Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



ALFA BRERA SUADİYEDE

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

evet evet yanliş duymadiniz..katalog falan hiç uğraşmayin anadolu yakasinda oturan alfistiler...simsiyah bir ALFA BRERA canli canli görmek isterseniz suadiye showroomda war...bugün gördüm önünde hemen durdum kapisini zorladim ama showroom kapanmşti..yarin gidip hemen bakicam..camin arkasindan güzel görünüyordu...jantlari pek güzel değildi böle eski arabalar gibi çubuk çubuktu...onun dşnda şahane gözükio

krm

#1
bi tane de avrupa yakasında sahilde var. bebek taraflarında reina nın oralarda bir yerde duvarın üstünde duruyo mavi..

Onur

#2
izmire gelse ilk işim showrooma gitmek olacak

n/a

#3
Yarın gidicem :)

Alfadanadam

#4
He ya ben de gidiyim de bi dünya gözüyle göriyim şu alman coupemizi.. :)

n/a

#5
ehuehuehe biz canla (red 13) akşamüstü 6 gibi gitmeyi düşüniorz..topluca rahatszlk werelim zuhahahah :D

master

#6
Ben gidip bakmam. Ama test sürüşü var derlerse o ayrı :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#7
Arkadaşlar yakındaki bayinize Test için Brera geldimi kaçırmayın gidip görün kullanın.. Fiyatı yüzünden Birmot'lar bu arabayı alıp devamlı olarak Test arabası bulunduramayacak.. Eskiden spider'da olduğu gibi 1 tane test arabası tüm birmotları gezecek..

Onur

#8
toplanıp hep beraber gidelim her zamanki gibi :)

n/a

#9
gideriz valla.. Yalnız 159'daki gibi tuzağa düşmek yok bu sefer.. Birmot 159 lansmanı için kokteyl yapmıştı, Sonrada şarap içenlerde kullanamamıştı arabayı : ))

Onur

#10
Brerayı alkolsüzde kullanmak sıkar :)

master

#11
Ben şarap içmedim yine de kullandırmadılar. Onur ve Umut da aynı hüsranı yaşamıştı :)

Brera'yı verirler inşallah. 3.2 olursa vermeseler de kaçırırım zaten
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#12
Umut'la 1 şişeyi bitirdik yaw : )

Edited by - Tolga on 23/06/2006  12:47:45

n/a

#13
quote:

Umut'la 1 şişeyi bitirdik yaw : )

Edited by - Tolga on 23/06/2006  12:47:45


abi valla en son adamdan sarap isterken utanmaya başlamıştım ondan bıraktım!! heralde bi tek biz içtik o kadar!! alkol oldumu zaten biz senle değişiyoruz!! sana izmir bulusması bira ve kalamarı hatırlatırım

pasabeyoglu

#14
arkadaşlar ben suadiye birmotun sokağında oturuyorum. az evvel gidip inceledim arabayı. teşhirdeki araç 2.2 benzinli iç mekan oldukça hoş ama 159 un türevi gibi. Fakat yayılıp oturunca arabanın içine, arka koltukta birini oturtmak istersen dizlerini karnına çekmesi gerekli. :)   Bir de 70.000eu biraz abartı fiyat bana göre. araba önden 159 arkadan başka bişey. Bilmiyorum ben çok hazzetmedim. bir de yollarda görmek lazım tabi.

n/a

#15
Hakkı bey aramızda ilk inceleme şansı sizin olmuş : )

Test sürüşü hakkında bilgi verdiler mi ?

n/a

#16
2.izlenim de benden olsun...hemen gittim gördüm bugün.....brera anlatilmaz yaşanir...breradan sonra gt ye baktim...kapsini açtim ve burun kivirip döndüm..breranin motoru çalştrp gaza dokunduğunuz andaki o hirçin sesi inanlmaz...tekrar kendi arabama dönünce arabamdan soğudum..cam tavan şahane ötesi...müzik sistemi bose olmamasina rağmen bose ötesi :D....ortadaki ekran falan şahane...kötü bi yanini göremedim...hatta 2.2 motoruna 63.000 euro fiyat gayet iyi bence...herkes bi gidip binsin...sonra z4 ün yanindan geçerken içinizden bi sorun bakalim brera mi z4 mü...hangisi o parayi hakkedio bindikten sonra konuşalim =)

n/a

#17
test sürüşü için adimi ve telefonumu aldilar =)..direk adam teklif etti zaten =)

Onur

#18
çok merak ettim ya getirsinler artıkta gidip bir bakalım

Alfadanadam

#19
quote:

2.izlenim de benden olsun...hemen gittim gördüm bugün.....brera anlatilmaz yaşanir...breradan sonra gt ye baktim...kapsini açtim ve burun kivirip döndüm..breranin motoru çalştrp gaza dokunduğunuz andaki o hirçin sesi inanlmaz...tekrar kendi arabama dönünce arabamdan soğudum..cam tavan şahane ötesi...müzik sistemi bose olmamasina rağmen bose ötesi :D....ortadaki ekran falan şahane...kötü bi yanini göremedim...hatta 2.2 motoruna 63.000 euro fiyat gayet iyi bence...herkes bi gidip binsin...sonra z4 ün yanindan geçerken içinizden bi sorun bakalim brera mi z4 mü...hangisi o parayi hakkedio bindikten sonra konuşalim =)



Gidip görmek şart oldu artık :)

master

#20
159'da bütün söylediğim olumsuz şeyleri yutmuştum arabayı görünce , Brera'da da aynısı olacak mı bakalım :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#21
eminim ki olacak...resimlerden breraya bakinca..resmi sitesine bakinca hiç beğenmemiştim iç dizaynini falan..ama o kapilarin batmobil şeklindeki tasarimi/uzunluğu vb. gibi yaşamadan anlatilamayacak şeyleri burada paylaşmicam..gidin görün =)