Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



otoyaşam otobil yarışması

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

hürriyetin otoyaşam ekinde başlayan otobil yarışmasında alfa 147 hatcback ve alfa 159 orta üst sınıfta mücadele ediyo.hep beraber oy verip 147 ve 159 u birinci yapalım.
www.hurriyet.com.tr
www.cnnturk.com
www.arabam.com sitelerinden otobil'e tıklayarak oy kullanabilirsiniz.

147TI

#1
Hemen şimdi giriyorum Alfacıyız diyemi en iyi bize hep Alfa lar geliyor ya? Bakıyorum aslında rakip yokda insanların fikride yok Alfa hakkında, o zaman iş başa düştü dimi?  ...

Alfa 156

#2
Hemen giriyorum

master

#3
Alman otomobili hayranı milletim imkanı yok Alfa'ya bırakmaz birincilikleri :)

Edited by - master on 27/09/2006  18:07:46
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#4
eşe, dosta ,arkadaşlarımıza,tanıdıklarımıza haber verelim.hepsi alfa için oy kullansınlar.hatta birkaç farklı isim ile kaydolup oy kullanalım

Levent Kobaza

#5
işlem tamam da niye alfa 156 yok

n/a

#6
156 yanlış hatırlamıyosam 2 sene önce vardı ve birinci seçilmişti 147 ile .şimdi yerine 159 var.

n/a

#7
quote:

156 yanlış hatırlamıyosam 2 sene önce vardı ve birinci seçilmişti 147 ile .şimdi yerine 159 var.


156 8,  147 ise 6 sene önce "Car of the Year" yarışmasında 1. seçlilmişlerdi. :)

You are not allowed to view links. Register or Login


Otoyaşam ile "car of the year" yarışması aynı değil; car of the year, sadece gerçekten o sene piyasaya çıkmış olan otomobillerin çekiştiği bir yarışma. Otoyaşam'a ise, bugün piyasada olan her model dahil edilmiş...

Edit: yanlış bilgi vermişiz: Halk oylaması sonucunda; Fiat Palio (Küçük sınıf) Fiat Albea (Giriş sınıfı), Volvo S40 (Orta sedan), Alfa Romeo 147 (Orta Hatcback), Alfa Romeo 156 (Orta Üst), BMW 5 serisi (Üst sınıf), Ford Focus C-Max (MPV sınıfı), Mercedes-Benz SLK (Coupe Cabriolet sınıfı), BMW 7 serisi (Lüks sınıf), BMW X3 (Küçük 4x4), Porsche Cayenne (Büyük 4x4) birinci oldu.

kaynak:
You are not allowed to view links. Register or Login

Edited by - dantelk on 28/09/2006  13:25:32

n/a

#8
coupe cabrio üst sınıfta brera ve gt de adaylar arasında.oy vermeye devam arkadaşlar.ben brera için oy kullandım.haydi

Edited by - halil on 04/10/2006  23:56:56

n/a

#9
hürriyetin otoyaşam ekinde başlayan otobil yarışmasında alfa 147 hatcback ve alfa 159 orta üst sınıfta mücadele ediyo.hep beraber oy verip 147 ve 159 u birinci yapalım.
www.hurriyet.com.tr
www.cnnturk.com
www.arabam.com sitelerinden otobil'e tıklayarak oy kullanabilirsiniz.

güncel

n/a

#10
Ben 159, brera ve 147 için oylarımı kullandım :)

n/a

#11
güncel.hadi arkadaşlar oy vermeye.

admin

#12
Ne oldu bu yarışmanın sonu?
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

n/a

#13
yarışma takvimi.
20.09.06 - 01.11.06 KÜÇÜK A + KÜÇÜK B + GİRİŞ SEGMENTLERİ TANITIMI
27.09.06 - 08.11.06 ORTA SEDAN + ORTA HB + ORTA ÜST SEGMENTLERİ

04.10.06 - 15.11.06 MPV + ÜST + COUPE&CABRIO(CC) + CC ÜST SEGMENTLERİ
11.10.06 - 22.11.06 4X4 + 4X4 LÜKS + LÜKS SEGMENTLERİ

18.10.06 - 29.11.06 HAFİF TİCARİ + PICKUP + YERLİ BİNEK + YERLİ HAFİF TİCARİ

29.11.2006 İlk tur oylama sona erişi
06.12.2006 17 segmentten 51 adet finalistin açıklanması. 2.tur oylamanın başlaması
07.12.2006 Autodrom'da Juri Testi
10.01.2007 Tüm tanıtımların bitişi

17.01.2007 Son oy kullanım

01.02.2007 1 Şubat, Perşembe günü Ödül Töreni

07.02.2007 Otoyaşam'da Ödül Töreni haberleri ve 17 Birincinin duyurulması

20.02.2007 Hediye Çekilişi

27.02.2007 Kazananların Hürriyet Gazetesinde ilanı


murat

#14
Efendim oyumuzu vermek suretiyle görevimizi yaptık
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

tughan

#15
otobil logosuna tıklanmıyor....
Tuğhan.
156 Selespeed

BARLAS

#16
Bitmiş herhalde, bende otobil logosu bile görünmüyor...

n/a

#17
yarışmada ilk bölüm bitti.maalesef hiçbir alfa romeo 51 finalist arasına kalamamış.

You are not allowed to view links. Register or Login

BARLAS

#18
Ben de bugün gördüm. Sadece You are not allowed to view links. Register or Login'un oyları yetmedi...