Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159'a Veda, Giulia'ya Merhaba

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

DcD-Semih

Fabrikasyon gergileri görünce kapak gözüme gelmedi benim hiç  :)
2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso
2004 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Grigio Metallico
2012 Alfa Romeo Giulietta 1.4TB - Bianco Pastello

Aşmış

You are not allowed to view links. Register or Login  :duvar: :duvar: :duvar:
You are not allowed to view links. Register or Login duble  :duvar: :duvar: :duvar:

Motor kapağını YUMATU'nun tasarımcısı tasarlamış, kule gergilerini de (onlar kule gergisiyse) Karaköy Kardeşler Hırdavattan almışlar sanırım.  :(
Neyse görmedik görmedik görmedik.
Ne kadar az bilirsen o kadar şiddetle savunursun.

Doğa Tosun

kapak gerçekten feci. Allahın doblo JTD'sini geliştirip 159'a koydukları kapak milyon kat yakışıklı.

bkz:




gerçi Sefa sağolsun şunu görmekten normal araçların motorunu motordan sayamıyor insan bir süre sonra

(156 2,5 v6 arese busso)

"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

Aşmış

Esin kaynağını buldum:
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bu da olabilirdi aslında:
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Ne kadar az bilirsen o kadar şiddetle savunursun.

Sportivo

Hay ben böyle vergi sisteminin,  yeter valla ya , şu euro fiyatları gördükçe ülkeyi terketsem gitsem diyor insan, 1.4-1.6 multiair gelmediği sürece 20 tane satar senede.

SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfa Romeo 156
35 AU 4494

wolkanku

yahu kapaktaki alfa romeo yazısını al kırmızıya boya, ucundaki U gibi parçanın olduğu yere de al alfa logosunu yapıştır bitti gitti, nedir bu kapak derdi sanki içeride duruyor her gün görüyoruz.

herkesin üff bee ne araba, wauw diye iç geçirdiği 4 serisi motor kapağı da bu yani.



ne bekliyosunuz ben anlamadım ki?
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

hi_cazz

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

C serisininde iyi görünmüyor. Demekki markalar artık eskisi gibi kapıt altı görüntüsünü düşünmüyor.


Sent from my iPhone using Tapatalk


wolkanku

yahu güzel kaput altı olsa ne farkeder, beni tanıyan ne kadar çok sanayide olduğumu bilir, her sanayi ziyaretinde farklı farklı bir çok alfa romeo görüyorum, şöyle üstüne titrerim böyle koynuma alır yatarım arabamı diye anlatan abileri görüyoruz, kaput altını bir açıyor, ortalığı *** götürüyor. e şimdi bu marka sana altın varaklı motor kapağı da yapsa sen yine temiz bakmayacaksın ki.. nedir yani bu motor kapağı sevdası?
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

Aşmış

Mesele kullanıcıların temiz bakması yada bakamaması yada diğer araba markalarının motor kapakları değil. Bundan zaten bize ne?

Bir parçanın kaput altında kalması yada ancak lift'e kaldırınca görülebilir olması bizim arabalarımızda önemli arkadaşlar. Bunun farkına varmak lazım artık arkadaşlar. Madem bu arabaları büyük bir aşkla kullanıyoruz bunun nereden geldiğini hissetmek, bilmek lazım arkadaşlar.
Uzun uzun anlattım aslında arkadaşlar. :)
Ne kadar az bilirsen o kadar şiddetle savunursun.

Fatihob

Motor kapağı kalitesinde değilde, leğen kalitesinde üretilmiş gibi duruyor.
..

Doğa Tosun

You are not allowed to view links. Register or Login
yahu kapaktaki alfa romeo yazısını al kırmızıya boya, ucundaki U gibi parçanın olduğu yere de al alfa logosunu yapıştır bitti gitti, nedir bu kapak derdi sanki içeride duruyor her gün görüyoruz.

herkesin üff bee ne araba, wauw diye iç geçirdiği 4 serisi motor kapağı da bu yani.



ne bekliyosunuz ben anlamadım ki?

