Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Arabama Hırsız Girdi.

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kotchero

Çok sevdiğim Arabama insafsızca zarar vererek buldukları herşeyi alan o insanlara insan da denmez ama lanet ediyorum....

Sol sağ iç kapı pandizotlarını hiç acımadan parça parça etmişler.. :(
Kapı kolu yanındaki twiter yerlerini kırarak almışlar.

Umarım kimsenin başına gelmez...
Ses sistemim, laptop, anahtarlarım, cüzdan, ehliyet, kimlik, kredi kartları banka kartları, araba cilasına kadar hepsini aldılar ve Akşam saat 21:00 de oldu butun bunlar, hala inanamıyorum...
Türkiyede yaşamak gerçekten çok zor..

Gece saat 3'e kadar parmak izi ve diğer ifade ve tutanak işleri ile uğraştım yorgun argın eve gidebildim. Lanet ediyorum Allah bildiği gibi yapsın.

Çok üzgünüm hemde çok sizlerle üzüntümü paylaşmak istedim..

Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>

admin

#1
******* oğlu şerefsizler,
Register or Login" border=0>

geçmiş olsun, umarım kaskodan problem yaşamazsın. Çok mu sote bir yerdeydi, o kadar şeyin parçalanıp sökülmesi uzun sürer be.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

murat

#2
Abi resmen tüylerim diken diken oldu...Allah belalarını versin demekten başka birşey gelmiyor bu ülkede elimizden.Çok geçmiş olsun Cengiz.Çok çok çok üzüldüm.Peki ses sistemi teyp filan You are not allowed to view links. Register or Login cüzdan bilmem ne nası kaldı arabada be abi
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

agucba

#3
Çok büyük geçmiş olsun.
Bu kimin araba? Cengiz Bey sizin araba kırmızı değil mi? Yoksa bir şeyleri  mi atladım?

///////////////

kotchero

#4
misafirliğe gittim 1.5 saat durmadım herşeyim laptop çantasının içinde idi bu ara hanım kullanıyor diye çantada yedek anahtarımda vardı, bagaja kilitlemiştim çantayı almaları yetti çok önemli bilgiler olan bi bilgisayardı yedeklerim olmasına rağmen bilgilerden dolayı çok üzüldüm inanın arabanın başına gelenlerde üzdü beni ama evraklar ve bilgisayar kadar diil.

Allah biliyor elime geçseler ...........

n/a

#5
çok üzüldüm, kasko maddiyatı giderecektir inşaalah ama, bende yaşadım biliyorum, kuruş zarar etmesen de içindeki öfke susmuyor... Allah belalarını versin yapanların.....

admin

#6
Fotolar siyah beyaz serkan
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

kotchero

#7
quote:

Çok büyük geçmiş olsun.
Bu kimin araba? Cengiz Bey sizin araba kırmızı değil mi? Yoksa bir şeyleri  mi atladım?



resimler syah beyaz sinirimden ne renk çektiğime bile bakmadım hesab edin

kotchero

#8
Kasko sadece orjinal kompanentleri karşılıyor teyp zaten orjinaldi, kapı kolonları ve twiterları karşılayacak tabi kapı kaplamaları ve diğer masraflarıda, sadece özel ses sistemi kasko kapsamı dışında, inanın dün geceden beri sadece su ve sigara ne iş yapabiliyorum ne de başka bişey bu sinirim uzun süre geçmeyecek...

Tufan

#9
geçmiş olsun cengiz, çok üzüldüm. her an hepimizin başına gelebilir.

araba hallolur bir şekilde ama umarım kimliklerden, kartlardan filan bir zarar görmezsin.

bu arada bu nerede oldu? ve var ne yok götürdüklerine göre sote bir herhalde?

murat

#10
Bagaja koyarken filan görmüş olmalılar eğer orda koyduysan.Bagajı açıncada subwooferı görüp içeri dalmıştır şerefsizler belki de
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

kotchero

#11
bahçelievler de oldu olay.

kotchero

#12
Bu kadar rahat olunabilir karakoldan sonra olay yerine geri döndüm belki cüzdanı atmışlardır diye, tam olay yerinde ekip otoso vardı sordum,
Haaa evet bir saat önce geldik arabanızın camı kırıktı kime ait olduğunu bilmediğimiz için bişey yapamadık dediler, oysaki durum gösteriyor ki en azından bi 20 dk almıştır bi işlerin yapılması, sadece abgajdaki bass 40kg ağırlığında ve açılı koymassanız ne bagaja giriyor ne de çıkıyor.

kotchero

#13
Sizlere tavsiyem araç iniden bagaj açma kolunu iptal ettirin öyle olsaydı bagajı açamayacaktı şerefsizler. ..

