Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Q2 yi test ettim..

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ATA

Evet, bu gun okula girer girmez kocaman bir Alfa Romeo standı gordum ve hemen stanın yanına kostum. Bu gun için 147 1.6TS ve 147 Q2 JTD test surusu yapılacakmıs. Yarın ise Lancia'nın yeni modelleri teste cıkacakmıs. Ege Universitesinde olanlar bu fırsatı kacırmasın bence

Neyse cok uzatmyım (uzatıcam sanki gene) 4 kez standa gidip geldim ancak araclar piyasada yoktu. 5. sefer gittigimde kırmzı Twin Spark standta yerini almıs Q2 ise mazot almaya gitmisti. Ve beklenen an geldi metalik mavi, 17" kendine ozel imal edilmiş jantarı Q2 standa dogru yaklastı..

Hemen içine bindim. Diger 147 lerden farklı konsol ve tavan rengi, deri kaplı kırmızı dikişli koltukları ve direksiyonu beni heycanlandıran detaylar oldu. Vites topuzu ise tamamen cıplak aluminyumdan yapılmıs vites topuzu, Q2 nin 6 vites oldugunu bas bas bağırıyordu.

O ana kadar gayet mutluydum cunku ilk teste cıkacak kişinin ben oldugumu ve izmirde yer yurt bilmedikleri için nereye gidecgime ben karar verecekmişim Bu arada okulun ozel guvenligi gelip "test surusu yasak!" demesi beni hem hayal kırıklıgına ugrattı hemde katıla katıla gulmeme sebep oldu. Neyse ki alfacı abiler ve ablalar bu yasaga(!) pek kulak asmadılar...

Neyse yola cıktık.. Bu arada benden sonra test edecek 2 kişi daha arka koltukta yerlerini kapmıslardı bile :) Ankara asfaltı mı?, Altınyol mu?, cevre yolu mu? derken kendimi cevre yolunun kavsagında limit denerken buldum :) Bu arada asr yi kapatmama izin veren tanıtım gorevlisine tesekkurlerimi sunarım :) (daha onceki test suruslerimde asr yi kapatmama izin vermeislerdi)

Oncelikle performası gercekten cok yuksek degil bana gore..150 hp lik 6 ileri sanzımanlı motor boyle olmamalıydı sanki.Hatta sizlere komik gelebilir ama 140 km ye kadar benim doblo JTD'mden cok buyuk bir fark yok diyebilirim. Ama yinede gayet yeterli bir dizel otomobil . Tabiki dizel motorun avantajı olarak o canavar gibi 305 Nm torku ara hızlanmalarda, kısa oranlı sanzımnla gercekten insanın suratından silinmeyecek bir gulumseme bırakıyor. Yazmadan gecemeyecegim bir nokta isegaz tepkisi gercekten bir dizele gore baya yuksek. Yol tutsu artık alıstıgım içinmi bilmem standart alfa yol tutusu.. Yani muhtesem!!! [:D ]Frenleri de gayet guven verici istenilen dozda istenilen tepkiyi veriyor, ABS y olamdık yerde girmiyor. Direksiyonu ise spor surus için tasarlandıgı belli ne sert ne yumusak. Tam sevdigim tarzda. Muzik sistemi Bose oldugu için test surusu boyunca italyanca muziklerimizi kaliteli bir sesle dinledik:)

Kısacası dıs gorunusyle, donanımıyla, performansı ve ekonomisi yuzunden gercekten verilen paranın karsılıgını veren bir otomobil.
Gormeyi hayal ettigim navigasyon sistemi hala daha opsiyon ozellikmiş onu malesef kurcalayamadım.

