Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Auto Show GT test

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 21 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Onur

Genelde Alfa Romeo yu pek sevmezler ve kötülerler ama GT ye tam anlamıyla hayran kalmışlar. 37. sayı da detaylı GT testi var mutlaka okuyun derim .Ama GT de haran olunmucak bir araba değilki. 100-0 fren testini 34 metre ile geçmişRegister or Login" alt=""/> SS şanzıman için ile BMW nin SMG gibi iyi demişler. hayret ettim!! genellikle bu  dergi için ALman otomobilleri yüce ve dokunulmazdır... ama GT  MUHTEŞEM!!!!! Bir coupe nin nasıl olması gerektiğini gösteriyor. Bravoo ALFA!!!!!!!!!!!Register or Login" alt=""/>

master

#1
Eh öyle bi anlattın ki gidip almasak olmaz şimdi :) Dur evden çıkayım hemen. Bu arada 34 metre oha yani. BMW 1 serisinde 34 küsür metreyi okuyunca oha çekmiştim , Alfa da bunu yaptı demek :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

#2
bende inanamadım testi yapanlarda inanamamış ztn:)

n/a

#3




quote:

Onur wrote:

Genelde Alfa Romeo yu pek sevmezler ve kötülerler ama GT ye tam anlamıyla hayran kalmışlar. 37. sayı da detaylı GT testi var mutlaka okuyun derim .Ama GT de haran olunmucak bir araba değilki. 100-0 fren testini 34 metre ile geçmişRegister or Login"/> SS şanzıman için ile BMW nin SMG gibi iyi demişler. hayret ettim!! genellikle bu  dergi için ALman otomobilleri yüce ve dokunulmazdır... ama GT  MUHTEŞEM!!!!! Bir coupe nin nasıl olması gerektiğini gösteriyor. Bravoo ALFA!!!!!!!!!!!Register or Login"/>

 


gt ye hayran kalmışlar ama tek başına test ettikleri için.onun yanına vw nin yada audinin bir modelini koyup test yapsalar bu kadar hayran olmazlar merak etmeyin.


n/a

#4

Cuma günü İzmir-Enriko Aliberti'de GT'nin test sürüşünü yaptım. Tam iş çıkışı trafiğine denk geldiğimden ve Bornova'da oldukça düz bir yer olduğundan öyle Jeremy Clarkson triplerine giremedik tabii ama elimden geldiğince test etmeye çalıştım her özelliğini.


Kullandığım 2.0 JTS Selespeed, 165 bg bir GT'ydi. Motoru çalıştırdığımda Autoshow dergisinde söylendiği gibi muhteşem bir ses duyacağımı düşünmüştüm, ama ne yazıkkı öyle olmadı. Twinspark'ın o hırıltılı tatlı sesini JTS'te duyamadım! Olsun dedim, Alfa Alfa'dır, başladım sürmeye. Selespeed olayına alışık olmadığımdan başta vites değiştirirken biraz zorlandım, ancak bir süre sonra alışıyor insan. Ben önceleri gaza basıp ayağımı çekerek vites arttırıyordum ancak öyle yapmam gerekmediğini söyledi görevli arkadaş. Arabanın şanzımanı bayağı akıllı, olaki siz unutursanız elle değiştirmeyi, kendiliğinden devreye girip değiştiriyor (bu city modunda mı oluyor, çok emin olamadım) Belki tüm selespeed'lerde böyledir , bilemiyorum.


Hızlanma ve ivmelenmesi gayet iyi. Müsait bir yol olsaydı dergideki değerleri (9.8 sn) kolaylkla yakalayacağıma emindim. Test yaptığım yolda ancak 100'e kadar çıkabildim. Ancak hızlı giderken son anda bir kasisi farkedince sıkı bir frene asıldım (fren testi!) araba kaç metrede durdu ölçemedim ama hakikatten çok hızlı yavaşladı, ancak yine de kasise girmeyi engelleyemedim (süspansiyon testi!). Süspansiyonlar haliyle sert ama yine de benim 156'da olduğu kadar oturduğum bölgede bir rahatsızlık hissetmedim!


