Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



ABS ESP lambası yandı yardım lütfen

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hyildiz2

Arkadaşlar 2004 156 aracımın 1-2 hafta önce karlı havalarda abs esp arıza lambası yandı. ayrıca asr off tuşu yanıyor.

arabayı cihaza bağlattık sensör kablosunda arıza verdi.servise kalırsa direkt parça değiştirecek.

Acaba daha önce başına gelen varsa yardımlarını bekliyorum. Teşekkürler

Alfadanadam

#1
Sensör bağlantılarında nemlenme olmuştur bence. Bilgisayarda hangi sensör arıza vermişse o sensörün bağlantılarını elden geçirin öncelikle. Ayrıca sensörün okuma yaptığı yerler de kirlenmiş olabilir bir ihtimal.

delimai

#2
geçenlerde bende de tandı bunlar, ekranda yazı da çıktı erciyeste idim karlı ve sıfırın altında bir hava vardı,durup dururken rölantide yandı hemde beklerken... o şekilde şehre kadar indim..bir mağazaya girip-çıktım çalıştırdığımda hata yoktu..neden oldu anlayamadım ama kar ve soğuk bunda etkili sanırım....
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Levent Ayas


2006 156 1.6 TS Distinctive                2008 159 JTD

TRUPHASE

#3
araç fazla patinajda kaldığında genelde hata veriyor. Bir de karlı havalarda olabiliyor. Değiştirmeden önce bir süre dene düzelme ihtimali çok yüksek.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]