Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



new ALFA ROMEO J9

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Tanışmaya fırsatım olmadı , muhtemelen kahvedeydi ama ben şahsım adına kendisini FAHRİ ALFİSTİ ilan ediyorum.

omeroguz

#1
En nefret ettiğim minibüsün üzerinde en sevdiğim aracın logosu  

Onur

#2
yahu bu J9 sahipleri neden sanayide ne bulurlarsa arabalarına takıyorlar fikri olan var mı?

master

#3
Benim de en sevdiğim minibüstür. Lise yıllarımın değişilmez servis aracı :)

Süper olmuş
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

admin

#4
Eh yani motor boxer ya ondan takmıştır.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

krm

#5
sağ arka köşe benim! :))

giderayak nostalji yaşadık yahu. bu arada bence alfa logosunu kullanması normal. bu tip araçlarda daha çok mercedes-audi amblemleri falan olur. alfa koyması da alfa nın prestijli bir araç olduğunun tasdikinden başka bir şey değil.

anIL(34an623)

#6
34 PDY 13 ortaokul servisim olan J9'un plakası. şoförümüz de Atilla Abi. şimdi görsem belki tanırım. o beni kesin tanımaz. kalas gibi minibüs ama manevi değeri çok yüksek. J9'a laf yok o kadar  


n/a

#7
arabada bi karizma artısı olmus

krm

#8
quote:

34 PDY 13 ortaokul servisim olan J9'un plakası. şoförümüz de Atilla Abi. şimdi görsem belki tanırım. o beni kesin tanımaz. kalas gibi minibüs ama manevi değeri çok yüksek. J9'a laf yok o kadar  





ya plaka da şoför de tanıdık geldi? almancı atilla abi olmasın?

anIL(34an623)

#9
walla keremcim almancı mıydı hatırlamıyorum ama sanırım avcılarda oturmaktaydı. daha sonra topkapı iş merkezinde kendine bir iş kurdu ve servisi de 2 kekoya devretti

bi de arabanın üstünde sanırım sonradan takılma "yıldız konvekta" marka klima bulunmaktaydı. tüm hatırladıklarım bunlar. bi de sanırım FB'liydi Atilla Abi