Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 lara angel

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Bugüne kadar arayıp bulamayan alfacıların hoşuna gidecektir diye tahmin ediyorum...


You are not allowed to view links. Register or Login" target="_blank"> You are not allowed to view links. Register or Login


çoğunuz yolunuzu bulursunuz muhtemelen ama linkler sırasıyla


-->Alfa Romeo-->Alfa 156-->Lightning



Edited by - yiltawar on 20/08/2005  23:43:01

Onur

#1

makyajlıya burdada yok:(


n/a

#2




quote:

Onur wrote:

makyajlıya burdada yok:(




kader...

Alfadanadam

#3

dostum link için çok teşekkürler, 145 için sonunda düzgün bir stop bulabildim..bunları türkiyede bulabileceğim bir yer bilen var mı acaba?


 


n/a

#4




quote:

Alfadanadam wrote:

dostum link için çok teşekkürler, 145 için sonunda düzgün bir stop bulabildim..bunları türkiyede bulabileceğim bir yer bilen var mı acaba?


 




keşke olsa...hiç zannetmiyorum

Alfadanadam

#5
maslaktaki dükkanlara uğrayabildiğim zaman soracağım elimde resimle, belki getirtme durumları olabilir. peki siteden sipariş edebiliyor muyuz acaba, shop kısmı var ama türkiyeye gönderirler mi bilmem..

n/a

#6
145 lere göre üretilmiş şeffaf stop sadece Lexus marka da var oda türkiyede disb. falan yok malesef ebaya bak derim abi.

n/a

#7

buldum diye sevindiğim angel eye lar FK marka çıktı arkadaşlar o yüzden bi kere daha sevindim çünkü FK getiriyolar... hafta içi geliyorsa fiyat da öğrenirim...


n/a

#8
Fk Marka Angelları Racer Corner Getircekti fakat bunlar eylül ayında falan gelicek diye biliyorum Türkiyeye.

n/a

#9




quote:

SerCy wrote:

Fk Marka Angelları Racer Corner Getircekti fakat bunlar eylül ayında falan gelicek diye biliyorum Türkiyeye.


racer corner getirsede bizi göçertir koton filtreli simota intake kite bile 280 dolar para istediler benden

n/a

#10
kendileri benim çok yakın dostlarım kalitesiz mal satmıyorlar o fiyata karbon fiber kutusu falanda var baya detaylı bişey o yani ;)

Alfadanadam

#11
yiltawar ın verdiği linte lexus harici siyahi bir stop ta var..bi araştıracam belki getirtebilirim

n/a

#12




quote:

Alfadanadam wrote:

yiltawar ın verdiği linte lexus harici siyahi bir stop ta var..bi araştıracam belki getirtebilirim


belki buralarda da vardır markası önemli getirilen ama popüler olmadığı veya pahalı olduğu için kimsenin yüz vermediği markalar var

n/a

#13




quote:

SerCy wrote:

kendileri benim çok yakın dostlarım kalitesiz mal satmıyorlar o fiyata karbon fiber kutusu falanda var baya detaylı bişey o yani ;)


öyle bişey iddia etmedim kimse yanlış anlamasın...

n/a

#14

alfadanadam onlarda lexus baktım simdi ama fiyatlar nerdeyse bedava site fake bi site olmasın?


Alfadanadam

#15
sercan valla ben de anlamadım, zaten burada bulamadıktan sonra üstüne para veriyo olsalar ne fayda :) ben eğer italyada varsa tırla getirtebilirim belki diye düşünmüştüm. Servisim zaman zaman tırla italyadan parça getirttiği için belki işe yarayabilir...bakalım...

Prelude

#16

FK Angel yok daha piyasada olsa alicam gelirken


2005 Aralik diyolar


n/a

#17
mertim eylül ayı ;) ekimde olablrmiş

Alfadanadam

#18
anlamayamadığım şey, alfistiler gibi arabalarına düşkün bir kesim için yeterli modiye parçası kimse getirmiyor.

n/a

#19
aynen öyle ;) gelsede 2-3 tane geliyor. fazla yok piyasada vti-pug olayı devam ettikçede böyle olucak.

n/a

#20

vti pug olayı yarışların etkisidir. yarışlara bi alfa hazırlanır sokulur herkes görür alfa nası yürüyo o zaman alfaların popülaritesi artar... ama hondaları nası yeriz onuda bilmiyorum açıkçası...


n/a

#21
33 1.7 ile yersin.

n/a

#22

33 1.7 ler boxer mı? hiç tanımadığım bi arabadır 33


Alfadanadam

#23

alp 33 17 nası bir arabadır bir bilsen alfaya aşkın daha da artar...alfa her zaman beğendiğim bir arabaydı benim, ama hiç unutmam sene 1993, bir arkadaşımın 33 1.7 16 V arabasını kullandım, tabir için kusura bakmayın ama oooha dedim resmen..hele ki o senelerde öyle yürüyen araba zaten pek yok..(bi 205 1.9 vardı işte)..inanılmaz zevkli bir kullanımı vardır..harika arabadır..145'i bile iyi yürüten motorun daha hafif bir arabada düşün işte..


bu saatten sonra kahrı çekilir mi bilmem ama benim alfa aşkımın resmen başladığı tarihtir onu kullandığıum tarih..


master

#24

Hakkaten , modifiye konusunda Alfa çok gerilerde yurdumda. Autodelta veya Novitec'in supercharger/turbo (hatırlamıyorum ama ikisi de vardı sanırım) kitleri ülkemde takılsa eminim ki çuf çuflayarak 1.6'larda VTI , 2.0'larda standart Impreza WRX kovalayan Alfa'lardan çok görürüz. Çünkü ciddi Turbo niyeti olan birçok Türk Alfa tutkunu var. Ancak ülkemdeki Turbo uygulamaları malum , ustalar "yaparız abi" diyip saçmasapan şeylerle işin içinden çıkmaya çalışıyorlar sonra. Autodelta veya Novitec lazım bize :)


Draglerde ise her koşulda Alfa'nın işi zor bence. Drag aracı değil Alfa'lar ama iyi yükleyince olmayacak şey yok tabii.

Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS