jant ariyoruz ve istedigimiz jantlardan bulamadik. Teledial, siena, vs tarzi bisey olmayinca da simdilik bunlarla bir sure takilayim dedim. Ileride daha cok istedigim bi jant bulursam sanirim degistiririm.
Maşallah.Güzel durmuş velalar. :nazar:
Murad şahane gözüküyor, bunun bir adım ilerisi 17 teledial ama belliki bulamamışsınız.
Meşhur otopark fotoğrafını bekliyoruz :yukari-ok:
yay ve spacer GTV'nin kaderini belirliyor resmen :)
spaceri bekliyoruz heyecanla :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad şahane gözüküyor, bunun bir adım ilerisi 17 teledial ama belliki bulamamışsınız.
Meşhur otopark fotoğrafını bekliyoruz :yukari-ok:
Teşekkür ederim Utku.
Dediğin gibi o jantlar yılda 1 kez anca düşüyor. Bulursam yine kaçırmam tabi. Resim çekeceğim de biraz ufak tefek kaporta işlerimiz var, şimdi pek fotoraflamak içimden gelmiyor. En kısa zamanda halledeceğim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
yay ve spacer GTV'nin kaderini belirliyor resmen :)
spaceri bekliyoruz heyecanla :)
Sağol Volkan. Dediğin gibi yay ve spacer arkadan bambaşka bir görüntü oluşturuyor. Bakmalara doyamıyoruz :)
Gule gule kullan Murad cok guzel olmus.
Güzel üçlü :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Gule gule kullan Murad cok guzel olmus.
Teşekkür ederim dostum çok sağol.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Güzel üçlü :)
Sağol Fatih ;)
[IMG]http://i.hizliresim.com/qYlVvq.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/rQVn5V.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/La4mva.jpg[/img]
Malum otoparkta Gtv'nin fazla fotoğrafını çekememiştik. Şuraya birkaç tane ekleyim, ilerde lazım olur. :)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FvEnJlD.jpg&hash=2460f38cadb2724de6e7acfacbf382a5670f7b6d)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FYBrO9D.jpg&hash=ef6c35c82bce0dba85414910cde563ae7e61558a)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FMELaZ7.jpg&hash=033e8922c8af4406950f2953a6c5c9e3c29628c2)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FPqPOWv.jpg&hash=d35273d05aacbf0d868004d9100bbc54dc131760)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FJYnOJq.jpg&hash=0e088916c0ea135e9737a082bc9eb25f273839c4)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fa521QR.jpg&hash=1e53f2c8adc22ee7ce8ca633f723631cecef0862)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FZD7OB0.jpg&hash=3c81e00e6d47d9e5e0b772522097af45ee4197a5)
Hastasıyız.
Maaşallah, ama Vela'lar da ne yakıştı be :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hastasıyız.
Teşekkür ederim Kemal. :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maaşallah, ama Vela'lar da ne yakıştı be :)
Benim de kesinlikle beklediğimden iyi oldu. Yay spacer filan takınca kendini gösterdi. Ama bi teledial değil :)
Maaşallah, nazar değmesin :yukari-ok:
You are not allowed to view links.
Register or Login
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FvEnJlD.jpg&hash=2460f38cadb2724de6e7acfacbf382a5670f7b6d)
Ateş :nazar: :nazar: :clover:
Velalar efsane güzel yakışmış fotoğraflar kartpostallık olurdu şöyle dslr bir makine ile çekilse.
You are not allowed to view links.
Register or
LoginTeşekkür ederim.
You are not allowed to view links.
Register or
Login Senin Giu'ya yetişemesek de idare eder kardeşim ;)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Velalar efsane güzel yakışmış fotoğraflar kartpostallık olurdu şöyle dslr bir makine ile çekilse.
Haklısın valla Utku. Ütü ile çektik sayılır fotoları :)
Gtv evrim geçirdi :clover:
Abi sana gönderdiğim gri velali gtv fotolarındansa seninkiler çok daha başarılı olmuş. Spacer takınca kaderi degisiyor resmen
Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Gtv evrim geçirdi :clover:
Mümkün olduğunca orjinaline sadık kalarak elimden geleni yapmaya çalışıyorum kardeşim. Fakat daha işimiz çok :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Abi sana gönderdiğim gri velali gtv fotolarındansa seninkiler çok daha başarılı olmuş. Spacer takınca kaderi degisiyor resmen
Tapatalk
Artık bir sürü Velalı gri Gtv fotomuz var :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Abi sana gönderdiğim gri velali gtv fotolarındansa seninkiler çok daha başarılı olmuş. Spacer takınca kaderi degisiyor resmen
Tapatalk
Artık bir sürü Velalı gri Gtv fotomuz var :)
Evet evet, her acidan çeker çeker bakariz :))
Tapatalk
Otoparkta foto sende gelenek olmuş abi,maşallah.Jantlar çok ama çok yakışmış. :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Otoparkta foto sende gelenek olmuş abi,maşallah.Jantlar çok ama çok yakışmış. :nazar:
Tesekkur ederim kardesim.
Birkac hafta once patlak olan kapi hoparlorlerimizi Cadence marka hoparlorlerle degistirmistik. Gtv nin kapi hoparlorlerine uygun hoparlor cok zor bulundugundan buldugum anda taktirdim. Sonrasinda yinede aracin icindeki ses bir turlu icime sinmiyordu. Aracta cok muzik dinlemem ama bi gariplik oldugunu seziyordum. O gunun aksami arka hoparlorlerin kapaklarini cikarinca asagidaki manzarayla karsilasip sok gecirmistim :)
Bugun asagida ki Alpine hoparlorleri alip taktim ve sonunda harika bir sonuc aldim. Hoparlorler cok basarili ve fiyatlari cok uygun. Hoparlor dusunen arkadaslara fikir olsun.
[IMG]http://i.hizliresim.com/ZDkAao.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/ZDkABg.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/kkB1yr.jpg[/img]
Arkadaşta bir kaç yıl önce 2000 model Toyota Corolla'sının hoparlörünü değiştirdiğinde bu manzara ile karşılaşmıştı,hoparlöre dokununca dağıldı demişti. :D
Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun abicim , güzel günlerde kullan :nazar: :alfisti:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Arkadaşta bir kaç yıl önce 2000 model Toyota Corolla'sının hoparlörünü değiştirdiğinde bu manzara ile karşılaşmıştı,hoparlöre dokununca dağıldı demişti. :D
Hayırlı olsun.
Benimkiler yerinde hiç yoktu ;)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun abicim , güzel günlerde kullan :nazar: :alfisti:
Teşekkür ederim güzel kardeşim.
Bende 4 hoparlörü değiştim . Çürümüşlerdi :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bende 4 hoparlörü değiştim . Çürümüşlerdi :)
İyi yapmışsın. Gerçekten ses değişiyor kardeşim.
Iyi günlerde kullan Abi :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Iyi günlerde kullan Abi :nazar:
Sağolasın kardeşim.
what a nice gtv :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
what a nice gtv :)
Eksik Gtv...
:kahve:
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FLanrgJ.jpg&hash=f1c8efcd9cd62c43ea79a417f41e3168babab9a9)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F3Dq0L4.jpg&hash=4286f7027175767a2de736e9e8e2acbb661269cc)
Cumartesi mesaisi var sanırım :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Cumartesi mesaisi var sanırım :)
Bizim her cumartesi mesai var zaten, mekan fix belli :)
Fakat bunlar henüz benim elime ulaşmadı. İngiltere'de bir arkadaşıma aldırdım. O bir ara buraya gelen biriyle gönderecek veya kendi gelirken bana getirecek. Keza kargo ile Türkiye'ye gelemiyor malesef.
Sen ne yaptın? Bulabildin mi istediğin gibi bişey?
Bulduk sonunda yarın maslaktayız Kutay ile doktoruna göstericez. Pazarteside nikahıma alıyorum bir aksilik çıkmazsa. Haftaya cumarteside mesaiye gelirim kısmetse.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bulduk sonunda yarın maslaktayız Kutay ile doktoruna göstericez. Pazarteside nikahıma alıyorum bir aksilik çıkmazsa. Haftaya cumarteside mesaiye gelirim kısmetse.
Hayırlı olsun şimdiden. Bekleriz.
:)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi2.photobucket.com%2Falbums%2Fy42%2Fnuvolari64%2FIMG_2202.jpg&hash=455e410b59dbefdaab9a971400069f15b577752c)
You are not allowed to view links.