Abi sen nasıl durmadan cilalayıp keyif alıyorsan ben de kaputu açtığımda gördüğümün hoşuma gitmesini isterim. 4'ün kapagı ile de giulia'nınki arasında dağlar var. 4'ünki güzel değil, ama kötü de değil.

Arese ile, m50 ile hatta gt jts ve 159 jtd ile haşır neşir olduktan sonra giulia'nınki leş görünüyor. 147 ts bile cok begenmesem de giulia'nın kocaman hacimli motorundan daha seksi.

Açıkçası 147 ve bmw dahil tüm arabalarımın kaput altı tertemizdir. 159 ve GT de şu an öyle. Berlingoyla ilgili pek malumatım yok ama pek umrumda da degil o :D
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

wolkanku

#2286
You are not allowed to view links. Register or Login e doğa onu diyorum işte, senin benim gibi motor kaputunun altının da temiz olmasına özen gösterecek adamın yapacağı şey belli, alfa romeo yazısını ne renk istiyorsan boya, üstüne de yapıştır alfa romeo logosunu, her açtığında bak, her sildiğinde keyif al işte :) niye alfa yapmamış vs diye düşünme. oradan bir logoyla belki 2 dolar kısıyor, ama seri üretimde 10.000 ünitede o 20.000 dolar ediyor, onu başka bir şeyi geliştirmek için kullanması çok daha mantıklı.

genel kullanıcı kitlesi de senin benim gibi özenli olmadığını belirtiyorum ben, o adama sen busso da koysan arese de koysan, bussonun portlarını altın da yapsan, toz içinde kaldıktan sonra ne farkedecek , bunu diyorum.

edit: 4 'ün motor kapağı da bildiğin kötü, c'nin kapağı da çok çok detaylı değil zira ancak kapağın çevresindeki detaylara bak, bir kısmını yaprak vs gibi artıklar girmesin diye ızgaralı bile yapmış adamlar.. bmw 'nin giulia'dakinden tek farkı gri bmw yazısı bir de marka logosu var..bildiğin kare kapak başka da bişey yok.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

wolkanku

#2287
You are not allowed to view links. Register or Login
Mesele kullanıcıların temiz bakması yada bakamaması yada diğer araba markalarının motor kapakları değil. Bundan zaten bize ne?

Bir parçanın kaput altında kalması yada ancak lift'e kaldırınca görülebilir olması bizim arabalarımızda önemli arkadaşlar. Bunun farkına varmak lazım artık arkadaşlar. Madem bu arabaları büyük bir aşkla kullanıyoruz bunun nereden geldiğini hissetmek, bilmek lazım arkadaşlar.
Uzun uzun anlattım aslında arkadaşlar. :)

ben hiç bişey anlamadım arkadaşlar.
motor kaputuna bakınca mı his geliyor?

alfa romeoyu aşkla kullanmamızı sağlayan hisler, direksiyon hissiyatı, motor sesi , iç ve dış tasarımdaki ince detaylar vb.

bir dönem direksiyondaki logoyu öpen arkadaşlar vardı, siz de her gün motor kaputuu açıp motor kapağına bakıp farklı hisler yaşıyorsanız haşa, o zaman özür dilerim, siz gerçekten Aşmışsınız.

bu arada ben motor kapağı süper olmuş çok iyiymiş diye savunmuyorum.
kesinlikle daha güzel olabilirdi , olmalıydı.
ama siz daha önce de yazmıştınız, büyüme hırsı, daha çok satma hırsı, küçük balık olmama hırsı her markada var , dolayısıyla rekabet edebilmek için, plastik bi kapağın görünümünden çok , daha iyi sürüş özellikleri, daha iyi multimedya özellikleri, daha düşük tüketimlere odaklanıyor marka.

yoksa kaput alanı altına 5-6 euroluk daha şık gözükecek elemanlar eklemek zor değildir koskoca marka için, ancak 100.000 ünite de bile 50-60bin euro'dan bahsetmiş oluyoruz bu durumda... 50-60 bin euroyu incik boncuğa mı yoksa ar-ge ' ye mi kullanmalarını isterdiniz.. bence bunu anlayabilmek lazım, zira 147'nizin , döneminin en iyi yol tutan C sınıfı hatchback aracı olduğunu ve bunun iyi bir argeden geçtiğini mutlaka anlamışsınızdır.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

admin

Benzinli Motorlar

Alfa Romeo Giulia QV (Egzoz manifoldlarını temsil eden 6 parça, sembolik de olsa parlak krom veya parlak bir boya)


