Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Türkiye'de KONI / EIBACH...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ku2

Arkadaşlar,
Aşağıdaki ürünler çok güzel..Fiyatları da makul.
Bir şekilde getirtme imkanım olabilir.

Ancak sormak istediğim..Türkiye'de KONI'yi ve Eibach'ı taksitli alabileceğim yerler varmıdır..? Ben bulamadım...
Bilen varmıdır..?

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login



--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

liqua ja

#1
ben eibach sportline almıstım.dp grouptan getirttim adanada biyere ordan taksit yaptılar.ama digerleri hakkında bir fikrim yok.ama dp group a bir sorabilirsin.. umarım yazdıklarım reklam olmuyordur kurallar konusunda pek bir bilgim yok..

ATA

#2
İzmir'de olsanız varda Ankara'yı bilmiyorum.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Alfadanadam

#3
Paypal ile alışverişte, paypala tanımlı olan kredi kartınız Fortis ise, 4 taksit yapıyor aklında olsun.

ku2

#4
Fortis 4 taksit olayini bilmiyordum. Iyiymis..
Ata..izmir de nereden aliriz..?
Adamlar ne kadar zamanda getiriyor..?
Bir de ellerinde ne var...?


--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ku2

#5
Bir de aklima gelmisken...
Yukarida linklerini verdigim Koni Str.t (Street) Fixed damping Sports Suspension Kits mi yoksa Koni Sport Adjustable Suspension Kits mi alsam..
Biri ayarli..digeri ayarsiz. 200 EURO fark var aralarinda..Ikisi de KONI..ikisi de yay+amortisor birarada..yani kit.

Ya da hepsini bir kenara birakip Eibach Prokit 30mm (tavsiye edeceginiz yer varsa oradan alirim..300 TL falan diye biliyorum) + Bilstein B4 on ve arka gazli amortisor (otostart.com'da var) 750 ediyor 4 tanesi.

Ne dersiniz arkadaslar..benim arkalar öldu..önler son demlerini yasiyor.


--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ku2

#6
Koni Str.t (Street) Fixed damping Sports Suspension Kit -- 40 mm
Koni Sport Adjustable Suspension Kit 35-45 arasi alcaltiyor.

Benim su anki alcaklik durumu
Onlerde 345 mm, arkalarda 355 mm
(lastigin merkezinden, camurluk yayinin ortasina yukari dogru dik olarak olctum)
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Alfadanadam

#7
Tolga zamanında 156 2.5 V6 için Eibach 30 mm yay ile Bilstein B8 almıştı ve hatırladığım kadarıyla da oldukça memnundu.

ATA

#8
quote:

Tolga zamanında 156 2.5 V6 için Eibach 30 mm yay ile Bilstein B8 almıştı ve hatırladığım kadarıyla da oldukça memnundu.



Eibach değil Vogland -40mm kullanmıştı Bülent Abi, ama eibach kadar konforluydu bence, tabi B8'lerin etkisi vardır konfora =)


Selim Bey ben şu an Koni Sport Adjustable Suspension Kit (-40mm) kullanıyorum, araç denildiği gibi değil 40mm'den az düşüyor, tabi benim aracım 1.6 ağırlık etkisi olmuş olabilir. Bu kit sizinde bildiğiniz gibi ayarlı tip, sarı renkli olanlar ve ben çoğunluk ile en yumuşakta kullanıyorum. Spor amörtisör sistemine göre en yumuşaktayken bence konforlu.

Koni Str.t (Street) Fixed damping Sports Suspension Kit, turuncu renkli amortisörler olarak geçiyor ve ayarlı sarı konilerin orta sertliği kıvamında.
FSD aracınızı ne kadar düşürür bilmiyorum ama her iki kitinde kullandığı yaylar ortak.

Benim bildiklerim bunlar.





Edited by - ATA on 24/11/2010  10:46:36
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

ku2

#9
Ata...Teşekkürler.
Sanırım STR.T olanın alıcam bu gidişle.. Ayar yapmakla uğraşmıyorki kimse. Bence boşuna para veriyoruz. Bi ayara getirip genelde hep onda kullanıyoruz.

