Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Gececiler Gündüzcüler

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sercan Keklik

#1675
oh be süper oldu bu :) sahibinden.comdan veya gereksiz kisiliklerin özel nodan aramasından bıkmıştım..
bu arada;
ödemeli aramayı ve Kontur gönderme özelliginide kapatabiliyorsunuz (Ben turkcelli arayıp kapattırdım kısa yolu varmı bilmiyorum)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Sercan Keklik

#1676
Kar yagıyoo =)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

AlfistiKerem

#1677
Nerde yağıyor ya...Rüya mı görüyorsun Sercancım

Sercan Keklik

#1678
yok yagdı bi ara dün maltepede arbaların üstü bembeyaz oldu makina arabadaydı cekcektim fotolarını :) sonra kesidi yagmur oldu yagmurda durdu smdi güneş var :) sıyırdı havalar iyice
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Cem

#1679
Çarşamba gecesi saat 03:00 sularında çengelköy tarafında da çatıların bir kısmı bembeyazdı. Sabaha kalmadı bişey ama olsun=)

n/a

#1680
bu sabah okula gittiğimde kıyıda köşede kalan yerlerde kar vardı...

Cem

#1681
Bu gece lapa lapa kar yağar Allah bilir,ama site kapanacağı için haberdar olamayacağız,olmadı şimdi yau

Sercan Keklik

#1682
quote:

bu sabah okula gittiğimde kıyıda köşede kalan yerlerde kar vardı...



öyle msnden rüyamı görüosnla olmuyo :) yagıyo dedik dimi :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Onur

#1683
bugun bu makinaya bindim aman yarabbi ona gidiş

You are not allowed to view links. Register or Login

159 da da olur mu acaba bu motor seçeneği? yeni dizel 165 civarı olucak diye okumuştum..

n/a

#1684
kırmızısı gerçekten çok güzel görünüyor...1.9TİD (150HP) 'yi biraz geliştirerek 1.9BTİD (180hp) yapmışlar..Başındaki B kısaltması ne anlama geliyormuş onur bi bilgin varmı bu konuda...Bu arada bu motor bizim 1.9jtdm motordu değilmi...B için acaba biturbo muhabbetimi dedim ama teknik verilerinde yine tid 'teki gibi turbo dizel yazıyor...onur aracı kullanmış biri olarak bizi bilgilendirirsen çok sevinirim..Birde bu saab 'lardaki 2.0turbo motor saab'ın kendi motorumuydu...??

Onur

#1685
bu motor GM çatısı altında ki motor diye biliyorum bizim 159 147 ve GT kullanılandan. ama baştaki B ibaresi nedir bilmiyorum. arkadaşım yeni aldığı için o da bilmiyor :) sadece beygir gücüne tavlanıp aldım diyor. ben çok kullanamadım ama araç gördüğüm kadarıyla çok stabil ve sessiz. e 90 325i ile resmen dalga geçtik. bende inanamadım araç cidden çok iyi yürüyor.

2.0 turbo motor saab ın kendi motoru diye biliyorum çünkü çok eski bir motor. hatta GM sonra alıp mıncıklaya mıncıklaya opel dede kullanmaya başladı. vetra ve astra o motorun hep aynısını hemde biraz oynanmışını astra ve vectrada kullanıyor diye anlatmıştı bana izmir de ki EGEM (opel-saab bayi)

Sercan Keklik

#1686
Saab 93 olayı aşmış bitirmiş ;)

bunlar beni vip üyeleri arasına eklemişler nası oldu bende bilmiyorum :) her ay mutlaka arayıp test sürüşe davet ediyorlar, yazında performance team adı verdikleri 4 araçtan oluşan bi şowları vardı 2 teker üzerinde günlük arabalarla şow yapıyorlar.. Dehşet bir dvd.. Aracın inanın ne amortisöre ne yaya ne bişeye ihtiyacı var cok cok cok güzel...

daha önce siteyede yazmıştım bu olayı;

Adamlar You are not allowed to view links. Register or Login da aracınızı satıyorsunuz gelin Saab alın aracınızı takasa alalım diye aradılar.. Şaka gibi... Müşteri memnuniyetleri sanırım çok önemli bu firma için..
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Onur