Register or Login
:)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi2.photobucket.com%2Falbums%2Fy42%2Fnuvolari64%2FIMG_2202.jpg&hash=455e410b59dbefdaab9a971400069f15b577752c)
Bebiş çok tatlıymış :P
Tam isabet :)
Başkan hayırlı olsun.
Spoilerın üstünde viski içicez geldiğinde :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Başkan hayırlı olsun.
Spoilerın üstünde viski içicez geldiğinde :)
Hele bi gelsin de, viskiler benden :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Başkan hayırlı olsun.
Spoilerın üstünde viski içicez geldiğinde :)
>:D >:D >:D
You are not allowed to view links.
Register or
Login abi sanada hayırlı olsun :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Başkan hayırlı olsun.
Spoilerın üstünde viski içicez geldiğinde :)
>:D >:D >:D
You are not allowed to view links.
Register or Login abi sanada hayırlı olsun :)
Sağol Kuti. ;)
You are not allowed to view links.
Register or Login
:kahve:
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FLanrgJ.jpg&hash=f1c8efcd9cd62c43ea79a417f41e3168babab9a9)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F3Dq0L4.jpg&hash=4286f7027175767a2de736e9e8e2acbb661269cc)
Süper... Bir tane de bana lazım:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
:kahve:
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FLanrgJ.jpg&hash=f1c8efcd9cd62c43ea79a417f41e3168babab9a9)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F3Dq0L4.jpg&hash=4286f7027175767a2de736e9e8e2acbb661269cc)
Süper... Bir tane de bana lazım:)
Ebay.co.uk de var ama fiyatlar yüksek, üstelik Türkiye'ye kargo yapmıyorlar. Ancak tanıdık vasıtasıyla aldırılır. Ben de aldım ama ne zaman geleceği belirsiz. Arkadaşım kendisi gelirken getirmeye çalışacak.
Vaaay spolierim şekil önümden cekil diyorsun :)
Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Vaaay spolierim şekil önümden cekil diyorsun :)
Tapatalk
Gtv'yi aldığım günden beri Cup spoiler diye yanıyorum sen de biliyorsun :)
Cup marşbiyel de olsa keşke :kahve:
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Vaaay spolierim şekil önümden cekil diyorsun :)
Tapatalk
Gtv'yi aldığım günden beri Cup spoiler diye yanıyorum sen de biliyorsun :)
Cup marşbiyel de olsa keşke :kahve:
Aynen. Spolier arkada ki buyuk eksikligi dolduruyor bencede. Bunu aldiysan, gerido daha kolay :D
Tapatalk
Arabaya çok çok iyi uyum sağlıyor cup ekleri ama çok pahali ve nadir maalesef.
Kalıbını çıkarabilse bir çok fiberci bu işi halleder aslında ama o kısım için bir tane donör lazım:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Arabaya çok çok iyi uyum sağlıyor cup ekleri ama çok pahali ve nadir maalesef.
Kalıbını çıkarabilse bir çok fiberci bu işi halleder aslında ama o kısım için bir tane donör lazım:)
Ben You are not allowed to view links.
Register or
Login 'tan çalıcam spoilerı. O ara hallederiz fiber işlerini :)) :)) :))
You are not allowed to view links.
Register or Login
Arabaya çok çok iyi uyum sağlıyor cup ekleri ama çok pahali ve nadir maalesef.
Kalıbını çıkarabilse bir çok fiberci bu işi halleder aslında ama o kısım için bir tane donör lazım:)
Fiber sağlıklı mı değil mi hiçbir fikrim yok ama böyle nadir parçaların orjinal olması taraftarıyım. Sonuçta bir kere bulunup alınıyor. Tabi bu bizim ülkemiz için geçerli. Mesela İngiltere'de çok var.
@Murad bey hayırlı olsun. Estetik olarak güzel bir eser çıkacak ortaya...
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login bey hayırlı olsun. Estetik olarak güzel bir eser çıkacak ortaya...
Teşekkür ederim abi. Daha görsel olarak işimiz çok. Bazen yoruluyorum. :)
Eee sonu yok biliyorsun
You are not allowed to view links.