Gene cok konustum kusura bakmayın.. Mutlulugumu ve goruslerimi sizlerle paylasmak istedim. Yarın lacia ları test edeyim bide. keske bide nahtarlık verselerdi yahu
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Cem

#1
DArısı başımıza inşallah Ata,büyük zevk olmalı Q2,çok şanslısın=)

n/a

#2
bu aralar alfa romeo larla universtelerde test sürüşü gerçekleştiriyorlar..geçen ay istanbulun bir çok univesrtesine gitmişler...eylül ayının sonları gibide bizim okuldaydılar... :) gt q2 jtd , 147 1.6 ts ve 147 q2  jtd vardı... :))

Sportivo

#3
Ata, Ege üniversitesi kampüsünde stand nerede? Ben çoktan mezun oldum ama Bornova'dayım , eğer haftasonu duruyorlarsa hemen gireyim sıraya . Yoksa öğrenciler dışındakilere test sürüşü yok mu, illa Ege üni. öğrencisi mi olmak lazım?
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

ATA

#4
Uğur haftasonu yok galba. 2 gunmus topalm. bu gun ve yarın. tam yemekhanein karsısındaki otoparkta. hani senlikte bira standır acılarya her sene tam orda
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Sportivo

#5
Off yaaa, şirketten izin mi alsam napsam, bi de bu ara Enriko ücretsiz check-up yapıyomuş haberin var mı?
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

ATA

#6
Bi kez ucretisiz chek-up yaptırdım oraya bi dahada yaptırmam abi. aracı cihaza baglamıs gibi yapıp baglamamıslar.

bozuk olan lamda sensorum ve debimetrem için calısıyor saglam yanıtını aldım.  Gittim cihaza baglayan adamla gorusturun beni dedim adamı bulamadılar :) BAstan savma bi kontrol degmez bence harcadıgım vakte acıdım resmen.

bu arada yrn sırf lancia lar var ama bi gorevliyi kafaladım ben send eorda olursan q2de oda olursa bi sansımızı deneriz :)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

AlfistiKerem

#7
Şanslısın valla Ata,ne diyelim :=) Birkaç gün önce de Maltepe Üni. de Alfa Romeo ve Lancia stand kurmuş diye duydum.Bir arkadaşım okuyor orda,o söyledi ama gereken ilgiyi görmemiş olduğunu duyunca üzüldüm valla.

n/a

#8
Can bu Q2 34 ZJ plakalı araçmıydı ??


Edited by - Can on 18/10/2007  22:38:27

Cem

#9
quote:

Şanslısın valla Ata,ne diyelim :=) Birkaç gün önce de Maltepe Üni. de Alfa Romeo ve Lancia stand kurmuş diye duydum.Bir arkadaşım okuyor orda,o söyledi ama gereken ilgiyi görmemiş olduğunu duyunca üzüldüm valla.


O bahsi geçen okuldan mezun olmuş biri olarak söyleyebilirim ki,orada BMW yada Mercedes standı kurulsa geceden sıraya girilir. Ama arabanın iyisinden anlayan olmuyor pek. Öğrenciliğim boyunca sadece 1 kişide 2.0 gri 156 vardı,oda arka arma iptali yaptırıp oraya japonca birşeyler yazdırmıştı.Okulun gerisi ya bmw,ya mercedes yada opel vw.Şimdiki durum da pek farklı değil anlaşlan.Sadece hava atmak için alacak olanlar hiç almasın daha iyi bence.

ATA

#10
quote:

Can bu Q2 34 ZJ plakalı araçmıydı ??


Edited by - Can on 18/10/2007  22:38:27



Evet 34 ZJ xxxx olması lazım Can.


Bencede oyle Cem Hava atacak değerini bilmeyek kimse Alfa almasın zaten. Bizim farklılığımız bizimle kalısn
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Sercan Keklik

#11
Q2ler başarılı.. Üstelik amortisör yay gergi fena olur.. 100 km altı Yapılı bir 147-156 ile (yaylı gergili amortisörlü) aynı.. 100 km den sonra fark var..

Q2 alıp yapcaksın fena olur.. Mini Cooperlara kafa tutarsın =)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#12
way adiler demek araba izmir de :)
bizde bekliyordukta  Q2 yi perşembe dendiydi :)

147TI

#13
Ya bizim okulada stand açmışlardı mavi q2 147 arklar aradı seninkiler gelmiş diye ama kahretsin işteydim gidemedim. :(

murat

#14
Paylaşım için teşekkürler ..Tam yarama bastın gerçekten..Kavuşmamız an meselesiydi kendisiyle ama bir başka baharı bekliyorum
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

ATA

#15
Bu gun gene kullandım.. hehehe
lanciaların tiptronik vitesleri berbat otesi yanlız..
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts