Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Çelişkili bir video :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Onur

bir peco forumuna üye olan bir arkadaşım bana youtube'dan bir video yolladi. ben izledim bir anlam veremedim ama videoda "sözde" 1o6 gti ile 2.5 V6 kapışıyorlar. pecocuların çok garip yorumlarını duydum birde sizin görüşlerinizi almak istedim :)

video


ermansavut

#1
daha once izlemistim ben bu videoyu..
2.5 V6 olduguna inanmiyorum.. bilmiyorum daha once deneyen oldu mu ama mumkun degil bence..
34 AE 4277
2001 156 selespeed

admin

#2
İmkansız bir olay. Alfa 1.6 bile olsa o kadar kısa sürede, o kadar mesafe açması mümkün değil.

İşe teknik olarak baktığın zaman;
106'nın hp başına düşen ağırlığı V6ya göre daha fazla,
V6da tork daha yüksek ki bu görülen ara hızlanmada bariz avantajdır.
Hareket halinde hızlanma olduğu için ya da sıfırdan kalkmadıkları için V6nın hacim avantajı ve yüksek hız devamlılığı ona gene öne geçirecektir.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

ATA

#3
Ben daha once defalarca bu videoyu izledim..

o arac bence V6 değil. V6 olmasa bile alfanın kapışmadığı videoda bariz belli. biraz basıp bırakmıs...
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Alfonso

#4
bu videoyu izleyeli çok oldu.. yorumda eklemiştim bu araba 2.0 bile olamaz diye.. 0'dan kalkışta belki pejo hafifliği sebebiyle bir noktaya kadar yer ama rollingde her türlü 2.5 tokat manyağı yapar kanımca

estephan

#5
buna delı tesellısı derler bızım koyde   40 yılın bası bırtane ele gecırır ıste bu adamlar bole sakız yaparlar bence kulak asmasın kımse o adam alfanın koltuguna otursa alfaya hakım bıle olamaz  sahınden kalkıp 106 nın dıreksıyonuna gecıyorlar bırde adamız dıyorlar::::::
guleyım barı

agucba

#6
Bildiğim kadarı ile o 156 2.5 V6 değil, 2.0 lt TS.

///////////////

Cem

#7
Sanmam Serkan abi, olsa olsa 1.6 olabilir, 106 çok fark açmış, 2 seçenek var bence,ya 106 oldukça yüklü, yada Alfa adam yerine koymamış.
Eğer 2.0 olsa ,106 ne kadar yüklenirse yüklensin sanmam 2.0'a bu farkı açabilsin.
standart 1.6'ya yaptıysa olabilir bence. Ama Alfa adam yerine koymamış her halükarda=)

Edited by - afacan156 on 02/09/2007  20:30:46

n/a

#8
Yaw bırakın kendilerini avutsunlar 106 önce benim 156 ile gelsin rollig te sonra 2.5 e bulaşsın.Ayrıca 2. vitesi ne kadar uzun sürede bitirdiğine bakarsanız olayı daha çabuk anlarsınız.Benim sporting bile daha çabuk bitiriyor 2 yi.

Edited by - truphase on 02/09/2007  21:07:09

n/a

#9
bende daha önceden birçok kez bu videoyu izlemiştim,saçma gelmişti bana.nos bile baglı olsa uzun mesafede bu kadar fark atması saçma olur.birde 2.5 v6

master

#10
Izmir'de birkac tane ciddi yuklu 106 GTI var. Onlardan birisiyse 156 2.5 V6'yi boy boy gecmesi cok mumkun. Cunku bir tanesi 800 kg 180 hp civarinda, 60-190 rolling'de hafif modifiyeli E46 M3 Cabrio'nun onunde gitmeyi basarmis bir arac.

Birkac tane daha 160-170 hp arasi olanlar var, maalesef onlar 156 2.5 V6'dan daha hizli olacak araclar, ancak 130-140 hplik 106'larin hic sansi yok.

Standart bir 106 GTI kalkistan belki 120 km's'ye kadar 2.0 TS'ye dayanabilir, ancak 2.5 V6'ya imkani yok.

Standart 106 cok ciddi bir arac degil ancak 106 GTI oylesine efsane, oyle guzel modifiye edilebilen bir arac ki, dogru modifikasyonlarla inanilmaz hallere gelebiliyor. Dolayisiyla bu 106 GTI modifiyeli ise her sonucu beklerim ben.

Videoya baktim, videodaki 156 eger aynisindan baska da yapilmadiysa Izmir'deki nuvola mavisi 156 2.5 V6, yani arac dogru. Ama basmis mi basmamis mi bilemem. Videodaki 106 da 180 hp olan 106 degil. Ancak en azindan 170 hp degilse boyle bir fark acmasi imkansiz.

Ya Alfa'da sorun var, ya Alfa basmamis, ya da 106 800 kg civarinda ve en azindan 170 hp'ye sahip bir arac.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Gouki

#11
En güsel yorumu yazmışlar zaten:

junglistjungle (2 months ago)

2.5 ? haha why you didnt wrote that it was a 156 GTA ? small fuckin' shity french car and driver lol

Tufan

#12
Alfa'nın pek kalkar gibi bir hali yok. Daha çok taciz etmişler ama yüz bulamamışlar gibi duruyor. Onlar da napsınlar kendi kendilerine eğlenmişler.