BMW M3


Mercedes Benz C 63 AMG


Audi A4 S4


Dizel Motorlar
Alfa Romeo Giulia 2,2 Diesel


BMW 320d Touring


Mercedes Benz C 250 d T


Audi A4 2,0 TDI
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

wolkanku

yahu şöyle yapsaydı eminim ki herkes 10 üstüne 6-7 puan verecekti , eh denip geçilebilecekti..ne kapakmış yahu :)



çok hızlı bir photoshop çalışması:)
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

Aşmış

You are not allowed to view links. Register or Login
ben hiç bişey anlamadım arkadaşlar.
motor kaputuna bakınca mı his geliyor?

alfa romeoyu aşkla kullanmamızı sağlayan hisler, direksiyon hissiyatı, motor sesi , iç ve dış tasarımdaki ince detaylar vb.

bir dönem direksiyondaki logoyu öpen arkadaşlar vardı, siz de her gün motor kaputuu açıp motor kapağına bakıp farklı hisler yaşıyorsanız haşa, o zaman özür dilerim, siz gerçekten Aşmışsınız.

bu arada ben motor kapağı süper olmuş çok iyiymiş diye savunmuyorum.
kesinlikle daha güzel olabilirdi , olmalıydı.
ama siz daha önce de yazmıştınız, büyüme hırsı, daha çok satma hırsı, küçük balık olmama hırsı her markada var , dolayısıyla rekabet edebilmek için, plastik bi kapağın görünümünden çok , daha iyi sürüş özellikleri, daha iyi multimedya özellikleri, daha düşük tüketimlere odaklanıyor marka.

yoksa kaput alanı altına 5-6 euroluk daha şık gözükecek elemanlar eklemek zor değildir koskoca marka için, ancak 100.000 ünite de bile 50-60bin euro'dan bahsetmiş oluyoruz bu durumda... 50-60 bin euroyu incik boncuğa mı yoksa ar-ge ' ye mi kullanmalarını isterdiniz.. bence bunu anlayabilmek lazım, zira 147'nizin , döneminin en iyi yol tutan C sınıfı hatchback aracı olduğunu ve bunun iyi bir argeden geçtiğini mutlaka anlamışsınızdır.

Anlatmaya çalışayım biraz daha  :serefe:

Motor kaputuna bakınca his geliyor evet. Altındaki motor kapağına bakınca da geliyor his. Size gelmiyor mu? Neden gelmiyor? Bana mesela bu tartıştığımız motor kapağına bakınca kusma benzeri bir his geliyor ama 147'ninkine bakınca gelmiyor o his. İçinde motor sporları tarihinden bir parça var gibi geliyor. Plastik bile olsa bi ruhu yansıtıyor gibi geliyor. Size öyle gelmiyor mu? Gelmesi lazım.
159'un motor kapağında 159 gibi oranlarıyla insanı döven, beyfendi bu arabaya tam uyduğunu görüyorum. Boxer motor zaten sesiyle de görüntüsüyle de bağırıyor. Arese'de zaten nefes kesilmiyorsa bakmamak lazım daha fazla. Çok da önemli değil motor kapağı aslında ama Alfa Romeo da önemli.

Alfa romeo'yu aşkla kullanmamızı sağlayan hisler de evet motor sesi, evet direksiyon hissiyatı, evet iç ve dış tasarımlardaki ince detaylar?
Onlar ince detaylar değil, o koskoca bir anlayış. Küllüğünden motor kapağına, teyp'inden teyp'inin düğmelerinin çaplarının büyüklüğüne ve yüzeyden 1 mm daha içerde olmasına kadar bir bütün. Tüm diğer maddeleri kapsayan bir 100 yıldır benimsenmiş anlayış ve birbirlerinden ayrıştırılamayan bir anlayış.

