Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Sürtme - Yardım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ozoozo

Teşekkür ederim , size de çok geçmiş olsun gördüm ve çok üzüldüm umarım bir an önce halledersiniz , hafta sonuna bıraktım ayrıntılı şekilde ilgilenecem belki nano yaptırmayı düşünüyorum.

Gouki

Kanı bozuğun birisi bizim yeni arabanın çamurluğuna imza atmış. Boyada hiçbir şey yok nasıl becermiş anlamadım hazımsız. Bunu kolayca düzelttirebilmemiz mümkün mü sizce ?


ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Kanı bozuğun birisi bizim yeni arabanın çamurluğuna imza atmış. Boyada hiçbir şey yok nasıl becermiş anlamadım hazımsız. Bunu kolayca düzelttirebilmemiz mümkün mü sizce ?



Geçmiş olsun abi , parladığından tam belli olmuyor gibi sanki çiziğin boyutu ve ne derece zarar verdiği eğer yansımadan dolayı gözüm yanılmıyorsa bu nasıl bir şerefsizliktir ben anlamış değilim , beyazın üzerine ayrı bir beyaz yapmış hangi .... yaptıysa eğer sanayiye yolun düşerse bu hafta içlerinde çarşambadan sonra bende gelebilirim hem şu önü göstermiş olurum.

Gouki

Çizik yok Özdemir'im çamurluğun çizgisine bakarsan göçük var.

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Çizik yok Özdemir'im çamurluğun çizgisine bakarsan göçük var.

ben o beyazları çizik sandım abi :) eski aracımda bunun neredeyse daha devasa olarak şekilde göçük vardı ;

You are not allowed to view links. Register or Login

daha sonra kaplatırken , buradan dolayı kaplanamayacağı için orayı çektirdim abi , vakumla haliyle boya döküldü yerine lokal boya yaptılar daha sonra iz falan bir  şey kalmadı ;

You are not allowed to view links. Register or Login

fakat bu vakum olayını ve sizin ki , bana göre baya bir küçük abi direk boyasız vs siz çekiyorlar sanayide falan "bence" kolayca halledilecek bir durum , benimkinin yeride baya sakattı.


Gouki

Sağol kardeşim bilgilendirdiğin için.

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Sağol kardeşim bilgilendirdiğin için.

rica ederim abi inşallah olur dediğim gibi büyük ihtimalle çektirilmesi gerek , tekrar çok geçmiş olsun.

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
Kanı bozuğun birisi bizim yeni arabanın çamurluğuna imza atmış. Boyada hiçbir şey yok nasıl becermiş anlamadım hazımsız. Bunu kolayca düzelttirebilmemiz mümkün mü sizce ?


Hiç takılacak bir şey değil Özgün. Kolayca düzeltilebilir. Ortalamanın üzerindeki herhangi bir usta halleder... Geçmiş olsun kardeşim..

Veloce

Çektirme değil bu arada, arkasından girecek usta ufak çekiç darbeleriyle eski haline getirecek. Vakumda değil, küçük bir iki nokta kalırsada bunların küçük parçaları var üzerine silikonumsu birşey sürüp yerine getiriyorlar hafif darbe ile geri alarak yerine getiriyorlar.

Gouki

Takılacak birşey aslında abi. Daha önce bizim kapalı garajın içinde araba yıkayan bir itten bahsetmiştim. Garajın duvarına "içerde araba yıkamayın" diye bir yazı astım. Sonra kullanılmayan arabada bu olay oldu. Üstelik bu taraf duvar tarafı, motorsiklet bile park edilemez. Akşam gidip bir zilini çalayım ben en iyisi.

İçimi ferahlattığın için teşekkürler.

ozoozo

Benimkinin yerinin sakatlığında kastım buydu , çekiçle yapamayız deyip çektirmişlerdi bir cihazla yanıyor falan nokta nokta tam adını bilmiyorum :)

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
Benimkinin yerinin sakatlığında kastım buydu , çekiçle yapamayız deyip çektirmişlerdi bir cihazla yanıyor falan nokta nokta tam adını bilmiyorum :)

Seninkinde zaten boyayı baştan sıyırıyor. Sonra bahsettiğin alet ile çekiliyor. Özgün'ün durum çok daha basit neyseki ;)

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
Takılacak birşey aslında abi. Daha önce bizim kapalı garajın içinde araba yıkayan bir itten bahsetmiştim. Garajın duvarına "içerde araba yıkamayın" diye bir yazı astım. Sonra kullanılmayan arabada bu olay oldu. Üstelik bu taraf duvar tarafı, motorsiklet bile park edilemez. Akşam gidip bir zilini çalayım ben en iyisi.

İçimi ferahlattığın için teşekkürler.

Olayın gerçekleşmesi bakımından takılacak bir olaymış gerçekten. Olayın o kısmını geçersek için ferah olsun aynen ;)

Ormanci

O ufak göçük sanki daha çok birinin öküzce arabanın üzerine kapı açmasından kaynaklı olmuş gibi.
Bende de kapının birinde böyle ufak göçükler var 1-2 tane.

Gouki

Valla bilmiyorum abi. Allah belasını versin insanda zevk, heves bırakmıyorlar.

KAKIRMAN

Ben bir ara bagajda duba taşımayı bile göze almıştım. Geçti o bir aralar artık...
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

asklepios

Gecmis olsun Özgünüm. Tam odunluk bazı mahlukatlar ama boşver, başına bela olur falan. Bırak Allahından bulsun p......

tolga_ozhan

Geçmiş olsun Özgün. Umarım kolayca hallolur.

Tolga033


Gouki

Ali abi, Tolga abi, Tolga Jr. cok tesekkur ederim. Yoruldum ama yine saglik olsun. Allah sizin gibi insanlarla karsilastirsin hep.

HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
Ali abi, Tolga abi, Tolga Jr. cok tesekkur ederim. Yoruldum ama yine saglik olsun. Allah sizin gibi insanlarla karsilastirsin hep.

HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Tolga Jr. iyiymiş. :D İnşallah bir gün yüz yüzede tanışmak nasip olur abiler.. :alfisti:

Gouki

Bugün tavsiye ile Dentteknik Alim usta'ya götürdüm arabayı. Kendisi 10 yıl Hollanda'da yaşamış, bu işin eğitimini almış ve kaporta ustalığı yapmış orada. Sonuçtan inanılmaz memnun oldum. Bir daha böyle bir olay başıma gelirse hiç düşünmeden tekrar ona gideceğim.
















TRSemih

Geçmiş olsun özgün

Alim ustayı facebook tan da takip ediyorum gerçekten güzel işler çıkarıyor.

Senin sorunun da güzelce çözülmüş sevindim adına ;)

GT-I9500 cihazımdan gönderildi

GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

Tolga033


Gouki

Teşekkür ederim :) Abi adam şahane, hem insanlık hem ustalık.