70'le giderken girmem gereken bir sapağı son saniyede farkedince yaptığım ani L dönüşü sayesinde yol tutuşunu da test etmiş oldum.! VDC'nin hemen devreye girmeyeceğini düşünmüştüm (dergide ancak limitlerde devreye girdiğini yazıyordu) ancak girdi ve savrulma filan olmadı. VDC'nin devreye girmesinde belki de yerdeki hafif bir toz tabakasının rolü vardır. Ancak aynı dönüşü 156 ile yapsaydım muhtemelen devreye girmezdi gibi geldi bana. Ben 156'yı bayağı zorluyorum, anca o zaman giriyor VDC devreye. GT ile savrulmak biraz zor gibi hakkaten.


Her ne kadar şu anda almayı düşünmesemde iyi bir deneyim oldu benim için :-)



n/a

#5
Gayet guzel bir yazı olmuş teşekkürler.. Dashboard, iç döşemeler, malzeme kalitesi vs. hakkındaki fikirleriniz nelerdir ?

n/a

#6
salı günü ankara laila'da gt nin tanıtım kokteyli var.ankara'da gt satışı yapan iki bayinin ortak organizasyonu ile.yalnız dikkatimi çekti.bugün hürriyette gt nin reklamı vardı.her alfa romeo bayisi gt satamıyormuş.ankara'da birmot gt satışı yapmıyormuş.ilginç..izmir'dede sadece enriko aliberti satıyormuş

alfisti

#7
çok saçma yahu.. benim de gazetede dikkatimi çekmişti... istediğim bayiden almak isterdm doğrusu.... şimdi servis işlemlerinde de aynı kısıtlama varsa yazık olur bence...
Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

Onur

#8




quote:

alfisti wrote:

çok saçma yahu.. benim de gazetede dikkatimi çekmişti... istediğim bayiden almak isterdm doğrusu.... şimdi servis işlemlerinde de aynı kısıtlama varsa yazık olur bence...

 


serviste öyle bir uygulama olacagını sanmıyorum. sonucta her bayi elemanlarını İtalyaya eğitime gönderiyor. en azından ben böle umuyorum... Register or Login" alt=""/>


Alfadanadam

#9

ne bu kardeşim, nasanın özel bir keşfi mi..altı üstü bir araba, niye her bayi satamıyomuş..


hani bilmesek ; tamam iyi güzel, pek beğendik ama uzay mekiği muamelesi yapmaya da gerek yok hani...


hani bazı reklamlarda kozmetik ürünleri  vardır, reklamların sonunda sadece seçkin eczanelerde der, sanki bütün eczanelere vermiyorlarmış gibi..böyle diyince ürünleri pek seçkin oluyo ya..peaah


n/a

#10
Zonguldak'ta kim var alfadankardeş : )

Alfadanadam

#11

ereğlide 1 tane 145 (ben),3 eski kasa 156 (biri 1.6 kerem, iki tane 2.0, tolga ve engin), 3 yeni kasa 156, üçü de 1.6.. (34 HK 152, 67 TA 332 ve 67 TL 079) 


oldu mu adminim saygıdeğer büyüğüm :)


n/a

#12

Ben GT'nin içi hakkındaki yorumlarımı yazana kadar muhabbet biraz ilerlemiş :) Neyse, binenlerin dikkatini çekmiştir, orta konsolda iki renk metalik görüntülü plastik kullanılmış, teyp ve klimaların olduğu yer pembeye kaçan metalik, küllük ve çakmağın olduğu bölme maviye kaçan metalik, niye böyle yapmışlar anlamadım ve hoşuma gitmedi. 156'nın orta konsolu çok daha kaliteli görünümlü. Ayrıca test arabasındaki navigasyon ekranı standard versiyonda yok, yani ekstra. Standard versiyonda ekranın olduğu yerde biri kredi kartı filan koymak için çekmece, biri de bardaklık olmak üzere iki kapalı bölme varki ekrandan sonra hiçte hoş görünmedi gözüme. Ön tarafı kaplayan plastik 156'lardaki gibi pürtüklü değil, düz ve deri görünümlü bir kaplama. Alışık olmadığım için biraz garip geldi ama beğendim, ancak japon arabalarınki kadar kaliteli görünmüyordu. Koltukların deri döşemesi terlemeyi önleyen cinsten küçük delikli, vücudu oldukça iyi kavrıyordu. Bose sistemi GT'lerde standard ve dinlediğim kadarıyla çok başarılıydı.  Bir de bagaj kapağını açınca şok oldum, acaip büyük bir bagajı var, rakam olarak daha küçükmüş (320 lt) ama sanki 156'nınkinden daha büyük gibiydi. Üstüne üstük bir de arka koltukları yatırılarak büyütülebiliyor. 156'da olmayan bu özelliğin GT gibi spor bir arabada olması şaşırtıcıydı....


