0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Aşağıdaki linke bir göz atın, fotoğraflar hoşunuza gidecek
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1647835
Bana kalırsa Brera GTA yerine çok çok çok daha isabetli bir tercih olur bu aletin üretilmesi. Kesinlikle olağanüstü bir makine. Alfa Romeo'nun prestijine inanılmaz bir katkı yapacaktır. Alfa Romeo tarihini bilmeyenler için tam olarak anlaşılamayan Alfa Romeo imajını ve prestijini inanılmaz bir konuma getirecektir ve diğer Alfa modellerinin de satışına çok olumlu katkı sağlayacaktır bence. Tam olarak aynı değil ama dikkat ederseniz etrafta artık sürüyle Porsche Cayenne var. Eskiden tek tük gördüğümüz Porsche'ler artık Cayenne sayesinde alışıldık hale geldi. Çünkü 911 bu marka için inanılmaz bir prestij kaynağı. Bunu kullanan Porsche de hem herkesin günlük olarak kullanabileceği bir araç yaratıp hem de marka prestijinden faydalanıyor. Cayenne alan da bu araç bir jeep olmasına rağmen "Porsche aldım" diye düşünüyor ve prestijden faydalanıyor. VW Touareg ise Cayenne ile neredeyse aynı olmasına rağmen çok daha alt bir prestij seviyesinde. Niye , çünkü VW'nin insanın hayallerini süsleyen , marka imajına katkıda bulunan bir süperspor aracı yok. Bütün prestijli markaların bu tür , insanların hayallerini süsleyecek araçları üretip kar etmeseler bile marka imajına çok büyük katkılar yaptığını düşünürsek (BMW Z8 , Mercedes SLR vsvs) Alfa Romeo'nun bu adımı atması çok doğru olur. 8C Competizione çıktığında da Alfa'ya yabancı olan birisi bile bir Alfa 147 , 159 , 166 , GT alıp "Alfa Romeo aldım" diye böbürlenecektir. Çünkü 8C Competizione gibi Ferrari , Maserati ayarında bir aracı üreten markanın ürününü kullanıyor olacak. Hoş , şimdi de Alfa Romeo alan insan kendini ayrıcalıklı hissediyor (ki gerçekten ayrıcalıklıyız:) ) ama Competizione prestiji çok daha üst noktaya taşıyacaktır bence. Satışından zarar edilse bile prestij adına bu araç çıkartılmalı.
Linkteki mesajlardan birisi durumu yeterince özetler sanırım
it is a damn nice car.. i may be crazy to say this in here. I will choose this over F360 or even F430. This look is much more unique (compare to other supercar) and timeless
marka imajını yükselteceği konusunda Önder sana katılıyorum. Böyle iddalı spor otomobiller daima markalarının yüceltilmesini saglayıp markaya has bir hayran kitlesi oluşturmaktadır. Alfanın hayran kitlesi oldukça fazladır ancak yanlış bilinen imajını da yıkmak için iyi bir yol olur bu...
maserati küçüklüğünden beri hayran oldugum bir otomobil üreticisi. ama malesef bugun kü model seçenekleri eskiye oranla daha az gibi. tabi siz daha iyi bilirsiniz ama bugun ürettikleri yüksek hacimli araçlar mesela 4200 GT ,GranSport, Quattroporte, Spyder GT fiyatları ve kendileride Ferrariye daha yakın bir hal geldi. bence buda markanın cazibesini kaybettirdi. mesela Assetto Corsa ,3200GT platformu üzerinde yapılan güzel modellerden biri. 3.2 litre ve turbo besleme. porsche te nerdeyse sadece carrera üzerine çalışıyor ama onun bile kaç tane modeli var S,4S,turbo,GT2, GT3 varda var. maserati de böyle çeşitlenip kendini geliştirse ne kadar güzel olur. yoksa zaten satışları iyi olmaya Quattreporte un 2009 da çıkacak olan porsche nin sporsaloon modeliyle işi daha da çıkmaza girecek diye düşünüyorum
Aslında işin duygusal yanını bir kenara bırakınca Fiat grubunun yapması gereken o gibi görünüyor. 8C Competizione Maserati ve Ferrari'nin şanına gölge düşürebilecek kadar çekici duruyor , kardeşler arası rekabet olmasını da kimse istemez sanırım. Maserati şu anda Ferrari'nin bir kademe altında konumlanmış durumda. Ancak 8C Competizione çıkarsa o nereye konumlanacak ? GT/Spyder'dan daha güçlü olduğu kesin , fakat Maserati'nin üstüne koymak doğru bir tercih olur mu ? Alfa Romeo'yu ön plana çıkarırken Maserati'yi gözden düşürme riskine katlanmak ne kadar doğru olur ? Ancak görülmesi gereken nokta 8C Competizione Maserati ve Ferrari'ye rakip olurken bir yandan da Alfa Romeo'nun diğer modellerinin satışlarını artıracak. Yani bu aracı çok büyük kâr elde etme amacıyla piyasaya sürülemeyeceği ortada zaten. Ancak üretmek mi yoksa üretmemek mi hangisi tek marka için değil de grup açısından daha iyi ve geleceğe dönük bir plan olur belirlemek gerçekten zor. Ama duyguları işin içine katınca keşke çıksa Competizione derim
Bu arada Maserati 424 ve özellikle Ghibli'nin ayrıca hayranıyım. 2 litre , 300 hpden fazla güç. Maşallah
bu kadar maserati demişken bir tanesinin yolda oldugunu ögrendim
buna benzicekmiş....
Quattroporte de beklediğimden başarılı çıktı aslında...
bence quattroporte nin tek eksiği kromaj
markanın en kallavi arabası olduğunu biraz daha belli etmeli bence..
yakından görmedim sadece dergiden gördüğümü yorumluyorum!! bende içerdeki plastik kalitesini yakıştıramadım. ama yanılıyor olabilirim...