Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa 159 - Model ve Donanım Farklılıkları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ArinFırat

Benim 159 da kumandanın açma tuşuna 2 sn basılı tutunca 4 cam birden açılıyor.düz mantık olarak kapatma tuşuna basınca da camların kapanmasını bekliyor insan. Ama hiçbirşey olmuyor, acaba hepinizde aynı durum var mı yoksa benim ki mi arızalı ?

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


akıllı

You are not allowed to view links. Register or Login bende de aynı, açıyorsun ama kapatamıyotsun problem yok. Sanırım makyajsız modellerde var o iş.

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login bende de aynı, açıyorsun ama kapatamıyotsun problem yok. Sanırım makyajsız modellerde var o iş.
Gönüldür işte olmasını bekliyor :)) neden yapmamışlar acaba? Bu arada benim ki makyajlı, yani 2009 öncesi modellerde cam kapatma var mı?

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


akıllı

Valla olduğu makyajsız kasalar gördüm.  :) Güvenlik gerekçesiyle olabilir. Malum sensör var. Siz kumandadan camları kapatırken biri sizin göremediğiniz tarafa elini uzatsa cam açık kalır diye düşünüyorum.

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login
Valla olduğu makyajsız kasalar gördüm.  :) Güvenlik gerekçesiyle olabilir. Malum sensör var. Siz kumandadan camları kapatırken biri sizin göremediğiniz tarafa elini uzatsa cam açık kalır diye düşünüyorum.
Sabah sabah Müjde AR cam sıkışma sahnesini düşürsün aklıma :))

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


akıllı

You are not allowed to view links. Register or Login
Sabah sabah Müjde AR cam sıkışma sahnesini düşürsün aklıma :))

:S yalnız değilim demek ki

balesanist

Serviste açtırılabiliyor gibi bir şey hatırlıyorum.
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

akıllı

You are not allowed to view links. Register or Login
Serviste açtırılabiliyor gibi bir şey hatırlıyorum.

Ben mengerlere (bursa) sormuştum, olsa bile yapmayız demişlerdi.

wolkanku

şunu dener misiniz;

aracı çalıştırın.
camlar kapalı olsun.
cam açma tuşuna basılı tutarak en aşağı indirin ve indiği yerde 5 saniye bekleyin.
ardından cam kapatma tuşunu yukarı çekip camın tam kapanmasını sağlayın ve 5 saniye bekleyin.

bunu her cam için, sürücü tarafındaki 4'lü cam açma kapama tuşlarından yapın.
ardından stop edip aracı bir kere kilitleyin ama kilitlemeye uzun basmayın.

şimdi camları açabilmek için , uzun süre kapı açma tuşuna basın açılacak zaten.
kilitleme tuşuna da uzun basın, bakalım kapanacak mı.

'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

defrost

Benim araçta hem açılıp hem kapanıyor 2006 model

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login
şunu dener misiniz;

aracı çalıştırın.
camlar kapalı olsun.
cam açma tuşuna basılı tutarak en aşağı indirin ve indiği yerde 5 saniye bekleyin.
ardından cam kapatma tuşunu yukarı çekip camın tam kapanmasını sağlayın ve 5 saniye bekleyin.

bunu her cam için, sürücü tarafındaki 4'lü cam açma kapama tuşlarından yapın.
ardından stop edip aracı bir kere kilitleyin ama kilitlemeye uzun basmayın.

şimdi camları açabilmek için , uzun süre kapı açma tuşuna basın açılacak zaten.
kilitleme tuşuna da uzun basın, bakalım kapanacak mı.
Yarın deneyecem..bence işimize yarayacak olan camın açılması değil ki, mühim olan kapanması..bir insan neden 4 çamı birden açma ihtiyacı hissetsin ki? Çok sıcaktır açayımda havalansın mıdır mantığı? hem açtıktan sonra arabaya binip tek tek hepsini kaldırmak daha ekstra zahmet veriyor,, o yüzden deneme amacı hariç hiç kullanma ihtiyacı hissetmedim o özelliği.. Lakin kapatma olması şart ve mantıklı, aracından inerken basılı tutarsın ve uzaklaşırsın o kendi kendine açık olan camları kapatır.

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


akıllı

You are not allowed to view links. Register or Login ben denedim olmadı yada ben beceremedim. You are not allowed to view links. Register or Login olması halinde haberdar ederseniz çok makbule geçer

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login ben denedim olmadı yada ben beceremedim. You are not allowed to view links. Register or Login olması halinde haberdar ederseniz çok makbule geçer
"Düğmeye sürekli basılı tutarak sona kadar indirecez ve 5 sn boyunca bekleyecez" bu ok. 5 sn beklerken tuşa basılı halde mi bekleyecez, yoksa tuşla teması kesecekmiyiz? Yani o 5 saniyelik bekleme sürelerinde tuşa basılı halde mi bekliyoruz? Bu kısmı anlasam deneyecem :)

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

akıllı

You are not allowed to view links. Register or Login
"Düğmeye sürekli basılı tutarak sona kadar indirecez ve 5 sn boyunca bekleyecez" bu ok. 5 sn beklerken tuşa basılı halde mi bekleyecez, yoksa tuşla teması kesecekmiyiz? Yani o 5 saniyelik bekleme sürelerinde tuşa basılı halde mi bekliyoruz? Bu kısmı anlasam deneyecem :)

Bende ilk başta anlamadım. Sonra düz mantık "basılı tutmayıp komutu kesersem bir anlamı olmaz" diye düşünüp basılı tuttum  ;)

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login
Bende ilk başta anlamadım. Sonra düz mantık "basılı tutmayıp komutu kesersem bir anlamı olmaz" diye düşünüp basılı tuttum  ;)
Mantık olarak haklısınız.basılı tutmayıp sadece aç kapat yapacaksak eğer o işlemi zaten hemen hergün yapıyoruz.olsa şimdiye kadar çoktan olurdu.sanırım işin püf noktası 4 camı peşi sıra yapmak.yani basılı tuttunuz ve olmadı ise ben önceliği basılı tutmadan denemeye vereyim..hey allahım yaa elalem yeni 7 gezegen bulsun ve onu tarışırken gecenin bu saati bizim derdimize bak :)

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


balesanist

You are not allowed to view links. Register or Login
Mantık olarak haklısınız.basılı tutmayıp sadece aç kapat yapacaksak eğer o işlemi zaten hemen hergün yapıyoruz.olsa şimdiye kadar çoktan olurdu.sanırım işin püf noktası 4 camı peşi sıra yapmak.yani basılı tuttunuz ve olmadı ise ben önceliği basılı tutmadan denemeye vereyim..hey allahım yaa elalem yeni 7 gezegen bulsun ve onu tarışırken gecenin bu saati bizim derdimize bak :)

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

"Mantığınla sev, duygularınla seç"

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login ben denedim olmadı yada ben beceremedim. You are not allowed to view links. Register or Login olması halinde haberdar ederseniz çok makbule geçer
hem 5 saniye basılı tutarak denedim hemde basılı tutmadan 5 saniye bekleyerek, sonuç olumsuz.

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi