Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Baskın Basanındır :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erol1903

Canlandıralım :)
Pazar akşamı Çamlıca-Ataşehir arasında beyaz renk çok güzel bir 159 la arka arkaya gittik. 34 V veya S idi plakası. Sonra Batı Ataşehir'de park yeri ararken 2 tane arka arkaya çekmiş 156 görünce Alfaları üçledim :)
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
2012 Giulietta TCT Rosso Competizione

depeche101

You are not allowed to view links. Register or Login
Canlandıralım :)
Pazar akşamı Çamlıca-Ataşehir arasında beyaz renk çok güzel bir 159 la arka arkaya gittik. 34 V veya S idi plakası. Sonra Batı Ataşehir'de park yeri ararken 2 tane arka arkaya çekmiş 156 görünce Alfaları üçledim :)

Güzel denk gelmiş , bugün alışveriş için aracı park ettim , geri döndüm baktım pişti olmuşuz  :rock:


redromeo156

You are not allowed to view links. Register or Login
Az önce eve gelirken mahalle girişinde bir adet giulietta, 8C kırmızısı gibi, bir adet mk2 147 siyah, bir adet mk2 1.6 156 siyah ve az önünde mk2 156 selespeed şampanya rengi duruyordu.  100 metre kare içinde hepsi:)

Söylemeden edemeyeceğim, 3.2 V6 brera falan hikaye, 2.5 V6 arese nin sesi hepsinden güzel:D

bende cogu aksam aynı göruntuyu yakalıyorum :) 156 1,6 sıyah 156 2,0 zaten bnm araclar abı az ılersınde genellıkle 2008 147 sıyah 3 senedır yatıo ayda yılda bır cıkıo dısarı :) tam bızım kapının onunde alt komsum 166 2,0 sıyah var bı alt sokagımızda ise lacıvert 2,0 mk 1 var bunları görunce cok mutlu oluyorum  :haydi: :haydi:
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

sp4rc0

'06 147 1.6 TS (2006-...)
'17 Volvo V40 CC 1.5 T3 (2017-...)

Anıl

Ümit var ya ben böyle baskın görmedim :) İçimden diyordum,ne güzel rahat rahat temizlik yapıyorum,gelen giden yok diye gökten alfisti paparazzi Ümit düştü :arkadasim:  Yeni mekanım, hayrat Çeşmesi,karşıda da mezarlık,bu su ile yıkayınca nazar değmiyormuş :haydi:
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

sp4rc0

Harbiden yılın baskını oldu bu.. burayı öğrendiğim iyi oldu, artık sık sık yıkamaya giderim :) bu kadar ortada ama bu kadar gözden uzak bir yer daha yoktur herhalde:) 
'06 147 1.6 TS (2006-...)
'17 Volvo V40 CC 1.5 T3 (2017-...)

Anıl

Şehirlerarası yolun kenarı ama milletin gelmemesinin bir nedeni var,çeşmenin yol tarafında musluk yok,arkada var,oradan geçen çeşmede su yok zannediyor :p İş dönüşü,terapi seansı...
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

zephry

You are not allowed to view links. Register or Login
Ümit var ya ben böyle baskın görmedim :) İçimden diyordum,ne güzel rahat rahat temizlik yapıyorum,gelen giden yok diye gökten alfisti paparazzi Ümit düştü :arkadasim:  Yeni mekanım, hayrat Çeşmesi,karşıda da mezarlık,bu su ile yıkayınca nazar değmiyormuş :haydi:

  Anıl nerde bu çeşme bizde gidelim geniş mekan rahat rahat yıkarız :) Ümit sağlam baskın olmuş bu arada.Anılın yanına kadar gelmişsin selam vermeden şipşak bi foto sonra kaybol:) Paparazzi işi:)

Anıl

Yok geldi de önceden paparazzilik yapmış,Anemon Otelin karşı tarafında,orman yoluna çıkarken,zaten görürsün yol kenarı. Ümit'de Shell'deymiş oradan beni görmüş ne göz var kardeşim şahin gibi :)
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

zephry

GTV olunca fark ediliyo tabi:)

fevkalbeser12

Vay anam vay:) demekki bundan sonra dikkat etmemiz gerekiyor. Yoksa her an Ümit bi yerden çıkıp çekebilir. Gerçi benim ki honda dikkat çekmez:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Alfadanadam

Ciddi bir baskın olmuş gerçekten de. Alfan varsa gizli saklı iş yapmayacaksın, bende pejo var bir süredir, babam tanımıyo yanından geçerken :)

erdem1904

Anıl, bagajda kova, şampuan, sünger ile mi geziyorsun  :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

agucba

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Canlandıralım :)
Pazar akşamı Çamlıca-Ataşehir arasında beyaz renk çok güzel bir 159 la arka arkaya gittik. 34 V veya S idi plakası. Sonra Batı Ataşehir'de park yeri ararken 2 tane arka arkaya çekmiş 156 görünce Alfaları üçledim :)

Güzel denk gelmiş , bugün alışveriş için aracı park ettim , geri döndüm baktım pişti olmuşuz  :rock:



Şu jantlar 18' veya 19' olsa nasıl olurdu acaba?

