Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



tavan kaplama

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kaos81

kırmızı 156 ya siysah tavan kaplama düşünüyorum, fiyat ve duruş hakkında fikri olan varmıdır ?

Edited by - kaos81 on 06/01/2011  21:47:37

tolga_ozhan

#1
Fiyat çok değişken. Normal orjinale yakın bir kumaş olacaksa işçilik dahil 100 TL'ye yapılır.
Alkantra olacaksa 250 TL'yi bulur.
Fakat siyah tavan bence olmaz. Çok boğucu olur içerisi.

kaos81

#2
camlar medium siyah , alfa kırmızısına ne renk gider ?

Edited by - kaos81 on 06/01/2011  22:00:07

tolga_ozhan

#3
Pardon tavan kaplama deyince ben iç döşeme sandım . Siz tavanın kaporta kısmından bahsediyorsunuz. 150 TL civarına folyo kaplama yapıyorlar.
Şahsi fikrim bence hiçbir renge sadece tavan kaplaması yakışmıyor.

Vedat Sener

#4
Aynı soruyu bende sormak istemiştim, fırsat bulamamıştım.. kırmızı 156 ya siyah tavan kaplama ara sıra aklıma gelir.. arkadaşlar gitmez mi?

Hayır canlı örnekte görmedim.. Görsem bi fikrim olur az çok.

ku2

#5
You are not allowed to view links. Register or Login

Burada beyaz 156 var.. siyah tavan  ile.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ATA

#6
Ben hiç beğenmiyorum, zevk meselesi.
Sitemizde gri renkli bir 156 vardı, zender kitli, siyah tavanlı. Kimsede yokken onda vardı. =)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Vedat Sener

#7
Ata bey
Açıkcası gri renk için ben de düşünmem...
Bu husus sanki

beyaz üstüne siyah..
kırmızı üstüne siyah

üzerine tartışalabilir gibi geliyor bana...
Ondanda emin değiliz bakın : )

kaos81

#8
camlar siyah ise olur gibi geliyor bana sadece kırmızı brerada var oda zaten orjinlade siyah cam tavan :-)

ATA

#9
İşte, cam tavan olmayanı cam tavanmış gibi göstermek istemem ben. Ayrıca ön cam filmli olursa önden güzel olabilir ama arkada tavan ile cam çok uyumsuz duruyor bence.
Register or Login" border=0>


Şöylesi var bide, ben gene beğenmiyorum =)
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>

1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

kaos81

#10
evt ön camlarında siyah olması lazım,

emin

#11
tavanı bugün bostancı meguiars 3m piano black folyo ile kaplattım. Aracım mito ön camda 0,5 derece film var diğer camlar 1 numara. arkalar karanlık olduğundan 2 gibi duruyor.

yarın da spoiler ve yan aynaları karbon kaplatacağım. işçilik temiz ve başarılı tavsiye ederim.

225tl ye yaptırdım tanıdık vasıtasıyla 300-350tlden kapı açılıyor. reklam folyosu yapanlar ise 100-150 tl yapıyor ancak sonra söktürmek istediğinizde boyaya zarar verebiliyormuş.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Dentist

#12
Fotoğrafları bekliyoruz...
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Increase

#13
Açıkcası beyaz renge sadece tavanda siyah benimde hoşuma gidiyordu ama kırmızı üzeri siyah... Merak ettim şimdi :) neyse fotoları bekliyoruz.
Increase
156 1.6 TS
159 1.9 JTDM
Giulietta 1.4 TCT 170
Tonale 1.6 Diesel Ti  130 DCT

Fatihob

#14
quote:

tavanı bugün bostancı meguiars 3m piano black folyo ile kaplattım. Aracım mito ön camda 0,5 derece film var diğer camlar 1 numara. arkalar karanlık olduğundan 2 gibi duruyor.

yarın da spoiler ve yan aynaları karbon kaplatacağım. işçilik temiz ve başarılı tavsiye ederim.

