Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



2011 Mito QV Siyah

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
Üzüldüm Bro senin adına ama düşünen varsa kesinlikle kaçırmamasını tavsiye ederim.... Hayırlısı olsun

Üzülecek bir konu yok dostum. Bindik denedik ama şartlar değiştiği içün ihtiyaçlar da değişti. Çok şükür ki değişimin sebebi iyi bir sebep.

Hayırlısı. Aciliyetten satma gibi bir durumum olmamasına şükür en başta ama.

Tapatalk


Alfadanadam

Arkadaşlar, belirsiz bir süre için satış iptal. Sattıktan sonra üzerine koymayı planladığım parayı başka işlerde kullanma zarureti çıktığı ayrıca da çok yoğun proje dönemine girdiğimden satışı iptal.
Önümüzdeki aylarda şartlar değişirse değerlendiririm artık.

agucba

Hayırlı olsun Bülent. Seni artık bir Giulia parklar bundan sonra... O vakte kadar Alfa'ya ara.

///////////////

Alfadanadam

Teşekkürler.

Kısa özet: Mito sürpriz ve hızlı gelişen bir şekilde satıldı bugün. Sercan vasıtasıyla bana ulaşan bir arkadaş allem etti kallem etti aldı arabayı kısaca.

Bir süre araba almayacağım. Evdeki diğer araba birkaç haftaya 2.çocuğun gelişiyle boşa çıkacak zaten. öyle böle 2-3 ay geçer. Sonrasında şartlara göre ya dizel giu yada giu qv bakarım sanırım. Giulia konusunda prk ümidim kalmadı duyduğum okuduğum motor versiyonları sebebiyle.


LG-D802TR cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


sbk0655

Hayirlisi olsun abi , sana en guzeli yakisir.

depeche101

Hayırlı olsun Bülent . Sana bi GQV yakışır bundan sonra  :rock:

Gouki

Hayırlı olsun abicim.

OğuzCanAlantor

Hayırlı olsun abi , inşallah gönlüne göre yeni aracınla bekliyoruz

krm1983

Alana da satana da hayırlı olsun


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

h.t

Abi hayırlı olsun


Sent from my iPhone using Tapatalk

Alfadanadam

Sağolun dostlar, Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah :)

erdem1904

Sana da Kuzey abiye de hayırlı olsun :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Sercan Keklik

Ne Mutlu bana iki dostumu da yeni arabalarına kavuşturuyorum  :alfisti: :haydi: :rock:

- Bülent abi yeni araba diye bi heycan verdim anladın sen onu  :alkis:
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

erkan

Bülent abi yeni aracın simdiden hayirli olsun markada binmedik modelde bırakmadın ya neyse ..... ufaklik bereketiyle gelir insallah :)

Alfadanadam

sağolun dostlar. mevcut durumda ödeüyor olduğum krediler ve  sürpriz masraflar da(doğum vs) olabileceğini hesaba katarak satma konusunda ikna oldum. bu fikirden hareketle kısa vadede araba alamam zaten.

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


alfacan



antihero

Hayırlı uğurlu olsun
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

Koful

Hayırlı olsun iki tarafa da.

akaydoruk

Aracı alan yakın bir abimdir iki tarafada hayırlı olsun dün ufak bir test edebilme şansım oldu gerçekten çok temiz ve çok performanslı bir araç  :clover:
11' Mito Qv

34 VK 5478

ealprsln

THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

Alfadanadam

Sağolun dostlar. Allah herkesin gönlüne göre versin. Alan arkadaş ta ağız tadıyla biner inşallah.

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


TRSemih

Bazen kendi şansını yaratman gerekiyor. Alan arkadaş bunu başarmış (: İki tarafa da hayırlı olmasını diliyorum.
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

blackgear

2016 da 8 farklı model olacak diyorlar showroomlarda :) Bülent abi de, 2016 yılına kadar sekiz farklı modeli kullanmış olacak sanırım  :rock: (imzadaki fotoğraflara göre)

Alana da satana da hayırlı olsun :)

Alfadanadam

Alan arkadaş ara ara telefon edip teşekkür ediyor hala. Bu da bana yeter. Ciddi anlamda temiz ve orjinal bir arabaydı. Her bir civatasına kadar hem de.
Almayı düşünüp te zamanında almayanlar için yazık diyebiliyorum sadece :)

Kurzuk

Bülent hayırlı olsun. Alan gerçekten şanslı. Hem güzel, az bulunan bir kombinasyon hem de sahibi güzel. Daha iyilerine inşallah dostum.
2008 MY GT Q2
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/"]http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/[/url]