Bilstein B4 zaten OEM parça..Bununla beraber Eibach prokit alsam mı acaba..? Bu da bir alternatif tabiki..
Bunu seçersem sanki bir parça daha konfor olacak gibi...STRT orta karar bir sertlik olur daha sert kaçar..ama keyifli olur diyorsun.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ATA

#10
Blistein b4 yada pro-kit her ne kadar konforlu ve güvenli olsada, spor yay ile spor amotrisör kullanmak her zaman çok daha güvenlidir.

Zaten ayarın bir sefer yapılıp öyle kalması daha doğru, ben ayarları Sercan'a sormuştum o yardımcı olmuştu sağolsun, kışın en yumuşaktayım, yazın önler 1.25 arkalar 0.25 tur serte alıp geziyorum. Tabi bu benim ön-arka-alt gergiler yüzünden fazla sertleştiremediğim ayarlar. Daha sert yaparsam bu sefer sertlikten arkayı bırakıyor araç.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

ku2

#11
Ata senin arabada anti roll bar da vardı sanırım..?
Memnun musun..?
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ku2

#12
Ata..ne kadar zamandir kullaniyorsun Koni Sport Adjustable Suspension Kiti (-40mm)...?
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ku2

#13
Türkiye'de KONI Str.t alabileceğim bir yer yokmu yani şimdi..sevgili forum :)) ??
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ATA

#14
Bende anti-roll kit (sway bar) yok, Koni sport kit + ön-arka kule gergisi + alt travers gergisi var. Ben çok çok memnunum.

Konileri takalı 2 sene oldu neredeyse, 20.000km'dir kullanıyorum. Daha once oem amortisör + prokit yay + ön kule gerigisi + alt travers gergisi vardı, çok iyi diyordum ama konileri takınca resmen aracın şerit değiştirmesi bile değişti. Ben şahsen memnunum ama konfor isteyen birisine sert gelebilir. Ben 45 yanak ile kullanıyorum buda var tabi.

Türkiye'de str.t bilmem ama şu DD-Tune ile konuşursanız yardımcı olabilir. Birde benim arkadaşım srk shop var isterseniz yolum düştüğünde sorarım kendisine.

You are not allowed to view links. Register or Login?
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

ku2

#15
Teşekkürler Ata.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Sercan Keklik

#16
Eibach You are not allowed to view links. Register or Login getiriyor.
Koni yi de oktaykan getiriyor.

Eibach Anti roll kit almanıza gerek yok alırsanız sesten ömür billah kurtulursunuz fakat direksiyon çok sert oluyor ve konilerin hiç birinin sertlik ayarı yetmiyor.

Aktif olarak arabamda kullanıyorum. Alıcagınız ürünlerin 2.5 V6 versiyon olmasına dikkat edin. Ama 2.5 V6 ya 1.6 yayı takılınca 156 dünya üzerinde hiç görmediginiz kadar low rider oluyor :)

hayırlı günler.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Sercan Keklik

#17
bu arada fsd falan olayına hiç girmeyin amaç bıraz daha ıyı yol tutmak mı? yoksa limit denemek mi? bu cok önemli..

koni sport
tüm şaseler ve travers baglı
eibach sportline
eibach antiroll kit ile kullanıyorum kulelerı çözmediginiz sürece cıddı tehlıkelı ıslakta.. helekı cok keskın vıraj falan alıyosanız Allah korusun dıye bılırım :) ama kuruda yoldan cıkmanız ımkansız hale gelıyor.. El freniyle bile bi viraj bi yer dönemezsiniz. Ancak arka amortisörleri sertleştirirseniz bunlar gerçekleştiriyor bu seferede arabanın S2K dan bı farkı kalmıyo..

amaç cok önemlı biraz daha yol tutsun dıyosanız koni amortisörü alın prokit takın devam edin..
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

ku2

#18
quote:

bu arada fsd falan olayına hiç girmeyin amaç bıraz daha ıyı yol tutmak mı? yoksa limit denemek mi? bu cok önemli..

koni sport
tüm şaseler ve travers baglı
eibach sportline
eibach antiroll kit ile kullanıyorum kulelerı çözmediginiz sürece cıddı tehlıkelı ıslakta.. helekı cok keskın vıraj falan alıyosanız Allah korusun dıye bılırım :) ama kuruda yoldan cıkmanız ımkansız hale gelıyor.. El freniyle bile bi viraj bi yer dönemezsiniz. Ancak arka amortisörleri sertleştirirseniz bunlar gerçekleştiriyor bu seferede arabanın S2K dan bı farkı kalmıyo..

amaç cok önemlı biraz daha yol tutsun dıyosanız koni amortisörü alın prokit takın devam edin..



