Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Need For Speed Hot Pursuit 2010

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

bado

Register or Login" border=0>

Geçen günlerde rastgele bi sitede tanıtım videosunu izledim.. Alfa Romeo 8C Competizione ve 8C Spider'ı görünce hemen edindim.. Harika bir oyun.saatlerce başında kalkmadan yarışıyorum :)
Yanlız Alfa Romeo'lar sonlara doğru açılıyor :) biraz emek istiyor.. Gizemli yapmışlar 8C'leri :p güzel araçlar var oyunda.. tavsiye ederim..

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Oyundaki Arabaların listesi:

Register or Login" border=0>

Alfa Romeo 8C Competizione
Alfa Romeo 8C Spider
Aston Martin DBS
Aston Martin DBS Volante
Aston Martin One-77
Aston Martin V12 Vantage
Audi R8 Coupé 5.2 FSI quattro
Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro
Audi TT RS Coupé
Bentley Continental Supersports Coupe
BMW M3 E92
BMW M6 Convertible
BMW Z4 sDrive35is
Bugatti Veyron 16.4
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport
Carbon Motors E7
Chevrolet Camaro SS
Chevrolet Corvette Grand Sport
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette ZR1
Dodge Challenger SRT8
Dodge Charger SRT8
Dodge Viper SRT10
Dodge Viper SRT10 ACR
Ford Crown Victoria Police Interceptor
Ford GT
Ford Shelby GT500
Ford Shelby GT500 Super Snake
Ford Taurus SHO
Jaguar XKR
Koenigsegg Agera
Koenigsegg CCX
Koenigsegg CCXR Edition
Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni
Lamborghini Gallardo LP 560-4
Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder
Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera
Lamborghini Murciélago LP 640
Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV
Lamborghini Reventón
Lamborghini Reventón Roadster
Maserati GranCabrio
Maserati GranTurismo S Automatic
Maserati Quattroporte Sport GT S
Mazda RX-8
McLaren F1
McLaren MP4-12C
Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series
Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition
Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss
Mercedes-Benz SLS AMG
Mitsubishi Lancer EVOLUTION X
Nissan 370Z Coupe
Nissan 370Z Roadster Touring w/ Sport Pkg. (Z34)
Nissan GT-R SpecV (R35)
Pagani Zonda Cinque
Pagani Zonda Cinque Roadster
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 Targa 4S
Porsche 911 Turbo S Cabriolet
Porsche 918 Spyder (Concept Study)
Porsche Boxster Spyder
Porsche Carrera GT
Porsche Cayman S
Porsche Panamera Turbo
Subaru Impreza WRX STI

Register or Login" border=0>
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

seljuk11

#1
Gerçekten çok güzel keşke daha fazla seçenek olsa mesela benim 156 gibi :).

Passione

#2
PS3 versiyonunu arıyorum deliler gibi :)
"centocinguantanove"

alfistahakan

#3
Ps3 varsa Grand Tourismo alın tavsiyem.Mükemmel ötesi oyundur.
Hakan
Forever Alfa

Passione

#4
biliyorum bütün serilerini bitirdim şimdi GT5 bakıyorum yok satıyor oyun.
"centocinguantanove"

ATA

#5
GT5 çok güzel ama brera rezalet gidiyor o oyunda =)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Sercan Keklik

#6
quote:

biliyorum bütün serilerini bitirdim şimdi GT5 bakıyorum yok satıyor oyun.



abi istanbulda her yerde var bulamıyosan 90 tl olması lazım kargolıyalım :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfisti147

#7
GT5'deki 8 C'm modifiye işlemleriyle şu anda 682 beygire ulaştı. Performans uçunca aracı yolda tutmak zorlaşıyor ama müthiş keyifli. Oyunu herkese tavsiye ederim. Ama mutlaka direksiyonla oynamalısınız. Tek olumsuz yanı feci derecede bağımlılık yapıyor. Eşim oyunun diskini kıracak diye korkuyorum:)

Passione

#8
quote:

quote:

biliyorum bütün serilerini bitirdim şimdi GT5 bakıyorum yok satıyor oyun.



abi istanbulda her yerde var bulamıyosan 90 tl olması lazım kargolıyalım :)



eyvallah sercan bulamazsam senle irtibata geçiyorum direk :)
"centocinguantanove"

ismail

#9
Ben reklamlardaki gibi sonynin üç boyutlu led tv leri ile nasıl oluyor onu merak ediyorum

Sercan Keklik

#10
quote:

quote:

quote:

biliyorum bütün serilerini bitirdim şimdi GT5 bakıyorum yok satıyor oyun.



abi istanbulda her yerde var bulamıyosan 90 tl olması lazım kargolıyalım :)



eyvallah sercan bulamazsam senle irtibata geçiyorum direk :)



hatta ben aldıgım yerın kartını telefonunu alıyım dırek onla ırtıbata geçersn başka oyun falan oldugundada ıstedıgınde yollarlar
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Passione

