Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Bu sefer de Ferrari F360 Modena

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Tuncay Nergis

Merhaba arkadaşlar.

Geçenlerde You are not allowed to view links. Register or Login'un Ferrari fırsatından bolca bahsetmiştik. Bugün mailime benzer bir işleyişe sahip olan You are not allowed to view links. Register or Login'dan bir mail gelmiş. Diyor ki Modena'yla 0-100km denemesi yapacakmışız 260 metrelik düz yolda. Hız sınırı yokmuş, basabildiğmiz kadar basacakmışız 260 metrelik yolda ne kadar basılır bilmem ama, Ferrari'nin en azından gaz pedalının hakkı verilebilir sanırım.

Diğer fırsata all-weather modu yüzünden gitmeyen arkadaşların haberi olsun.. Ben bunu da düşünüyorum gitsem mi diye.. Tek sinirimi bozan şey, Maltepe'de oturmam ve dönerken metrobüse binme ihtimalim olması Sen in Ferrari'den, bin metrobüse.. Olacak iş mi ...

Adres budur:
You are not allowed to view links. Register or Login

Düzeltme: Link vermeyi unutmuşum.

Edited by - Tuncay Nergis on 22/12/2010  12:43:48

Alfadanadam

#1
Normal şartlarda bir Ferrari koltuğuna oturmaya imkanı olmayan kişiler için güzel imkanlar bunlar.

Verdiğiniz paraya değme-değmeme yorumu da doğal olarak kişiden kişiye değişir. Kimisine birşey ifade etmezken, bir diğerine rüyalarının arabasına binme anlamına geliyor zira.

Tuncay Nergis

#2
Bence de.

Bİr de bu g3 pisti nasıl bir şeydir, stadın resmi web sitesinde böyle bi pist gözükmüyo. 800 metrelik pist demiş ama ben daha önce o stadda pist falan olduğunu duymadım. Park alanında daire şeklinde döndürücekler mi bizi acaba

ku2

#3
Sıkıldım artık bu tarz ilanlardan. Biri yaptımı..herkes yapıyor memlekette.
Bence iyi bir iş fikri..ama bir müddet sonra sıkıyor.

Valla giden gitsin..fiyatta iyi gibi..
Pist ile ilgili daha fazla bilgi gerek aslında... 260 m'lik kısmında hızlanacaksan sadece..az gelir. Göz açıp kapayana kadar biter.

--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Tuncay Nergis

#4
Ben sıkılmadım.

Tuncay Nergis

#5
Register or Login" border=0>

G3 dedikleri yer bu mudur? Düz kısmı 200 metreden fazla, çim sahayla oranladığımızda. Google earth'ten çıkan resme baktığımda orada drift yapan bi araç resmi var. Heralde bahsi geçen yer burası.

Edited by - Tuncay Nergis on 22/12/2010  14:14:13

antihero

#6
Benim anlamadığım, eskiden Modena ile 0-100'ü 399 TL'ye yaptıran arkadaşlar mı vardı? Markopon'da indirim yapmış 74'e mi satıyor:)
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

ATA

#7
Git gide modeller düşüyor.
550 Maranello yada 456 GT olsun işi gücü bırakır giderim =) Ben hala 90'lı yılların Ferrarilerinin ötesine geçemedim =))
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

ku2

#8
quote:

Git gide modeller düşüyor.
550 Maranello yada 456 GT olsun işi gücü bırakır giderim =) Ben hala 90'lı yılların Ferrarilerinin ötesine geçemedim =))



Ata..
Bende 355 Berlinatta'ya bayılıyorum.
You are not allowed to view links. Register or Login

Pist güzelse eğer valla düşünebilirim ben de...Neden olmasın??
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

agucba

#9
Çok farklı bir konu olacak ama aslında Ferrari denince benim aklıma aşağıdaki geliyor. F40'ın babası olan ve iç mekanı her ne kadar Fiat ile benzerlik gösterse de; Ferrari GTO (nam-ı diğer Ferrari 288 GTO).

Ferrai 308 GTB'den geliştirilen bir model. 308 GTB'deki 3 litrelik motorun aksine 2.8 litrelik bir V8 motora sahipti. 2 adet IHI turbo ve intercooler ile destekleniyor, Weber-Marelli enjeksiyon sistemi ile besleniyor.

0-100 km/s: 4 saniyenin biraz altı, 0-200 km/s: 15 saniye, azami sürat 306 km/s.

Register or Login" border=0>

///////////////

Alfadanadam

#10
Serkan'cım sende "Magnum" etkileri gördüm sanki :)

agucba

#11
Magnum'un Ferrari'sini de severim ama o sırası ile Ferrari 308 GTS (1979), 308 GTSi (1981), 308 GTS QV (1984) kullanmıştı. : )

///////////////

Tuncay Nergis

#12
Açıkçası benim de hayalim hep F355 olmuştur. Top Gear'ın Jeremy'si de alfa modelleri hariç buna da hayran bilirsiniz :)) Olur da bi gün çok zengin falan olursam çok isterim bi tane dursun garajda, haftasonları sahile mahile gidiyim.

Bu arada fırsat bugün de devam ediyormuş markapon'da. Buna da gitmeyi çok istiyorum ama bu gidişle herkes bu tip fırsatlar yapmaya devam edicek. Belki birileri de İstanbul Park'ta falan böyle bişey açar. Belki de aramızdan biri :P Belli mi olur

ATA

#13
Ben hayalimi yazmaıştım ama =)
Testarossa'nın yeri ayrı bende...
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

murat

#14
Hay yaşa Atacım , al benden de o kadar ..Testayı tek geçerim
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

antihero

#15
commodere zamanları...
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

asklepios

#16
aynen...testarossa diyorum ben de...