Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



tüm dertlerimin sonu

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Aykut

arkadaşlar son zamanlarda pekçok problemle karşılaştım 156 larla bazıları benim bazıları dostlarımın
1-rampada kalkış problemi, resmen kalkmamak için yırtınıyodu
2-hızlanma problemi, aracı sanki lastikle bağlamışlar

bunların çözümünü bursa s.t bosch car servisteki yunus usta zor da olsa halletti

aracı examiner a bağladı sorun bulamadı elektronikte
sente sorunlu dedi
senteyi ayarladı
varyatör de arıza yapmış 540 liraya birmottan sevgilerle
hazır başlamışken emiş boğaz kelebeğini de temizledi
araç canavar oldu resmen
saldıracak yer arıyor
hiç bu kadar zevkli kullanmamıştım aracımı

3- aracın anahtar kumandası
bursa elektronikçiler çarşısında bursa elektronik anahtarcılık firması uygun fiyata yapıyor
birmot 450 lira istemişti

4-sağ kapı fitillerinden ses geliyodu
68 liraya birmot orjinalini satıyor siparişini verdim

ve dertlerim kısmetse son olarak lastiklerimi değiştirince bitecek. yonca kavşaklarda rampa aşağı dönerken korkuyorum hala , araç kendini kaybediyor frene basınca michelin energy le

AytacFx

#1
quote:

araç canavar oldu resmen
saldıracak yer arıyor



Hocam bu arada Sente nedir ? Internetde aradim Apple software leri cikti hep karsima

ATA

#2
Egzantrik zaman ayarı, yani pistonların konumuna göre supapların ne zaman açılıp kapanacağı ile ilgili ayar.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Tuncay Nergis

#3
Sentenin bozuk olması çekiş dışında mesela yakıt sarfiyatını etkiliyor mu? Motorun sesinde de farklılık yaratmaz mı?




Edited by - Tuncay Nergis on 18/09/2010  13:53:58

AytacFx

#4
quote:

Egzantrik zaman ayarı, yani pistonların konumuna göre supapların ne zaman açılıp kapanacağı ile ilgili ayar.


cikardim parcayi
Tessekkurler

Aykut

#5
motor sesinde en ufak ses farkı yok
ama gaz tok laştı resmen ,dokunduğumda gaza araç kafa kaldırıyor
basmaya korkuyorum lastik değiştirmem gerektiğini hissettiriyor