Odaklandığı şeylerden bahsetmişsiniz, bunlar da kötü tasarımın önünde duran şeyler değil. Tabi ki bunları yapacak ama kötü ve ilkesiz bir tasarım olmasını gerektirmiyor bu durum, bunu açıklamıyor yani, bunun cevabı orada değil.
Bu odaklanmalar her arabasında yok mu? 147'de yok mu? var tabi ki lakin o motor kapağında hala Alfa Romeo tarihi var. BMW'nin motor kapağının neredeyse aynısı hatta çok daha çirkini yok. Anlata biliyorumdur umarım? Yine yol tutsun, yine motor kükresin, yine ışık hızına çıksın.
Yol tutuş ve iyi giden bir araba yapmak isterseniz Subaru da yapabilirsiniz, BMW de yapabilirsiniz ama Alfa Romeo yu sadece bunlarla yapamazsınız, önce bunun kavranması lazım. Dünyaya ayak uydururken de motor kapağını aynı paraya mal edip kalıbını tasarlarken doğru ilkelerle tasarlarsanız dökülen plastik ham maddesi de aynı miktarda kalır, kalıp maliyeti de. 147 nin motor kapağı daha mı ucuza yapılıyordur ki? İncik boncuk mu bunlar? :)

Bu arada anladığımı düşündüğünüz şeyleri tabi ki de anladım, paralarını buna gömerek çok güzel diğer arabalara rakip olurlar, onları geçerler, geçilirler, viraj dönerler falan ama şunu da anladım ki Alfa Romeo esas tasarım olarak, anlayış olarak da tüm bunların yanında rakiplerini geçer ve geçmiştir şimdiye kadar. Motor kapağıyla bile geçer, hatta ezer geçer çünkü temeli sağlamdır, doğrudur.

147 Ford Focus'dan 10 kat daha iyi yol tutan bir araba değil, 20 kat hızlı da giden bir araba değil ama biri podyum gibi bir araba diğeri podyumda yürüyen manken gibi. Haksız mıyım? :)  :serefe:

Mesele sadece motor kapağının altındakiler değil yeğen! Mesele daha büyük... :)
Ne kadar az bilirsen o kadar şiddetle savunursun.

Sportivo

Rakipler son derece rafine derken kastettiğimin bariz bir yansıması bu kapak olayı. Normalde Alfa Romeo böyle bir kapakla sürmez 7 senedir beklenen bir modelini. Ama işte rekabet , küresel ekonomik düzenin sonucu kendinden önce çıkmış segment rakiplerinin anlayışı böyleyken bu anlayışla rekabet etmekten vazgeçmiş görünüyor Alfa ve FCA.  Şahsen ben en az iyimser tahminle 150ktl ödeyip sahip olunacak bir araçta bunu görmek istemezdim. Sadece Giula değil 3 veya C serisi içinde geçerli bu söylediğim. yani bir devrin kapanışıdır arkadaşlar bu olay.

SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfa Romeo 156
35 AU 4494

ilbey666

Elhamdülillah bugünde Giulia başlığında BMW gördük.
Paddock Detailing

[url="https://www.instagram.com/paddockdetailing/"]https://www.instagram.com/paddockdetailing/[/url]
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/servisler-galeriler/padok-hazir-!/"]http://www.alfistiturkey.com/forum/servisler-galeriler/padok-hazir-!/[/url]

Tolga033

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Giulia'ya devam..


Sent from my iPhone using Tapatalk

octinum

Motor kapağı sadece motor kapağı değil ki? You are not allowed to view links. Register or Login 'ın da söylediği gibi, bir anlayışın parçası. Yani bugün motor kapağını boşverelim, yarın da sesi gitsin mesela, olur mu? :)

Alfa'da aktif marka bağımlılığı yaratan şey temelde farklılık/kendine özgülük. Zamanında 156, E46'dan (stok halde) daha iyi yol tutuyor muydu? Ama sürüş zevki dendiğinde E46'dan önce gelir akla. Alfa'nın motor tasarımında performanstan bağımsız olarak, emme yollarını vb. ayarlayıp o belirli sesi çıkarmak için özel tasarım yaptığı söylenir. Sesi bu yüzden örnek verdim; pekala sesi "tune etmek" için harcanacak ArGe zamanı başka işlere kaydırılabilir, hatta maliyet düşürmek amacıyla hiç kullanılmayabilir. Hatta Selespeed'in vites düşerken devir eşitlemesini ("aragazı" vermesini) düşünsenize. Bizden başka kim bunu neden ister?