///////////////

Anıl

You are not allowed to view links. Register or Login
Anıl, bagajda kova, şampuan, sünger ile mi geziyorsun  :)
Sadece onlar mı,5m Alfa kırmızısı hortum,kova,eldiven,sünger,şampuan,deri kremi,lastik kremi,jant temizleyici vs. vs. kremlera-şampuanlara çanta yaptım,heran heryerde arabayı yıkayabilirim.Fındık kadar bagajın yarısı bunlarla dolu :)
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Burak

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Anıl, bagajda kova, şampuan, sünger ile mi geziyorsun  :)
Sadece onlar mı,5m Alfa kırmızısı hortum,kova,eldiven,sünger,şampuan,deri kremi,lastik kremi,jant temizleyici vs. vs. kremlera-şampuanlara çanta yaptım,heran heryerde arabayı yıkayabilirim.Fındık kadar bagajın yarısı bunlarla dolu :)
Ben de diyecektim nereye koydun bunları diyen :D
1997 Gtv V6 TB

erdem1904

Öyle hayrat çeşmesi Konya yolunda  da var... Fena aklıma düşürdün  :) yöntem süper  ;) c.tesi işe alfayla gitmem lazım :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Sportivo

bugün magnesiaya girerken otoparkta bir baktım 3-5 kişi bir 166'nın çevresindeydiler, sanırım al-sat için buluşmuşlar, 166 biraz kirliydi ama dikkatimi çekti, dedim ayaküstü bir foto bastım geçtim, 166'nın plaka 45 M 5991

You are not allowed to view links. Register or Login
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

Anıl

#43
O aracın sahibi Vestel'de üst düzey yöneticiydi,bu aracın yanında bir tane daha 166 sı vardı o da gümüş rengiydi,gümüş 1999,bu ise 2005 model!Manisa'da oturuyordu,facebook'da tanışmıştık,baya bir muhabbetimiz oldu,166 ve alfa romeo hastasıydı,malesef bunun yanında kanser hastasıymış yaklaşık 1 sene önce vefat etti :( Araçları satması için kayınbiraderine vekil vermişler o satıyordu,gri için arkadaşıma bakmıştım aracı, orta karar bir araçtı fiyatta anlaşamadık,sonra İzmir'den bir alfa servisi aldı,sonra o da sattı yok oldu. Bu ise gerçekten çok temiz,içi gri deri-ön paneli gri 2005 model,km biraz yüksekti ama muhabbetimizde bu aracı çok arayıp,zor bulduğunu mükemmel temiz olduğunu anlatıyordu. Şuan satan akrabası alfa'dan anlamayan,binici birisi,gri 166'dan biliyorum göstermeye getirdi aracı içi-dışı leş gibi kirliydi...Siyahı düşünen varsa baksın,temiz araç,satma zorunluluğu var uygun fiyata bırakabilir.
Araç budur;
You are not allowed to view links. Register or Login
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Sportivo

hah tamam ya, bana da organizede söylemişlerdi Vestel'de maalesef kanserden hayatını kaybeden 166'sı olan biri olduğunu. Ben de bu 166'nın o 166 olabileceğini düşünüyordum ama emin değildim.
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

eminpar

You are not allowed to view links. Register or Login
Ciddi bir baskın olmuş gerçekten de. Alfan varsa gizli saklı iş yapmayacaksın, bende pejo var bir süredir, babam tanımıyo yanından geçerken :)

;D;D;D;D yarıldım okurken

Nexus 4 cihazımdan gönderildi


fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Anıl, bagajda kova, şampuan, sünger ile mi geziyorsun  :)
Sadece onlar mı,5m Alfa kırmızısı hortum,kova,eldiven,sünger,şampuan,deri kremi,lastik kremi,jant temizleyici vs. vs. kremlera-şampuanlara çanta yaptım,heran heryerde arabayı yıkayabilirim.Fındık kadar bagajın yarısı bunlarla dolu :)
Canlı canlı gördüm cidden hepsi var. Araba mahrumiyet bölgesinde olsa 5 sene arabayı hiçbir ek madde olmadan arabayı yıkayabilir:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

erol1903

Bugün Polonezköyde ön camda alfistiturkey stickerlı siyah 145. 34 S idi plaka galiba. Korna da çaldım da sanırım duymadı, selamlar kendisine :)
2012 Giulietta TCT Rosso Competizione

eminpar

34 SCE 94 giulietta kirmizi. Her gün servis beklerken önümden geçiyor :)

Nexus 4 cihazımdan gönderildi


depeche101

Gün içerisinde 2 ayrı lokasyonda karşıma çıkan 159SW