Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



147 veya 156 Arıyorum

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

tunceltolga

2-3 aydır 147 arıyorum. Tabi 156 da olabilir arabasına göre değişir. Ama 147 öncelikli. 27-28 bin bütçe var. Distinctive veya Blackline. Sunroof ve boose, bi de taba veya siyah deri süper olur. 90000'in altı tercihimdir. Tanıdık arçsa fazla da olabilir önemli değil. Yardım lütfen!

tunceltolga

Tamam forumda yabancıyım ama bu kadar da görmezden gelmeyin  :(

ismet

Öncelikle hoşgeldiniz. Kimsenin kimseyi görmezden geldiği yok merak etmeyin :)

Burada halihazırda satılık 147 yok diye biliyorum, varsa kusuruma bakmasın. Bir iki tane de 156 vardı. İkinci el bölümüne bakıp bu ilanları inceleyin, hoşunuza giden olursa da sahipleri ile iletişime geçin. Birisinin gelip de buraya arabam satılık yazmasını beklemenize gerek yok.

Burada öyle deli dehşet araç alım satımları olmuyor, sahibinden gibi değil burası. Bence beğendiğiniz ilanları buraya yazın, arkadaşlar bu araç hakkında ne düşünüyorsunuz diye yazın, ustalar anında yanıtlarlar :)
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Murad

Hoş geldiniz. Aradığınız aracı bir an önce bulmanız dileğiyle  :alfisti:

tunceltolga

Hoşbulduk işin şakası o tabiki. Sürekli takip ediyorum formu zaten. Sahibindendeki ilanlara da bakıyorum ama güvenirlik açısından forumdan almayı tercih ederim. O yüzden belki çevresinde satılık olan vardır diye sormak istedim. Acelem yok aslında yaza kadar vaktim var. Gönlüme göre bir alfa bulmak istiyorum. Teşekkür ederim ilginiz için. Bu arada Konya'dan arkadaşlar var mı aramızda.

tunceltolga

Bu ilanlar nasil sizce.                 
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

erdem1904

m.sahibinden olduğu için bilgisayarda açılmıyorlar...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Murad

Araçların üçü de diri araçlara benziyor. Arayıp detay almak gerekli.

tunceltolga

M yi silince de mi olmuyor

tunceltolga

Bu var bir de
You are not allowed to view links. Register or Login

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login 

Bu araç çok güzel ancak sağ sol yanlarının boyalı oluşu ve Antep galericilerinden satılık olması bende şüphe yaratıyor. Gaziantep esnafı hasarlı araç onarma ve satmada ünlüdürler :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

tunceltolga

Aslında ben de kıllandım 2 aydır filan duruyor. Bu aracın hemen satılması gerek bence. Hoş gözüküyor çünkü araç. Denk geldikçe sormaya devam edeceğim. Teşekkürler yardımlar için.

erdem1904

Siyah Mk1'in bence fiyatı yüksek... Gri boş olan yazılanlar doğruysa değerlendirilebilir bence 3 ü arasından...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

tunceltolga

Baska da gozume carpan ilan olmadi. Sizlere denk gelirse paylasirsaniz benimle mutlu olurum.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login 

ilk sahibinden üstelik kırmızı ve 16 SS jantlı :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

tunceltolga

Araba guzel de biraz dolu olsa hemen alirdim. Biraz bos diye es gectim. Sunroof boose deri

tunceltolga

Param olsa ve 2. Arac olarak keyif araci alacak olsam bu bebek benimdi. Takip ediyorum kendisini forumdan.

You are not allowed to view links. Register or Login

tunceltolga

You are not allowed to view links. Register or Login daki 156485112 nolu ilandaki arac nasil sizce bilen var mi araci

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


tunceltolga

149125471 var bir de

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Murad

Eğer bütçenizi biraz daha arttıra bilirseniz aşağıda linkini verdiğim aracı tavsiye ederim.
Sıkı bir pazarlıkla biraz daha aşşağı inerse bence şuan sahibinden de ki araçlar içinde en iyi seçeneklerden biri. Hem model yılı hem kilometresi hemde blackline olması avantajları ile. Tabi kaza değişen gibi durumlarını bilmiyorum.
You are not allowed to view links. Register or Login

tunceltolga

28e cekmesi gerek o da zor biraz max verebilecegim o yani

shadycome

Q2 kullanıcı olarak bence bütçenizi biraz daha zorlayın miraçın aracını alın derim.istediğiniz bütün özellikler var ve üstelik 1.9 q2

tunceltolga

Mavi olan değil mi?  :D Ben de isterim tabi ki ama zaten zorlayarak 28'e ancak çekebiliyorum. Gönül ister ki 159 alalım.  :D

erdem1904

Ortada buluşursunuz  :) 147 alacak olsam kaçırmazdım ;)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

redromeo156

mıracın aracı bence alınacak en güzel arac
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6