Alfa herkesin bakmadığı, anlamadığı detaylardaki özenle Alfa'dır. O motor kaputu da bu detaylardaki özenin bir parçasıdır pek çok Alfista'ya göre. Biz rakiplerinden daha güzel görünen Twin Spark plastik kapağına bile "bir Busso değil tabi" diyen adamlar/kadınlarız. :) Audi'si bilmemnesi "normal" binicinin baktığı her yere görgüsüz kepçesiyle krom eklerken Alfa kaputun altına yapar o işi.

Ve evet, bu aralar motor bir yerlerden yağ kaçırdığı için o kaputu açınca leş motoru ortaya çıkanlardan biriyim ben de şimdilik. :D Ama elimde fırça ve temizleyiciyle bir Pazar günü giriştiğimde Giulia'da gösterilen şeyle değil, en azından bir Twin Spark'la karşılaşıp izlemek isterim. Takıp takıştırdığım halini değil, "sana sattığımız arabaya bu özeni gösterdik" diyen orijinal halini.

ssg

Şu jant+renk kombinasyonuna bitiyorum.
BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

Doğa Tosun

You are not allowed to view links. Register or Login
Motor kapağı sadece motor kapağı değil ki? You are not allowed to view links. Register or Login 'ın da söylediği gibi, bir anlayışın parçası. Yani bugün motor kapağını boşverelim, yarın da sesi gitsin mesela, olur mu? :)

Alfa'da aktif marka bağımlılığı yaratan şey temelde farklılık/kendine özgülük. Zamanında 156, E46'dan (stok halde) daha iyi yol tutuyor muydu? Ama sürüş zevki dendiğinde E46'dan önce gelir akla. Alfa'nın motor tasarımında performanstan bağımsız olarak, emme yollarını vb. ayarlayıp o belirli sesi çıkarmak için özel tasarım yaptığı söylenir. Sesi bu yüzden örnek verdim; pekala sesi "tune etmek" için harcanacak ArGe zamanı başka işlere kaydırılabilir, hatta maliyet düşürmek amacıyla hiç kullanılmayabilir. Hatta Selespeed'in vites düşerken devir eşitlemesini ("aragazı" vermesini) düşünsenize. Bizden başka kim bunu neden ister?

Alfa herkesin bakmadığı, anlamadığı detaylardaki özenle Alfa'dır. O motor kaputu da bu detaylardaki özenin bir parçasıdır pek çok Alfista'ya göre. Biz rakiplerinden daha güzel görünen Twin Spark plastik kapağına bile "bir Busso değil tabi" diyen adamlar/kadınlarız. :) Audi'si bilmemnesi "normal" binicinin baktığı her yere görgüsüz kepçesiyle krom eklerken Alfa kaputun altına yapar o işi.

Ve evet, bu aralar motor bir yerlerden yağ kaçırdığı için o kaputu açınca leş motoru ortaya çıkanlardan biriyim ben de şimdilik. :D Ama elimde fırça ve temizleyiciyle bir Pazar günü giriştiğimde Giulia'da gösterilen şeyle değil, en azından bir Twin Spark'la karşılaşıp izlemek isterim. Takıp takıştırdığım halini değil, "sana sattığımız arabaya bu özeni gösterdik" diyen orijinal halini.

