Herkese selamlar..
sitede yaşanan sıkıntıdan dolayı eski kullanıcı adımla giriş yapamadığım için yeni bir profil oluşturmak durumunda kaldım malesef..
İsmim Burak. Eskişehirde yaşıyorum. Askeri personelim..
Gelelim alfa geçmişime;
2010 yılında sahip olduğum ilk alfamın (2005 model, 1.6, mk2, alfa kırmızısı) vahim bir kaza sonucu perte ayrılmasından sonra, 2000 model 2.0 156 sahibi olmuştum. Daha sonra nişandı, düğündü, düğün hazırlıklarıydı derken geçici bir süre polo bile kullandım. DÜğünün hemen ardından da elimizde olanla halihazırda arkadaşımın kullanmakta olduğu Daihatsu'yu alarak bir süre idare ettim. Lakin artık özüme dönme zamanının geldiğini düşünerek tekrardan alfa arama faaliyetlerine başlamış bulunuyorum hayırlısıyla..
Bir yandan aklımı çok fena halde kurcalayan GT, diğer yandan hem dizelinin zor bulunuyor olması, bulunanların da bütçemi biraz aşıyor olması nedeniyle GT'yi erteleyip mk2 156 mı alsam düşüncesi içerisinde gelgitler yaşamaktayım.. (bir yandan da bi daha mı gelecez dünyaya al benzinli bir GT aklında duracağına olmadı biraz az bineriz ne olacak düşüncesini de yok sayamam tabi :D )Bakalım kısmetimizde ne var artık :)
Halihazırda kullandığım aracımı internette ilana koydum. Aramızdan ilgilenen arkadaşlar da olursa yardımcı olamaya çalışırım. Belki eşine dostuna veya kendisine şehir içinde kullanmak maksatlı küçük araç ihtiyacı olan vardır diye sölüyorum. Ayrıca; takas gibi bir düşüncesi olan arkadaşımız da olursa bir an önce alfama kavuşmuş olurum diye düşünüyorum.
Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın artık arkadaşlar :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-daihatsu-memurdan-klimali-bakimli-sorunsuz-sirion-alfa-romeo-takasli-122746559/detay/
Hoşgeldiniz. Umarım istediğiniz gibi bir Alfa bulursunuz :)
tekrar hoşgeldiniz..
normalde 50den az iletisi olanların sahibinden linki koyması yasak ama madem ki alfa almak istiyorsunuz, sanırım moderatörler bu konuda bir istisna göstereceklerdir :)
147 düşünürseniz bildiğim kadarıyla sitede halihazırda satılan 2 tane bakımlı mk2 147 var (calibra ve dragut nickli arkadaşlar). bir de alpermusa'nın mk1 kasa selespeed 156sı var bildiğim.. bir ara mk2 kasa da satılıyordu ama son durum nedir bilmiyorum..
gt düşünüyorsanız, veloce'un sattığı gt'yi kaçırdığınız için çok üzüleceksinizdir diye düşünüyorum.. resimlerden kaçan büyük balığı görebilirsiniz :)
Hoşgeldiniz.. Satılan araç Alfa Romeo olmadığı ve Alfa takaslı olduğu için sıkıntı olmaz heralde :)
sağolun arkadaşlar..
sitenin daimi üyesiydim zaten. yani aracımı satayım diye veya doğrudan burdan bi takas koparırım diye üye olmadım yani ;) site yöneticileri de kontrol edebilirler eksi kullanıcı adım "cenkcannn".
sitede satılık olan araçlar takibimde. malum şuan kullandığım aracımı ilana koydum. güzel bir takas fırsatı yakalarsam takas, daha önce aracımı satarsam da hemen sitedeki arkadaşların araçlarından birine talip olacağım inşallah :yukari-ok:
"cenkcannn" kullanıcı isimli hesaba ait tüm mesajları "brkcnn" ile ilişkilendirdim, bilginiz olsun. Tekrar hoşgeldiniz.
Bugün Mengerler'de 35.500 TL etiketili bir GT Selespeed gördüm. Ön ve arka tamponu değişmiş, belden aşağısı boyalı imiş. Sanırım 104 yada 106.000 km'de. Sahibinden sitesinde ilanı var mı bilmiyorum, isterseniz bir göz atın.