Register or Login
Eee sonu yok biliyorsun
Aynen öyle abi.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Arabaya çok çok iyi uyum sağlıyor cup ekleri ama çok pahali ve nadir maalesef.
Kalıbını çıkarabilse bir çok fiberci bu işi halleder aslında ama o kısım için bir tane donör lazım:)
Fiber sağlıklı mı değil mi hiçbir fikrim yok ama böyle nadir parçaların orjinal olması taraftarıyım. Sonuçta bir kere bulunup alınıyor. Tabi bu bizim ülkemiz için geçerli. Mesela İngiltere'de çok var.
Haklısın illaki orjinal daha iyi ama bulmak ne mümkün...
hayırlı olsun murat.bende tr ye kargo yok diye bi arkadaşın ingilteredeki kızarkadaşına orjinal cam rüzgarlığı yollattım,adamların çalkantılı ilişkileri yüzünden 1 senedir gelemedi malzeme :))
You are not allowed to view links.
Register or Login
hayırlı olsun murat.bende tr ye kargo yok diye bi arkadaşın ingilteredeki kızarkadaşına orjinal cam rüzgarlığı yollattım,adamların çalkantılı ilişkileri yüzünden 1 senedir gelemedi malzeme :))
Teşekkür ederim abi. Geç olsun güç olmasın. Bulunup alınmış ya, bi şekilde gelir elbet. :)
Yeni denk geldim, araç çok yakışıklı olmuş abi, eline emeğine sağlık, maşallah :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yeni denk geldim, araç çok yakışıklı olmuş abi, eline emeğine sağlık, maşallah :)
Teşekkür ederim Onur. Daha fazla bişey yok. Yolumuz uzun ;)
Yeni bordo dikişli direksiyonumuzu taktık. Desteğin, yardımın ve emeğin için teşekkürler You are not allowed to view links.
Register or
Login (https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FVV91nP.jpg&hash=a73956dade9a37a946fcde769dc1336e6dcd7374)
Çok güzel
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yeni bordo dikişli direksiyonumuzu taktık. Desteğin, yardımın ve emeğin için teşekkürler You are not allowed to view links.
Register or Login
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FVV91nP.jpg&hash=a73956dade9a37a946fcde769dc1336e6dcd7374)
Efsane olmuş abi Gtv+2000 e anlaşırız artık :alkis:
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yeni bordo dikişli direksiyonumuzu taktık. Desteğin, yardımın ve emeğin için teşekkürler You are not allowed to view links.
Register or Login
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FVV91nP.jpg&hash=a73956dade9a37a946fcde769dc1336e6dcd7374)
Efsane olmuş abi Gtv+2000 e anlaşırız artık :alkis:
Sen eski halini bildigin icin farki net gorebiliyorsun kardesim. Bugune kadar yapmadigimiz hataymis. Beni son donemde en mutlu eden degisikliklerden biri oldu. Bu arada 2000 uste aliyorum dimi :)))
Geçenlerde sanayideydim, Murad'ı gtv si ile yakaladım >:D
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FvEyz1r.jpg&hash=6c66c5b50b611cf295f3c7ac7e99fc7d85c2073d)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Geçenlerde sanayideydim, Murad'ı gtv si ile yakaladım >:D
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hiom%2FvEyz1r.jpg&hash=d19cb9b57f5f1dd5a7bee090a4023dacf722b8f5)
Yavaş yavaş arşivi dökmeye başladın You are not allowed to view links.
Register or
Login abi :)
You are not allowed to view links.
Register or
Login Abi bunlar bizim özelimizdi ama :D
Murad ne yakti kardesim dur kalk.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad ne yakti kardesim dur kalk.
Bu model tuplu abi. Az yakiyor :)
2 kere gider gelirsin o zaman , keyifte 2 kat artar ohhh mis.
Ben 4 kolluyuda cok seviyordum klasik bir hava katiyordu, ama 3 kol ilr arabanin ici 10 yaş atiyor resmen. :)
Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad ne yakti kardesim dur kalk.
Bu model tuplu abi. Az yakiyor :)
çeki demirinde benden olsun abi :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
2 kere gider gelirsin o zaman , keyifte 2 kat artar ohhh mis.