#1687
benide yaz başı aramışlardı sallamadım hiç. performans team kırmızı saabları youtube da izlemiştim. zaten eski kasayıda çok begenirdim hatta mazallah param olsa 159jtd ve 9-3 TDİ arasında kalırım ,Allatan okadar param yok diye düşünyordum

ama bugun 9-3 e bindikten sonra işler biraz değişti sanırım. baz paketli fiyatta iyi. 5 sene önce dizel 1.9 araba 180 hp olcak deseler ağzımı bırakır başka türlü gülerdim ama sanırım artık dizele yapılan yatırımlar biraz artmış durumda

n/a

#1688
onur sanırım arkadaşının aldığı 180hp olan versyondan değilmi?  e90 325 mi dedin şaka yapıyorsun eğer o araca göre gerçekten iyi yürüyorsa sercanın da dediği gibi saab olayı harbi harbi bitirmiş... sanırım bu  opc versyonlarıda aynı motorun turbolu versyonundan kullanıyorlar heralde...

Bu 180hp lik versyonu bi gidip test etmek lazım sercanım...Gerçekten şu an çok merak ettim...

Fiyat listesine baktımda vector donanımı 47bin aero donanımı 49bin euro...Bunların 150hp liği bile yeter esasında... :))   mercedes ve bmw ye nazaran arada büyük farklar var fiyat konusunda...

Yeni  9-3 'ün tipide gerçekten çok hoş olmuş...Sanırım iç tasarımınıda yeniden düzenlemişler...Tek eksi tarafı ikinci el değeriinin ülkemizde kötü olması...

Edited by - ralf on 10/11/2007  00:22:22

Onur

#1689
2. ele düşütüğünde alırsın ozaman

arkadaş bana 180 hp oğlum dedi hadi lenn... dedim , eve gelir gelmez sitesine girip baktım hakikaten öyleymiş çok tadım kaçtı

325i   218 hp diye biliyorum ve bastığına eminim. yada zincir tahrikli sıralı 6 her devirde öyle ses veriyorki biz oda asılıyor sandık. ama bence oda basıyordu. tork olarak zaten çok üstün, ama biri banada gelip anlatsa hadi leeen derim ama bugün koltuga yapışınca gördüm ne neymiş yada diğer seçenek e 90 sahibi birazda otomobil takip eden biriyse "ulen yeni aldık bmw mizi şimdi elin isveçlisi  2.8 motoruyla  ile içimden geçip uykularımı kaçırmasın" dedi :)

test imkanın varsa kaçırma derim..

agucba

#1690
"B" Bi turbo'nun B'si ve Alfa'da da kullanılacak ama 165 BG'lik hakkında herhangi bir bilgi yok ve olmayacak gibi.

Kısa bir bilgi vereyim dedim

///////////////

Onur

#1691
bende güvendiğim bir sitede hafifletilen ve makyajlanan (2008 ortası) 159 da 165 lik motor kullanılacak diye okudum çıktığında görecez umarım öylede olur..

Sercan Keklik

#1692
arabanın üzerinde zaten 150 hp dizel
160hp benzinli motor var :) 5 hp bişey degiştirmezki :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Onur

#1693
yok dizel 165 olacak diye biliyorum diyorum. 15 hp deiştirmez dersen bilemem :)

AlfistiKerem

#1694
Saab çok feci bir makina ya...9.3 Viggen modeline bindim ve kullandım.İnanılmaz gidiyor.Saab aşmış hakkaten ya...

murat

#1695
Yine bir C.tesi , yine işyerindeyim , hem de 10 Kasım ,hem de 4 saatlik uyku Daha ne olsun di mi?
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Cem

#1696
Allah yardımcın olsun abi,zor iş vesselam.

murat

#1697
Sevgili Cem bu dileklerini bugün için de kabul edicem maalesef Sultanahmetten bildiriyorum
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Cem

#1698
Haydaaa,abi kurumun tüm işini sana mı yıktılar acımadan???

murat

#1699
Yok bu ara biraz yoğun , benim ekip tamamen burda
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)