Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alınık 159

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

max-ime

   
  Arkadaşlar 156'nın yanına birde 159 Jtd alacağım.

  Otomatik önceliği ama manuelde olabilir. Manuel için 07 ve üstü, otomatik içinse 08 ve üstü önceliğim olacak. Düşük kmli olmasını istiyorum,75K kmyi geçmemiş olsun. Boya takıntımız var maalesef, kaputta olmadığı sürece 1-2 parça boyalı olabilir. 1. 2. sahibinden, yetkili servis bakımlı olsun.

Distinctive plus olsun, sunroof, konfor paketi vs must değil. Olsa güzel olur diye düşünüyorum

  Aşşağı yukarı aradığım özellikler bunlar. Sizlerin bildiği, önereceği arabalar olursa ve burdan paylaşırsanız çok memnun olurum.

Teşekkürler.

max-ime


ar.159

ahaa benim arabayı tarif etti..
yalnız satmayı düşünmüyorum (yaptığım masraflardan sonra fiyatta hiç bir zaman anlaşamam gibi geliyor o yüzden ya değerini veren olursa satış yada çürüyene kadar biniş yapacağım)
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
ahaa benim arabayı tarif etti..
yalnız satmayı düşünmüyorum (yaptığım masraflardan sonra fiyatta hiç bir zaman anlaşamam gibi geliyor o yüzden ya değerini veren olursa satış yada çürüyene kadar biniş yapacağım)

  Dediğiniz gibi masraf yaptıysanız zaten hiç satmayın. 2 seneye yakın oldu satalı çook özlemişim 159'u :)

ar.159

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
ahaa benim arabayı tarif etti..
yalnız satmayı düşünmüyorum (yaptığım masraflardan sonra fiyatta hiç bir zaman anlaşamam gibi geliyor o yüzden ya değerini veren olursa satış yada çürüyene kadar biniş yapacağım)

  Dediğiniz gibi masraf yaptıysanız zaten hiç satmayın. 2 seneye yakın oldu satalı çook özlemişim 159'u :)
3 ay önceydi galiba tam bayram arefesinde biri çıktı geldi baktı etti anlıyordu arabadan tam istediğim rakamı verdi al dedi helal olsun süre istedim yarın 12 ye kadar bitirelim bunla uzun yola tatile gideceğim dedi akşma eve gittim hanım dedim böyle böyle satıyorum bayrama istersen araba kiralırız istersen uçakla gideriz dedim
gece boyu düşündüm aldığım paraya ne alırım diye tüm düşünmeler sonucu bulduğum seçenek dahada uzun binebileceğim 50 bini geçmemiş 159 girdim internete bir tane var 65000 yazmış ertesi gün adama dedim kusura bakma vazgeçtim diye..
umarım aradığın 159 u bulursun hele biraz da masraf yaparsan ve yazılım atarsan çok keyf alacağın ve eskimeyecek bir araban olacağı garanti
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

ahk

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
ahaa benim arabayı tarif etti..
yalnız satmayı düşünmüyorum (yaptığım masraflardan sonra fiyatta hiç bir zaman anlaşamam gibi geliyor o yüzden ya değerini veren olursa satış yada çürüyene kadar biniş yapacağım)

  Dediğiniz gibi masraf yaptıysanız zaten hiç satmayın. 2 seneye yakın oldu satalı çook özlemişim 159'u :)