Aynen oyle. Bana bi rahatlama geldi zaten. Hem havadar da :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ben 4 kolluyuda cok seviyordum klasik bir hava katiyordu, ama 3 kol ilr arabanin ici 10 yaş atiyor resmen. :)
Tapatalk
Bugune kadar degistirmedigime pisman oldum. Dedigin cok dogru, 3 kollu direksiyon on numara oldu. Gerci @tolga_ozhan surekli "sonunda dort kolluya binicez Murad" desede beni vazgeciremedi :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad ne yakti kardesim dur kalk.
Bu model tuplu abi. Az yakiyor :)
çeki demirinde benden olsun abi :)
Eyvallah kardesim supersin. :) Aslinda ceki demirine gerek yok, arka koltuga camasir makinesi sigdirmayi deniycem.
Ayrica "cekemeyen romork taksin" @erim
Hayırlı olsun
Murad senin benzin pompası zaten çamaşır makinesi gibi ses yapıyordu, başka şeylere yönel :p
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad senin benzin pompası zaten çamaşır makinesi gibi ses yapıyordu, başka şeylere yönel :p
Ah o benzin pompası varya, Söküp klozet pompası takıcam yerine :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Geçenlerde sanayideydim, Murad'ı gtv si ile yakaladım >:D
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FvEyz1r.jpg&hash=6c66c5b50b611cf295f3c7ac7e99fc7d85c2073d)
Herhalde Ingiltere'den almış, sağdan direksiyonlu:)
Hahaha ince görmüşsün You are not allowed to view links.
Register or
Login :)
You are not allowed to view links.
Register or
Login zaten bu gidişle aynı şekilde sanayinin delisi olarak devam edecek hayatına :S Mütemadiyen orada adam...
(Murad samimiyetimize güvenerek yazıyorum yanlış anlaşılmak istemem :arkadasim: )
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login zaten bu gidişle aynı şekilde sanayinin delisi olarak devam edecek hayatına :S Mütemadiyen orada adam...
(Murad samimiyetimize güvenerek yazıyorum yanlış anlaşılmak istemem :arkadasim: )
Estafurullah kardeşim. Gtv v6 tb sahibi olunca öyle oluyor. Birde benim gibi kılın biriysen herşeyi bitirmeye uğraşırsın. A dan Z ye Gtv nin hem görsel hem de bakım anlamında tüm işleri bitmeden kafam rahat binemem ben araca.
3 kollu direksiyonu geçtim,şu kırmızı dikişler bile ayrı bir hava katıyor. :yukari-ok: Hayırlı olsun. :clover:
You are not allowed to view links.
Register or Login
3 kollu direksiyonu geçtim,şu kırmızı dikişler bile ayrı bir hava katıyor. :yukari-ok: Hayırlı olsun. :clover:
Tesekkur ederim kardesim.
Bu Meguiars m40 gercekten efsane bir temizleyiciymis. Tolga'nin tavsiyesi uzerine aldim ve sonuc mukemmel. Gtv'nin konsol ve kapi pandizotlari henuz ilk temizlemede resmen yeniden dogdu. Birkac kez daha ustunden gecince cok daha iyi olacak.
[IMG]http://i.hizliresim.com/YB8MZ6.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/qYQ3XR.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/VV8Ajv.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/Xv8ym5.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/b5Zjnj.jpg[/img]
Bende 166 nın direksiyon göbeğini temizledim ve çok başarılı buldum, gerçekten güzel bir ürünmüş :yukari-ok:
Çok güzel olmuş :clover:
Konsol falan ne güzel olmuş , maşallah abi emeğine sağlık. :nazar:
OZO..!!!
Tesekkur ederim arkadaslar.
m40'ı bir iki kere daha konsola uygula abi farklı zamanlarda. ancak konsol tamamen temizlendikten sonra chemical guys silk shine'ı tavsiye ederim.. m40 temiz konsolda , bir yerden sonra hafif yağlı kalıyor. silk shine öyle bir şey oluşturmadığı gibi daha homojen dağılıyor ve ellerde yağlı bir hissiyat bırakmıyor.
You are not allowed to view links.
Register or Login
m40'ı bir iki kere daha konsola uygula abi farklı zamanlarda. ancak konsol tamamen temizlendikten sonra chemical guys silk shine'ı tavsiye ederim.. m40 temiz konsolda , bir yerden sonra hafif yağlı kalıyor. silk shine öyle bir şey oluşturmadığı gibi daha homojen dağılıyor ve ellerde yağlı bir hissiyat bırakmıyor.