225tl ye yaptırdım tanıdık vasıtasıyla 300-350tlden kapı açılıyor. reklam folyosu yapanlar ise 100-150 tl yapıyor ancak sonra söktürmek istediğinizde boyaya zarar verebiliyormuş.




Evet foto isteriz:)
..

emr7919

#15
Tavan ve kaput araç renginden farklı kaplama yapıldığında trafikde ve muayenede problem oluyormu?Bilgi vermenizi rica ederim.

KAKIRMAN

#16
Evet oluyor. Ya ruhsata işleteceksiniz ya da muayeneye giderken söktüreceksiniz. ;)
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

omuslu

#17
Bu folyoların metresini 8,00.-TRL'den satıyorlar ki marka gene 3M. Adamlar iyi kazanıyor.

emin

#18
quote:

quote:

tavanı bugün bostancı meguiars 3m piano black folyo ile kaplattım. Aracım mito ön camda 0,5 derece film var diğer camlar 1 numara. arkalar karanlık olduğundan 2 gibi duruyor.

yarın da spoiler ve yan aynaları karbon kaplatacağım. işçilik temiz ve başarılı tavsiye ederim.

225tl ye yaptırdım tanıdık vasıtasıyla 300-350tlden kapı açılıyor. reklam folyosu yapanlar ise 100-150 tl yapıyor ancak sonra söktürmek istediğinizde boyaya zarar verebiliyormuş.




Evet foto isteriz:)



yarın da kısmetse aynaları ve spoiler ı karbon kaplatacağım ardından araç için bir konu açar fotoğrafları eklerim.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

erman

#19
arkadaşlar siyah aracımın tavanını parlak siyah kaplatsam gereksizmi olur sizce sunroof olması bi parca orjinal görünüm sağlarmı acaba bende fikir alayım konu açılmışken .)

emin

#20
quote:

arkadaşlar siyah aracımın tavanını parlak siyah kaplatsam gereksizmi olur sizce sunroof olması bi parca orjinal görünüm sağlarmı acaba bende fikir alayım konu açılmışken .)



bence siyah aracınıza tavan kaplama yaptırmayın. yalnız 159 ve 147lere mat siyah çok yakışıyor. Yolda rastladım gerçekten ayrı bir hava katmış. komple aracı bu şekilde kaplayabilirsiniz.

Mito da nasıl durur mat siyah çok merak ediyorum. internette bir sanal modifiye dışında buna yönelik bir fotoğraf bulamadım.

Edited by - marseille13 on 17/01/2011  23:57:45
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

pierrecardin

#21
Aracı komple mat siyah kaplatmak benimde hoşuma gidiyor doğrusu. Bu uygulamayı ilk kez bir maserati de görmüş ve aşık olmuştum. Ama daha sonra ıstanbulda iyice yaygınlaştığını görüp çok sorunlu bir uygulama olduğunu duyunca soğudum. Bence en güzeli olabildiğince orjinallik.
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

pierrecardin

#22
Bence bunlar yerine fiat 500 deki gibi orjinal alfa sticker ları olsa çeşit çeşit daha iyi olur.
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

emin

#23
tavan kaplama veya komple araç kaplatmanın gittikçe popülerleştiğinin ben de farkındayım son dönemde mat füme rengin de ön plana çıktığını düşünüyorum. aracım siyah renk olsaydı daha sonra çıkartıldığında sorun oluşturmayacak kaliteli folyolarla mat siyah kaplatabilirdim. Elbette ki ben de orjinallikten yanayım. Ufak tefek dokunuşlar yapmaya çalışıyorum kendimce. kırmızı gövde de siyah tavan aracı önden bakınca sanki biraz daha uzun ve büyük gösteriyor. beyaz renk için de bu geçerli olabilir.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

mutu

#24
ben yaptırmıştım işçilik dahil 100 TL çok memnunum şık gösterdiğini düşünüyorum..
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd