Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Tekerlek gücü

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

#50

sözlükten buldum.


aracın normal gücü 123,7 hp


motor gücü 112,2 hp


tekerlekten alınan güç 78,2 hp


kayıp güç 34 hp


 


n/a

#51


quote:
rikizlerli wrote:

SAE   denilen güç birimini ingilizler kullanıyor: labaratuar ortamında hava filtresi ve eksoz olmadan alınan güçtür.  DIN normunu da almanlar kullanıyor.DIN normunda motora hava filtresi,katalizör  ve eksoz takıldıktan sonra alınan güçtür.artık bu ECE normu yani avrupa normu olarak geçiyor ve alfalar da buna göre güçlerini belirtiyorlar.lastiklerin yere verdiği  beygirde 15-20 beygir bu belirtilenden düşülerek hesaplanır.yani 1.6 alfalar 120 beygirdir yere de 100 beygir civarı verirler.



sae normu amerikan normudur.(society automobiles engineery)
ingilizlerin kendi standartları yada normları bs(british standarts)dir.
yere verilen güç benim arabada 78,2 hp çıktı.aktarma organlarında eepey kayıp varmış

Tufan

#52
evetRegister or Login" alt=""/>



quote:

halil wrote:

sözlükten buldum.


aracın normal gücü 123,7 hp


motor gücü 112,2 hp


tekerlekten alınan güç 78,2 hp


kayıp güç 34 hp


 




n/a

#53
Motor gücünü nasıl ölçtüler ?

master

#54

78 hp çok az değil mi ?


Onur'unki oldukça daha yüksek çıkmıştı diye hatırlıyorum ben...

Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

#55

evet abi o iste bisi var sölim neden diceksin ozman beni dino da 96 hp çikan arkadasimin golf unun her türlü geçmesi lazim ki 200 metreden sonra 2 boy yiyor benden. Önder lede kalkip abandigimizda bana 1 km içinde 6 boy falan atabilmisti ki 1 km fazla  bir mesafe 1.6 2.0 farki için...


 


n/a

#56

cihaz 4 adet silindirden oluşuyor.4 tekerleği silindirlerin tam ortalarına gelecek şekilde yerleştiriyorlar.bir de buji kablolarından birine bir kablo tutturuyorlar.motor devrini ölçmek için.ayrıca arabanın ön kaputunun önünde de bir adet fan var.onuda çalıştırıp motora soğuk hava veriyorlar.sonra arabayı gazlayıp yaklaşık 7000 d/d ya kadar çıkıyorlar.sonra debriyaja basıp rolanti devrine kadar bekliyorlar.debriyaja basmanın esprisi kayıp gücü ölçmekmiş.yapan insan arkadaşım.söylediği işin biraz hesap işi olduğu.