+156 diyerek katıldığımı belli edeyim. Ayrıca Giulia ile ilgili yapılan en ufak eleştiri hep konunun uzamasına sebep oluyor. Bu kadar korumacı olmaya gerek yok. Herkes beğenmeyebilir, ve eleştirebilir. Giulia da her detayında muntazam olmayabilir. Benim kaput altını beğenmemem lanet ettiğimden değil, imkanım olsa seve seve alırım ama beklentim böyle bi plastik kapak değildi şeklinde :)
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
+156 diyerek katıldığımı belli edeyim. Ayrıca Giulia ile ilgili yapılan en ufak eleştiri hep konunun uzamasına sebep oluyor. Bu kadar korumacı olmaya gerek yok. Herkes beğenmeyebilir, ve eleştirebilir. Giulia da her detayında muntazam olmayabilir. Benim kaput altını beğenmemem lanet ettiğimden değil, imkanım olsa seve seve alırım ama beklentim böyle bi plastik kapak değildi şeklinde :)

Aynen, Giulia hepimizde o kadar büyük beklenti yarattı ki biri fotoğrafta Scudetto'ya böcek yapışmış dese böceğin yakışıp yakışmadığını tartışacağız ruh hastası gibi iki sayfa.  :haydi:

Belki de bu tasarımın başarılı olduğunun göstergesidir. Bu ufak detaylar kişisel şeyler malum; 159'un kapı kolları da birer sanat eseri ama ben 156'da Walter de Silva'nın yaptığı tasarım çakallığına hayranım. Bunu da iki sayfa tartıştırırlar adama.

Sonuç olarak muhtemelen tıpkı You are not allowed to view links. Register or Login gibi ben de Giulia alacağım. Hedefim 8 yaş. Şimdiden para biriktirmeye başlamak üzereyim. Bugün satılan 2 litre Giulia'lar 8 yaşına geldiğinde ben de ancak para biriktirmiş olurum. :D Ama yine de hayatımda (Tanrı hepimizi korusun) olumsuz anlamda büyük değişiklik olmazsa 156'yı satmayıp kızıma bırakacağım. Galiba benim (tamamen kişisel olarak) Alfa'dan anladığım da bu.

ar.159

#2298
Kapak konusunu ben başlatmıştım kısa bir cümleyle uzun uzun cumlelerlede @aşmış güzelce açıklamış
@wolkanku 100000 adet satmayı planladığın arabada birakta 50 bin dolar tasarruf etme kaputu acınca biraz gururumuz oksansin sonucta eskisi gibi kaputu acınca  arabanın silindirime milindirine bakamıyoruz sadece o kapaklara bakıp adamlar ne makine yapmış diyoruz, ayrıca ilk mesajımda bari yazıyı kırmızı yapaydınız demiştin bir plastik kapaktaki kırmızı yazının maliyeti ne ola ki?
Diğer taraftan arabada kotu bir nokta görünce o BMW de de kotu mercoda da kotu gibi yaklaşımı da yanlış buluyorum çünkü aynı yaklaşım bu arabada su yok BMW de var diyince kardeşim bu alfa Romeo Dünya'nın en sportif Seda'nı ve cok güçlü bir tarihi var alfada onlara takilmacaksin motor sesine yol tutusuna vs bakacaksin derken yanlışları ise digerlerinin yanlışları ile kapatmak ne kadar doğru? Sen Alfa Romeo san motor kapağında sanat eseri olacak tarifinde olduğu gibi! He yok ben BMW ye rakibin buna takılma diyorsan o Zaman adam akıllı herseyde rakip ol BMW 3 telefonla entegre kontrol ediliyor merco c Nın her tarafı ambians aydınlatma nerde burada rekabetler? Daha bir tane gece ic resmi görmedim ic kapı kulplarında aydınlatma var mı yok mu belli degil Mercedes te belki öncelik motor kapağı degildi ama Bi dünya cok şık ayrıntıya sahip eğer motor kapağını merco seviyesine düşürdüysen rekabet icin umarım diğer seyleri de Mercedes seviyesine yukseltmissindir
Tepkimiz Alfaya b.k atma hevesinden degil ona Okan aşkimizdandir bu arada
8 yıldır geliştirilen bir araba bir zahmet detaylarda kusursuz olsun

Dipnot: herşeyine eywallah dedim de hala o farları sevemedim hazır foto ilke karşılaştırma yapılırken üzülerek buda benden :(
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

murat

Valla o külbitör kapağı veya motor kapağı ne derseniz diyin, yerine salı pazarı naylonu koysunlar ben o GQV için böbrek satacak noktadayım arkadaş  :clover:
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)