Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Facelift isteyenler bir baksın..

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

bülent abi facelift deyince aklima sen geliyorsun direk....bir de station wagon abimiz ama bak şmdi adini unuttm ayip ettim =(....siz aracinizin önünü nerede facelift yaptiniz acaba????  ben de aracimin önünü facelift ile 159 yapmak istiyorum.. hatta sanriim photoshop olmasina rağmen   You are not allowed to view links. Register or Login          böle bişi yapmak istiyorum...maliyeti aşşaği yukari ne kadardir ve olabilitesi ne kadardir...saygilar
Register or Login" border=0>


Register or Login" border=0>

Edited by - Alfadanadam on 04/07/2006  09:31:10

Edited by - Onur on 04/07/2006  22:16:18

Onur

#1
Allah kaza bela vermesin ön tarafa bişey olmadıktan sonra öyle bir olaya girme :)

ayrıca yok illa yapıcam desende yapamazsın yapcak ustayıda bulamazsın çünkü facelift yapılan 156 larda boyutta bir değişiklik yoktu. ama 156 ile 159 arasında baya bir fark var ondan aynı parçalar kullanılmıcak sıfırdan 156 boyutunda 159 parçası yaptırcaksın ölme eşşeğim ölme yani :)

admin

#2
Bülent'teki aldığında yapılıydı. Yanlış hatırlamıyorsam kayhan 3.5-4 milyar gibi bir rakama mal etmişti. Dünde sportivo yılmaza sordular 5 milyarı bulur demişti.

156 ya 159 u uyduramazsın ama. Ölçüler çok farklı çıkar. O iş için ölçüyü küçültmek bağlantı yerlerini ayarlamak falan iyi bir kaporta işçiliği de gerekiyor.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

n/a

#3
hadi ya...ufhh bu resimdeki araba şahane olmuş çnkü...alfa 157 diye bundan bahsediliyor ama çok büyük ihtmalle photoshop bu

agucba

#4
Çoğunuz hatırlarsınız, linkteki araç 156 Seri II'nin tanıtımı yapılırken kullanılan resimlerden biri ve photoshop

///////////////

n/a

#5
kşke böle olsaymş 156

Alfadanadam

#6
Arkadaşlar yukarıdaki uygulama çok ta zor değil, dikkat ettiyseniz değişen tek yer farlar..face-lift farları sökülüp 159 farı takılmış. Ben Brera'nın farlarını inceledim biraz, ve bir iki küçük modifikasyonla bizim farlar sökülüp yerine bu farlar takılabilir gibi görünüyor. Ben mercekli far takacağıma bunu da düşünebilirim aslında ama o zaman hepten eşeğin biryerlerine su kaçar :)

Sercan Keklik

#7
159 farları takmak için iyi bir fiberci birde iyi bir kaporta ustası ile çözüm biter elektrik tesisatı sanırım normal bi usta yapar soketlerine bakmadım 159 un ama aynıdır.
Farlar ve panjurlar sökülerek fiberden kalıp yapılıp farlar gömülücek tabi bu iş en önemlisi 1mm aşşada olsa tek far yaptıgın işin anlamı kalmaz. Bundan çok daha önemli bi konu var tabi Sacdan kaput ve çamurluk uzatma işlemi bunu bir çok PUG kullanıcısı yaptırıyordu eskiden bileniniz vardı fakat hatasız olanı çok azdı sebebi ise ufak bi iş için iyi kaporta ustalarının dünyaların parasını istemesi idi ki haklılar ufak gözüksede detaylı bi işlem.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

ck-alfa147

#8
hella nın alfa 156 ve 147 için kapaksız
(159 tarzı) ön far yaptığı ile ilgili bi duyum aldım..(almanya berlin den gelen bi alfa 156 servis müşterisinden)
hatta kendisi bu farların çifti için 400euro olduğunu ve almanya ya dönünce taktıracağını söyledi ama ben hella nın internet sitesini bulamadım...
bilen arkadaşlar bi baksınlar...

n/a

#9
gerçekten böyle birşey yaparlarsa direk alirim

Onur

#10
evet bir ögrenmek lazım,direk öyle birşey varsa kaçmıcak fırsat değiştirmek isteyenler için

Sercan Keklik

#11
bence şehir efsanesi :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#12
Amanın, arayıp ta bulamadığımız fırsat, hemen deşelim konuyu...

Prelude

#13
Hella'nin sayfasinda herhangi bir alfa modeli icin her hangi bir ürün bulunmuyor...

Bence de sehir efsanesi :D

Alfadanadam

#14
Gerçek olmasını çok isterdim :(

n/a

#15
156 ve 159da kullanılan şase boyutları aynı diye sizden Alfisti olmasın Üniversitede Alfa'yla yatıp kalkan makine müh. bölümünde bi hocadan duymuştum... Ön kısmı komple soydurup 159 yapabilirsin demişti bana...

quote:

156 ya 159 u uyduramazsın ama. Ölçüler çok farklı çıkar. O iş için ölçüyü küçültmek bağlantı yerlerini ayarlamak falan iyi bir kaporta işçiliği de gerekiyor.



Edited by - uc_poyraz on 17/07/2006  01:12:10

A.S.GÜMÜŞ

#16
Yeniden konu açmaktansa topiği devam ettirmeyi uygun buldum, ilanını yayınlamıştım arabamı satmak mkII 156 almak istemiştim ancak bir türlü nasip olmuyor, arabamı satıp mkII almaya kalksam aradaki farkı vermek beni zorluyor, takdiriniz yeni evlendim borç harç, ama mkII rüyalarıma giriyor derken bugün ampul yandı arabama facelift yaptırmaya karar verdim, maliyet araştırmalarım devam ediyor.


07 DH 800

Alfadanadam

#17
1 kaput, 2 çamurluk, 2 far, tampona amblemin de olduğu parça, 2 adet farların yanındaki ızgaralardan.
Çıkmacılardan kaput 600 falan olsa, 2 çamurluk 400+400=800 olsa, tampon 600-700 olsa, farlar 100+100=200 olsa, ızgara amblem vs 200 tutsa.
Eskileri sökmek, yenileri takmak ve boyatmak için en az 500-600 isterler sanırım.
Kabaca toplam maliyet en az 3000 lira tutuyor.

Kararlı misiniz? :)

admin

#18
3000 çok iyi bir rakam, bence daha fazla tutar.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Dentist

#19
Bence de daha fazla tutar;üstelik işçiliğin çok iyi olması gerekir.Ama belli olmaz,belki de ekonomik kriz nedeniyle hesaplı yatırılabilir de.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

SharpSnip

#20
Doğan görünümlü şahin? Angel eye ve arkaya da skyline stopları süper olur bence bırakalımda alfalarımız oldukları gibi kalsınlar...

ATA

#21
Bu işlemler yapıldıktan sonra bence arka tampon, bagaj kapağı ve bagaj kapağı üzerindeki stoplarda  alınıp takılmalı ki tam mk2 olsun. Dışı mk1 içi mk2 olan 2003 modeller var, buda tam tersi olsun
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Alfadanadam

#22
Bence ön Mk1, arka Mk2 en bomba kombinasyon. MK2 stopları çok efendi görünümlü duruyor bence :)

Dentist

#23
Örnekleri var mı ?
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Alfadanadam

#24
quote:

Örnekleri var mı ?



Neye örnek Murat Abi?