Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



toscana'dan alfa romeolar

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Borracho

5 günlük bir toscana seyahati yasadik. ilk kez bebegi de alip yurtdisina ciktik. havaalaninda benzinli, manuel bir alfa 159 sportwagon teslim alacagimi düsünürken, dizel, otomatik vitesli bir bmw 3 tourer verdiler oto kiralamadan. toscana yollarinda alfa keyfi sürme hevesim boylece kursagimda kaldi. sunu soylemem gerekir ki, arkadan itisli bmw tabiki güzel gidiyor ama ic tasarim, kullanilan malzeme, aracin kabinici genisligi alfa'dan iyi degil. bagaj ise benim 159 sw ile kiyaslandiginda oldukca yetersiz kaliyor (sadece orta boy bir bavul ve cocuk arabasi sigabildi). neyse 5 gün boyunca sarap üretilen bir ciftlikte, san gimignano kasabasi yakinlarinda kaldik. sürüyle alfaya rastladim. cogunlukla 147 ve 159 modelleri. volterra kasabasinda ise sanirim 1930 vey 40lardan kalma bir iki kisilik yaris arabasi gördüm ama yanimda makinem yoktu, en büyük pismanligim bu oldu. yollarda 4-5 tne eski spider görmek beni oldukca mutlu etti. san gimignano'da bir otoparkta ve bir ara sokakta rastladigim iki alfa'yi ise görüntüledim paylasiyorum.

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Edited by - Borracho on 28/05/2009  15:23:59

Passione

#1
Şahane bir gezi olmuş resimler de şahane teşekkürler. Fakat kiralık 3 serisi touring muhabeti çok büyük talihsizlik olmuş :(
"centocinguantanove"

Alfisti147

#2
Spider harikaymış gerçekten. Sahibi Almanya İtalya arasında keyif ötesi bir yolculuk geçirmiş olmalı.

ATA

#3
3 Serisi kullanmanız aslında iyi olmuş, sizin aracınızın en yakın rakibi ile kıyaslama şansınız olmuş. Güzel gezi, güzel resimler. =)

Bu arada 3 serisi E46 kasamıydı yoksa E90 kasamıydı?
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

adnan.geyik

#4
Italyada en begendigim yer San Gimignano. Film stüdyosu gibi kasaba. Nefis bir yer. Orada birkac 159 ve 156 görmüstüm. Giderkende BRERA görmüstüm. Eminim begenmisindir...
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

agucba

#5
Üstü açık Alfa'nın yanında duran Peugeot'tan gözümü alamadım bir türlü.

///////////////

Dentist

#6
İnsan biraz bastırıp şöyle bir 3.2 Brera bulmalarını ister ya Burak
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

murat

#7
Burakçım benim de en büyük hayalim Toscana'da bir çiftlikte birkaç gün kafa dinlemek..2001 yılında sadece uzaktan bakarak geçtim ,içimde kaldı..Senle karşılaştığımızda detayları almak isterim gerçekten...Aslında en büyük hayalim de buradan Alfa'ya atlayıp gitmek tabi
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Borracho

#8
21 hazirandaki piknige  beklerim o zaman :)    toscana'da bu benim 2. ayni sekilde konaklamam. 2 sene once daha sarap tadimi agirlikli olarak arezzo'da kalmistik. bu sene daha cocuk-aile konseptli bir tatil oldu. ama toscananin büyük bolümünü görmüs olduk. bu arada buyuk ihtimal hillsider'a yazacagim san gimignano'yu. burada o yaziyi da zamani gelince paylasirim.

Borracho

#9
quote:

İnsan biraz bastırıp şöyle bir 3.2 Brera bulmalarını ister ya Burak



ah keske ama ozaman bizim bebegi bagaja yerlestirmemiz, arabasini arka koltuklarin üzerine atmamiz, bavullari da brera'nin tavanina baglamamiz gerekirdi... minik kizim icin pek keyifli olmazdi :)