Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



İlk Gün

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

utku35

Alfamı aldığım ilk gün, noterden sonra hemen evin yolunu tuttum, yıllarca böyle bir araba hayali kurmuştum ve bu anı ilk annemle paylaşmak istedim.Evimizin önü ana cadde ve belediye otobüsleri sürekli geçiyor ama mahalle sakinleri olarak biz hep yolun en sağına iyice yanaşıp ve nizami bir şekilde araçlarımızı yıllarca park ettik ve en ufak bir çizilme olayı dahi hiç olmadı.Evin önüne geldim yine ve güzelce park ettim alfamı ve arabanın içinde heyecanla annemin gelip arabayı görmesini bekliyordum...O an aklıma takıldı acaba buraya koymasammı diye; işte tam o sırada bi otobüs yoldaki hafif çukura girmemek için yolun iyice sağına yanaştı ve tam önümdeki corollanın arka çamurluğuna vurdu ve çukuru geçemediğini düşünüp geri vites ve ardından daha şiddetli bir şekilde bir daha vurdu, artık corollanın arka çamurluğundan kavramış ve arabayı kaldırımla kendisi arasında resmen işkenceye almıştı...Çok uzun uzun korna basmamdan sonra otobüs şoförü durdu ama corolla, malesef...yani daha evin önüne geleli 1dk olamıştı ve sadece yarım metre ile kurtulmuştum.Hemen arabayı alıp "evimin önünde olmasın ama güvende olsun" diyerek biraz uzaktaki polis lojmanlarının otoparkına koydum ve halada ordan vazgeçmedim..Eminim ki bi çoğunuz sabahları camdan arabanıza bakıp bi tebessümle güne başlıyorsunuz ama ben balkondan sarkmak zorunda kalıyorum

tolga_ozhan

#1
Kendi evimde kapalı garajım var. Eğer başka yerde kalacaksam benim gözüme uyku girmiyor. Saat başı kalkıp bakıyorum
Birde Utku Bey artık Alfa'nızı üyelerimiz ve Alfa'ları kısmında görsek diyorum.

Edited by - tolga_ozhan on 27/02/2009  00:07:52

utku35

#2
Fotoğraf makinamı geçen gün yanıma aldım, resmini çekip buraya koymak için.. dayanamadım geçtim hemen direksiyona, geri gelince çekerim dedim,akşam geldim ve gündüz daha güzel çıkar diye vazgeçtim.Ama 1-2gün içinde sizlerle paylaşıcam

Fatih_AurA

#3
Bu duyguları hemen hemen hepimiz yaşadık yaşıyoruz sanırım. Aman dikkat edin. Bu trafikte araba kullanmak kadar tehlikeli park ettiğimiz yerler ve park biçimleri. Yarası olan biri olarak bu tüm samimiyetimle söylüyorum

Dentist

#4
Bizim Alfalarımıza gösterdiğimiz aşırı ilgi ve özen ne yazık ki çoğu insan tarafından anormallik olarak nitelendiriliyor...
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

ATA

#5
Benimkini oksijen çadırına koysam, gene gelir çizer biri Hayırlı uğurlu olsun Utku Bey.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

utku35

#6
Teşekkür ederim Ata Bey. Bu arada resimleri üyelerimiz ve alfaları kısmına koymak için çok çabaladım,çok çabalarken çokda başlık açmışım,kusra bakmayın arkadaşlar..Şimdilik bi kaç resim var,görebilirsiniz.

Edited by - utku35 on 28/02/2009  02:19:35