Tekrar hoşgeldiniz, siteye üye olup daha birinci mesajında Alfa sını satmaya kalkanlara tepki gösterenlerden biri de benim, ama sizin durum bambaşka, bende ilk sefer yaptığım hataya düşmeyecek, allah ömür verirse şu astra ile işim bittikten sonra sitemizden bir Alfa alacağım, mümkünse bir gt, umarım kısa zamanda istediğinizi bulursunuz
Tekrar hoşgeldiniz,gönlünüzdeki Alfayı bulursunuz umarım . :alfisti:
hepinize teşekkürler arkadaşlar. admin lerimize de ayrıca teşekkür ediyorum ;)
mengerlerdeki gt ile ilgili bir yetkili ile görüştük takas için aslında. aracımın üzerine 20.000 tl gibi bir rakam talep etti. çok temiz, servis bakımlı falan diye bahsetti araçtan ama benim selespeed konusunda korkularım bir hayli fazla malesef :-[ eskişehirde bir alfa ustam var. zeytinoğlunun ilk ustalarından. o da selespeed'le ilgili olumsuz konuşunca iyicene korktum doğrusu. arayışlarımı şu an için manuellere yönlendirmiş gibiyim o yüzden :)
arkadaşlar bu GT uzun süredir ilanda takip ediyorum.. km.si fiyatı falan da bir hayli uygun gibi görünüyor aslında. Aramızdan GT arayışları esnasında bu araçla karşılaşan oldu mu acaba?? tanıyan, bilen, görmüşlüğü olan, eski sahibini tanıyan vb. konularda bilgi sahibi olan var mıdır aramızda :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-ilk-sahibinden-servis-bakimli-2006-alfa-gt-2.0-jts-distinctive-126372750/detay
You are not allowed to view links.
Register or Login
arkadaşlar bu GT uzun süredir ilanda takip ediyorum.. km.si fiyatı falan da bir hayli uygun gibi görünüyor aslında. Aramızdan GT arayışları esnasında bu araçla karşılaşan oldu mu acaba?? tanıyan, bilen, görmüşlüğü olan, eski sahibini tanıyan vb. konularda bilgi sahibi olan var mıdır aramızda :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-ilk-sahibinden-servis-bakimli-2006-alfa-gt-2.0-jts-distinctive-126372750/detay
Araç uzun zamandır satılık. Bildiğim kadarıyla da 2 parça değişen var. Hasar kaydı var mı bilmiyorum. Temiz bir araca benziyor ama. Şahsen benim aradığım GT kriterlerine uymuyor. Ben değişeni olan araca binmem 1 parça olabilir mesela tampon. Ama çamurluk falan oldu mu işler değişir. Ben tercih etmem ama elbette tercih sizin.
You are not allowed to view links.
Register or Login
arkadaşlar bu GT uzun süredir ilanda takip ediyorum.. km.si fiyatı falan da bir hayli uygun gibi görünüyor aslında. Aramızdan GT arayışları esnasında bu araçla karşılaşan oldu mu acaba?? tanıyan, bilen, görmüşlüğü olan, eski sahibini tanıyan vb. konularda bilgi sahibi olan var mıdır aramızda :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-ilk-sahibinden-servis-bakimli-2006-alfa-gt-2.0-jts-distinctive-126372750/detay
aynı araca başka bi konuda ben sormuştum gelen bilgi bu şekilde;
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
satılık temiz bakımlı gtv isteyen var mı ? :D ben gidip şunu alıcam da :yukari-ok:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-ilk-sahibinden-servis-bakimli-2006-alfa-gt-2.0-jts-distinctive-125969071/detay
En alınmaması gereken GT'yi bulmuşsun, bu araç nereden baksan 2 senedir satılık,birara 26'lara düştü ama o kadar ezik ve hor kullanılmışki anlatamam,kapısı bile düzgün durmuyordu,3 parça değişik olması lazım...Fotoğraflar insanı yanıltıyor,yerinde inceledim bu aracı!
bilgiler için teşekkür ediyorum arkadaşlar.. ihtimaller arasından kaldırıyoruz o zamansa bu aracı.. fiyatı da uygun görünce sevinmiştim ama madem ki gidip gören var yerinde, düşünmeye gerek yok..
km si düşük olunca çok hırpalanmamıştır diye de düşünmüştüm ama onun da doğruluğunu araştırmak gerek tabi >:D
bu arada mengerlerdeki GT ilanı aynı zamanda songurlar tarafından da verilmiş. birinde fiyat 31500 diğerinde 35500 :o
You are not allowed to view links.
Register or Login
bilgiler için teşekkür ediyorum arkadaşlar.. ihtimaller arasından kaldırıyoruz o zamansa bu aracı.. fiyatı da uygun görünce sevinmiştim ama madem ki gidip gören var yerinde, düşünmeye gerek yok..
km si düşük olunca çok hırpalanmamıştır diye de düşünmüştüm ama onun da doğruluğunu araştırmak gerek tabi >:D
bu arada mengerlerdeki GT ilanı aynı zamanda songurlar tarafından da verilmiş. birinde fiyat 31500 diğerinde 35500 :o
Araç kazalıdır.