Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Sene 1996

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Vedat Sener

Ailede benden başka şöförlüğü olan yok.. Babam akciğer kanseri, zırta pırta millete -beni hastaneye götür, diyeceğine 14 yaşımda zaruriyetten bana şöförlüğü öğrettirip kendini hastaneye taşıttırırdı.. Bizim şöförlükte 1975 Reno 12 ile fakirlikten başlamıştır..

Hasılı efendim "sene 1996" İst/Maltepe'de bir mimari büroda çalışıyorum.. yaşım 17.. İçeride misafir bir iç mimar bizim patronla toplantı halinde.. Aşşağıda, kapıda kırmızı bir makina var.. Zil çaldı ve -arabanızı çekmeniz lazım hede höde bla bla dan dolayı dedi.. İçeri koştum mevzuyu anlattım -ben çekerim isterseniz dedim.. adam anahtarı uzattı ama içinde bir şüphe tabi..Ayrıntıya girmiyorum fazla.. İndim aşşağı anahtarı sokacam ama kontak yerinde yok.. Balkondan bir bağırtı -kontak solda! (adam balkondan bakıyor) Neiise efendim.. Defalarca kırılmış bantlanmış hurdahaş olmuş anahtarı taktım kontağa çeviriyorum ama dönmüyor.. Yukarıdan aynı ses -ters istikamete çevir! ve çevirdim

ve bir ses (Alfa Romeo 33)

İşte Alfa aşkı böyle başladı..

146 aldım...dan sonra yurt dışına gitmem icab etti.. Oradada 147 aldım.. GT alıyordum.. Bir gün denemek için verdiler.. O sıra iflasın eşiğindeydim alamadım, e iflas ettim tabi, dururmuyum...

Oradada durmadım...Türkiyeye döndüm.. Ve kendimi toparladım... Şimdi 2004 kırmızı bir 156' m var..


Dip not: O yıllarda muhterem Fatih terimin siyah 155 ide Alfa sevdamı pekiştirmiştir...

murat

#1
Genelde bu karşılama üyelerimiz bölümünde olur ama hoşgeldiniz :) Hikayeyi çok kısa ve net anlatmışsınız ...33 ile alınan zehir bir başka oluyor , ben net bilirim onu
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

erdem1904

#2
Hoşgeldiniz aşkın başlangıcı muhteşem
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Vedat Sener

#3
Murat bey ve Erdem bey
hoşbulduk...


Gouki

#4
Aramıza hoşgeldiniz. Hikayeyi çok güzel bir dille anlatmışsınız.

Dentist

#5
Alfa ruhuyla yaşayanların arasına hoşgeldiniz.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Passione

#6
Hoşgeldiniz aramıza. Hikayenizi zevkle okudum diyebilirim.
"centocinguantanove"

Vedat Sener

#7
gouki
Dentist
Passione
hoşbulduk..

Ben daha çok okuyan tarafta kalırım diye düşünüyorum.. Zira alıngan bir alfacıyım.. Hiyerarşiden oligarşiden çekinirim..
Burada gözlemlemedim tabii..

Tekrar hoşbulduk..

Gouki

#8
Vedat bey alınganlığa falan gerek yok burada hepimiz alfistiyiz :) Lütfen sadece okumayın bol bol yazın. 146, 147, 156 tecrübelerinizi merakla bekliyoruz :)

Alfadanadam

#9
Aramıza hoşgeldiniz. Hikayeniz çok hoş. Benim Alfa'ya tutkum da 91 model Alfa 33 1,7 16 Valve ile başlamıştır. O ne arabaydı be; hele ki o yıllar :)

oeralp

#10
Hoşgeldiniz Vedat bey,  alfa virüsünü çok güzel bir alfadan almışsınız. :) bol bol sohbet ederiz inşallah.

erdem1904

#11
33 1,7 16 valf benimde muhakkak sahip olmak istediğim bir araçtır. İlk alfam 146 1,7 16 valfti ama arada hemen hemen 300 kiloya yakın bir fark vardı ve buda sürüş zevki bakımından 146 1,7 yi 33 1,7 den oldukça geride bırakıyordu. Geçen hafta Alfomda siyah bir 33 1,7 16 valf vardı müsade alıp koltuğuna oturdum. nubuk deri karışımı orjinal resmen yerde spor koltuklardı o bile yetti bana
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

cihan

#12
hoşgeldiniz, keyifli sürüşler....

babi

#13
Hoşgeldiniz güzel bir anı.
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 [url="//sw.ss"]SW.SS[/url]
156 1.6 TS

AlfistiKerem

#14
Aramıza hoşgeldiniz.Bana da Alfa virüsü 80 lerin sonunda 90 ların başında 33 ten bulaştı.O zamanlar deli divane aşık olurdum sesine gidişine..Babama bir türlü aldıramadım

adnan.geyik

#15
Ruhumuzu oksadın. Hosgeldin.
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

CrazyRomeo156

#16
Alfa böyle bişey:)
Hoşgeldiniz.

tolga_ozhan

#17
Hoşgeldiniz. Hikaye çok hoş. Benimde ilk Alfa sevme maceram 90'lı yılların başına ve bir kırmızı 33 1.7 16V'ye dayanır.

cem meric

#18
Hoşgeldiniz Bende 75 ten kapmıştım babam sayesinde.

Vedat Sener

#19
Alfadanadam
oeralp
erdem1904
babi
AlfistiKerem
adnan.geyik
CrazyRomeo156
tolga_ozhan
cem merıc

Sevgili dostlar, cümleten hoşbulduk.. Uzun soluklu bir arkadaşlık/dostluk olmasını diler, saygılarımı sunarım...

Cem

#20
Allah kaza bela göstermesin,güzel günlerde kullanın aracınızı. Aramıza hoşgeldiniz.33 1.7 bambaşkadır

Dentist

#21
Mâlum yakından tanıyanların iyi bildikleri gibi çok"detaycıyım";öykünüz güzel,ama babanızın sağlığı nasıl bu arada?
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Vedat Sener

#22
Malum  o yaşlarda bir genç için baba, mühim, tırsılması elzem- aslında bunlardan daha çok saygı duyulan yüce insan.. (halen öyle tabi)
Bizim için "yanardağ".. Günden güne sönen bir yanardağ.. Zayıf, bitkin, gözleri bir yere kitli ve fazla açık..

Zor bir dönemdi...

Efendim, tedavi hastalığın teşhisi akabinde süratle başladı.. Modern tıp başta olmak üzere, bitkilerinde yardımıyla (tabii bu süreç yıllar sürdü) hastalığın tehlikeli kısmını atlattık.. Halen kullandığı ilaçlar ve periyodik bakımları vardır..

Sual için teşekkürler..

Galiba sizin babanızda kaza yapmıştı (forumda denk gelmiştim-yanlış hatırlıyor olabilirim kusura bakmayın) Geçte olsa geçmiş olsun..

Dentist

#23
Babalarımız "başımızın tacı"her zaman;tabii annelerimiz de öyle.
İnsan elindekilerin değerini bilemiyor çoğu zaman ne yazık ki,kaybedince anlıyor.
Hani bir çocuğun,değişik yaşlardayken, babasına karşı olan düşüncelerini anlatan satırlar vardır ya;
Küçükken "babam herşeyi biliyor"diye başlayıp,kendi yaşlandığında da "keşke babam yaşasaydı da bana akıl verebilseydi" diye biten.
İşte bunların değerini her zaman bilmeliyiz diye düşünüyorum...
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Fatihob

#24
hoşgeldiniz foruma. .;)
..