Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Essen Araba Fuarı 2004

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alfa 156

Biliyorum arkadaşlar eski ama genede birnevi arşiv için hemde ne alfalar var .


You are not allowed to view links. Register or Login">You are not allowed to view links. Register or Login


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Umarım hoşunuza gitmiştir.



Edited by - Alfa 156 on 24/03/2006  11:33:54

n/a

#1
Schighera süper bi konsept .. 10 sene oldu nerdeyse bu konsepti yapalı adamlar.. Birde bu far grubunun benzerini gördüm sanki bir arabada yaw.. çıkaramadım bir türlü.. 

Onur

#2
alfada konsept çokta icraat yok :)

Alfadanadam

#3
Schigera sanırım NFS2 ya da 3'te vardı, o zamanlar da hep Alfa ile oynardım :)

Onur

#4
2 de vardı bende onun hayranıyımdır ozmandan beri Register or Login" alt=""/>

master

#5

Ama Italdesign Schigera diye vardı niyeyse. A sınıfı arabalar içinde en iyi yol tutanıydı yanlış hatırlamıyosam ve iç dizaynı oyunda da muhteşemdi :)

Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#6

E Italdesign zati Öndercim : ) ... Giugiaro kurucusu olur oranın ..


Bu arada ön far grubunu neye benzettiğimi hatırladım.. Bizim yeni meşhuur GG50 : )


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 




quote:


master wrote:

Ama Italdesign Schigera diye vardı niyeyse. A sınıfı arabalar içinde en iyi yol tutanıydı yanlış hatırlamıyosam ve iç dizaynı oyunda da muhteşemdi :)




Alfadanadam

#7
Bir arabaya bir jant bu kadar mı YAKIŞMAZ yaaa..Zaten arabanın tasarımında da dengesizlikler var..



quote:

Tolga wrote:

E Italdesign zati Öndercim : ) ... Giugiaro kurucusu olur oranın ..


Bu arada ön far grubunu neye benzettiğimi hatırladım.. Bizim yeni meşhuur GG50 : )


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 




quote:


master wrote:

Ama Italdesign Schigera diye vardı niyeyse. A sınıfı arabalar içinde en iyi yol tutanıydı yanlış hatırlamıyosam ve iç dizaynı oyunda da muhteşemdi :)






master

#8
Alfa Romeo Schigera diye olsa daha güzel olurdu :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#9
he orası öyle tabii..



quote:

master wrote:

Alfa Romeo Schigera diye olsa daha güzel olurdu :)