Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Afyon ve Triger kayışları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

adnan.geyik

2 Hafta önce tatile gidiyorduk. Afyon da mola verip yola devam edecektik. 10km sonra triger kayışı koptu. Acil servisten yardım istedim. Afyon Akhanlar Servisten geldiler cekici ile cekildi. 2000 Tl gibi bir fiyat cıkar dediler. Biz bir sekilde Tatil yerine ulastık. Bu sırada yasadıgımız sigorta firması ile ulasım kavgalarımızı anlatmıyorum. Ama Cekiciyi gönderttiler. Ertesi gün SERVIS aradı. Fiyat 3825 TL dedi. SOK oldum. Bende Cariumu aradım. Resmen seferber oldular 1600 TL tutar dediler, ama Cekici bulamadık. Sonra durumu servisle tartıştık ve 2250 TL ye indiler. Yani ben tamam olur diyece kadar keriz olsam 1575 TL fazladan yontulacagım. Ben servisteyken 1 tane 156 daha trigerden geldi, birde 159 (Neden geldigini sormadım) da yolda kalmıstı. 10 yıldır ALFA kullanıyorum ilk defa yolda kaldım.
Dilerim kimsenin basına gelmez.
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

Jakomo

#1
Geçmiş olzun Adnan abi, Allah beterinden saklasın ama her zmn demeye çalıştığımızı ve değişik başlıklarda tartıştığımızı sen bizzat yaşamışsın, ki bu da gerşekten üzücü bir durum....

Tekrar geçmiş olsun...
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

Sercan Keklik

#2
Adnan abicim geçmiş olsun.. Yetkili servis neticede fiyatlar fix ve yakaladın mı yakalamaca :(
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Dentist

#3
Çok geçmiş olsun.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

madmax

#4
Çok geçmiş olsun,kimsenin başına vermesin.
Cansın TURGUNER
34 VE 8902 156 Selespeed
10 ACT 66 156 Selespeed
Diğer araçlarım çok da önemli değil;)

bohr597

#5
Çok geçmiş olsun.
Bor@
Alfa 147 1.6TS vardı sattım.
<img class="bbc_img" hspace=7 vspace=5 src="http://img219.imagesha

adnan.geyik

#6
Arkadaslar hepinize tesekkür ederim. Gercekten de Allah kimsenin basına vermesin.
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

Alfadanadam

#7
Geçmiş olsun Adnan Abi. Üzüldüm ya, Allah kimsenin başına vermesin...

ycl58

#8
Geçmiş olsun Adnan Bey. Kilometre kaçta sizin acaba? Triger kopması, değişimde geç kalındığı için mi meydana geldi yoksa normal dışı bir kilometredemi sorun çıktı acaba?

Edited by - ycl58 on 05/07/2010  16:48:20

Sportivo

#9
Çok geçmiş olsun. Bu 1575 TL olayı çok düşündürücü.
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

adnan.geyik

#10
Ben 28.500km de aldım. 40.000km de Zeki Usta degistirelim bayagı aşınmış demisti ve degistirmistik. Su an 78.500 km de. 80.000 km olsun da bakıma girerim demistim. Lastikler ve ön tasıyıcı aksam degisti masraf yükselince bakımı geri salladık, hatayı orada yaptım. Kilometre degil de 3 yıl oldu sanırım bayagı aşınmıştı. Daha sırada debriyaj var.
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

tolga_ozhan

#11
Geçmiş olsun.

adnan.geyik

#12
Hepinize tesekkür ederim arkadaslar.
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

ATA

#13
Geçmiş olsun.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

alfa147black

#14
çok geçmiş olsun.

nurcan.demir

#15
Adnan abi büyük geçmiş olsun.Allah beterinden korusun

Anıl

#16
Geçmiş olsun,fiyatın yüksek çıkması motor iç aksamlarında zarardan meydana gelmesin,sonuçta içini açmadan ne durumda olduğunu bilmeden belki size max fiyatı söylediler!
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

erdem1904

#17
Geçmiş olsun...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

murat

#18
Adnan Abicim çok geçmiş olsun ,tatile giderken olacak şey değil valla
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

ottoman

#19
çok geçmiş olsun ben 2 yıldır afyonda alfa kullanıyorum daha akhanlara kaputu bile actırmadım, 1. si afyonda alfa yok dolayısıyla tofaş ustasına yetkili servis diye alfama baktırmam, 2. si afyonda nadir olan bu aracı kullanıyorsanız siz zenginsiniz dolayısıyla itina ile yolunmalısınız düşüncesi var.
rutin bakımlar ve arıza durumlarında gerekirse çekici vasıtasıyla Antalya Turgay usta ya giderim.

adnan.geyik

#20
Arkadaslar iyi dilekleriniz icin tesekkür ederim.
Afyon daki servisi ben secmedim Alfa Acil Servis yönlendirdi. Secme şansım yoktu. Istanbul a götürmeyi düsündüm ama sigorta sirketi en yakın il secenegi sunuyor. Bu nedenle Afyon 1. secenekti.
Motoru actılar. Hatta parca siparisini de vermislerdi. Zaten fiyat düsme sebepleri buydu (Motoru acıp nasılsa bize yaptıracak diye parcalar siparis edilmiş). Ben Istanbula götürecegim deyince fiyat önce 2700 TL ye sonrada 2250 ye düstü. Ben tam bir cekici ile anlasmıstım. Herhalde cekiciye daha paralı bir is cıktı vazgecti.
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

Aykut

#21
geçen sene servise triger için başvurmuştum
dediğiniz gibi 1600 lira istemişlerdi
dışarıda 375 e hallettirmiştim
arasındaki fark servis komple motor ve şanzımanı indiriyor

goodoldtimes

#22
Öncelikle geçmiş olsun.

Tesadüf, benim de perşembe günü tatil dönüşü Afyon'a 80km kala v kayışı koptu. Sandıklı ilçesinde bir servise kadar o şekilde kullandım.

Bu da ben ve elinde dağılan rulmanla poz veren Veli usta :) :

Register or Login" border=0>

ycl58

#23
Geçmiş olsun,son olsun.
Afyon Alfa'lara yaramıyormu nedir. Geçmem ben bundan sonra Afyon'dan:)

alfistahakan

#24
Ben çok geçtim hemde sorunsuz.:)En çok sorunu durduğu yerde çıkartıyo benimkisi.Sürekli gezmek istiyor.
Hakan
Forever Alfa