Bir dahaki yazımda Franfurt otomobil fuarında test ettiğim Brera'yı anlatacağım....demeyi çok isterdim ;-)


n/a

#13

Kim istemezki : )


Okudukça meraklandım.. şu GT'yi test etmeye gitsek ya birkaç izmirli arkadaş toplanıp .. ?


Onur

#14
gidelim akşamüstü ben kullanmam kullanırsam o göbekte biyere patlarım :))

n/a

#15

Ben muhabbetin devamı olarak servislerden bahsetmiştim ama olsun be kardeş bak hem adaşım varmış çok selam söyle benden arkadaşlara gözlerinden öpüyorum  Register or Login" alt=""/>



quote:


Alfadanadam wrote:

ereğlide 1 tane 145 (ben),3 eski kasa 156 (biri 1.6 kerem, iki tane 2.0, tolga ve engin), 3 yeni kasa 156, üçü de 1.6.. (34 HK 152, 67 TA 332 ve 67 TL 079) 


oldu mu adminim saygıdeğer büyüğüm :)




n/a

#16

 


Aliberti'de Özlem Özkal var, oldukça ilgileniyor sağolsun, benim (Tanju Engin) selamımı söyleyin, arabayı bir kaç günlüğüne bile verebilir test için! Register or Login" alt=""/>



quote:


Onur wrote:

gidelim akşamüstü ben kullanmam kullanırsam o göbekte biyere patlarım :))


n/a

#17

Gidelim hafta içi öğleden sonra bir gun .. iş çıkışından önceye denk getirip..


Tanju bey arabayı yoldan çıkarma denemelerinden sonra bize " walla beş dakka önce gelseydiniz araba burdaydı" demesinler : )


alfisti

#18
yaw beni de çağırın... enrikocular beni pek sevmiyebilirler gerçi ama... 147 yi alırken siz kazıkçısınız demiştim onlara ve gidip birmottan almıştım... gerçekten de izmir birmot daha sempatik gelir bana.. gt nin enrikoda olması kötü oldu...
Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

n/a

#19

Çağıralım abi nası yapalım mail atıyımmı sana : )


alfisti

#20
bildiğin gibi yap:) hayır gt almaya niyetim var ciddi ciddi... 147 mi güzel bir fiyattan alırlarsa olabilir... bu nedenle enriko olması kötü dedim... çünkü hiç pazarlık payları yok...
Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

n/a

#21

E peki Birmot satmıcakmıymış hiç.. Ben durumu test sürüşü ile sınırlı sanıyordum...


Enrikoda tok satıcı mübarek..


alfisti

#22
dünden beri niye çığrınıyoz biraderRegister or Login" alt=""/>... dur bakalım ben bi birmotu arayayım bildiririm size de...
Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

n/a

#23

Sen sor bakalım bekliyorum.. Bende bu arada şu =>Register or Login" alt=""/>  na bakıp bakıp gülüyorum ne kıomik bi smiley yapmışlar yaw..


n/a

#24
Aliberti'den Özlem Hanım'la konuştum. Standard aracın fiyatı 39.460 Euro + 1 milyar, ciddi alım durumuna geldiğinizde indirim yapabileceklerini belirtti (tabii adımı verirseniz Register or Login" alt=""/>)