Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



2008 vergileri...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

admin

Aracınızın 2008 vergisi ne kadar?

2008 yılında Bandrol Vergisi olarak bilinen Motorlu Taşıtlar Vergisi bir önceki yıla göre %7.2 oranında artırıldı.

Yaklaşık 13 milyon kişiyi ilgilendiren, 2008 yılı Motorlu Taşıtlar Vergilerinde hacmi 1.300 cc'den düşük 1-3 yaş arası otomobillerin yıllık vergisi 328 YTL'den 351 YTL'ye yükselecek. Aynı yaş aralığında 1300-1600 cc motora sahip araçların sahipleri ise 524 YTL yerine 561 YTL ödeyecek.

Motorlu Taşıtlar Vergisinin birinci taksiti Ocak 2008'de, ikincisi de Temmuz 2008'de ödenecek. Ayrıca, gecikmeli ödendiği her ay için ilgili tutara %2.5 oranında gecikme faizi uygulanacağını unutmayın.

Register or Login" border=0>
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

n/a

#1
öde babam öde......unakıtan babaya

AlfistiKerem

#2
Benim araba 97' model,heralde bu ocak ayında indirimli ödiyecez.10 yaş ve altındakilere bir indirim söz konusu diye biliyorum.Yanılıyomuyum?

n/a

#3
bu toplam vergimi yoksa tek taksitmi şaka gibi

Edited by - mehmetmurat on 18/12/2007  23:57:36

Jakomo

#4
toplam vergidir....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

geg8183

#5
0 km arabada yarı yarıya vergi,akaryakıtta yarıdan fazla vergi,taşıt vergilerinde bindirilmiş vergi,bütçe kapatmak adına adım başı radar ve trafik cezası,doğumda vergi ölürken arkadakilere veraset vergisi..Aboneyiz abone

n/a

#6
Vergilendirilmiş kazanç, bildiğiniz gibidir.Vergilendirilmemiş kazanç, daha bir kutsal galiba arkadaşlar

n/a

#7
Mehmet abi ve ben yaştakiler bilir bu ülkede yıllarca iyi oranda vergilerle idarecilik yapmış devlet adamlarımız vardı...şimdi ne oldu kazanandan alınmadığı için bu tip vergilerle açık kapatılmaya çalışılıyor...Ülkenin en zengin kuruluşları bırakın vergi vermeyi devletten mamalanıyolar...sübvansiyon kelimesini yeni nesil bilmiyor bile haklı olarak

BARLAS

#8
Hemen hemen hepimiz maaşlarımızdan direk kesilen gelir vergisi nedeniyle küçük çaplı bir KOBİ'nin yılda ödediği kadar vergi ödüyoruz neredeyse! Benim elimde olsa maaşımı brüt alıp, vergimi kendim ödeme (veya ödememe ) teklifinde bulunacağım, her tür sorumluluğunu da üstlenerek ama maalesef kabul edilmiyor bu istek de..

murat

#9
MTV mi o da ne yaw ??
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)