Sercan tesekkurler yazdiklarin icin..
Aracin onlerinde Bilstein B4 var gazli amortisor..arkalar ise yagli.
Arkalar yag akitmis..kacirmis durumda. Ancak onler iyi gorunuyor. Yaylarim spor..Ama benden once ne takmislar bilmiyorum. Siyah bir yay.
Fakat sorun su..Onlerin ne zaman degistirildigini de bilmiyorum. Araci aldigimdan beri bunlar ustunde..2 sene oldu.
On ust salincaklar, burclar, arka z rotlar ve viraj demir lastiklerim degisti..Birde on kule gergim var. Bu kadar.. Sanirim Koni ayarsiz, 40mm dusuren. Asagida linki var.

You are not allowed to view links. Register or Login

bu seti alicam...
Ayrica araci aldiktan sonra alakasi yok ama  Brembo disk aldim on ve arka..ayrica 4 adet Michelin Primacy HP taktim.

Aslinda..otostart.com da B4 var. On arka set 660-700 lira civarina geliyor.. Bunlari alip, prokit yay almak da alternatif..Ama gonlum acikcasi KONI lerden yana..
Adamlara yazdim.. TR ye 140 Pound a gondeririz dediler. Hollanda ya kaca olur dedim.. 30 pound dediler. Bakalim bir arkadasim vasitasi ile Hollanda dan getirtebilirsem ne ala...

Anlicagin arabayi super zorlama gibi bir niyet yok. Sadece alcaltip, yol tutusa bir katki saglasin diyorum. Su anki goruntu guzel..Ama dedigim gibi amortisorler yoldaki cukurlari sonumlemede cok zayif kaliyorlar.

Iste boyle.
Sagol tekrar..
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Sercan Keklik

#19
selim abi yerinde olsam b4 b6 gıbı amortisörlere hiç bakmam açıkcası. Zaten standart bır arabaya bınmıyorsun v6 ya bınıyosun. b8 bile o arabaya az bence ki yerinde olsam madem yurt dışı opsiyonumuz var.. b14 bakardım veya eibach Pro-street-s serisi bakardım fiyat olarak pek yüksek degıller konilerle aynı paralara gelir fakat koni turuncu veya mavi alma veya veya.. fsd serısı alma. Sarısı hepsınden iyidir söyliyim :)

brembo dısklerde cızgılı dısklerse otostartta satılan onlarıda cıkartırdım yerınde olsam cünkü onlar 5. kalıte falan brembo ve cıddı fren farkı oluyor araçta.

eger türkiyeden çözücem işi dersen yerinde olsam sarı koni , H&R yay ile devam ederdim
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

ku2

#20
Sercan,
Sari koniler cok para be yaw.. 1300 TL diyorlar..Gerci Ata sayesinde bir miktar indirim aldim DD tuningden. Ama gene de pahali. Yay ucuz...HR olsun, Eibach olsun..En ucuz modifiye.

Bendeki Brembolar ciziksiz olanlardan..Ciziklileri islak havada fren mesafesi vs.diye bir dalga ile satiyorlar.. Bendekilerden memnunum.
Degisecek olsam..Delikli olanlari ile degisirim..O da TR de yok.. Gene yurtdisina acilicaz :))

Koni Turuncu Mavi alma demissin.. Benim dusundugum kitteki amortisorler turuncu, yaylar mavi..??
Eibach pro street-s e baktim.
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu mudur  bahsettigin..?

--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Sercan Keklik

#21
evet odur abı. konide 3 tip amortisör vardı mavi, sarı, turuncu turuncu el alt kademeydı standart olan sanırım sertlık ayarıda yok. mavıde en sertı olması lazım tam hatırlamıyorm yenı kalktm :)

senın yukarda lınk attıgın kıtte yaylar mavı konının tüm yayları mavıdır. ben amortisör rengınden bahsetmıstım.

link dogrudur o ürün güzel bı üründür tavsıye edilir :) coilover o yalnız normalıd eolması lazım
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti