Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Zender

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Onur

Sercan dediğin ön karlık bu heralde?? ben bu kiti sevdim tabi yanlardaki marşpiyelerle  olursa. maliyeti nedir bilmiyorum ama


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tolga abi sana da timetrialda dediğim kassız enrikonun show arabalarında vardı dediğim marşpiyeler :)


Onur

#1

senin serviste de yapıyorlar demiştin adamlarda kalıpları falan varmış?. bunlardan mı acaba onlar biliyor musun?


 


n/a

#2

evet evet bu ama bence hiç yakışmamış.(herkesin zevki ayrı)


bu 2 resimdeki marş. seti ise benim tamponun devamı ve buda zender türkiyeye hiç girişi yok.


Enrikoda bu yoktur Fiberden başka bişeydir bu olması imkansız


n/a

#3
Gidip bakmak lazım ben sadece yaptırdıklarını biliyorum, bir kaç arabada gördüm ama böyle gıcır gıcır olmayıncada işçiliklerinin ne kadar muntazam olduğunu anlamak zor..



quote:

Onur wrote:

senin serviste de yapıyorlar demiştin adamlarda kalıpları falan varmış?. bunlardan mı acaba onlar biliyor musun?