Tufan

#14
resimlere baktıkça kötü oluyorum. daha önceki arabama girip aynen böyle ne var ne yok götürmüşlerdi. ah o anda bir yakalayabilsen...

alarmın var mıydı cengiz?

kotchero

#15
Çok iyi bir Alarm taktırıcam tavsiyeleri alabilirim.

Alfadanadam

#16
Offf yaa, şimdi gördüm ve sinirden deliye dönmüş durumdayım. Allah biliyor ya aklımdan neler geçiriyorum......

Çok geçmiş olsun Cengiz. Bazı kaskolar araç içindeki kişisel eşyalar için de bir miktar teminat veriyordu yanlış bilmiyorsam , seninkinde de o tarz bir teminat var mıydı?

selim

#17
Geçmiş olsun!!Bu gün hırsızlık yarın gasptan içerideler,merak etmeyin,hepsinin kayıtları poliste mevcut.
Bence kredi kartı konusunda bankanıza başvurun,kimlikler konusunda ise daha da hassas davranın,gerekli işlemleri hemen başlatın,çünkü o kimlikleri çeşitli cürümleri işlemek için kullanacaklar.İnşallah olay burada kalır daha fazla zarar görmezsiniz.Bu tarz hırsızlar  genelde geniş ve organize olmuş diğer suç şebekeleri için çalışır.Ancak bir kaç eylemden sonra (sözde)ağabeylerinin menfaatleri gereği içeri tıklırlar,yerlerine yenileri You are not allowed to view links. Register or Login çark döner.

Bu arada İstabul Bahçlievlerde mi oldu olay?Bende oradayım.
156 1.6 t.s   sold   
Gtv 2.0 V6 tb sold 
166 Super V6 tb sold
Mitsubishi Evolution X (Güncel)
Citroen C4 x electric Güncel
147 1.6 T.S  sold
147 2.0 T.S Selespeed sold
Ssangyong Korando 2.0xdi sold
Hyundai i20  sold

n/a

#18
kişiliksiz zavallı adamlar.allah böyle adamların belasını versin.çok çok geçniş olsun inş.kasko yoluyla zararınızı bir miktarda olsa karşılarsınız:(

murat

#19
cengiz ilan verme durumunu bana paslıyosun söölemeye gerek var mı? Kimlik, ehliyet vs. bana pm. at çıkartacağın ne varsa
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

babi

#20
cok buyuk geçmiş olsun insallah kaskoyla halledersin bide kartları hemen iptal ettirseydin oana kadar kullandıklarını banka sigortaları karsılıyo. ne yazıkki artık ülkemiz yasanmaz duruma geliyo  o arabanın yanına gelen ekipte bunu kimin yaptığını cok iyi biliyodur ama işlerine gelmez bulmak.tekrar buyuk geçmiş olsun
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 [url="//sw.ss"]SW.SS[/url]
156 1.6 TS

BARLAS

#21
Cengiz çok büyük geçmiş olsun, bunu yapanları NE çocuğu olduğunu hepimiz biliyoruz. Böyle bir durumda "cana geleceğine mala gelsin" demekten başka birşey gelmiyor insanın elinden. Ama bu da resmen servet düşmanlığı yani...

alfistihrn

#22
Çok geçmiş olsun. İnşallah en az zararla telafisi olur  çalınanların. Böyle giderse yolda bile yürüyemez olucaz.  Allah malımızı ve canımızı korusun. İşimiz zor.


n/a

#23
Çok geçmiş olsun cengiz. Kaskonun çoğu masrafını karşılayacak olması en azından acını hafifletir. Haram olsun..

n/a

#24
Daha önceden benimde aracıma 2 defa hırsız girmişti nasıl bir duygu olduğunu biliyorum bende gerçekten çok öfekelenmiştim..kredi kartı,kimlik,lap top ve evraklarıda götürmeleri insanın sinirini iyice geriyor ve bozuyor..çok çok büyük geçmiş olsun cengiz...