Bu şekilde beni her gün ne şahinler, broadwayler tokat manyağı yapıyor bir bilseniz:)))

n/a

#13
Ne 2.5 çuğu 156 kesin 1.6 2.0 bile diğil ayrca 2.5 çuğa gerek yok bir adet 33 1.7 16V ile içinden geçebilirsiniz bu 106 nın:) Ne 106 lar gördüm boş ne 106 lar gördüm dolu ama hepsini aynı yerde gördüm dikiz aynamda

n/a

#14
Evet bende onu dicektim araç 35 plakalı (önde kare plakaydı o araçta) tofaşın kataloglarındaki body kitten olan nuvola mavi 2.5 V6 olduğunu düşündüm sonrada belki diğer gördüğüm bütün nuvolalar gibi buda selespeed dir belki diye düşündüm ama 106 hertürlü gidişine ve tutuşuna hep hayran olduğum çok kolay yüklenilebilen ve çok kolay güç alan aynı zamanda ürettiği gücünde çok büyük kısmını yere iletebilken bir alet ama normal şartlarda videodaki sesinede bakılırsa enfazla çip ve basit bi son susturuculu kat iptal.
klasik 1.seviye işlemlere sahip min130 max140hplik bir araç..
ehh normali 950kg olan aracı hafiflettiklerinide sanmıyorum..

ozaman 106 mutlu olsun demişler yada 2.5 taki abim hangi viteste gittiğinden habersiz basıyormuş..
ancak bu 2sinden biri olabilir..

147BLACK

#15
Bende gerekli yazıyı yazdım videonun altına. Maksat gıcıklık olsun.
please teach me how to dream
I long to be more than a machine

master

#16
quote:

Evet bende onu dicektim araç 35 plakalı (önde kare plakaydı o araçta) tofaşın kataloglarındaki body kitten olan nuvola mavi 2.5 V6 olduğunu düşündüm sonrada belki diğer gördüğüm bütün nuvolalar gibi buda selespeed dir belki diye düşündüm ama 106 hertürlü gidişine ve tutuşuna hep hayran olduğum çok kolay yüklenilebilen ve çok kolay güç alan aynı zamanda ürettiği gücünde çok büyük kısmını yere iletebilken bir alet ama normal şartlarda videodaki sesinede bakılırsa enfazla çip ve basit bi son susturuculu kat iptal.
klasik 1.seviye işlemlere sahip min130 max140hplik bir araç..
ehh normali 950kg olan aracı hafiflettiklerinide sanmıyorum..

ozaman 106 mutlu olsun demişler yada 2.5 taki abim hangi viteste gittiğinden habersiz basıyormuş..
ancak bu 2sinden biri olabilir..



Haklisin Can, tekrar bakinca o kadar rahat devir de bitiremiyor 106... Bu ciddi modifiyeli bir arac da degil. Muhtemelen 2.5 V6 basmamis, bir tane F1 egsozlu 206'nin Alfa GT'yi tokatladigini dusundugu video vardi, onun hesap olmus :)

Yalniz tekrar soyleme ihtiyaci da hissediyorum 106 GTI maalesef genellikle abecilerin eline dusmus bir arac olmasina ragmen Can'in da soyledigi gibi aslen cok cok cok basarili bir aractir. Cok kolay modifiye edilir ve muhtesem yol tutar. Honda gibi duz yol araci da degildir yani. Kullanmasi da super zevkli bir aractir. Fiyatindan beklenmeyecek kadar hizli da olabiliyorlar, dolayisiyla cok kucumsememek lazim, guzel modifiyeli olanlari ciddi makinalar olabiliyorlar.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#17
videonun yorumlarının hepsinde bu 2.5 olamaz diyor okursanız.Hatta 2.0 bile değildir diyorlar.

Levent Kobaza

#18
ben ortada doğru düzgün bir yarış göremiyorum ki yaptıkları caddde ortasında it dalaşmasın dan başka birşey değil
o 156 nın 2,5 v6 olduğu iddasıda safsata

master

#19
O 156 2.5 V6. Ben taniyorum araci.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

ermansavut

#20
quote:

O 156 2.5 V6. Ben taniyorum araci.



2.5 V6 ve nuvola mavisi.. cok isterdim benim olsun :)
34 AE 4277
2001 156 selespeed

n/a

#21
arkadaşlar 106 nın 2 yi ne  kadar sürede bitirdiğine dikkat edin kafanızda soru kafanızda soru işareti kalmasın.

agucba

#22
Alfa'nın basmadığı çok açık. Bir en sonda, Alfa sağda iken tekerler patinaja düşüyor ve sonra bırakıyor. Ne olduğu açık açık belli.

Diğer markanın "Pilot"u için bu görüntüler "Züğürt Tesellisi" olmuş.

///////////////

alfa146

#23
videonun 46. saniyesinde durdurup bakarsanız. alfa pejonun sol tarafında ve önde, sanırım sonrasında da pejo ile kafa yapıyor.

alfa146

#24
bu arada kalkışta pejoyu kaale bile almamış