Tavisyen için teşekkür ederim Volkan, bu işlerin uzmanı sensin. Önerini dikkate alacağım.
murat beze sanki göğsün boyası çıkmış gibi... :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
murat beze sanki göğsün boyası çıkmış gibi... :)
:)
Kapilara cok az boya surmustum bir kismi o ama buyuk cogunlugu kir.
Sıfir radyator ve devirdaimimiz da geldi.
Tesekkurler Kutay kardesim. @iskoc
[IMG]http://i.hizliresim.com/rQl68N.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/n78jLl.jpg[/img]
Parıl parıl :)
Tazeleri seviyoruz
You are not allowed to view links.
Register or Login
Parıl parıl :)
Tazeleri seviyoruz
Sana da tesekkur etmem gerekirdi kardesim. Kusura bakma. Hizir gibi yetistin. :)
Hayırlı olsun Murad. Mallar ceviz görünüyor :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun Murad. Mallar ceviz görünüyor :)
Eyvallah Semih. Boncuk boncuk :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Parıl parıl :)
Tazeleri seviyoruz
Sana da tesekkur etmem gerekirdi kardesim. Kusura bakma. Hizir gibi yetistin. :)
Hepimiz birlikteyiz:)
Hayırlı olsun Murad :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun Murad :)
Sagol kardesim ;)
Bugun artik cok eskiyen sileceklerimizi ve alt bakalitleri boyadim.
Sensiz bogazimdan gecmedi ama @erim :)
[IMG]http://i.hizliresim.com/5d5PAM.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/5d5A9q.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/BMpVEg.jpg[/img]
[IMG]http://i.hizliresim.com/LaVJ4o.jpg[/img]
Eline sağlık, Erim benim silecekleri ve stopları boyamıştı ikiside eskisinden kötü ;)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Eline sağlık, Erim benim silecekleri ve stopları boyamıştı ikiside eskisinden kötü ;)
Abi konsantre olamamistir. Yoksa biliyorsun sprey boya onun isi
Valla kahve ve sigara vardı konsantre olmaması için sebep yoktu gelen giden falan çoktu karambole geldik :D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Valla kahve ve sigara vardı konsantre olmaması için sebep yoktu gelen giden falan çoktu karambole geldik :D
:))
Bu hafta gelmedin abi. Kimsecikler yoktu sanayide.
Güzel ve ince dokunuşlar :D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Güzel ve ince dokunuşlar :D
Eskiden birlikte yapardık ama artık denk getiremiyoruz ;)
Arka poryalarimiz degisiyor.
[IMG]http://i.hizliresim.com/DRkmLv.jpg[/img]
Murad kesen e bereket :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Murad kesen e bereket :)
Eyvallah :)
Yenilemelere devam :) maşallah ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yenilemelere devam :) maşallah ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesekkur ederim dostum. Gtv'nin parcalari yenilemekle bitmez dediler bende denemek istedim :)
En doğrusu ;) buldukça yenilemede fayda var...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Değiş değiş bitmez bu titizlikle :) emeğine sağlık kardeşim
You are not allowed to view links.
Register or Login
Değiş değiş bitmez bu titizlikle :) emeğine sağlık kardeşim
Sagol kardesim. Bi yerde bitecek :)
[IMG]http://i.hizliresim.com/b2gg7j.jpg[/img]
Beyaz parklar tamam :)
Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Beyaz parklar tamam :)
Tapatalk
Valla yapip yapmamakta cok kararsiz kalmistim, seninde fikrini almistim. Fakat squadra916 da biri yapmis cok hosuma gitti. Zenonlarla uyumlu oldu :)
Bir tane de fotoşoksuz resim ekleyim :)
[IMG]http://i.hizliresim.com/5kodnd.jpg[/img]
Arac satilmistir. Konusu kilitlenebilir.
Hayir olsun :clover
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İki tarafa da hayırlı olmasını dilerim.
Hayırlı olsun Murad abi. Çok emek, zaman, para harcadın. Dilerim daha iyi bir Alfa Romeo ile dönüş yaparsın.