Merhabalar,
Şuan 2008 model Qtronic distinctive kullanmaktayım. Ben de son dönemde aracım için epey masraf yaptım fakat eşim tedbil-i mekanda ferahlık vardır diyerek arabamızı değiştirelim istiyor. Elim bir türlü ilan vermeye gitmedi açıkçası. Fakat sizin gibi Alfa'yı bilen, hakkını verecek ve hatta önceden 159 kullanmış biri olursa  ve anlaşabilirsek satabilirim.
Araç 86.000 kmde. Ankara-Akota yetkili servisi bakımlı. 2011 yılında 40.000 kmde İzmir'de ilk sahibinden aldım. Siyah, içi bej deri, direksiyon koyu bej. Kaza, değişen, boya yok. Alırken baktırmıştık. Bendeyken de bir durum olmadı. Kaza sorgulamadan herhangi bir hasar çıkmaz. 2013'de muayene yenilendi.
İstanbul Ecufast tarafından yazılımlı (düşük devirde gaza çok duyarlıdır, standart gibi hantal değildir fakat isterseniz orjinaline çevirtilebilir), dpf ve egr iptali var. Yani size sorun çıkarabilecek hiçbir sistem yok araçta.
Tahminen %80 şehirdışı, %20 şehiriçi kullanımda kışın ort 6,4 lt/100 km, yazın 6,2 yakıyor. Yakıtı %95 aynı istasyondan alırım, Total Excellium Eurodiesel olarak.
Geçen mayısta tek depo ile Ankara'dan Alanya'ya gidip gelmiştik (1100 km). Bilgisayar ortalama hızı 105 km/saat olarak hesapladı. Performasına göre yakıt tüketiminden ben çok memnunum.
Aşınmamış kışlık ve yazlık lastikleri mevcut. Aracı pek sert kullanmam.
Hocam araç için istediğim rakam 54.000 TL. Eğer düşünürseniz sıfırbeşyüzellibeşdörtyüzotuzüççiftsıfırçiftsıfır (dört adet sıfır)'dan beni arayabilirsiniz.
Belirttiğim gibi aracın herhangi bir yerde ilanı mevcut değil.
Selamlarımla,

ar.159

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
ahaa benim arabayı tarif etti..
yalnız satmayı düşünmüyorum (yaptığım masraflardan sonra fiyatta hiç bir zaman anlaşamam gibi geliyor o yüzden ya değerini veren olursa satış yada çürüyene kadar biniş yapacağım)

  Dediğiniz gibi masraf yaptıysanız zaten hiç satmayın. 2 seneye yakın oldu satalı çook özlemişim 159'u :)

Merhabalar,
Şuan 2008 model Qtronic distinctive kullanmaktayım. Ben de son dönemde aracım için epey masraf yaptım fakat eşim tedbil-i mekanda ferahlık vardır diyerek arabamızı değiştirelim istiyor. Elim bir türlü ilan vermeye gitmedi açıkçası. Fakat sizin gibi Alfa'yı bilen, hakkını verecek ve hatta önceden 159 kullanmış biri olursa  ve anlaşabilirsek satabilirim.
Araç 86.000 kmde. Ankara-Akota yetkili servisi bakımlı. 2011 yılında 40.000 kmde İzmir'de ilk sahibinden aldım. Siyah, içi bej deri, direksiyon koyu bej. Kaza, değişen, boya yok. Alırken baktırmıştık. Bendeyken de bir durum olmadı. Kaza sorgulamadan herhangi bir hasar çıkmaz. 2013'de muayene yenilendi.
İstanbul Ecufast tarafından yazılımlı (düşük devirde gaza çok duyarlıdır, standart gibi hantal değildir fakat isterseniz orjinaline çevirtilebilir), dpf ve egr iptali var. Yani size sorun çıkarabilecek hiçbir sistem yok araçta.
Tahminen %80 şehirdışı, %20 şehiriçi kullanımda kışın ort 6,4 lt/100 km, yazın 6,2 yakıyor. Yakıtı %95 aynı istasyondan alırım, Total Excellium Eurodiesel olarak.
Geçen mayısta tek depo ile Ankara'dan Alanya'ya gidip gelmiştik (1100 km). Bilgisayar ortalama hızı 105 km/saat olarak hesapladı. Performasına göre yakıt tüketiminden ben çok memnunum.
Aşınmamış kışlık ve yazlık lastikleri mevcut. Aracı pek sert kullanmam.
Hocam araç için istediğim rakam 54.000 TL. Eğer düşünürseniz sıfırbeşyüzellibeşdörtyüzotuzüççiftsıfırçiftsıfır (dört adet sıfır)'dan beni arayabilirsiniz.
Belirttiğim gibi aracın herhangi bir yerde ilanı mevcut değil.
Selamlarımla,
noluyoruz yaw dejavu mu bu bu :S
arkadaşta aynen beni arabayı tarif etmiş 2008 medel 86000 km de 2013 de muaynesi yapıldı yazılım dpf egr iptali var aynı istasyondan benzin alırım vs. vs. bu kadar olur
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

Murad

Dostum bence bi tanışın. Gerçekten tesadüfün böylesi. :)

