Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Brera

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

CuoreSportivo

You are not allowed to view links. Register or Login">You are not allowed to view links. Register or Login


 


Brera'nin bilgisayar ortaminda hazirlanmis filmi. Her nekadar o kotu jantlari kullanmis olsalarda izlenmeye deger...


n/a

#1

Vardı sitede biryerlerde bu video amma üstüne pek konuşmamıştık sanırım ?? Ben bunuda pek beğenmemiştim aslında.. Hatta unutmuştum bile : )


Neden keskin hatlara kılıçla bıçakla bu kadar dikkat çekmek istiyor bu Alfa.. Tek özelliği bumudur yani .. 147'dede samuray ablamız vardı hatırlarsınız..


Alfadanadam

#2
Arabalar harbiden güzel olmasa kimse izlemez be reklamlarını...Rezalet reklamları var ama bir gören soluğu yanımda alıyor dün alfa vardı reklamda diye :)

n/a

#3

Yaw zaten bende ona sinir oluyorum ya.. Adamlar reklamda arabaları göstermiyorlar ya .. Bu kadarmı tok satıcı olunur kardeşim : ) Hele SW'nin reklamında öylesine sona koyuvermişler hani işte arabada bu göstermicektikde neyse der gibi : )


anIL(34an623)

#4

reklamlara konan arabalar da xenon olmaması ayrı bir üzüntü kaynağı zaten. 147de de 159da farlar açık gidiyorlar ama 2 arabada da xenon yok. yahu reklam çekiyorsun. insan şöyle canawar bişey koyar reklama.