#11
quote:

quote:

quote:

quote:

biliyorum bütün serilerini bitirdim şimdi GT5 bakıyorum yok satıyor oyun.



abi istanbulda her yerde var bulamıyosan 90 tl olması lazım kargolıyalım :)



eyvallah sercan bulamazsam senle irtibata geçiyorum direk :)



hatta ben aldıgım yerın kartını telefonunu alıyım dırek onla ırtıbata geçersn başka oyun falan oldugundada ıstedıgınde yollarlar



abi zahmet olmazsa alır mısın bi telefon bende rahat edeyim istediğim oyunu alırım İzmir'de piyasa küçük İstanbul a göre.
"centocinguantanove"

Alfisti147

#12
quote:

Ben reklamlardaki gibi sonynin üç boyutlu led tv leri ile nasıl oluyor onu merak ediyorum





Oyun üç boyutlu pek başarılı değilmiş diye duydum. Bir de fotoğraf çekme özelliği var. Yarışın vidosunu izlerken istediğiniz anı dondurup fotoğraflayabiliyorsunuz. Harika bir özellik. Kendi çektiklerimi en kısa zamanda paylaşacağım.

tolga_ozhan

#13
PC verisyonunu 2 haftadır oynuyorum. 8C rakiplerine göre iyi sayılır.
Oyun ise belirli bir senasyoyu takip etmiyor o kötü olmuş ama oynama kısmı bir hayli zevkli. Önceki NFS verisyonlarına göre ise zor sayılır.

ee1122

#14
quote:

PC verisyonunu 2 haftadır oynuyorum. 8C rakiplerine göre iyi sayılır.
Oyun ise belirli bir senasyoyu takip etmiyor o kötü olmuş ama oynama kısmı bir hayli zevkli. Önceki NFS verisyonlarına göre ise zor sayılır.



GT5 için PC versiyonu mu çıkardılar yoksa ben mi yanlış anladım? Eğer oyle ise koşa koşa almam lazım


alfistahakan

#15
quote:

quote:

PC verisyonunu 2 haftadır oynuyorum. 8C rakiplerine göre iyi sayılır.
Oyun ise belirli bir senasyoyu takip etmiyor o kötü olmuş ama oynama kısmı bir hayli zevkli. Önceki NFS verisyonlarına göre ise zor sayılır.



GT5 için PC versiyonu mu çıkardılar yoksa ben mi yanlış anladım? Eğer oyle ise koşa koşa almam lazım




Bildiğim kadarı ile GT5 PC için yapılmayacktı.
Hakan
Forever Alfa

antihero

#16
GT5 sadece ps3 için çıktı diye biliyorum ama...
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

tolga_ozhan

#17
quote:

quote:

PC verisyonunu 2 haftadır oynuyorum. 8C rakiplerine göre iyi sayılır.
Oyun ise belirli bir senasyoyu takip etmiyor o kötü olmuş ama oynama kısmı bir hayli zevkli. Önceki NFS verisyonlarına göre ise zor sayılır.



GT5 için PC versiyonu mu çıkardılar yoksa ben mi yanlış anladım? Eğer oyle ise koşa koşa almam lazım





Konu başlığı NFS olduğu için yazma gereği duymadım. Ben GT5'den bahsetmiyorum.
GT5'in PC versiyonu yok.

Sercan Keklik

#18
Başka arkadaşlarında işini görsün diye yazıyorum.

Metronom Elektronik PS3-PSP vs oyun satan bi dükkan Orjinal oyun satıyor. Yurt dısından getırıyor.
Kenan Ağbulut kişinin adı.

Osmanağa Mah. Başçavuş Sok. Yeni Kadıköy Pasal Pasajı No:8/14 Kadıköy-İstanbul
216-450-01-36

Benim bi tanısıklıgım yok ps3 ıcın oyun alıyorum sorunsuz ucuza aldıgım bırı. Ismımı versenızde tanımaz yanı :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Nicola Larini

#19
quote:

GT5 çok güzel ama brera rezalet gidiyor o oyunda =)



ata ben de dün aynı tecrübeyi yaşadım mandadan farksız gerçekte öyle olmadığını umuyorum

bu arada PS3 te GT5 turnuvası düzenlesek mi acaba ilgilenenler için PSN ALFAMAN35

Sercan Keklik

#20
smdı oynadım oha cok ıyı yanı :) uzun süredir öyle bi oyun oynamamıstım kullanım cok zevklı
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

coni-wayt

#21
quote:

GT5 sadece ps3 için çıktı diye biliyorum ama...



evet çıktı,
store de demosunu ücretsiz indirip oynayabilirsiniz,
bir aydan fazla oldu ben indirip denemiştim, henüz oyunu almadım ama..bunda yarışmak yerine kaçan arabaları yoldan çıkarmakla ugraşıyosunuz, degişik güzel bi oyun