Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



8c Competizione..

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Onur

#1

abi benim için son nokta budur yaa... çıksada alsak :)


 


anIL(34an623)

#2
10 üzerinden 10. artık 5-6 kişi ortak olursak alırız belki Register or Login" alt=""/>

Alfadanadam

#3

Tolga sen ne biçim adamsın yaa, bi de admin olacaksın..Şurda ne güzel mutlu mutlu biniyoduk arabalarımıza..


Eşeğin aklına karpuz kabuğu soktun be adminim yaa..ooooff off....iyimiş bee :)


master

#4
Yanılmıyorsam bu alette Ferrari'den alınan bir motorun turbo versiyonu görev yapacaktı. Yirim ben onu :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Alfadanadam

#5
Evdeki takvime ara ara bakıp iç geçiriyorum. buradaki resimlerde takvimdekilerden daha güzel duruyo

n/a

#6
 bu makınanın turkıyeye geldıgını dusunemıorum ne prestıjj.....

n/a

#7

bu araç ferrari ,lamborgini,maserati gibi elit bi araç.