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
ahaa benim arabayı tarif etti..
yalnız satmayı düşünmüyorum (yaptığım masraflardan sonra fiyatta hiç bir zaman anlaşamam gibi geliyor o yüzden ya değerini veren olursa satış yada çürüyene kadar biniş yapacağım)

  Dediğiniz gibi masraf yaptıysanız zaten hiç satmayın. 2 seneye yakın oldu satalı çook özlemişim 159'u :)

Merhabalar,
Şuan 2008 model Qtronic distinctive kullanmaktayım. Ben de son dönemde aracım için epey masraf yaptım fakat eşim tedbil-i mekanda ferahlık vardır diyerek arabamızı değiştirelim istiyor. Elim bir türlü ilan vermeye gitmedi açıkçası. Fakat sizin gibi Alfa'yı bilen, hakkını verecek ve hatta önceden 159 kullanmış biri olursa  ve anlaşabilirsek satabilirim.
Araç 86.000 kmde. Ankara-Akota yetkili servisi bakımlı. 2011 yılında 40.000 kmde İzmir'de ilk sahibinden aldım. Siyah, içi bej deri, direksiyon koyu bej. Kaza, değişen, boya yok. Alırken baktırmıştık. Bendeyken de bir durum olmadı. Kaza sorgulamadan herhangi bir hasar çıkmaz. 2013'de muayene yenilendi.
İstanbul Ecufast tarafından yazılımlı (düşük devirde gaza çok duyarlıdır, standart gibi hantal değildir fakat isterseniz orjinaline çevirtilebilir), dpf ve egr iptali var. Yani size sorun çıkarabilecek hiçbir sistem yok araçta.
Tahminen %80 şehirdışı, %20 şehiriçi kullanımda kışın ort 6,4 lt/100 km, yazın 6,2 yakıyor. Yakıtı %95 aynı istasyondan alırım, Total Excellium Eurodiesel olarak.
Geçen mayısta tek depo ile Ankara'dan Alanya'ya gidip gelmiştik (1100 km). Bilgisayar ortalama hızı 105 km/saat olarak hesapladı. Performasına göre yakıt tüketiminden ben çok memnunum.
Aşınmamış kışlık ve yazlık lastikleri mevcut. Aracı pek sert kullanmam.
Hocam araç için istediğim rakam 54.000 TL. Eğer düşünürseniz sıfırbeşyüzellibeşdörtyüzotuzüççiftsıfırçiftsıfır (dört adet sıfır)'dan beni arayabilirsiniz.
Belirttiğim gibi aracın herhangi bir yerde ilanı mevcut değil.
Selamlarımla,
noluyoruz yaw dejavu mu bu bu :S
arkadaşta aynen beni arabayı tarif etmiş 2008 medel 86000 km de 2013 de muaynesi yapıldı yazılım dpf egr iptali var aynı istasyondan benzin alırım vs. vs. bu kadar olur

Mehmet hocam çaktırmadan nabız mı yokluyon nedir :)

ar.159

yok be ya heleki bir kaç haftaya kızımı bekliyorum satmak hiç ama hiç gündemde değil de harbiden fazla bir tesadüf oldu km aynı yıl aynı bakım aynı dış renk aynı iç renk aynı muayene tarihi aynı yapılan işlemler aynı kullanım tarzı aynı
dünyada herkesin bir ikizi varmış buda benim arabanın ikizi galiba..
yani kalkıp ilan yazsam arkadaşınkinin birebir kopyala yapıştır totali shell yap oldu bitti
tek fark yakıtı biraz abartmış benimki daha çok yakıyor :)
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

erdem1904

Uğur sen işin gerçeğinden bahset biraz. 156 yı babaya kaptırdın 159 aramaya başladın değil mi  :D Bu sabah yine gördüm kızar diye kornaya falan da basamadım  :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
Uğur sen işin gerçeğinden bahset biraz. 156 yı babaya kaptırdın 159 aramaya başladın değil mi  :D Bu sabah yine gördüm kızar diye kornaya falan da basamadım  :)

  Sorma abi bu kadar seveceğini ben de düşünmemiştim:) 159 alalımda rahat bıraksın benim aracı :)

  Seni söyledim buarada, selam verebilirsin :)

 

max-ime


  Araç alınmıştır.

  Konu kilitlenebilir.