Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



34 bm 8702

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sercan Keklik

arkadaşlar bu aracın sahibi kim? camında bizim sitenin stickerı var.. Kimdir bu?
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#1
nooldu olm : )

Sercan Keklik

#2
abi kimse bu saygısız arkadaş.. gecenin su vakti kız arkadaşımı evine bırakırken ne manaysa..

arkadan gelip sıkıştırmalar, daraltmalar sellektörler gaza basmalar,ara gazlar, kornalar falan anlamadım...

neyse sonra ben bunu yakaladım ben aynısını yaptım rahatsız oldu sanırım =)
Puntoyla geziyoruz diyemi iş olunuyo kız görünce havamı yapıyo çözemedim, ama aracın icindeki şahısı kesinlikle tanımıyorum, oda beni tanımıyo tanısa kaçmazdı dururdu..

Bizim sitenin stickerı ile bu tür davranışlar sergileyen arkadaşlar varsa söksünler bence o stickerı

Edited by - SerCy on 23/02/2008  03:37:53
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Cem

#3
Arabanın modelini bulabilmek için plakayı sorguladığımda
"Aradığınız kriterlere uyan tescil kaydı bulunamadı." diyor?
Plakada bir yanlışlık olmasın Sercan?

Plaka yanlış ta olsa doğru da olsa her kim yaptıysa ayıp etmiş.
   

n/a

#4
Plaka ne göremedim yaw,,yanında insanın kız arkadaşı hele hele hanımı varken..Ah ya ah eskiden neler yapardık böylelerine

n/a

#5
Pardon ya plaka BAŞLIKTAYMIŞ,,özür

AlfistiKerem

#6
Hakkaten ayıp etmiş ya.Ayıptır ya ayıp...Çok şey sölenir ama burda olmaz.Evet kayıtlarda öle bir plaka görünmüyor.

n/a

#7
Kim olduğu da hazır henüz belli değil, valla hiç acımadan gözümü yumup sövücem rahat rahat :P

Ama o kişi bizim üyemiz olmayabilir de.

Bizim sitenin sticker'leri bir ara bayağı elden ele dolaşıyordu, öyle değil mi? Belki o şekilde hıyarağasının birine denk gelmiş olabilir.  :)

Ya da, siteden dışarı satılan Alfa'lardan birinin poposunda hala bir alfisti stickeri olabilir. Mesela benim 156'yı gördüm geçen ay, alan kişi bayağı bir gazlıyordu, ve arabada benim yapıştırmış olduğum alakasız bir web sitesinin stickeri vardı hala :) Kötü reklam işte.

Edited by - dantelk on 23/02/2008  11:11:57

n/a

#8
Geçen servisteyiz Zincirlikuyu'da, bir bey geldi lacivert 156'sıyla .. Önde ve arkada sitenin stickerı vardı, Hakan abiyle bakıştık tanıyor muyuz diye... Dayanamadım sordum "camınızda sticker var üye misiniz" diye..Benden önceki arkadaş yapıştırmış dedi, sitenin reklamını yaptık sonra, girin üye olun çok faydalı bir yer vs. diye.. Girer bakarım dedi ama ne yaptı bilmiyorum..

Kötü örnek mevzusuna önlem olarak belki de araçları satarken stickerları sökmeliyiz..

Sercan Keklik

#9
=) walla ben baya kovaladım kendisini en son karakol önünde durunca bu sefer ben gittim ne yalan söliyim =)

plaka bu abi cünkü cok kovaladım arabayı baya dikkatli baktım.. yani üstündeki plaka buydu lipari gri 1.6 magnex egsoztlu ve filtreli bi araç

bizde gazlıyoruz orda buda şurda ama kimseyi yanında bi hatun varken bu tür gerizekalı hareketlerde bulunmuyoruz.. Enayi bilmiyoki bindigi arabadan kaç tane sahip olmusum...
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#10
Eheheh, inşallah o da senin plakanı almamıştır :P

Adam karakola gittiğine göre plaka sahte diildir ondan eminim en azindna :)

Edited by - dantelk on 23/02/2008  13:04:34

Sercan Keklik

#11
alsın serseri =)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

alfa146

#12
ister site üyesi olsun ister olmasın, çok büyük terbiyesizlik etmiş. hani canın sıkılıyor bulaş bulaşmasınada, arabada bayan varsa yaptığının gerizekalılıktan başka bişey olmadığı kesin.
bu tür cins tipler insanın başını belaya sokabiliyor. Allahtan korkmuşta karakolun önünde durmuş.
geçmiş olsun sercan.

n/a

#13
Sercan baştan yalnış yaklaşıosun..

Diceksin ki burda şu arabayı gördüm acayip hoşuma gitti sahibi kim? Öyle olunca hemen çıkar sahibi çullanırsın üstüne.. :)

Böyle girdin mi adam site üyesi olsa bile söylemez.. :)

Gerçekten Alfa Romeo'nun kullanıcı kalitesi gittikçe düşüyor maalesef, Alfa kullancısı biraz saygılı olmalı.. Ben alfistinin zeki, çevik ve ahlkalısınu severim yani.. Ama son zamanlarda alfistiden alfacıya doğru bir gidiş var..

Sercan Keklik

#14
elbet denk gelir ben gidene kadar o zaman görüşürüz kendisiyle =)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Cem

#15
Plaka aklımızda olsun,tenha biryerde kıstıralım=)

n/a

#16
sercan sen hangi çevrede gördüğünü söyle ona göre biz köşe başlarında daha dikkatli oluruz sen merak etme :)

ATA

#17
O bendim Sercan'cım, sabrını deniyordum =)

Şaka bir yana bizim site üyelerimize yakışmayan Alfacı davranışlarını kınıyoruz... Yanında bayan olan birisini rahatsız etmek değil alfacı, alfisti, v.s. olması, kendisinin karaktersiz ve delikanlılıktan nasibini almamış kişilere yakışır. Böyleleri olacak ki, bizlerin farkı ortaya çıksın dostlar.



Edited by - ATA156 on 24/02/2008  02:22:08
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

omeroguz

#18
Sercan geçmiş olsun, gitmeden önce sana orada aklında kalıcak kötü bir hatıra daha eklendi. Hele bu hatıranın gönül verdiğin araba markasını kullanan bir densizden olduğunu bilmek daha acı verici bir durum. Gerçi her gurupta böyle bir iki kendini bilmez densiz çıkacaktır mutlaka ama olmasa daha iyi olurdu. Tekrar geçmiş olsun

n/a

#19
sercan sen çevre/mahalle falan söle dha dikkatli olalım..
walla gördüğüm her gri 156 nın plakaya bakıorum 3 gündür zaten :)

Sercan Keklik

#20
buldum buldum aracın sahibini =) wolkan KU sagolsun =)

siteyle alakası yok ama..
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Cem

#21
Gelişmelerden bizi mahrum bırakma Sercan=)

n/a

#22
quote:

buldum buldum aracın sahibini =) wolkan KU sagolsun =)

siteyle alakası yok ama..



Gidiyo muyuz dövmeye ..

Cem

#23
Abi sen kılıcı getir yanında, bi uzvunu (örneğin kulak) keselim=)

onr

#24
Geçmiş olsun diyecektim ama sanırım farklı bir durum varmış.
iyi de karakola neden gitti o zaman..