Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



lastik seçimi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ferhat3535

17' jantıma ne tür hangi marka lastik takmalıyım aracım 147.üstünde şu an 225/45/17 dunlop var.üstündeki marka iyimidir tavsiye edebileceğiniz  marka varmı.225 i 215 yapsam dahamı iyi olur sizce.teşekkürler......

agucba

#1
Ferhat Bey, yeni bir başlık açmadan önce forumda ara fonksiyonu kullanarak benzer konuları bulabilir, aradığınız cevpları bulabilirsiniz.

Cevaplar sizi tatmin etmez ise, buradan devam ederiz.

///////////////

ferhat3535

#2
kusura bakmayın yeni üye oldum siteyi çözemedim daha.uyarınız için teşekkürler.

SertackeS

#3
dunlop vardı 20bin km olmadan balon yaptı. hem de hiç kasis çukura falan düşmememe rağmen. tanesi 500tlydi.

araştırdım 2 tane syron diye bir marka lastik aldım. tanesi 160 tlye geldi You are not allowed to view links. Register or Login dan.

baktım ki gidişinde duruşunda yol tutuşunda ve ses konusunda dunloptan hiç bir fark hissettirmiyor, iki tane daha aldım.

500 x 4 = 2000 tl verip dunlop,michelin,bridgestone alacağıma
160 x 4 = 640 tl verdim. 15bin km bile gitse, 3 kere alsam yine de 2bin tl tutmaz .d
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

Dentist

#4
147 için ideal olan 17 " ölçüsü 215/45/17 dür.Kitapçığında da yazar.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Gouki

#5
225 biraz fazla değil mi ? Tavsiye edilen Murat abi'nin söylediği gibi 215/45-17 dir. Ben 205/45-17 kullanıyorum çok daha memnunum :)